JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110527/149783-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją placówek oświatowych w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149783 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Usług , ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją placówek oświatowych w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę , składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

2. Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę oraz kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym. Do 50% wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z art. 67 
ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a)  co najmniej 2 usługi polegające na opisie przedmiotu zamówienia, którym były roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie bądź remoncie budynku,
b) co najmniej 2 usługi związane z kontrolą robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie bądź remoncie budynku, których wartość brutto wynosiła łącznie min. 200 000 PLN</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. III.3.1 - III.3.5  oceniane będzie łącznie.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, 
o których mowa w punkcie III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy  dotyczącej zakończenia jej realizacji w przypadkach:
- zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą robót budowlanych 
z terminem realizacji dłuższym niż do dnia 30 listopada 2011 r. lub
- zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą robót budowlanych po 30 listopada 2011 r.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w zakresie realizacji zadania określonego w § 1 ust. 1 pkt 2 umowy, w następujących przypadkach:
- nie zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych w terminie do dnia 30 listopada 2011 r.
- braku środków finansowych na realizację robót budowlanych w zakresie przewidzianym opisem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź
(sekretariat pok. nr 8).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie należy zrealizować w terminie: 
do 30 listopada 2011 r., z tym, że przygotowanie technicznego opisu prac należy wykonać w ciągu 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Przedszkola Miejskiego Nr 75 w Łodzi, przy al. Kościuszki 81.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r.  Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót.
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na modernizacji sanitariatów i obejmuje: wymianę istniejących posadzek - skucie i wyprofilowanie posadzki ułożenie terakoty; wymianę oświetlenia wraz z robotami elektrycznymi; odnowienie powłok malarskich wraz naprawą tynków; wymianę glazury - skucie starej i ułożenie nowej; wymianę boksów kabinowych szt 10-montaż ścianek ustępowych systemowych wandaloodpornych; wymianę osprzętu sanitarnego: muszli małych- szt 10, muszli dużych- szt 2, wymianę brodzika z kabiną- szt 1, wymianę umywalek wraz z osprzętem- szt 14, wymianę instalacji wod-kan, c.o., c.w. ( grzejniki i inne) i elektrycznej oraz armatury; wymianę okien- szt 5. 
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 189 420,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją Szkoły Podstawowej Nr 120 w Łodzi przy ul. Centralnej 40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r.  Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane , w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na wykonaniu ogrodzenia terenu i obejmuje: wyburzenie istniejących fragmentów ogrodzenia i starych przęseł ogrodzeniowych, wykonanie słupów zagłębionych w gruncie, wykonanie ogrodzenia z nowych elementów ( kątowników ), montaż bramy oraz furtki Długość ogrodzenia ok. 500 mb, wysokość 2,5 m. Konstrukcja ogrodzenia zostanie ustalona na etapie sporządzenia kosztów.
Zakup mapy do celów lokalizacyjnych obciąża wykonawcę usługi.
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 141 450,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 7 w Łodzi przy ul. Siarczanej 29/35.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r.  Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót.
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na wykonaniu modernizacji sali gimnastycznej i obejmuje: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont instalacji c.o., wymianę parkietu, naprawa tynków i malowanie sali. Powierzchnia sali 207 m2. 
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 380 070,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Łodzi przy ul. Sterlinga 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót.
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na modernizacji kondygnacji piwnicznej oraz klatek schodowych na odcinku parter - piwnica i obejmuje: wymianę istniejących posadzek w korytarzu i pomieszczeniach piwnicznych oraz na spocznikach klatek schodowych w poziomie piwnic i wejścia do budynku; odwilgocenie ok. 90 m2 ścian piwnicznych; naprawę tynków i odnowienie powłok malarskich w kondygnacji piwnicznej oraz na klatkach schodowych na odcinku: wejścia do budynku - piwnice, wraz z robotami elektrycznymi; wymiana 20 okien piwnicznych; wymiana drzwi: wejściowych do piwnic, wejściowych do poszczególnych pomieszczeń piwnicznych, wyjściowych na boisko. Powierzchnia wewnętrzna kondygnacji piwnicznej wynosi ok. 300 m2. 
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 189 420,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Publicznego Gimnazjum Nr 10 w Łodzi przy ul. Harcerskiej 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót. 
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego i obejmuje: rozbiórkę starego pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wykonanie nowego pokrycia połaci dachowej z papy termozgrzewalnej na powierzchni 830 m2 z dociepleniem, wymianę rynien, rur spustowych, wykonanie obróbek i naprawa kominów, wykonanie pasów pod i nadrynnowych, wykonanie nowej instalacji odgromowej.
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 141 450,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Szkoły Podstawowej Nr 125 w Łodzi przy ul. Dzwonowej 18/20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r.     Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót.
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczenia natrysków w budynku i obejmuje: remont instalacji wewnętrznej wod - kan., montaż ścianek ustępowych systemowych wandaloodpornych, skucie i wyprofilowanie posadzki, ułożenie terakoty, uzupełnienie fragmentów skutej glazury, odnowienie powłok malarskich. Powierzchnia pomieszczenia natrysków     20 m2. Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 27 600,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Publicznego Gimnazjum Nr 28 w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 54.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót. 
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na modernizacji ciągów komunikacyjnych oraz koszy piwnicznych wraz z oknami w budynku i obejmuje: wymianę posadzek w wewnętrznych ciągach komunikacyjnych (korytarze i klatki schodowe); demontaż płyt boazeryjnych, wymianę tynków ściennych, wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia, odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów - w korytarzach i klatkach schodowych; wymianę drzwi do sal lekcyjnych z modernizowanych korytarzy; przemurowanie 3 uszkodzonych przyokiennych koszy piwnicznych wraz z wymianą okien. Łączna powierzchnia korytarzy w placówce wynosi ok. 1100 m2, wysokość korytarzy - 3,90 m. 
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 189 420,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku  VIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 105..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót. 

2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i obejmuje: wymianę istniejącej stolarki okiennej na nową; wymianę parapetów; wymianę lub naprawę zewnętrznych obróbek przyokiennych; naprawę ościeży okiennych (węgarki, tynki, odnowienie powłok malarskich ościeży, itp.). 
Wykonawca usługi zobowiązany jest do uzgodnienia przyjętych rozwiązań z Miejskim Konserwatorem Zabytków.
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 141 450,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Przedszkola Miejskiego Nr 112 w Łodzi przy ul. Wileńskiej 20a..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r.  Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót. 
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.
Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na przygotowaniu pomieszczenia oraz dostosowaniu instalacji c.o. i c.w. do nowego węzła cieplnego w budynku i obejmuje: montaż drzwi metalowych z zamkiem klasy C, doprowadzenie energii elektrycznej z tablicy głównej administracyjnej, wykonanie studzienki schładzającej i podłączenie do kanalizacji, malowanie pomieszczenia, wybudowanie centralnej instalacji c.w. i dostosowanie instalacji c.o. do nowego węzła.  
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 74 000,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Przedszkola Miejskiego Nr 202 w Łodzi,  przy ul. Sędziowskiej 8/10..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót. 
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń kuchni w budynku i obejmuje remont pomieszczeń kuchni ( kuchnia o pow. ponad 100 m2 - parter, zmywalnia na II piętrze, obieralnia w piwnicy), w tym: wymianę stolarki drzwiowej, remont instalacji wewnętrznej wod - kan., c.o., remont instalacji wewn. elektrycznej,  skucie, ułożenie glazury i terakoty, odnowienie powłok malarskich.   
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 189 420,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Publicznego Gimnazjum Nr 8 w Łodzi przy ul. Żubardzkiej 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót. 
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na modernizacji sali gimnastycznej w budynku szkoły i obejmuje: wymianę stolarki okiennej, wymianę parkietu, remont instalacji c.o., naprawa tynków i malowanie sali. Powierzchnia sali 177 m2. 
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 237 390,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie technicznego opisu prac oraz kontrola wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją budynku  Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 21 w Łodzi  przy ul. Żubardzkiej 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych,
dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ust. 1 i 2 oraz art. 31 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami), składającego się w szczególności z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
b) ewentualnych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiaru robót,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Opis powinien być sporządzony zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami 
i normatywami,w szczególności z: 
a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r.  Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp,
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami),
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą),
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130,poz. 1389).
W opisie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Opis niezbędnych robót wraz z wymaganymi rysunkami obejmować powinien wszystkie konieczne do wykonania roboty budowlane i instalacyjne, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, umożliwiające prawidłowe wykonanie pełnego zakresu robót. 
2.  Kontrola wykonywania, odbiór robót budowlanych oraz udział w przeglądzie     pogwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych polegających na modernizacji sali gimnastycznej w budynku i obejmuje: wymianę obróbek blacharskich na dachu, rynien, rur spustowych, wykonanie nowej instalacji odgromowej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont instalacji oświetleniowej,  remont instalacji c.o., wymianę parkietu, naprawa tynków i malowanie sali. Powierzchnia sali 274 m2. 
Kwota brutto przeznaczona na wykonanie robót budowlanych - 332 100,00 PLN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com